![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
![]() De lokale helden. 'Mwah, het gaat wel lekker ja' |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
doe er dan even een hamsterkorting- 2e gratis - van Benschop bij dan. Die is precies hetzelfde.
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
|
Voordeel van Altidore t.o.v. Benschop is dan nog dat Altidore wel beter is in een bal vasthouden wanneer hij met de rug naar het doel aangespeeld wordt. Echter willen we simpelweg (meer) doelpunten maken en niet zozeer een bal vasthouden a la Dembele in het verleden. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Altidore's gemiddelde qua scoren is nog net iets beter dan die van Benschop of Dembele geloof ik.
Maar Dembele kwam een mannetje voorbij (en deed dan tikkie terug of een pruts rollertje richting het doel)Ik mis de tijden van 4-4-2 met Arveladze en Koevermans in de spits, Martens erachter. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ali El Khattabi en Robin Nelisse, dat waren pas bazenspitsen
.
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Of Jamal Dibi op de vleugel,
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Boymans doet vanavond mee bij de beloften
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
En pijnvrij. Hopen dat hij snel Benschop voorbij streeft in de pikorde, want veel slechter dan dat kan hij toch niet zijn...
__________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
|
![]() 0-1 (De Zeeuw begint met rennen op 0:07, een van de beste Europese doelpunten ooit van AZ imho): Fenerbahçe - AZ - YouTube 1-2 Boukhari Fenerbahçe - AZ - YouTube 1-3 Jenner Fenerbahçe - AZ - YouTubeEindstand 3-3
Laatst gewijzigd door Stereotomy; 29-11-11 om 11:32 |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
AZ neemt Moisander en geschorste Wernbloom mee Okee, eigenlijk moeten we gewoon winnen. Wij moeten: Malmo - AZ AZ - Metallist Austria moet: Metallist - Austria Austria - Malmo Ik zie Austria eerder winnen van Malmo dan wij thuis van Metallist, dus we moeten het gvd morgenavond eens een keer beslissen. Het kan toch niet zijn dat die kutwedstrijd bij Pacos de Ferreira in 2007 de laatste uitwinst van AZ was? We hebben Sevilla op eigen veld verslagen nota bene. Ooit. ![]() Dat Wernbloom niet meedoet is wel een aderlating. Hopen dat Failkenburg z'n dag heeft. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Verbeek: 'Wil in die koker' Verbeek
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ach, z'n standaard riedeltje, maar ondertussen nog geen uitwedstrijd in Europa gewonnen met AZ. Het enige waar ik mij aan kan vast houden is dat het tegen Metalist 1 helft goed was en tegen Austria al zeker 75 minuten. Nu tegen de zwakste tegenstander dan maar hopen op 90 minuten. Ik ben in ieder geval weer van de partij, pak zo de nachttrein richting Kopenhagen.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hij weet best wel wat voor team Malmo heeft.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
|
Ja tuurlijk
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Hoge verwachtingen van tiramisu Oh okee, nu komt het goed.
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Rettekekut
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Jullie worden ge-Pompt door Metalist, met een hoofdletter P.
__________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
Dit AZ is een grote schande voor Nederland.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Zie ons dan maar eens vlug in te halen, blaaskaak, dat is aan jullie. Wij verzuimen Europees, jullie binnenlands.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Laten we hopen dat het nog goed komt..
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Tja... zo zie je maar, als er een belangrijke speler uitvalt, is Verbeek ook maar een matige coach.
In de thuiswedstrijd speel je ze helemaal scheel, omdat ze conditioneel zwak bleken. Nu is de competitie daar al een paar weken over, dus zou dat nu weer moeten kunnen, maar het tempo lag veel te laag, zelfs mét Beerens. Terecht klaagt Verbeek na afloop over het tempo, maar waarom breng je dan in godsnaam een beperkte speler als Benschop? Met Gudmundsson of Ortiz er in had Malmö al veel eerder op z'n gat gelegen, want zelfs als ze ballen verkloten, moet de tegenstander er nog goed aan trekken om daadwerkelijk gevaarlijk te kunnen worden. Helaas haalde niemand het gewenste niveau, want op het laatst kregen we nog een paar goede kansen. Mocht AZ de volgende ronde niet halen, dan moeten ze zich de ogen uit de kop schamen. Malmö en Austria zijn gewoon zwakker dan dit AZ. Metalist is normaal gesproken beter, maar kunnen het nu laten lopen, omdat ze al groepshoofd zijn. We kunnen alleen maar hopen... |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Dit matig spel van AZ in Europa kost Nederland punten.
Vooral als ze het niet halen, is dit nu de koploper van Nederland ? |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
edit
__________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ter verdediging: het veld was erg slecht.
Verder was de opbuw rechts zeer matig. Reijnen en Falkenburg durfden niets diep te spelen, Moisander werd gemist. De selectie is toch wel smal, voor Beerens is geen vervanger. Bij een gelijkspel tegen Metallist zijn ze er nog door, neem ik aan. Nog een technische 0-0 en we zijn ongeslagen door de poulefase. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik voorspel een aankomende meltdown voor jullie.
Verliezen in Heerenveen, geen goal meer maken bij Excelsior, slechte wedstrijd tegen Charkiv en pakkie krijgen in de KNVB beker. Over 3-4 weken zien we wat er van waar is
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Ortiz heeft nog nooit op rechtshalf gespeeld, dus dat vind ik niet raar.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Zien jullie het wat zitten zondag, AZ'ers ?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik zou het als club niet fijn vinden als de trainer zegt dat de EL hem niets interesseert. Zoiets werkt ook mee in de spelersgroep en dat is goed te zien
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Ze zullen niet helemaal wegzakken, die Skandinaviërs zijn volwassen kerels en Maher was gisteren fruitig bezig. |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
Gerbrands, logische keus voor Ajax Ach, Judas van Geel kwam ook niet ver
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
Esteban begon op 17e met keepen Ik mag hem wel. Minder kapsones dan Romero, 1-op-1 niet te verslaan, spelhervattingen mogen beter maar dat is trainbaar. Goed gescout.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
Onzin. Ortiz is wat onwennig, maar hij heeft een fantastische pass en is moeilijk van de bal te zetten. Hij is misschien nog een beetje traag in handelen, maar beiden zouden met wedstrijdritme ruimschoots teniet moeten worden gedaan.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
Kunnen weer goede zaken doen vandaag t.o.v. PSV, maar winnen bij Heerenveen is zo makkelijk nog niet. Nu is het wel zo dat je met een gelijkspel al uitloopt op je directe concurrent.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Wat was er met Maher?
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
Mooie 1-1 van Altidore
![]() Verder als een vaatdoek gespeeld tegen een goed Heerenveen.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Exemplarisch voor de offday is wel die 3 tegen 1 situatie waaruit de 2-1 valt.. mijn god.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 | |
![]() Gezien de samenvatting had AZ een offday, want zo slecht heb ik ze nog niet zien verdedigen ofzo en aanvallend kwam er ook heel heel weinig. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ach, een verwachte en verdiende nederlaag. Er is nog niet veel aan de hand. Verbeek had na Malmö al moeten weten dat hij niet met dit middenveld had moeten starten, maar hij is nu eenmaal een trage leerling. Verder apart dat hij Maher er al voor rust af haalt. Hij speelt al een paar wedstrijden minder, dus stel hem dan niet op of wissel hem in de rust. Verder ben je niet helemaal lekker als je Benschop blijft inbrengen, terwijl die daar nog niets heeft laten zien. Geef dan Lewis weer eens een kans, maar die zat niet eens op de bank...
Maar goed, hopelijk leert Verbeek hier snel van en gaan enkele spelers zich beseffen dat ze de koppositie hebben verkregen door inzet en teamprestatie en niet door hun zogenaamde individuele kwaliteiten. Als bijvoorbeeld Poulsen en Holman in de winterstop een stap omhoog willen maken, dan zullen ze nog behoorlijk hun best moeten gaan doen. __________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
AZ #22: Winterkorting op de vrije trappen
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|