Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 26-11-11, 17:43 Standaard   #1

De lokale helden.

'Mwah, het gaat wel lekker ja'
xfriendx is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 27-11-11, 00:50 emo   #2
Oorspronkelijk geplaatst door xfriendx Bekijk bericht
[...]

Ben heel blij dat Reijnen het zo (makklijk) oppakt, bij elke blessure is het maar afwachten wat de vervanger doet, maar ook hier pakt het voor AZ goed uit, het hele seizoen al.
Misschien tijd voor een blessure bij Altidore dan
Stereotomy is offline   Met citaat reageren
Oud 27-11-11, 02:28 emo   #3
doe er dan even een hamsterkorting- 2e gratis - van Benschop bij dan. Die is precies hetzelfde.
wallofdolls is offline   Met citaat reageren
Oud 27-11-11, 13:41 Standaard   #4
Oorspronkelijk geplaatst door wallofdolls Bekijk bericht
doe er dan even een hamsterkorting- 2e gratis - van Benschop bij dan. Die is precies hetzelfde.
Altidore of Benschop, idd lood om oud ijzer.

Voordeel van Altidore t.o.v. Benschop is dan nog dat Altidore wel beter is in een bal vasthouden wanneer hij met de rug naar het doel aangespeeld wordt.

Echter willen we simpelweg (meer) doelpunten maken en niet zozeer een bal vasthouden a la Dembele in het verleden.
Oud 27-11-11, 22:44 Standaard   #5
Altidore's gemiddelde qua scoren is nog net iets beter dan die van Benschop of Dembele geloof ik.

Maar Dembele kwam een mannetje voorbij (en deed dan tikkie terug of een pruts rollertje richting het doel)

Ik mis de tijden van 4-4-2 met Arveladze en Koevermans in de spits, Martens erachter.
Oud 27-11-11, 23:34 Standaard   #6
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Ali El Khattabi en Robin Nelisse, dat waren pas bazenspitsen .
Otis. is offline   Met citaat reageren
Oud 28-11-11, 10:33 Standaard   #7
Oorspronkelijk geplaatst door Stereotomy Bekijk bericht
Altidore's gemiddelde qua scoren is nog net iets beter dan die van Benschop of Dembele geloof ik.

Maar Dembele kwam een mannetje voorbij (en deed dan tikkie terug of een pruts rollertje richting het doel)

Ik mis de tijden van 4-4-2 met Arveladze en Koevermans in de spits, Martens erachter.
Oef, dat was een goede reden om zonder echte buitenspelers te spelen.
Oud 28-11-11, 13:13 sunglasses   #8
Oorspronkelijk geplaatst door wallofdolls Bekijk bericht
[...]

Oef, dat was een goede reden om zonder echte buitenspelers te spelen.
Boukhari op links, Jenner op rechts, YEAAAAAAH
Oud 28-11-11, 13:31 Standaard   #9
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Of Jamal Dibi op de vleugel, .

Oud 28-11-11, 17:34 Standaard   #10
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Boymans doet vanavond mee bij de beloften
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 28-11-11, 19:30 Standaard   #11
[...]

Boukhari Kan me nog vaag iets herinneren dat hij een goal maakte tegen zo'n Turkse club, uiteindelijk 3-3 ofzow. Wat een avondjes in de UEFA Cup waren dat zeg.
Oud 28-11-11, 21:33 big smile   #12
[...]

Nu helemaal
Oud 29-11-11, 00:40 Standaard   #13
Drums

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
Boymans doet vanavond mee bij de beloften
Winnende goal.
Oud 29-11-11, 01:41 thumb up   #14
Petomaan

Gatalin's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
[...]

Winnende goal.
En pijnvrij. Hopen dat hij snel Benschop voorbij streeft in de pikorde, want veel slechter dan dat kan hij toch niet zijn...

Gatalin is offline   Met citaat reageren
Oud 29-11-11, 11:29 Standaard   #15
[...]

Boukhari Kan me nog vaag iets herinneren dat hij een goal maakte tegen zo'n Turkse club, uiteindelijk 3-3 ofzow. Wat een avondjes in de UEFA Cup waren dat zeg.
Dat was de 1-2 tegen Fener. 1-3 kwam van Jenner

0-1 (De Zeeuw begint met rennen op 0:07, een van de beste Europese doelpunten ooit van AZ imho): Fenerbahçe - AZ - YouTube
1-2 Boukhari Fenerbahçe - AZ - YouTube
1-3 Jenner Fenerbahçe - AZ - YouTube

Eindstand 3-3

Laatst gewijzigd door Stereotomy; 29-11-11 om 11:32
Oud 29-11-11, 15:58 Standaard   #16
AZ neemt Moisander en geschorste Wernbloom mee

AZ-trainer Gertjan Verbeek kreeg goed nieuws voor het Europa League-duel met Malmö FF. Niklas Moisander is fit genoeg om mee te gaan naar Zweden.

Moisander was een groot vraagteken voor de wedstrijd van woensdag. De verdediger liep maandag tijdens de training een hamstringblessure op die zijn inzetbaarheid tegen Malmö FF in gevaar bracht. De Finse international is genoeg hersteld om mee te gaan, maar blijft onzeker.

Moisander maakt deel uit van de 21-koppige selectie, die naar Zweden vertrekt. Ondanks zijn schorsing is ook Pontus Wernbloom ter ondersteuning van de partij. Tegen Malmö FF neemt Erik Falkenburg de positie van de Zweedse middenvelder in.

Okee, eigenlijk moeten we gewoon winnen.

Wij moeten:

Malmo - AZ
AZ - Metallist

Austria moet:

Metallist - Austria
Austria - Malmo

Ik zie Austria eerder winnen van Malmo dan wij thuis van Metallist, dus we moeten het gvd morgenavond eens een keer beslissen. Het kan toch niet zijn dat die kutwedstrijd bij Pacos de Ferreira in 2007 de laatste uitwinst van AZ was? We hebben Sevilla op eigen veld verslagen nota bene. Ooit.

Dat Wernbloom niet meedoet is wel een aderlating. Hopen dat Failkenburg z'n dag heeft.
Oud 29-11-11, 19:01 smile   #17
Verbeek: 'Wil in die koker'
29 november 2011

MALMÖ- Gertjan Verbeek blikte dinsdag in de persruimte van het Malmö Stadion vooruit op het treffen van woensdag met Malmö FF. De trainer sprak over de komende tegenstander, de importantie van de Europa League en de rol van Pontus Wernbloom: “Hij is mijn assistent-trainer.”

“Of Pontus mee is als mentale ondersteuning voor het team?”, herhaalde Verbeek. “Nee, hij is mijn assistent-trainer. In de voorbereiding op de uitwedstrijd tegen Austria Wien had Niklas Moisander die rol. Nu gaan we kijken hoe Pontus het er vanaf brengt.” Overigens wordt later tijdens de training getest of Moisander wel mee kan spelen. De aanvoerder kampt met een spierblessure.

Wernbloom: ‘Kan continu schreeuwen’
Assistent Wernbloom bleek over een duidelijke strategie te beschikken: “We dienen er eentje meer te scoren dan de tegenstander. Dan winnen we. We moeten ons niet focussen op Malmö. Of ik kan omgaan met een plaats op de tribune? Jawel, met mijn manier van spelen moet je soms een schorsing incasseren. Het voordeel is dat ik nu continu tegen de scheidsrechter mag schreeuwen.” Op het veld wordt Wernbloom als rechtshalf vervangen door Erik Falkenburg.

Malmö FF
Malmö FF is al enkele weken klaar met de Zweedse competitie. “Maar of dat een voordeel voor ons is kan ik niet zeggen”, zei Verbeek. “Dat zou amateurpsychologie zijn. Voor ons is het een voordeel dat we veel officiële wedstrijden in de benen hebben. We zijn fit. Aan de andere kant heeft Malmö niet vaak met dit bijltje gehakt: doorspelen in de Europa League terwijl de competitie is afgelopen.”

‘Domineren en controleren’
Verbeek: “Ik wil graag dat wij de hele wedstrijd domineren en controleren. In de vorige uitduels was ik daarover te spreken, maar wisten we een voorsprong niet vast te houden. Tegen Malmö hoop ik dat die tactiek wel voor de drie punten zorgt. Wat voor team Malmö heeft? Geen flauw idee. En het interesseert me ook niet. Ik kijk alleen naar AZ.”

Elm
De Zweedse journalisten waren uiteraard erg nieuwsgierig naar de mening van Verbeek over hun landgenoot Rasmus Elm. De trainer sprak zijn tevredenheid uit: “Rasmus is een goed persoon. Nadat hij vorig seizoen vooral met blessures kampte, is hij na afgelopen zomer fitter dan ooit. Dat zie je aan zijn dominante manier van spelen. Of zijn ontwikkeling mij heeft verrast? Nee. Wij wisten al lang dat hij heel goed kan voetballen. En daarnaast heeft hij met zijn vrije trappen een extra wapen in huis.”

Europa League
Verbeek ging desgevraagd ook in op de importantie van de Europa League: “Straks stromen de teams vanuit de Champions League in. Voor ons is het dus heel moeilijk om de finale te bereiken. We focussen ons vooral op de Eredivisie. Maar nu we zo dichtbij plaatsing voor de volgende ronde van de Europa League zijn, wil ik tijdens de loting in die koker. Voor de club is het goed om een extra ronde Europa League mee te maken, misschien wel twee. Dat weet je nooit.”

Verbeek
Oud 29-11-11, 19:12 Standaard   #18
Petomaan

Ach, z'n standaard riedeltje, maar ondertussen nog geen uitwedstrijd in Europa gewonnen met AZ. Het enige waar ik mij aan kan vast houden is dat het tegen Metalist 1 helft goed was en tegen Austria al zeker 75 minuten. Nu tegen de zwakste tegenstander dan maar hopen op 90 minuten. Ik ben in ieder geval weer van de partij, pak zo de nachttrein richting Kopenhagen.
Oud 29-11-11, 19:13 Standaard   #19
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij weet best wel wat voor team Malmo heeft.

Oud 29-11-11, 19:47 thumb up   #20
Oorspronkelijk geplaatst door Gatalin Bekijk bericht
Ach, z'n standaard riedeltje, maar ondertussen nog geen uitwedstrijd in Europa gewonnen met AZ. Het enige waar ik mij aan kan vast houden is dat het tegen Metalist 1 helft goed was en tegen Austria al zeker 75 minuten. Nu tegen de zwakste tegenstander dan maar hopen op 90 minuten. Ik ben in ieder geval weer van de partij, pak zo de nachttrein richting Kopenhagen.
Super, veel plezier daar en schreeuw ze naar de overwinning!

Oorspronkelijk geplaatst door Palmboom Bekijk bericht
Hij weet best wel wat voor team Malmo heeft.
Ja tuurlijk
Oud 30-11-11, 13:23 no smile   #21
Hoge verwachtingen van tiramisu
De directie van AZ heeft een bijzondere troef ingezet om eindelijk weer eens een uitoverwinning te pakken. AZ heeft tiramisu meegenomen als dessert voor het bestuur van Malmö. Normaal biedt AZ in Europese thuiswedstrijden altijd dit dessert aan voor de bestuurleden van de bezoekende ploeg. AZ is alle wedstrijden waarin dit gebeurde ongeslagen. Met het aanbieden van het dessert aan het bestuur van Molmö hoopt AZ dat de mythe ook in de uitwedstrijden gaat werken en dat de Alkmaarders eindelijk weer eens een uitwedstrijd zullen winnen.

Oh okee, nu komt het goed.
Oud 30-11-11, 14:40 big smile   #22
De directie van AZ heeft een bijzondere troef ingezet om eindelijk weer eens een uitoverwinning te pakken. AZ heeft tiramisu meegenomen als dessert voor het bestuur van Malmö. Normaal biedt AZ in Europese thuiswedstrijden altijd dit dessert aan voor de bestuurleden van de bezoekende ploeg. AZ is alle wedstrijden waarin dit gebeurde ongeslagen. Met het aanbieden van het dessert aan het bestuur van Molmö hoopt AZ dat de mythe ook in de uitwedstrijden gaat werken en dat de Alkmaarders eindelijk weer eens een uitwedstrijd zullen winnen.

Stel mafkezen.
Suikerklontje is offline   Met citaat reageren
Oud 30-11-11, 21:10 angry   #23
Rettekekut
Oud 30-11-11, 21:21 Standaard   #24

Ubenst's Voetbal Forum schermafbeelding

Jullie worden ge-Pompt door Metalist, met een hoofdletter P.

Oud 30-11-11, 21:24 Standaard   #25
SuperPalmboom

heeft inderdaad perfect gewerkt Dit AZ is een grote schande voor Nederland.

Oud 30-11-11, 21:32 Standaard   #26
Mah boi!

Kriegel's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Palmboom Bekijk bericht
[...]

heeft inderdaad perfect gewerkt Dit AZ is een grote schande voor Nederland.
Zie ons dan maar eens vlug in te halen, blaaskaak, dat is aan jullie. Wij verzuimen Europees, jullie binnenlands.

Oud 30-11-11, 22:34 Standaard   #27
U2

bloodysunday's Voetbal Forum schermafbeelding

Laten we hopen dat het nog goed komt..
bloodysunday is offline   Met citaat reageren
Oud 30-11-11, 23:42 Standaard   #28
Petomaan

Tja... zo zie je maar, als er een belangrijke speler uitvalt, is Verbeek ook maar een matige coach.

In de thuiswedstrijd speel je ze helemaal scheel, omdat ze conditioneel zwak bleken. Nu is de competitie daar al een paar weken over, dus zou dat nu weer moeten kunnen, maar het tempo lag veel te laag, zelfs mét Beerens. Terecht klaagt Verbeek na afloop over het tempo, maar waarom breng je dan in godsnaam een beperkte speler als Benschop? Met Gudmundsson of Ortiz er in had Malmö al veel eerder op z'n gat gelegen, want zelfs als ze ballen verkloten, moet de tegenstander er nog goed aan trekken om daadwerkelijk gevaarlijk te kunnen worden. Helaas haalde niemand het gewenste niveau, want op het laatst kregen we nog een paar goede kansen.

Mocht AZ de volgende ronde niet halen, dan moeten ze zich de ogen uit de kop schamen. Malmö en Austria zijn gewoon zwakker dan dit AZ. Metalist is normaal gesproken beter, maar kunnen het nu laten lopen, omdat ze al groepshoofd zijn. We kunnen alleen maar hopen...
Oud 01-12-11, 07:49 Standaard   #29
rja

rja's Voetbal Forum schermafbeelding

Dit matig spel van AZ in Europa kost Nederland punten.

Vooral als ze het niet halen, is dit nu de koploper van Nederland ?
rja is offline   Met citaat reageren
Oud 01-12-11, 08:24 Standaard   #30

TUFKAL's Voetbal Forum schermafbeelding

edit

Oud 01-12-11, 09:20 Standaard   #31

crispy's Voetbal Forum schermafbeelding

Ter verdediging: het veld was erg slecht.

Verder was de opbuw rechts zeer matig. Reijnen en Falkenburg durfden niets diep te spelen, Moisander werd gemist. De selectie is toch wel smal, voor Beerens is geen vervanger.
Bij een gelijkspel tegen Metallist zijn ze er nog door, neem ik aan. Nog een technische 0-0 en we zijn ongeslagen door de poulefase.
crispy is offline   Met citaat reageren
Oud 01-12-11, 11:59 big smile   #32
Drums

Ik voorspel een aankomende meltdown voor jullie.
Verliezen in Heerenveen, geen goal meer maken bij Excelsior, slechte wedstrijd tegen Charkiv en pakkie krijgen in de KNVB beker.

Over 3-4 weken zien we wat er van waar is
Oud 01-12-11, 12:02 Standaard   #33
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Gatalin Bekijk bericht
Terecht klaagt Verbeek na afloop over het tempo, maar waarom breng je dan in godsnaam een beperkte speler als Benschop? Met Gudmundsson of Ortiz er in had Malmö al veel eerder op z'n gat gelegen, want zelfs als ze ballen verkloten, moet de tegenstander er nog goed aan trekken om daadwerkelijk gevaarlijk te kunnen worden. Helaas haalde niemand het gewenste niveau, want op het laatst kregen we nog een paar goede kansen.
Ortiz die kon er toch ook helemaal geen klote van.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 01-12-11, 12:12 Standaard   #34
Drums

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie Bekijk bericht
[...]

Haha ik dacht ook al wtf lees ik nu
Oud 01-12-11, 12:32 sad   #35
Ortiz heeft nog nooit op rechtshalf gespeeld, dus dat vind ik niet raar.
Oud 01-12-11, 15:50 Standaard   #36
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

Zien jullie het wat zitten zondag, AZ'ers ?

Oud 01-12-11, 16:47 thumb down   #37
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik zou het als club niet fijn vinden als de trainer zegt dat de EL hem niets interesseert. Zoiets werkt ook mee in de spelersgroep en dat is goed te zien

Oud 01-12-11, 18:30 Standaard   #38

crispy's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Hendril Bekijk bericht
Ik zou het als club niet fijn vinden als de trainer zegt dat de EL hem niets interesseert. Zoiets werkt ook mee in de spelersgroep en dat is goed te zien
Je mag hopen dat hij intern een ander praatje heeft gehouden, maar de 1e helft leek dat er niet op. En nu moeten ze als straf aan de bak tegen Metallist.

Ze zullen niet helemaal wegzakken, die Skandinaviërs zijn volwassen kerels en Maher was gisteren fruitig bezig.
crispy is offline   Met citaat reageren
Oud 02-12-11, 13:32 smile   #39
Gerbrands, logische keus voor Ajax

Uitgegeven: 2 december 2011 08:25
Laatst gewijzigd: 2 december 2011 08:25

Ooit sabelde ik Toon Gerbrands neer. Waarom weet ik niet meer precies, ik weet wel dat ik kort daarop bijna letterlijk met mijn forse lijf tegen het zijne aanliep in een trein naar Sydney.
© ANP

Normaal gesproken zijn dat altijd vervelende ontmoetingen, met schaapachtig gestaar en obligaat gestamel voordat je allebei een andere kant op kijkt.

Gerbrands had daar geen last van. Hij roemde in die propvolle olympische trein met harde stem mijn ondeskundigheid, sloeg fors op mijn schouders en lachte me nog een keer vriendelijk uit voordat hij begon over die heerlijke Spelen.

Pijnlijk

De voorbije jaren observeerde ik hem uit de verte. Tijdens the rise and fall van het Scheringa-imperium waarvan Gerbrands deel uitmaakte in een rol als bedrijfsleider van AZ. Het moet een pijnlijke tijd zijn geweest voor een integer mens, maar Gerbrands maakte destijds een onverwoestbare indruk.

AZ stierf, herrees en Gerbrands’ lach daverde onverminderd voort. Zo ook vorige week vrijdag, toen Alkmaar zijn koploper knuffelde. Scheringa was er, die ondanks alles liefde krijgt van zijn cluppie, boegbeeld Hugo Hovenkamp, voormalig rechtsback Henk van Rijnsoever - al jaren commercieel medewerker bij AZ - en nog talloze anderen.

Optimisme

Gerbrands torende hoog boven iedereen uit. We spraken even over de curatoren, de huidige begroting en de goede trainersstaf en spelersgroep waar door andere clubs uit zal worden gehengeld. Gerbrands verzekerde mij echter dat er in de winterstop niemand vertrekt en deed dat met het onverbeterlijke optimisme waarmee hij de zwarte jaren overwon.

De Alkmaarse triomf is groot. Eerst kon alles, daarna niks, nu staat AZ bovenaan. De trainer wil nog weleens scoren met een opmerkelijke uitspraak, verder ademt de club rust, vertrouwen en doorzettingsvermogen uit.

AZ lijkt te hebben geleerd van fouten, trekt geen grote broek aan en wordt ogenschijnlijk rustig geleid. Er zal intern heus weleens wat gebeuren, voor u en mij wordt dat echter goed geheim gehouden terwijl er naarstig wordt geknutseld aan oplossingen.

Precies het tegenovergestelde van wat er gebeurt bij een veel grotere club niet ver van Alkmaar, waar met talloze monden tegelijk wordt gesproken.

Gepokt en gemazeld

Bij AZ wordt met één mond gesproken en toen ik Gerbrands vrijdag zo eens bekeek, de ex-topsporter en ex-topcoach, inmiddels gepokt en gemazeld bij een voetbalclub die in brand stond en geblust werd, die lenig is in contacten met Jan en alleman, dacht ik: twee meter lang en toch over het hoofd gezien.

Hij zou toch een logische keus voor Ajax zijn?

Ach, Judas van Geel kwam ook niet ver
Oud 02-12-11, 13:41 thumb up   #40
Esteban begon op 17e met keepen

AZ bouwt vanavond in het Europa Leagueduel met Malmö weer op doelman Esteban (22), de minst gepasseerde doelman van de Eredivisie. De keeper voelt meer steun van zijn club dan van zijn land. 'Gertjan Verbeek is een bijzondere trainer. Toen ik werd aangeklaagd in Costa Rica, praatte hij lang met me.'

Hoewel Esteban is opgegroeid in Siquirres, Costa Rica - 'een arm dorp maar wij behoorden tot de middelklasse' - is hij bezig een Europese keeper te worden. Want daar houdt hij van, Europese keepers. 'Van der Sar was in mijn ogen de beste. En ik ben ook fan van 'jullie' Stekelenburg. Voor niks naar de hoek vliegen, vind ik niks.'

Esteban: 'Eigenlijk ben ik net begonnen, want op mijn zeventiende ben ik echt gaan keepen. En pas bij AZ heb ik voor het eerst echt professionele keeperstraining gehad. Ik ben leergierig en wil alles te weten komen. Na de wedstrijd bekijk ik wedstrijdbeelden. En thuis kijk ik op YouTube naar andere keepers. Ik heb hier geleerd dat je als keeper het spel moet opbouwen.'
'En dat je die bal niet altijd weg hoeft te stompen. Dat doe ik al veel minder dan in het begin.'

Ik mag hem wel.

Minder kapsones dan Romero, 1-op-1 niet te verslaan, spelhervattingen mogen beter maar dat is trainbaar. Goed gescout.
Oud 02-12-11, 15:31 Standaard   #41
[...]

Onzin. Ortiz is wat onwennig, maar hij heeft een fantastische pass en is moeilijk van de bal te zetten. Hij is misschien nog een beetje traag in handelen, maar beiden zouden met wedstrijdritme ruimschoots teniet moeten worden gedaan.
Oud 04-12-11, 14:53 Standaard   #42
Kunnen weer goede zaken doen vandaag t.o.v. PSV, maar winnen bij Heerenveen is zo makkelijk nog niet. Nu is het wel zo dat je met een gelijkspel al uitloopt op je directe concurrent.
Oud 04-12-11, 19:30 Standaard   #43
Kunnen weer goede zaken doen vandaag t.o.v. PSV, maar winnen bij Heerenveen is zo makkelijk nog niet
. Nu is het wel zo dat je met een gelijkspel al uitloopt op je directe concurrent.
Klote
Oud 04-12-11, 19:56 Standaard   #44

Suijk's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat was er met Maher?

Oud 04-12-11, 19:57 Standaard   #45
Mooie 1-1 van Altidore

Verder als een vaatdoek gespeeld tegen een goed Heerenveen.
Oud 04-12-11, 20:01 Standaard   #46
SuperPalmboom

Oorspronkelijk geplaatst door Suijk Bekijk bericht
Wat was er met Maher?
speelde heel zwak.

Oud 04-12-11, 21:12 Standaard   #47
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Exemplarisch voor de offday is wel die 3 tegen 1 situatie waaruit de 2-1 valt.. mijn god.

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 04-12-11, 21:14 Standaard   #48
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Prosac Bekijk bericht
Exemplarisch voor de offday is wel die 3 tegen 1 situatie waaruit de 2-1 valt.. mijn god.
Als je de EL wedstrijd mee neemt is het nog maar te bezien of het een off day was.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 04-12-11, 21:15 Standaard   #49
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Als je de EL wedstrijd mee neemt is het nog maar te bezien of het een off day was.
Dat zien we volgende week dan wel.
Gezien de samenvatting had AZ een offday, want zo slecht heb ik ze nog niet zien verdedigen ofzo en aanvallend kwam er ook heel heel weinig.

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 04-12-11, 21:28 Standaard   #50
Petomaan

Ach, een verwachte en verdiende nederlaag. Er is nog niet veel aan de hand. Verbeek had na Malmö al moeten weten dat hij niet met dit middenveld had moeten starten, maar hij is nu eenmaal een trage leerling. Verder apart dat hij Maher er al voor rust af haalt. Hij speelt al een paar wedstrijden minder, dus stel hem dan niet op of wissel hem in de rust. Verder ben je niet helemaal lekker als je Benschop blijft inbrengen, terwijl die daar nog niets heeft laten zien. Geef dan Lewis weer eens een kans, maar die zat niet eens op de bank...

Maar goed, hopelijk leert Verbeek hier snel van en gaan enkele spelers zich beseffen dat ze de koppositie hebben verkregen door inzet en teamprestatie en niet door hun zogenaamde individuele kwaliteiten. Als bijvoorbeeld Poulsen en Holman in de winterstop een stap omhoog willen maken, dan zullen ze nog behoorlijk hun best moeten gaan doen.

Discussie gesloten

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:25.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site