![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Coach: John van den Brom Stanley Menzo Albert Capellas Herms Raimond van der Gouw Selectie 2011/2012: Keeper: 1. Eloy Room (NED) (22) 21. Marko Meerits (EST) (19) 22. Piet Velthuizen (NED) (24) Verdediger: 2. Tomas Kalas (TSJ) (18) 3. Raio Piiroja (EST) (32) 5. Alexander Büttner (NED) (22) 6. Frank van der Struijk (NED) (26) 14. Alex (BRA) (19) 15. Anderson (BRA) (19) 16. Michihiro Yasuda (JAP) (23) 25. Jeroen Drost (NED) (24) 26. Kevin van Diermen (NED) (22) 37. Guram Kashia (GEO) (24) Middenveld: 4. Jan-Arie van der Heijden (NED) (23) 7. Nicky Hofs (NED) (28) 8. Marco van Ginkel (NED) (18) 10. Davy Pröpper (NED) (19) 18. Valeri Kazaishvili (GEO) (18) 20. Anthony Annan (GHA) (25) Aanvallers: 9. Wilfried Bony(IVO) (22) 11. Giorgi Chanturia (GEO) (18) 17. Genaro Snijders (NED) (21) 19. Marcus Pedersen (NOO) (21) 24. Ulises Davila (MEX) (20) 27. Julian Jenner (NED) (27) 30. Renato Ibarra (ECU) (20) Laatst gewijzigd door Hendril; 06-12-11 om 19:10 __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ondanks het niet openen van een nieuw topic, zal ik je vraag beantwoorden. Komt uit VI.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nou, we zullen zien wat belangrijker is geld of clubvoorkeur.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sportieve prestaties uiteraard niet.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Die zie ik voor beide clubs gelijk.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Clubvoorkeur? Waarom zou Vormer meer hebben met Roda dan met Vitesse?
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Ik denk dat hij geen behoeft meer heeft om bij Roda te blijven. __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Oke, dan begreep ik je verkeerd.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Dat niet geloof ik. Het staat deze week in de vi. Ik heb het van het forum van de SV.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Volgens de training van vandaag speelt Qazaishvili in de basis.
Helaas Aborah ook
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Kan ook zijn dat Ibbara speelt i.p.v Gio , V.d Brom grijp in ( goed teken ) dat geld ook voor het feit dat Kalas gewoon gaat spelen en de blesure niet al te ernstig is.
ook fijn om te zien dat Van Ginkel liep ook al weer rond loopt. Heb in 1 keer weer een heel ander gevoel bij zondag , kan snel gaan.... gelijkspelletje zou al mooi zijn maar er is meer te halen
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
![]() Ik hoop dat Twente het bij 2-0 leuk geweest vind en gaat sparen voor fulham. __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Je weet ook dat er weleens van die wedstrijddagen zijn waarop ze wel voetballen maar het vergeten af te maken of van die klote verliespartijen met een schamele 1-0 , nu wil ik niet meteen zeggen dat met Qazaishvili ( de nieuwe messei
) het 1 keer allemaal goed gaat komen ) maar zo zijn er in iedergeval weer wat spelers die een voorzet kunnen geven samen met verdedigers zoals Yasuda, juist waarvoor we buitenspelers opstellen.Laten ze zich maar weer een keer boven zichzelf uitstijgen ( waarin was dat de laatste keer in een uitwedstrijd ? daarbij hebben ze weer wat goed te maken en dat beseft de groep zich volgensmij maar al te goed en anders worden ze er wel op gewezen door J v.d Brom. En mocht het zondag toch misgaan moet het niet meteen een crises worden anders gaan we heel verwend klinken daar waar het een verademing is vergelijken met vorig jaar , ga maar eens op een training kijken nu wordt er lol gemaakt en is het teambelang een stuk groter geworden dat is al het grootste pluspunt van dit seizoen de rest komt later nog wel ![]() Het is dat Twente al bijna zou goed als door is dus zich sparen hoeven ze niet meer echt. Al zou het voor de spelers die met pijntjes kampen ( de keepers + Janko het niet heel slecht zijn om zich te sparen )
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Het zou idd een verademing zijn voor ons (en Wilfried) als hij weer echt met buitenspelers (Vako en Ibarra) mag spelen.
Maar je moet toegeven dat het voetbal de afgelopen wedstrijden niet meevalt, maar meestal nog beter dan vorig jaar. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Vitesse zou het rustig aan gaan doen in de winter, maar gelukkig komen de geruchten al weer naar voren.
Vaclac Kadlec, Pierre Bengtsson, Ruudje Vormer en Mike Havenaar worden alweer genoemd
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Mooi punt en wederom de nul gehouden.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Mooi was het niet.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Negende keer al
![]() Jammer van de 4-0, 4-1 en 0-4 erbij
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Over twee weken praat niemand daar meer over
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Klopt, het zijn de punten uiteindelijk die tellen.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ja en nee. Als die doelpunten meer verspreidt vallen heb je nooit zoveel punten natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Theo blijft aan jullie denken
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Nou , Vitesse was veruit de meest verdedigende ploeg die ik in jaren heb gezien in de Veste .
Verdedigen moet je ook kunnen en dat was catannachio van de eerste orde . Had het eigenlijk niet achter van den Brom gezocht en misschien .. misschien kon Vitesse gewoon niet beter . Met niet beter bedoel ik : Er waren wel 2 uitbraken , maar er was niet echt de intentie om ook via de counter de overwinnig te gaan halen . Later met Chanturia en Hofs erin werd het iets aanvallender en met heel veel mazzel had Vitesse gewoon kunnen winnen . Zeker niet mooi , maar who cares ? Vitesse is voor 1 punt gekomen en die hebben zij gehaald . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
||
|
|
|
|
|
#28 | |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
ARNHEM - Jasper van Amstel, de 47-jarige directeur van GelreDome in Arnhem, is in de nacht van maandag op dinsdag gearresteerd nadat zijn 45-jarige vrouw na een echtelijke ruzie zwaargewond in het ziekenhuis was beland. De vrouw is dinsdag aan haar verwondingen overleden. Dat heeft de politie bevestigd. Rond half twee 's nachts belde de man zelf de politie en meldde dat hij zijn vrouw had gedood. Agenten gingen naar de woning in de Arnhemse wijk Elden en troffen daar de vrouw zeer ernstig gewond aan. Het mobiel traumateam kwam uit Nijmegen om de vrouw bij te staan. Ze is met zeer zwaar letsel naar het Radboud ziekenhuis in Nijmegen gebracht. Ze overleed dinsdag aan haar verwondingen.
De 47-jarige werd in de woning aangetroffen en direct aangehouden. Hij is in de loop van de dag in verzekering gesteld. Hij wordt verdacht van doodslag. Het personeel van GelreDome is dinsdag ingelicht over het incident. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
Nu zal de Mojo-deal wel eerder worden doorgevoerd. __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Het heeft helemaal niks en dan ook maar niks met Vitesse te maken , die vent wou liever dat Vitesse verdween wat dat betreft , maar dit is gewoon triest.
Als die nog een keer vrijkomt heeft ie ook geen leven meer , zeker niet in deze omgeving. Maar dit verwacht je niet , had echt z'n WTF momentje toen ik eerst las dat ie het gedaan had en toen later dat het nog erger is. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Tighadouini heeft het enige doelpunt gescoord voor jong Marokko tegen Algerije
|
|
|
|
|
|
#33 | |
Hij had idd niet het beste voor met Vitesse. __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Ik had meer verwacht dat van den Brom achter de kwaliteiten van Vitesse bleef en dat is toch niet gebeurt , vind ik . Vitesse kan veeeeeeeeul meer dan dit . Maar goed .. uiteindelijk zal men best tevreden zijn met het resultaat . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Het uitvak voor de bekerwedstrijd is uitverkocht.
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Zei het niet dat er eigenlijk weinig te melden valt. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
||
|
|
|
|
|
#37 | |
![]() En zondag natuurlijk de sinterklaas wedstrijd tegen rkc
||
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Mooi sfeertje daar
![]() Goede keeper
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
We krijgen misschien een opvolger van Yu Hai. De 14-jarige Yu Ning Zhang komt op proef.
Zondag spelen we in dezelfde opstelling als vorige week. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Volgens vi is er op Havenaar geboden om hem in de winter naar nederland te halen.
|
|
|
|
|
|
#42 | |
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#43 | |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Joepie, een 4-0 zege.
Er had gewoon met een aantal doelpunten meer moeten winnen. Wilfried zit echt in een dipje. Wat een kansen weer... __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ik vond Kalas wel weer erg sterk op 1 klein foutje na. Echt een aanwinst
![]() Bony was echt zwak inderdaad..dieptepunt was dat simpele intikkertje die hij wist te verneuken omdat hij met teveel rust en swagger af wilde maken
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Kon je thuis ook horen dat het hele stadion in de lach schoot? __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#47 | |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Vitesse contracteert Jonatan Reis04-12-2011 18:35
Vitesse heeft Jonatan Reis gecontracteerd tot het eind van het seizoen. Bevalt van beide partijen de samenwerking, heeft Vitesse de mogelijkheid de 22-jarige Reis langer vast te leggen. Jonatan Jackson de Lima Reis, zoals hij voluit heet, revalideert nog altijd van de zware knieblessure die hij op 19 december 2010 in de wedstrijd PSV v Roda JC opliep. Na een botsing met Roda JC-keeper Tyton bleek hij zowel zijn voorste als achterste kruisband afgescheurd te hebben. Reis werd in de Verenigde Staten geopereerd door de befaamde orthopedisch chirurg Richard Steadman in Vail, Colorado. "Een zeer gecompliceerde operatie, maar aangezien het kraakbeen ongeschonden is, is de hoop op volledig herstel realistisch. Het is niet te zeggen wanneer hij wedstrijdfit is. Dat gaan we in januari testen", aldus technisch directeur Ted van Leeuwen. Reis, een product van de PSV opleiding, kwam in 2007 over van Atletico Mineiro naar Eindhoven, waar hij een turbulente carriere kende. Reis werd na drugsgebruik in 2010 zelfs op staande voet ontslagen, nadat hij in 2009 door de toenmalige coach Huub Stevens om disciplinaire redenen al eens was weggestuurd en voor een half jaar verbannen werd naar Tupi FC, een club op het vierde niveau in Brazilië. Nochtans was zijn talent onmiskenbaar en ontpopte hij zich tot publiekslieveling in Eindhoven. Van Leeuwen: "Jonatan Reis is overlever pur sang. Hij heeft zijn portie mentale en lichamelijke ellende wel gehad. Hij heeft alle kelders van misere verkend. Toch is hij er nog altijd. Dat zegt veel over zijn karakter. Reis is een winnaar, geen loser. Het lijkt een medisch wonder dat hij een jaar na het ongeluk alweer traint bij zijn eigen Braziliaanse fysiotherapeut Dr. Eduardo Santos. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Schrijf dan wel zijn naam goed.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Verrassend
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Vitesse Arnhem #11: met de Reis richting Cyprus
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|