|
|
#1 |
|
Spelertopics:
[Ola Toivonen] [Jermain Lens] [Atiba Hutchinson] [Erik Pieters] [Wilfred Bouma] [Stanislav Manolev] [Otman Bakkal] [Zakaria Labyad] [Jonathan Reis] [Dries Mertens] [Kevin Strootman] [Tim Matavz] ![]() Stand Eredivisie: ![]() Stand EuropaLeague Pos Team Played Points Goals 1 PSV Eindhoven PSV Eindhoven 3 9 5-1 2 Legia Warszawa Legia Warszawa 3 6 4-3 3 FC Rapid Bucureşti FC Rapid Bucureşti 3 3 2-4 4 Hapoel Tel-Aviv FC Hapoel Tel-Aviv FC 3 0 2-5 Status KNVB Beker 3e ronde (32 teams) Tegenstander: FC Lisse Komende wedstrijden: wo 26-10 20.00 PSV - FC Lisse BKR za 29-10 20.45 FC Twente - PSV ERE do 3-11 19.00 PSV - Hapoel Tel Aviv UEFA zo 6-11 16.30 PSV - Heracles Almelo ERE za 19-11 18.45 De Graafschap - PSV ERE za 26-11 20.45 PSV - FC Groningen ERE wo 30-11 21.05 Legia Warschau - PSV UEFA |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik heb geen idee hoe zo'n zaak verloopt Max, was er niet bij.
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Morgen lekker op tijd voetballen! Beter dan zondag half 5...
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
PSV Eindhoven!
|
Goede zaken gedaan tot nu toe. Hopen dat Excelsior nog voor een verrassing kan zorgen. Met de nadruk op hopen.
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Mooi voor Wijnaldum.
![]() Labyad zag er weer ijzersterk uit in de samenvatting, speelde hij ook zo?
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nou, na al mijn kritiek op Wijnaldum moet ik wel even zeggen dat hij het wel aardig deed gisteren.
__________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
al is Labyad wel z'n zuigertje die gelukkig voor jullie bij PSV speelt , gister ook nog ff vragen om een kaartje toen die geblesseerd op de grond lag en dat soort dingen. Verder wel leuke actie's gezien.
Wel jammer dat die goal van JvoH niet doorging had hem dat doelpuntje nog wel gegund. Hoop voor jullie dat Tyton morgen kan keepen tijdens Jong PSV - Jong Vitesse en dan zeker na de winterstop dat ie weer in het 1ste keept want die zweed pffff. En wat ik ook nog wou zeggen een mooie respectvolle minuut stilte daarbij was het uitvak ook een stuk beter te horen dan 3 weken geleden in Arnhem , heb de Spinnenkop gister niet gehoord alleen snapte ik 1 ding niet en dat was het kut K#%*& boeren gezang tegen elkaar ( dacht dat De Graafschap begon ) maar dan nog. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
![]() Veel hersencellen heeft ie volgens mij niet.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hij is niet al te snugger, hopelijk heeft hij wel voetbal intelligentie
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ligt er een beetje aan hoe het gebeurde.
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
||
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Die column van Mossou!
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
PSV Eindhoven!
|
Haha
! Leuk.
|
|
|
|
|
#21 |
|
Geniale column!
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
![]() ![]() Willy van der Kuijlen Ik ben erg benieuwd naar het boek over hem.Off-topic: Als er iets zuurder is dan citroen dan is het Henri van der Steen.
Laatst gewijzigd door cornervlag; 24-11-11 om 20:04 __________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hebben jullie ook weer zo'n mooie voorbeschouwing half in het gronings voor morgen?
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Groningen vandaag. Da's geen eitje. Maar als iedereen z'n niveau haalt is PSV wel beter. Ik ben benieuwd.
__________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Tadic vs Manolev is wel een duel waar je echt voor moet vrezen.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Tot eind maart heeft PSV wel een superzwaar programma. Alleen de Graafschap-thuis en wellicht NAC-thuis (ligt eraan welke bui die hebben), zijn rechtdoorzee.
Als we tegen die tijd binnen 5 punten van de koploper staan, maken we nog goede kans. Want daarna moet je eigenlijk alles winnen. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Tja elke linksback die tegen Groningen speelt moet vrezen. Manolev is verdedigend zeker niet de minste. Op zijn flank krijgen we de minste goals tegen las ik laatst ergens.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Bentancourt 4x gescoord vandaag met de A1 in de beker tegen NAC Breda A1. 2 daarvan waren penalties.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Lekker hoor!
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
PSV speelde niet eens ontzettend goed, maar dat was ook niet nodig. Met zoveel ruimte was het aardig prijsschieten. Hadden er ook 10 kunnen zijn.
Zorgenkindje blijft de verdediging. Dus zorgen dat je er meer maakt is de beste tactiek. __________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ik vind dat Wijnaldum erg veel kritiek krijgt, terwijl hij o zo belangrijk is voor dit PSV.
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
PS Ik heb z'n goal gemist. Was te laat terug na de rust. __________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Maar met zijn geloop met en zonder de bal rijt hij wel veel verdedigingen open. En als hij dan ook nog eens succesvol is in de afwerking en passing, zoals vandaag, is het een geweldige toevoeging. Voor de Eredivisie in ieder geval... het is te ongepolijst en teveel met het hoofd naar beneden om het écht goed te noemen. Maargoed, als hij er straks 20 inschiet kan je hem voor een mooi prijsje verkopen natuurlijk. ![]() Ik vrees dat hij Feyenoord volgende week ook kapot gaat maken. El Ahmadi en Clasie kunnen hem samen niet eens belopen. En Marcelo is geschorst las ik, dus we kunnen jullie ook niet achterin aanpakken...
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Marcelo > Derijck verdedigend gezien hoor. Helaas.
Ik ben steeds meer content met Wijnaldum. Dat hij als een postbode speelt, zit ook in zijn spel opgesloten, dat is gewoon het type speler. Geweldig loopvermogen, geweldige dribbel, geweldige drive. Dat is gewoon van toegevoegde waarde binnen dit PSV, alleen denk ik dat hij nog beter gebruikt kan worden. Het moet geen spelverdeler worden, want dat is hij niet. Met wat ruimtes zoals nu tegen Groningen is hij heel gevaarlijk. Het overzicht mist hij inderdaad nog wel eens, maar er zit wel een licht stijgende lijn in. Zijn onzuivere afwerking en passing van de afgelopen tijd vond ik nog erger, want dat zijn gewoon basiszaken. Die lijken nu echt beter te gaan. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Mooi eerbetoon.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Uiteindelijk totaal niets te vrezen gehad van Tadic gisteren, die was echt totaal onzichtbaar. Alleen heeft Manolev het zichzelf uiteraard weer eens moeilijk gemaakt door zijn balverlies en domme acties.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
PSV Eindhoven!
|
Leuke, goede wedstrijd.
Mooi eerbetoon aan Rob van de Akker. Vind een minuut klappen ook imo mooier dan een minuut stilte, deels doordat je -helaas- in een stadion nooit een minuut stilte kunt verwachten. Ik vond Wijnaldum sterk spelen, komt altijd wel dreiging vanaf. Tadic niet gezien, al weet ik niet of dat nou door de verdienste van Manolev kwam of omdat Tadic niet in de wedstrijd zat. Heb manolev zowaar op 1 goede voorzet weten te betrappen. Leuk dat Matavz en Mertens weer hun goaltje meepikken. Issakson met z'n gebaartjes !Bouma wat er soms helemaal naast zat . Marcelo die een onnodige domme gele kaart pakt. Willems die een goede wedstrijd speelde En een 6-1 uitslag __________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#40 |
|
In de samenvatting leek het een ware show, zal de hele wedstrijd door wel wat minder zijn geweest, maar zaten schitterende aanvallen bij. Wijnaldum vooral ook.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
'Helmond Sport-speaker' rept over wissel bij PSV en thuisduel met Twente
Helmond Sport moest zondagmiddag de grootste thuisnederlaag in de historie slikken. Willem II won met liefst 0-7, nadat er in de eerste helft twee spelers van de thuisploeg van Hans de Koning werden weggestuurd met een rode kaart. Tot overmaat van ramp kregen de fans van Helmond Sport ook nog eens te maken met een aparte stadionspeaker. De vaste omroeper was ziek en dus werd een speaker van PSV opgetrommeld, zo schrijft het Eindhovens Dagblad. Op het moment dat Helmond Sport een nieuwe speler inbracht, repte hij over 'een wissel bij PSV'. Ook bedankte hij het publiek na de 0-7 nederlaag en attenteerde hij de fans erop dat de volgende thuiswedstrijd tegen FC Twente is, en niet tegen FC Emmen. De fans, die al genoeg teleurgesteld waren door de fikse nederlaag, trakteerden de ongelukkige omroeper op boegeroep en cynisch applaus. Gejat uit het jupiler topic. Vond het wel grappig, maar wat 'n muts __________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
PSV Eindhoven!
|
Tyton zit in de selectie van PSV voor donderdag.
|
|
|
|
|
#45 |
|
Wat gaat ie doen dan?
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
PSV Eindhoven!
|
Terug naar huis vliegen nadat ie woensdag op de bank heeft gezeten denk ik.
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Voor mijn gevoel minder dan een minuut, maar als ik het zo terug zie valt dat reuze mee... __________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#49 | |||
.
||||
|
|
|
|
|
#50 | |
|
PSV Eindhoven!
|
|