![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Blawh, tijd voor een update van de OP ?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Glynor Plet, wie kent hem niet? Glynor Plet, Glynor Plet is een echte Heraclied!
.(tvp). __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
JALALALALALALALA WILLIE OVERTOOM!!!
(geen tvp) |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Uiteraard. Willie is een held.
En nu geen oude Fok-topics gaan doorlezen waarin ik roep dat het een prutser is, aub
__________________ Go Go Go |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Die OP
![]() 13 van de 30 spelers zijn nog maar bij Heracles
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Da's nog best wat
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Marko waar is je UI
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
We mogen niet klagen met Looms en Breukers nu ik Ajax zie verdedigen tegen FC Utrecht
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ongelooflijk inderdaad dat Anita bij Oranje zit.
![]() Jammer dat Vejinovic er nog niet bij kan zijn vanmiddag. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Whehe, tja ... altijd naar jezelf kijken en niet naar een ander, jongens
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Kom op dan, pak ze!
__________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
3 kwartier lang balletje in de verdediging rond spelen, om vervolgens elke bal naar voren te rossen
__________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Helaas al gelijk
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ben ik ook tevreden mee hor
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Buitenspeldoelpunt kan er ook nog wel bij
Laatst gewijzigd door markoalmelo; 06-11-11 om 17:50 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik had hier nooit moeten posten
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Daar sta je dan met je PSV spandoek
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Van Heracles zijn het weer de gebruikelijke 3 die het meest een
verdienen. Breukers, Looms en Douglas.Dan heb je de grensrechter tegen, maar het is heel erg matig. Ik ben blij als Vejinovic weer terug is. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Ik vind wel dat Heracles goed gevoetbald heeft, dat ben je toch wel met mij eens
?
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Eerste helft was wel prima ja. Achterin is het alleen zo fragiel altijd, ook wel logisch met ons budget uiteraard.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Eindelijk te Wierik
erin en Looms er dan eindelijk eens uit.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
De arrogantie van Rutten ook om te stellen dat ze ook zonder die buitenspeldoelpunten wel gewonnen zouden hebben was ook wel schrijnend. Hoe krijgt die man dat, zeker na zijn misplaatste gedrag, in godsnaam uit zijn mond. Tuurlijk was PSV de tweede helft sterker, maar het was toch echt Heracles dat bij de 1-1 de grootste kans kreeg toen Everton alleen op de keeper afging. Ook daarna was Everton nog 2x redelijk dichtbij een doelpunt.
Over 90 minuten hebben we wel terecht verloren overigens. Je mist toch net iets te veel kwaliteit wanneer Vejinovic, Maertens en Armenteros er niet bij zijn. De ruimte was er wel. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ben Rienstra opgeroepen voor Jong Oranje.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Leuk voor die jongen.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Twente komt deran!!
![]() Edit: word het niet tijd voor wat nieuwe plaatjes bij jullie? Ik zie: Trainer, Gertjan Verbeek en nog een hele boel..
Laatst gewijzigd door Ubenst; 07-11-11 om 16:43 __________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ja, zal het binnenkort wel een keer updaten. Wilde wachten tot op de nieuwe aankopen, maar die zijn er nooit gekomen.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ghehe
ja dan word het wel tijd ja. Begint de derby al een beetje te leven daar?
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
heracles met 1-0 gewonnen van ajax op de toekomst. Pedro in de 90ste minuut. Ajax speelde goed verzorgd voetbal met oa cillissen, ozbilic, blind en obicillio. Heracles voetbalde goed mee. Nu terug naar Almelo!
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Deed Looms nog mee?
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Evert wil ook een paspoort
![]() Scheelt ons een hoop salaris! Ik zeg doen
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
In de salarissfeer maakt dat niet meer uit. Everton is al vijf jaar in Nederland, dan hoeft een club al niet meer dat non-EU salaris te betalen.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Oh kijk. Die regel kende ik niet. Ik verwacht niet dat ze zijn salaris naar beneden hebben bijgesteld.
Grappig dat hij in Ootmarsum woont
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Hij heeft afgelopen weekend mooi feest gehad.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Duarte nu ook bij Jong Oranje.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Hij heeft het twee seizoenen gedaan, maar ik zal niet zo snel fan van hem worden.
Dit seizoen zijn de prestaties van Overtoom erg povertjes, de slechtste middenvelder van Heracles dit seizoen. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
![]() Linker shirtje van Marko Vejinović en rechts van Juha Hakola ! |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Nice Marko.
Heeft Hakola eigenlijk al een nieuwe club? |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Willie toch voor Kameroen gekozen en wil en februari naar de Africa Cup....
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Als toeschouwer misschien, want Kameroen heeft zich niet geplaatst.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Dan liever niet als toeschouwer, aangezien hij op het veld moet staan
![]() Maar leuk voor Willie! Ik hoop dat hij ook daadwerkelijk geselecteerd gaat worden, toch mooi voor een speler van Heracles om met Eto'o te voetballen! __________________ Go Go Go |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
True. Maar niet geselecteerd worden betekent sowieso geen basisplaats
|
|
|
|
|
|
#48 | |
||
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Hij zal er niet slechter van worden in ieder geval. |
||
|
|
|
|
|
#50 | |
![]() Speelt een heel erg matig seizoen tot dit seizoen. Vejinovic/ Duarte op 10 dan maar. |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Heracles #15: Willie in Oranje?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|