![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#201 |
|
Pff, anderhalf miljoen voor Plet. Jan Smit lacht zich dood
|
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Hehe mooi 1.5 erbij. Kunnen de gaten weer gedicht worden in de begroting
![]() Sammie in de spits
|
|
|
|
|
|
|
#203 | |
|
||
|
|
|
|
|
#204 |
|
1.5mln, Belterman en Gouriye. Ik kan hiermee leven
__________________ Go Go Go |
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Plet zal ook veel minder salaris vragen dan Janko lijkt me. En het scheelt heel veel discussie. De Jong vs Janko was 'spannend', De Jong vs. Plet is een no-brainer.
|
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
True. Maar ik blijf erbij dat Twente beter Janko nog een half jaar op de bank had kunnen laten. Met Plet zie ik ze de titel niet winnen mocht Luuk geblesseerd raken. Aan de andere kant snap ik ook de financiële gevolgen en in dat opzicht is deze transfer een gok van Joop.
Ik vind het vooral lachen dat we aan Plet evenveel hebben verdiend als aan Dost ^_^ __________________ Go Go Go |
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
Zou Everton niet denken 'wat doe ik verkeerd??' Alle spitsen om hem heen worden verkocht.
|
|
|
|
|
|
|
#208 | |
|
Een standbeeld voor Jan trouwens, gewoon anderhalf miljoen voor Plet weten te cashen. Geniaal. |
||
|
|
|
|
|
#209 |
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#210 |
![]() Anderhalf miljoen is wel een heer-lijke prijs
|
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
Hehe, heerlijke tegenstellingen bij die hoofden
|
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
Joop: "Anderhalf miljoen?"
Jan: "Daar komen we wel uit, wij gunnen onze buurman ook wel wat!!" ;-) __________________ Go Go Go |
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Joop spendeert weer eens te veel euro's.
Hebben ze nog Braziliaan nodig?
|
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Heracles wilde dus De Roon overnemen, de speler zelf wilde echter niet op het laatste moment een knoop doorhakken. Nu hopen dat we o.a. AZ kunnen aftroeven komende zomer zodat hij dan alsnog (transfervrij) naar Almelo komt.
|
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
Vol huis vanavond?
|
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Jullie hebben het ook veel over die 1,5 mil. Ach, wij gunnen jullie ook wel een keer wat..
Zal aan jullie denken als Plet de winnende tegen Heracles erin schiet
__________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
De kans is ook nog aanwezig dat hij bijtekent bij Sparta. Gesprek met AZ was overigens wel 'goed', hoe dat met Heracles is geweest weet ik niet. Maar denk dat Sparta en AZ op dit moment een klein stukje voor liggen. Qua opbouw van de loopbaan lijkt Heracles wel een goede stap. Gelukkig heeft hij nog zat tijd daarover na te denken.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
Halve finale.
![]() Je zag gewoon dat er veel meer beweging in de voorhoede zit met Armenteros als diepste spits. Het was niet echt denderend, maar wel een stuk swingender. |
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
Gefeliciteerd
|
|
|
|
|
|
|
#221 |
|
Lekker koud ook op de tribune, ging kapot van de kou
|
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Armenteros en Everton mogen trouwens wel eens stoppen met die dansjes, je ziet de medespelers ook echt de hele tijd denken van
|
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
Breng Armenteros maar naar de Kuip dan, gaan we hier wel meedansen.
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
Kom hem maar halen
![]() Weer de halve finale!! Ik word af en toe nog steeds bang wakker als ik terugdenk aan de vorige tegen Roda dus laten we hopen dat het ons in deze beter afgaat! Maar nu al een prachtig resultaat! Met Heerenveen, PSV en AZ (gok ik) ik de halve, ben je met een finaleplaats ook al min of meer verzekerd van Europees voetbal ^__^ __________________ Go Go Go |
|
|
|
|
|
|
#225 | |
|
||
|
|
|
|
|
#226 |
|
Wow ... kan makkelijk oplopen tot 2mln dus. Ik denk dat we niet mogen klagen, ook al zijn we onze topscorer kwijt. Ik had nooit verwacht dat we Plet voor zoveel geld zouden slijten. Met een beetje geluk is één van de twee nieuwe aanwinsten in de toekomst basiswaardig, dan is het helemaal mooi.
Nu nog wat meer punten scoren in de competitie. En wat meer peper in de kont in uitwedstrijden ... ik heb het gevoel dat we dit jaar teveel laten liggen en hierdoor komt mijn eredivisievoorspelling in gevaar
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
|
haha die foto's. geniaal!
|
|
|
|
|
|
#228 |
|
AZ uit dus
|
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Helaas niet thuis, dan was er nog wat mogelijk. Zie het eigenlijk somber in. Maarja, voor hetzelfde geld kakt AZ helemaal in
|
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
Van de drie heb ik toch het liefst AZ. Uit is wel jammer.
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
Zeker jammer, maar niet kansloos. De afgelopen 2 jaren verloren we lullig en nipt in Alkmaar, derde keer is scheepsrecht.
|
|
|
|
|
|
|
#232 |
|
Voetballend gezien misschien wel de beste wedstrijd van de laatste jaren. Verdedigend klopte het niet helemaal, maar toch. |
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
Zolang Looms als een beest mee opkomt met zijn lange benen kunnen we iedereen aan
|
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
Gaan er trouwens wel een mensen hier kijken bij de beloften?
Laatst tegen Vitesse (beker) zat er best wel volk, ook een aantal zaakwaarnemers volgens mij
|
|
|
|
|
|
|
#235 | |
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
||
|
|
|
|
|
#236 |
|
Zou het doorgaan Zondag????
__________________ For those involved, No explanation is necessary For those who are not, No explanation is possible |
|
|
|
|
|
|
#237 | |
|
|
Maar zit momenteel doordeweeks constant in het buitenland voor werk. |
|
|
|
|
|
|
#238 |
|
Fijn punt, puur op vechtlust. Dat is ook weleens een tijd geleden.
De afgelopen jaren waren we steeds niets minder dan PSV en verloren we heel schlemielig. Nu was PSV duidelijk sterker, maar pakken toch nog een punt. Na al die jaren toch een soort van gerechtigheid. |
|
|
|
|
|
|
#239 |
|
|
Inderdaad, PSV tikte Heracles echt van de mat in de 1e helft
![]() en donders, wat was het ijskoud. |
|
|
|
|
|
#240 |
|
Looms.
![]() En de kou viel bij ons wel mee. Nu zaten wij natuurlijk wel aan de zonnige kant.
|
|
|
|
|
|
|
#241 |
|
|
En wat een redding van Pasveer aan het eind van de 2e helft
|
|
|
|
|
|
#242 |
|
Marko
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#243 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
Puntje, helemaal prima!
|
|
|
|
|
|
#245 |
|
|
Heracles moet Bruns echt voor een lange tijd vast leggen, hij kan echt een top speler worden!
|
|
|
|
|
|
#246 |
|
Toekomstig bekerwinnaars.
|
|
|
|
|
|
|
#247 |
Vrijdag op de fiets naar Eanske? En al bekent met hoeveel man Almelooo gaat komen? __________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#248 |
|
Hahahaha..
.................................................. .................................................. ............................. Over de wedstrijd Heracles - PSV . Een kopie van Heracles -FC Twente en bij beide wedstrijden hebben jullie een punt gepakt . Wie vecht ,, wie wint .. Kan er alleenmaar respect voor hebben . Laatst gewijzigd door tjekkie; 06-02-12 om 14:45 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
Ik hoop weer op een mooie wedstrijd, Tjek! Komt vast goed
|
|
|
|
|
|
#250 |
|
MarkoAlmelo gefeliciteerd
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Heracles #15: Willie in Oranje?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|