|
|
#1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De Selectie 2011/12: Keepers : Roberto Junior Fernandez (PAR) Rob van Dijk (NED) Erik Cummins (NED) Verdedigers : Alje Schut (NED) Jan Wuytens (BEL) Ismo Vorstermans (NED) Marcus Nilsson (ZWE) Michael Zullo (AUS) Dave Bulthuis (NED) Daan Bovenberg (NED) Mark van der Maarel (NED) Middenvelders : Nana Asare (GHA) Gianluca Nijholt (NED) Anouar Kali (NED) Jacob Lensky (CAN) Adam Sarota (AUS) Johan Martensson (ZWE) Yoshiaki Takagi (JAP) Rodney Sneijder (NED) (Gehuurd van Ajax) Aanvallers : Edouard Duplan (FRA) Jacob Mulenga (ZAM) Leon de Kogel (NED) Frank Demouge (NED) Tommy Oar (AUS) Alexander Gerndt (ZWE) Enzio Boldewijn (NED) |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Wanneer gaat die Japanse brugpieper uit de OP spelen?
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Die ziet er echt uit als 10
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Voorlopig speelt ie alleen in Jong FCU, gisteren nog gescoord tegen Jong NEC.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Club Brugge schijnt Booy te willen halen als nieuwe trainer.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Mooie lay out Bateman , of je zoiets ook noemt ..
Mmm, de cijfers van PSV en NAC zijn wel uitgekomen , maar nog niet van FC Utrecht . Ik weet niet of jij mijn vraag kunt beantwoorden , maar jij zei dat Utrecht een verlies zou maken ( en dat is niet gek , want PSV en NAC hebben een gezamelijke verlies geleden van wel meer dan 20 miljoen euro ...) , maar hoe zit het dan met die minimale 17 miljoen die Utrecht aan transfers heeft verdiend ? Oke , daar zijn 4 of 5 spelers voor gehaald , maar toch geen 17 miljoen ? Ik weet dat bij Twente elke cent weer teruggaat in de club , maar is dat ook zo met jullie eigenaar ? __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Wordt ie er al heen gebracht?
|
|
|
|
|
|
#8 | |
Hoorde dat het vooral ligt aan minder sponsor-inkomsten (bv. een openstaande post van zo'n 2 miljoen euro van Phanos) en minder tv-gelden. Maar goed, Frans van Seumeren staat wederom garant voor het verlies. Nog niet.
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hier op het werk begint "De Wedstrijd" nu wel te leven, trouwens. Weddenschappen etc, al zitten de FCU-supporters zich nu wel nadrukkelijk in de underdog-positie te manoeuvreren.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
En ik hou mijn mond voorlopig wel, de afgelopen wedstrijden geven me weinig hoop voor zondag.
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Je beweert te zeggen dat de resultaten expres zo matig zijn?
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Te bizar voor woorden.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Moeten we dan maar mensen zonder bewijs gaan veroordelen?
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Toch aardig.
![]() Alleen niet te zuipen die koffie bij ons. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik zag dat Anouk weer terug op de velden is bij Utrecht.
|
|
|
|
|
|
#18 | |
Toch leuk zo'n gesprek. |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Bedankt voor deze krankzinnige pot voetbal. Heerlijk, alles zat erin.
![]() Jammer van een deel van het publiek, maar dat mag de pret niet drukken. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Legendarische wedstrijd.
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
De spreekkoren waren ook niet best, maar volgens "de tv" kwamen de bommen uit de thuisvakken.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik denk de oerwoudgeluiden en het hamas.
Maar dat hoort bij deze wedstrijd. Maakt het wel compleet. Schuimbekkende mongolen op de tribune. Hard werkend Utrecht en een bizar scoreverloop. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Goed geprofiteerd van de fouten van Ajax, wel een dikke -1 voor het thuispubliek met de oerwoudgeluiden e.d.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Wat een anti-voetballer, die Mulenga. Kan echt helemaal niets met de bal. Dat doelpunt was ook gewoon puur geluk.
|
|
|
|
|
|
|
#26 | ||
|
En oerwoudgeluiden ? Het ''hoe-ha'' ? Dat ervaarde ik niet als oerwoudgeluiden iig, het was richting het uitvak met een gebaartje erbij. ![]() Hij had trouwens vlak voor rust gewoon de bal op Asare moeten geven... Laatst gewijzigd door PBateman; 06-11-11 om 15:47 |
|||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik vond dat Ajax het juist gemakkelijker kreeg achterin toen Mulenga weg was daar. Had minimaal 1 meer moeten scoren, maar was bloedirritant voor de defensie. Helemaal geen slechte voetballer imo
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ach, alsof die in het uitvak zo beschaafd deden...
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
En het nog goed praten ook.
Prima dat Utrecht wint en gefeliciteerd daarmee. Natuurlijk baal ik maar ik vind het jammer dat jij dit probeert goed te praten. Laatst gewijzigd door witikvil; 06-11-11 om 15:55 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
Die racistische Utrechtsupporters
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik weet niet zeker of die bommetjes uit het uitvak kwamen trouwens. Kan best, maar kan ook een fcu-supporter zijn die niet zo ver kon gooien?
Achja, was iig een leukere editie dan de afgelopen jaren zo.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Utrecht speelde niet eens echt goed, was vaak slordig. Maar Ajax was echt dramatisch
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
In het stadion heb ik helemaal niets meegekregen van de oerwoud geluiden? Doelen ze op dat Oeh-Ah? Dat was cynisch nadat Ajax eerder het stadion overstemde met die kreet.
Verder vraag ik mij toch af waar die twee vuurwerkbommen vandaan kwamen. Het is helaas wel gebleken dat deze wedstrijd dus niet kan met supporters van beide kanten. Triest __________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Vermeer kwam warmlopen en gelijk werd er gezongen dat ze geen bananen meer voor hem hadden
![]() Dan is de toon al lekker gezet. __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Die oerwoudgeluiden waren op TV wel te horen toen Enoh aan de bal was, maar dat waren volgens mij hooguit 10 man die dicht bij een microfoon stonden.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Zelfs een lachje zo te zien. Mooi. Blij voor hem dat het ook zo'n mooie pot is geworden.
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Hoe was het volksfeest in Utrecht? Iedereen beetje bij gekomen
__________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ik heb mijn felicitatie aan Utrecht en aan Bateman nog niet gebracht , maar dat doe ik bij deze alsnog .
Het blijft toch wel een raar fenomeen dat Utrecht tegen Ajax en ik had vooraf geen cent gegeven voor FC Utrecht ( Dit jaar heeft Utrecht echt een duidelijke mindere selectie ) , maar mensen ioeten hier toch wel respect voor deze prestatie kunnen opbrengen . Toen en 2-3 werd had FC Utrecht het op kunnen geven ( en dat gebeurt echt vaak , zeker als je weet dat de tegenstander sterker is ) , maar Utrecht heeft het nooit opgegeven en het was vechtvoetbal van de eerste orde . Vorig jaar zag je meer voetbal in de Ajax wedstrijd en de goals waren meer voetballend . Er bestaan verschillende soorten voetbal . Je hebt cattenachio , je hebt het zogenaamde totaal voetbal ( gezamenlijk verdedigen en gezamenlijk aanvallen ) , je hebt countervoetbal en je hebt ... vechtvoetbal en naar mijn mening heeft Utrecht tegen Ajax vechtvoetbal laten zien . Men streedt voor elke millimeter vanaf seconde 1 en allert zijn op fouten van de tegenstander . Het voetballende gedeelte valt hierbij in het niet , vind ik , want het was vooral lange ballenwerk , maar ik veroordeel het niet . Integendeel : Het geeft mij de hoop dat een mindere tegenstander altijd van een sterkere tegenstander kan winnen en de Utrechtspelers waren zo hongerig dat het slijm aan hun kin hing .. Als je dit elke wedstrijd op kunt brengen dan is dit een goede vorm van voetbal , maar dat zie ik niet gebeuren en dat weet Utrecht zelf ook wel . Maar goed .. Utrecht heeft gehandeld naar zijn middelen en dat is alles wat je van die spelers kunt vragen . Godzijdank hebben jullie die passie niet tegen ons , want anders hoeven wij niet eens naar Utrecht te gaan . Houwen zo ... Laatst gewijzigd door tjekkie; 08-11-11 om 03:43 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Eerlijk gezegd denk ik dat de supporters er tegen Twente voor zullen zorgen dat er meer passie is dan normaal gesproken.
Het zit velen van ons nog steeds niet lekker dat Vorstermans e.d. klappen hebben gehad bij jullie. Ik kijk iig al uit naar de wedstrijd.
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Eerlijk gezegd denk ik dat de supporters er tegen Twente voor zullen zorgen dat er meer passie is dan normaal gesproken. Potver .. Whehe.. ik verheug me op elke wedstrijd . Mmm, vind alleen die interlandweken zo erg .. Jammer en het is doorbijten totdat de competitie weer begint . Laatst gewijzigd door tjekkie; 09-11-11 om 00:52 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Erg naar voor Mulenga
__________________ A New Dawn |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Erg triest voor die jongen inderdaad, en de zoveelste tegenvaller voor de club....
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|