![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Het grote WZV - League spel. Na het idee van de tour de France leek het Isiolo en Hendril wel leuk om hetzelfde te proberen met de Eredivisie. Het gaat om het selecteren 11 spelers van 11 verschillende teams. Na speelronde 8, 17 en 25 kan er 1 speler worden vervangen. Omdat dit een Ajax-forum is, kiezen we voor een 4-3-3 systeem. Hoe werkt het ? Je stelt een team van 11 spelers op. De spelers haal je uit één van de 18 teams die meedoen in de eredivisie. Elk team moet 11 verschillende spelers hebben. Het is dus niet toegestaan om 2 dezelfde spelers van dezelfde club te hebben. Kortom het team bestaat uit: - 3 aanvallers - 3 middenvelders - 4 verdedigers - 1 keeper. Heb je het team klaar dan stuur je deze per prive bericht naar Hendril of Isiolo. Meedoen is gratis en deelname is altijd mogelijk. Als het maar minimaal 24 uur voor de volgende speelronde is. Puntentelling: Je kan op verschillende punten scoren en punten verspelen: Score per positie: Aanvaller : 3 pnt per doelpunt Middenvelder: 4 pnt per doelpunt Verdediger: 5 pnt per doelpunt (incl. keeper) Verdediger: -1 per doelpunt tegen (incl. keeper) Keeper: 3 pnt voor de "0" Score voor alle spelers: 3 punten per gespeelde wedstrijd 3 punten per gewonnen wedstrijd 1 punt voor een gelijkspel 2 punten per assist -1 per geel -5 per rood -2 per verloren wedstrijd. Transfer periode: Na speelronde 8, 17 en 25 kan je een wissel toepassen. Je krijgt maximaal 3x wissels over het gehele seizoen. Het kan dus zijn dat je noodgedwongen 3x moet wisselen in de 1e transfer periode. Echter is het daarna niet meer mogelijk om te wisselen. Denk dus goed na voor je een wissel toepast. Deze is niet meer te veranderen 24 uur voor de volgende ronde. Alle deelnemers krijgen bericht wanneer en hoelang de transfer periode duurt. Discussies.... Het kan zijn dat soms de puntentelling niet overeenkomt met jouw waarneming. We houden daarom deze website aan: Eredivisie - Netherlands - Results, fixtures, tables and news - Soccerway Ook al is het overduidelijk dat een assist van een andere speler komt of een gele kaart niet overeenkomt met de beelden op tv. We houden vast aan de statistieken van deze website. We houden de inschrijving van 24 uur aan. Dit komt omdat zowel Hendril als Isiolo de tijd nodig hebben om de gegevens te verwerken in het score programma. Het is daarom niet meer mogelijk om daarna nog tot een aanpassing te komen. Statistieken: 2 Teams zonder deelname: RKC en Excelsior Winnaars speelronde: #2 Zappie 73 punten #3 Otis 57 punten #4 Sybrand 61 punten #5 Suijk 47 punten #6 Suijk, Vitessezuid 56 punten #7 Suikerbrood 49 punten #8 Otis 62 punten #9 El Presidente 63 punten #10 EnCGatjuh 55 punten #11 Darkie 55 punten #12 Kabonk 56 punten #13 EnGCatjuh 55 punten #14 Gordon Shumway 66 punten #15 Zappie 61 punten #16 Weebl 58 punten #17 E.G. Del Wonk 55 punten #18 witikvil 47 punten #19 Hendril, Suikerbrood en Tjeuke 51 punten #20 NOG NIET COMPLEET #21 Isiolo 58 punten #22 DMJN 55 punten #23 E.G. Del Wonk 48 punten Totaal stand: (na ronde 23) EnGCatjuh 940 Tjeuke 935 Otis 916 Isiolo 914 Suijk 885 Darkie 882 Suikerbrood 882 Superheld 870 Weebl 852 Hendril 845 vitessezuid 831 Zappie 822 Sybrand 821 Lamzak 820 Gordon Shumway 816 kabonk 815 Nico 810 witikvil 798 Clough 781 DMJN 781 mcyodogg 775 El Presidente 764 E.G. Del Wonk 763 methodmich 762 vinnie06 759 Dagglala 706 El Cid 678 Clesar03 506 Uitslag speelronde 23; E.G. Del Wonk 48 Nico 46 Sybrand 46 witikvil 43 Gordon Shumway 42 Superheld 42 kabonk 40 Zappie 40 Darkie 39 Isiolo 39 Weebl 39 EnGCatjuh 38 Lamzak 37 Tjeuke 37 Dagglala 34 Hendril 34 vinnie06 33 Suikerbrood 30 vitessezuid 27 Clough 22 Suijk 22 El Cid 20 DMJN 18 mcyodogg 18 Clesar03 16 methodmich 15 El Presidente 12 Otis 7 Laatst gewijzigd door El Presidente; 28-02-12 om 11:23 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik weet niet of ik al spijt heb dat ik toch geen Janko heb gekozen.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Het grote WZV - League spel. Na het idee van de tour de France leek het Isiolo en Hendril wel leuk om hetzelfde te proberen met de Eredivisie. Het gaat om het selecteren 11 spelers van 11 verschillende teams. Na speelronde 8, 17 en 25 kan er 1 speler worden vervangen. Omdat dit een Ajax-forum is, kiezen we voor een 4-3-3 systeem. Hoe werkt het ? Je stelt een team van 11 spelers op. De spelers haal je uit één van de 18 teams die meedoen in de eredivisie. Elk team moet 11 verschillende spelers hebben. Het is dus niet toegestaan om 2 dezelfde spelers van dezelfde club te hebben. Kortom het team bestaat uit: - 3 aanvallers - 3 middenvelders - 4 verdedigers - 1 keeper. Heb je het team klaar dan stuur je deze per prive bericht naar Hendril of Isiolo. Meedoen is gratis en deelname is altijd mogelijk. Als het maar minimaal 24 uur voor de volgende speelronde is. Puntentelling: Je kan op verschillende punten scoren en punten verspelen: Score per positie: Aanvaller : 3 pnt per doelpunt Middenvelder: 4 pnt per doelpunt Verdediger: 5 pnt per doelpunt (incl. keeper) Verdediger: -1 per doelpunt tegen (incl. keeper) Keeper: 3 pnt voor de "0" Score voor alle spelers: 3 punten per gespeelde wedstrijd 3 punten per gewonnen wedstrijd 1 punt voor een gelijkspel 2 punten per assist -1 per geel -5 per rood -2 per verloren wedstrijd. Transfer periode: Na speelronde 8, 17 en 25 kan je een wissel toepassen. Je krijgt maximaal 3x wissels over het gehele seizoen. Het kan dus zijn dat je noodgedwongen 3x moet wisselen in de 1e transfer periode. Echter is het daarna niet meer mogelijk om te wisselen. Denk dus goed na voor je een wissel toepast. Deze is niet meer te veranderen 24 uur voor de volgende ronde. Alle deelnemers krijgen bericht wanneer en hoelang de transfer periode duurt. Discussies.... Het kan zijn dat soms de puntentelling niet overeenkomt met jouw waarneming. We houden daarom deze website aan: Eredivisie - Netherlands - Results, fixtures, tables and news - Soccerway Ook al is het overduidelijk dat een assist van een andere speler komt of een gele kaart niet overeenkomt met de beelden op tv. We houden vast aan de statistieken van deze website. We houden de inschrijving van 24 uur aan. Dit komt omdat zowel Hendril als Isiolo de tijd nodig hebben om de gegevens te verwerken in het score programma. Het is daarom niet meer mogelijk om daarna nog tot een aanpassing te komen. Statistieken: 2 Teams zonder deelname: RKC en Excelsior Winnaars speelronde: #2 Zappie 73 punten #3 Otis 57 punten #4 Sybrand 61 punten #5 Suijk 47 punten #6 Suijk, Vitessezuid 56 punten #7 Suikerbrood 49 punten #8 Otis 62 punten #9 El Presidente 63 punten Totaal stand: Toevoeging OP __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik blijf meedoen om de plekken voor Europees voetbal.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Het was weer niet veel dit weekend
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Wil El-Presidente de opmaak bijhouden gedurende deze topic
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Uiteraard.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hopelijk raakt Mertens geblesseerd.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Die lul van een Michailov is altijd geblesseerd als Twente de nul houdt, lijkt het
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Vermeer als keeper hebben.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Weer een mooi Willie Overtoom-weekje
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Overtoom & Assaidi zorgen voor wat punten. Hopen dat Bony er toch nog een paar inknalt.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik heb ook Overtoom en Assaidi en ook John Verhoek! Maar goed, de rest van de ploeg heeft weer niet bijzonder veel punten volgens mij.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Waarom heb ik Asare in mijn team gezet
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Mulder
Marcellis Douglas van Dijk Pieters Schone Overtoom Asare Assaidi Sulejmani Wilfried Weinig punten deze ronde, Schone, Asare, Bony, Sulejmani en Mulder zorgen allemaal voor weinig punten. __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hup Holland!
|
Ik zit mij nu af te vragen waarom ik voor Bacuna heb gekozen in plaats van Overtoom.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Bony
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Stand na ronde 10:
Otis 459 Suijk 411 Suikerbrood 408 El Presidente 401 Tjeuke 391 Weebl 390 Zappie 388 vitessezuid 385 Superheld 381 EnGCatjuh 379 mcyodogg 379 Darkie 369 Hendril 363 Isiolo 359 Sybrand 343 methodmich 341 kabonk 335 Nico 333 Lamzak 332 vinnie06 328 E.G. Del Wonk 321 witikvil 318 Clough 313 DMJN 312 Dagglala 304 El Cid 296 Gordon Shumway 267 Clesar03 251 Laatst gewijzigd door Hendril; 24-10-11 om 14:31 __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ha, geen laatste meer. En dat ondanks Vermeer.
Waarom ik die heb laten staan is me een raadsel. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Heb je trouwens ook de punten van deze ronde?
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Uitslag ronde 10:
EnGCatjuh 55 Superheld 54 Zappie 54 Weebl 53 El Presidente 50 Nico 49 methodmich 47 Suikerbrood 47 Clough 46 Otis 45 Tjeuke 45 Isiolo 44 Gordon Shumway 43 Suijk 43 witikvil 43 DMJN 40 mcyodogg 39 kabonk 37 Lamzak 37 Darkie 36 vitessezuid 36 E.G. Del Wonk 35 Hendril 31 vinnie06 31 Sybrand 27 El Cid 25 Clesar03 19 Dagglala 12 __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Kijk eens aan, ik ben aan het stijgen. E. G. Del Wonk, maak je borst maar nat.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Matige ronde
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Godver, een goede ronde en dan alsnog net 2e. Het leven is niet eerlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Voorwaar helemaal geen verkeerde ronde. Gelijk met Suikerbrood.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ja ja, ben een echte subtoppert
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Royal sadness
al is Kums wel los en Chadli terug, maar Bulykin blijft een heerlijke faal.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik ben wel heel stabiel eigenlijk. Constant bij de laatste 5
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Waarom heb ik in godsnaam Asare gekozen
!
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Hoppa
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Rondewinnaar!
![]() Diezelfde wissels van ons pakken niet slecht uit, WeebI
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Basje Dost
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Shit, waarom heb ik geen Dost
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Omdat dit de 1e ronde is dat hij iets presteerd wat behoorlijk wat punten op levert? En dat dat ook misschien wel de laatste keer is dit seizoen...
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Volgens mij heeft Dost al aardig wat goals gemaakt.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik heb in elk geval een assist van Anita, dat is denk ik tot nu toe mijn topper van de week...
![]() Dan moet Overtoom het vanmiddag maar weer doen. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Mulder
![]() Asare ![]() Sulejmani ![]() Assaidi ![]() Schone ![]() Douglas ![]() van Dijk
Laatst gewijzigd door SuikerBrood; 30-10-11 om 15:26 __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Oh en Bony
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Uitslag speelronde 11:
Darkie 55 Gordon Shumway 50 Weebl 50 Suikerbrood 43 kabonk 42 Hendril 41 Superheld 41 Clough 40 vinnie06 40 EnGCatjuh 39 E.G. Del Wonk 38 Isiolo 37 Zappie 37 Sybrand 36 witikvil 36 Otis 35 vitessezuid 34 Dagglala 31 Tjeuke 28 Lamzak 27 Nico 27 Suijk 25 DMJN 24 El Presidente 24 Clesar03 22 El Cid 22 mcyodogg 22 methodmich 20 __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
WTF?
Met Mulder als keeper?
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Stand na ronde 11:
1. Otis 494 2. Suikerbrood 451 3. Weebl 440 4. Suijk 436 5. El Presidente 425 6. Zappie 425 7. Darkie 424 8. Superheld 422 9. Tjeuke 419 10. vitessezuid 419 11. EnGCatjuh 418 12. Hendril 404 13. mcyodogg 401 14. Isiolo 396 15. Sybrand 379 16. kabonk 377 17. vinnie06 368 18. methodmich 361 19. Nico 360 20. E.G. Del Wonk 359 21. Lamzak 359 22. witikvil 354 23. Clough 353 24. DMJN 336 25. Dagglala 335 26. El Cid 318 27. Gordon Shumway 317 28. Clesar03 273 __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Mulder is de enige met minpunten.
Van Dijk (13), Schone (10), Douglas (9) en Wilfried (9) scoren goed. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Kijk die Gordon eens gaan!
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Top 3 here i come!
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ben benieuwd of ik Otis nog kan inhalen.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
En ik maar denken dat ik een goede ronde had en kans op de overwinning had
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
Ik zit gewoon stabiel tussen de 20 en 30 punten per ronde.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
![]() |