![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
|
|
|
|
#152 | |
. Alleen zou ik hem dan een andere rol geven dan de nummer-10-rol die hij de laatste 4 (?) jaar bij Oranje heeft. Zet Van der Vaart daar lekker neer. Als ze allemaal fit zijn en op de goede positie staan, dan is Oranje voor mij topfavoriet op het EK.
|
||
|
|
|
|
|
#153 |
|
Ib4t je bent zelf een kabouter grappen.
|
|
|
|
|
|
|
#155 | |
|
||
|
|
|
|
|
#156 |
|
De vrije trappen van Sneijder vind ik nog altijd het ergste. Ik wil er eigenlijk niet eens meer naar kijken, als hij achter de bal staat. Als ik in het stadion zou zitten en Sneijder zou een vrije trap moeten nemen zou ik me verschuilen achter iemand anders. Hij schiet ze zo vaak de tribune in, of tegen de muur. Hij trapt die bal altijd zonder idee. Hij zet z'n voet ertegen en dan ziet hij het een seconde later wel. Dan vliegt er heel af en toe een bal in, waardoor hij het blijft proberen. Afstand maakt voor hem ook niet uit, 16 meter, 26 meter, 36 meter, hij schiet hem toch wel op de goal. Als verdediger zou ik niet eens meer naar voren gaan, ik zou lekker achterin blijven hangen, toch zonde van de moeite.
|
|
|
|
|
|
|
#157 | |
. En zoals Rotscholier al min of meer zegt, dat komt nog het duidelijkst tot uiting in z'n vrije trappen. Alles binnen een straal van ongeveer 40 meter van de goal neemt ie direct.
|
||
|
|
|
|
|
#158 |
|
Als ik Bert was en moest kiezen tussen Van Persie en Huntelaar in de spits dan kies ik voor Van der Vaart.
|
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
De Jong was vrij ongelukkig, van Persie heb ik niet gezien en Huntelaar heeft 2 hele goede acties in zijn korte speeltijd. Zo jammer dat Huntelaar niet iets beter kan voetballen.
|
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
Schop dan maar, Huntelaar in de spits. Van persie ook maar eens proberen op de plek van Sneijder.
|
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
Huntelaar 2 doelpogingen, 1 goal
|
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Ook maar even hier dan:
Nou, heel simpel. Van Persie is op dit moment de beste spits van de wereld, dus het zou debiel zijn om hem niet op te stellen. Echter moet je dan wel je team aanpassen op hem, dat wil zeggen: Geen Sneijder achter 'm, maar Van der Vaart. Linksbuiten op links en rechtsbuiten op rechts. Blijf je met Sneijder op 10 spelen, Kuyt op links en Robben op rechts omdat je een mongool bent die Bert heet, dan kan je beter voor Huntelaar kiezen. Slotje. |
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Wat RR hier zegt is de waarheid.
|
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
De Jong kan het niveau nog lang niet aan in ieder geval.
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#165 | |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#166 | |
Je redenatie klopt trouwens niet helemaal want Huntelaar is zeker een type dat afhankelijk is van aanvoer. |
||
|
|
|
|
|
#168 |
|
Omdat ik het zielig vind voor Van Persie dat hij zo wordt behandeld in Oranje. Hij lijkt zich daar zelf ook niet al te best bij te voelen, Huntelaar geeft daar wat minder om denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Huntelaar in de spits en Van Persie erachter. Of Van Persie in de spits en Van der Vaart erachter, mij om 't even.
Maar GEEN Van Persie in de spits en Sneijder erachter, dat WERKT niet. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#170 | |
|
||
|
|
|
|
|
#171 |
|
|
|
|
|
#172 | |
|
Bossie-Bassie. Gullit-Bassie. Van der Kuijlen-Cruijff. Geels-Cruijff. Is vaak genoeg gedaan. Vooral de eerste combo was succesvol. |
||
|
|
|
|
|
#173 |
|
Je kan het natuurlijk een keer proberen. Slechter dan hoe ze nu spelen kan in ieder geval niet, maar hoe zou je dan het middenveld invullen?
|
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
|
|
|
|
#175 |
|
Ah joh, Van Persie speelt ook gewoon niet goed in het Nederlands elftal.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Dan moet je de vraag stellen: wat kan Van Persie niet, en daar het middenveld op afstemmen.
|
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
|
|
|
|
#178 |
|
|
|
|
|
#179 |
|
Niet alleen dat. Hij speelt zelf ook gewoon kut, veeeeeeeeeeeel minder goed dan bij Arsenal.
|
|
|
|
|
|
#180 | |
|
Vervolgens komt hij bij Oranje. Heb je ineens dat kleine kutsneijdertje met z'n grote bakkes die nooit een fatsoenlijke bal naar 'm speelt, een gehandicapte Dirk Kuyt op links- of rechtsbuiten en een Robben met oogkleppen. Bovendien stelt hij veel minder voor bij Oranje. Hij is niet de baas, niet de koning, moet dat afdwingen, maar de ego's van de andere spelers zijn zo groot dat dat nooit gaat lukken. Speelt allemaal mee. Hij heeft veel minder vertrouwen als hij in Oranje speelt en dat is verklaarbaar. Als Van Marwijk hem de belangrijkste man maakt door het elftal op hem af te stemmen gaat het sowieso draaien, je moet hem dat vertrouwen geven. Het is gewoon een koning, hoe je het ook wendt of keert, dat raak je niet kwijt in een ander shirt. |
||
|
|
|
|
|
#181 | |
|
||
|
|
|
|
|
#182 | |
|
Huntelaar is sowieso nooit de koning geweest. Bij Ajax misschien een beetje. Hij weet dat hij niet de nummer één is en dat men dat ook nooit van hem zal verwachten. Het lijkt mij heel erg een mentale kwestie. Klaas-Jan, de nuchtere Achterhoeker, kent zijn beperkingen en kan zich heel goed schikken in het feit dat hij maar één van de elf is. Maar nu ben ik natuurlijk als een amateurpsycholoog aan het lullen, misschien klopt er helemaal niets van, maar voor mij klinkt het wel plausibel.
|
||
|
|
|
|
|
#183 |
|
Huntelaar liet vanavond wel weer zien dat hij in dit systeem past. Verder heeft RR alles natuurlijk al gezegd.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Koning Van Persie gewoon thuislaten. Die verdient het niet om in dit kut Oranje te spelen.
|
|
|
|
|
|
|
#185 | |
||
|
|
|
|
|
#186 |
|
Huntelaar staat na 50 interlands op 31; RvP 25 uit 62 en Kuijt
24 uit 85
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
|
|
|
|
#188 |
|
van Persie voegt gewoon 0,0 toen, we dachten tijdens het WK nog wel dat aan zijn vorm lag. Maar zelfs na dat WK is hij vaak een van de mindere.
|
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Waarvan iets van 80% als invaller ook nog eens. Als je minuten per goal gaat vergelijken is het verschil denk ik wel vrij groot. Huntelaar heeft misschien in minuten iets van 35 wedstrijden gespeeld of zo. Als ie dat al haalt.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Van Persie niet opstellen is dom, maar Huntelaar niet opstellen is ook dom. Dus moet Bert het maar zo zien te fixen dat ze beide kunnen spelen, dan maar Sneijder op de bank.
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Moeilijke discussie. Van Huntelaars voetballend vermogen en het gebrek aan diepgang (waardoor hij zeventig keer buitenspel staat) word ik net zo verdrietig als van het negentig minuten kutten van Kuyt en Sneijder. Aan het einde van een wedstrijd staan ze echter altijd wel op het scorebord (of assistbord).
Mijn filosofie is altijd dat je zo goed mogelijk moet proberen te voetballen en dat de resultaten dan negen van de tien keer volgen. Bij mij zou Huntelaar altijd banken, net als ik liever geen plekje in ruim voor Kuyt of Sneijder.. Leuk dat Huntelaar geweldig in de zestien is, maar met zo weinig voetballend vermogen van die drie kom je tegen een sterke ploeg amper je eigen zestien uit. Verder sluit ik me aan bij RR. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
huntelaar in de spits. van persie moet voetballen, is geen spits, hooguit een aanvallende 10. rvp kan plaats van kuyt, zijn we dat ook vanaf.
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Bertje zal nog eerder afscheid van zijn vrouw nemen dan van Dirkie. Dus hij zal een keuze maken tussen Huntelaar en v. Persie. Huntelaar is een pure garantie voor goals. V. Persie draait niet lekker in Oranje. Dilemma, dilemma. Ik denk niet dat het zin heeft om v. Persie op de plek van Sneijder te zetten want dan zal v. Persie denk ik te ver naar voren gaan spelen waardoor hij Huntelaar in de weg loopt. Aangezien Huntelaar een garantie voor goals is, ook als invaller, zal de keuze toch op v. Persie vallen. En dan Huntelaar als de ultieme back-up.
|
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Klaas, maar dat is al tijden duidelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#195 | |
||
|
|
|
|
|
#196 | |
|
Maar goed, dat spel dat er wordt gespeeld is natuurlijk niet van een bijster hoog niveau, waardoor de bijdrage van van Persie minimaal wordt. En ja dat heeft te maken met een Sneijder, Kuyt en Robben met oogkleppen (hoewel die gisteren liet zien dat hij soms ook zonder kan spelen.) Zolang Bert dus vast houdt aan Kuyt op de flank en Sneijder op 10, dan vind ik het heel jammer voor van Persie, maar die hoort dan gewoon op de bank. Huntelaar zijn kwaliteiten zijn dan veel beter geschikt voor het spel dat wordt gespeeld. |
||
|
|
|
|
|
#197 | |
|
||
|
|
|
|
|
#198 |
|
Dit
__________________ For those involved, No explanation is necessary For those who are not, No explanation is possible |
|
|
|
|
|
|
#199 | |
) meter. Als van Persie dan ook nog eens in zakt dan zit je met 3 spelers te klootviolen op dezelfde 15 vierkante meter. Als die spelers alle 3 vlot kunnen combineren, dan maakt dat weinig uit, maar helaas kan 1 van de 3 dat maar.Met Huntelaar krijgt Sneijder meer ruimte. Kuyt is misschien niet de meest technische voetballer, maar hij geeft volgens mij regelmatig erg goede voorzetten, zoals hij gisteren ook liet zien. Al met al zie ik het liefste dat Kuyt gewoon lekker op de bank zit (op de bank in Katwijk of Liverpool als het even kan) en dat Sneijder een linie zakt in plaats van de Jong of van Bommel. Van der Vaart op 10, van Persie in de spits, Afellay en Robben op links/rechtbuiten (mogen ze zelf bepalen en afwisselen.) Desnoods kun je een keer Huntelaar in de spits en van Persie op 10 proberen. Ik ben wel benieuwd hoe dat zou lopen. |
||
|
|
|
|
|
#200 |
|
Het meevoetballen van Huntelaar is imo prima. Hij komt er in, paar minuten later met een goeie loopactie zorgt ie ervoor dat Robben 0-1 kan maken en meteen erachter aan scoort ie 0-2.
Hij deed in 10 min meer dan Van Persie zijn laatste 5 wedstrijden in Oranje. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Wie moet er in de spits? Van Persie? Huntelaar? Of L. De Jong?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|