![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Met veel plezier kunnen we jullie een nieuw spelletje aanbieden met een maandelijkse prijs voor de beste deelnemer in die maand. Zoals gebleken zijn de toto en voorspel-topics erg populair en zijn we op zoek gegaan naar bijpassende sponsor. BWIN heeft ons de mogelijkheid geboden om hun naam te mogen gebruiken voor deze competitie en geeft daarnaast de nummer 1 uit de maandelijkse stand 20 euro bonus op zijn of haar account. Hoe het werkt? Je kan wekelijks inzetten op een reeks van dingen. Wie er wint, wie er scoort, hoeveel goals er vallen, gele/rode kaarten etc. De crew kiest per week een X aantal vragen uit. Per vraag kan je 10 punten inzetten en als je het goed raadt, krijg je jouw inzet vermenigvuldigd met de odd weer terug. Je kan zelf bepalen hoe je die inzet over de mogelijke antwoorden verdeeld. Meedoen kan op elk moment en is geheel vrijblijvend. Let er wel op dat je voor de bonus 18 jaar of ouder moet zijn en een account moet aanmaken of hebben bij BWIN. Het aanmaken van een BWIN account kan via deze link. Om meteen mee te doen, klik je hier! Let op! Het invullen van de quiz is eenmalig. Heb je je antwoorden opgestuurd, kan dit niet meer gewijzigd worden! Nog even een invulvoorbeeld voor de duidelijkheid:
Laatst gewijzigd door Suikerklontje; 09-10-11 om 16:40 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
kiezen is moeilijk.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Goed begin
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tussenstand:
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Natuurlijk ben ik in dit topic voor mijn aanstaande grote comeback.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Gelijk een traditionele kutstart.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Wanneer komt de volgende ronde?
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Fraude en Spam.. beetje jammer ditvp...
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Riroo!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Om alle aantijgingen weer even tegen te gaan.. ik heb er dit keer maar 1 gedeeltelijk goed
. Uitslag komt later vandaag, zit nu mobiel.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
__________________ Oh for crying out loud! |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
goed werk
|
|
|
|
|
|
#19 |
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Heel knap alles fout!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Nee, maar ik had ook voor alles de meest onwaarschijnlijke optie gekozen.
Valt een keer te proberen
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Je gaat toch niet verdelen.
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Delen is niet echt stoer inderdaad
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Z
|
Vorige ronde vergeten, damned...
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Kut vergeten.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
12 punten
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Die Riro he, wilde ze stiekem haar en mijn inzet op over 2.5 bij Napoli - Bayern veranderen naar under... Ik zei nog dat we dat niet konden maken..
Laatst gewijzigd door TR; 19-10-11 om 16:15 |
|
|
|
|
|
|
#35 |
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Hup Holland!
|
Het was nog waar ook wat TR zei?
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Hup Holland!
|
Ach het maakt mij niet uit. Ik ga er van uit dat je eerlijk bent. En het zeiken op de organisator is gewoon leuk. Dat hoort erbij
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ik zeik niet. Ben hartstikke blij dat ze het doet.. En dat ze zichzelf af en toe wat puntjes bijschuift.. Achja.. Wie schrijft die blijft he..
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Geintje natuurlijk jongens. Riro is goudeerlijk en heeft een dagtaak aan het bijhouden en organiseren. Het was mijn idee op het te veranderen. Maar zij wilde het absoluut niet doen.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Weer 0 punten, gaat lekker
.
__________________ PSV! |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Lekker stabiel in de middenmoot.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Leuke ronde.
Mooi, dat er alweer een volgende klaar staat. Ze volgen elkaar snel op, goed bezig. edit: -niet- ? |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het BWIN-Nostradamus topic #4 Met Riro als fraudeur
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|