![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Selectie: Keepers: Jelle ten Rouwelaar Jimmy van Fessem Verdedigers: Eric Botteghin Jordy Buijs Donny Gorter Jens Janse Kees Luijckx Milano Koenders Middenvelders: Roly Bonevacia Pim Bouwman Tim Gilissen Nemanja Gudelj Robbert Schilder Mike Zonneveld Andreas Lasnik Aanvallers: Santi Kolk Omer Bayram Florian Jozefzoon Anthony Lurling Alex Schalk Mats Seuntjens Technische staf: John Karelse (hoofdtrainer) Gert Aandewiel (assistent) Arno van Zwam (keeperstrainer) NAC SITES Officiële NAC site Fanzine DeRat Online B-Side Rats De Combilozen |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Buijs ziet zichzelf meer als middenvelder. Vandaar dat hij zo hard door de mand valt.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tegen Vitesse viel dat ook wel mee. Nieuwe spelers hebben ook tijd nodig.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Aansluitend bij de topic titel:
|
||
|
|
|
|
|
#6 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Jong NAC gewonnen bij Jong Dordt. Roly Bonevacia maakte beide goals en was daarnaast de absolute uitblinker en inspirator voor een niet groots Jong NAC. Was echt gedreven, waar bijvoorbeeld Buijs erg plichtmatig speelde.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ha, toch wel leuk nieuws. Jelle tekent tot 2016 bij.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Prima. Hoop dat hij vandaag niet hoeft uit te blinken.
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
En zo loop je toch weer tegen een slecht resultaat op
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Tsja .. je kunt niet zeggen dat het aan de instelling ligt : NAC geeft echt alles . Dat is tenminste wat ..
Het leven van de NAC supporter gaat niet over rozengeur en manenschijn , maar de volgende overwinning komt echt wel weer .. Kop op NAC-ers .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ach, ik had het wel verwacht. Had lekker geweest om minimaal met 1 punt weg te gaan maar het is niet anders. We winnen er ook zelden trouwens.
Wij zullen komende wedstrijden en thuis de punten moeten pakken. Elk uitpunt is bijna pure winst. Positief; opnieuw de jonge gasten die belangrijk waren hoewel het helaas niks oplevert. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik zat tijdens de tweede helft ongeveer op de hoogte van het doelgebied van Ten Rouwelaar en ik vraag me serieus af of hij wel helemaal spoort. Hij liep de hele tijd druk op en neer en te schelden op zijn medespelers, terwijl hij zelf toch ook niet de wedstrijd van zijn leven speelde.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Schalk toch naar Jong Oranje. Leuk voor hem maar hoop wel dat ie er niks oploopt..
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Volgens Dennis van Bergen (BN De Stem) volgt HSV Gudelj.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Hij is toch niet zo heel goed, die Gudelj?
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Prima en vooral nuttige speler hoor. Loopvermogen en diepgang. Maar wel voor het niveau van NAC op dit moment, kan zeker nog groeien.
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
Laatst gewijzigd door Thieske; 05-10-11 om 14:09 |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Goed nieuws van Bayram.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
We moeten de gemeente 157.000 euro terug betalen. Gevolg van arbitragezaak over vertraging stadionbouw.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Volgens de Snor moet er in de winterstop een speler verkocht worden om uit de financiële problemen te komen.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Zou me verbazen dat ze dat nu al min of meer naar buiten brengen. Wat dat betreft wel beter dat er dan geen nieuwe spits is gehaald..
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Nou is Dersken ook niet de meest betrouwbare bron, die zit er wel vaker naast.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nou, gewonnen. Maar wat een kansen hebben we gemist zeg, kolere.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
De hele bank behalve Van Fessem bestond uit afgelopen transferperiode aangetrokken spelers (tel Koenders ook mee, is definitief overgekomen). Als je zo weinig geld hebt ga je er toch wat slimmer mee om?
Overigens belachelijk dat een talent als Bonevacia op de bank zit voor een beperkte speler als Gilissen |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Die Ajax huurlingen doen het niet zo best zeker?
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Bonevacia viel mij wel mee. Jozefzoon vrij wisselvallig. Vandaag slechte invalbeurt, tegen Roda wel gevaarlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Winnen en veilig zijn , dat is het allerbelangrijkste .
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Leuk interview met Schalk in de VI.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
De Rat eist 8 ton van de gemeente. Hebben zojuist een open brief gepubliceerd. Eens even doorspitten.
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
De open brief valt HIER te lezen. |
||
|
|
|
|
|
#39 | |
|
|
Half Breda lijkt te denken dat de gemeente verschrikkelijk NAC-minded is, maar dat valt echt vies tegen. Ook die flauwekul dat ze 'Red NAC zouden helpen waar ze konden' (niet met geld, maar soepel omgaan met verzoeken van vergunningen e.d.). 0,0 van waargemaakt, niemand op het stadshuis heeft ook maar 1 vinger uitgestoken. En dat is prima, misschien wel terecht, maar ga dan niet in de media lopen verkondigen dat je wil en gaat helpen. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
jaarcijfers NAC: verlies 7,5 miljoen en 11 miljoen schuld.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Jezus!
Dat was niet verwacht toch? __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Hoe krijg je het voor elkaar zeg... 7,7 miljoen.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ach, wij als Ajax doen soms wel het driedubbele. Kattenpis.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Daarom juist. We zijn natuurlijk veel meer dan driedubbel zo groot als NAC.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
Wow, NAC wordt nog meer een uitdaging in FM2012
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ed Busselaar is goed bezig. Dit zijn (hopelijk) een x de echte cijfers ipv van de goednieuws shows die we afgelopen jaren voorgeschoteld kregen en waar niks van waar bleek te zijn. Waarna de beleidsmaker vrolijk verder gingen met het afsluiten van nieuwe lucratieve contracten met pruts spelers.
11 miljoen in de min is een hoop, een hele hoop. Maar als je duidelijk weet waar je staat en dat het geld simpelweg meer dan op is dan is het een stuk simpeler om verstandige keuzes te maken. Of we deze klap ooit nog te boven gaan komen is natuurlijk de vraag maar ik probeer er maar het positieve in te zien. We draaien nu weer net zwarte cijfers dus over een jaar of 20 zijn wel weer uit de schulden.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
En dat op een begroting van 14 miljoen.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
7.7 miljoen, hoe de fuck doe je dat? Al jullie dure spelers zijn weg toch?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
NAC Breda #7 Bredase jongens die het doen
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |