![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#152 |
|
Ik snap eerlijk gezegd niet dat dit niet mag en die helm van Cech en die belachelijke colletjes wel...
|
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Dat ja.
Maar wel grapig dat de scheids dat dan pas na 15 minuten door heeft. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Die gasten die die colletjes dragen verdienen echt een trap in hun ballen.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
|
|
|
|
#156 |
|
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
|
HAHAHAHA geweldige goal
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Geniaal!
|
|
|
|
|
|
|
#159 | |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#160 |
|
Wat een wijf, die spits.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
Hij zal vast wel meer verdienen bij Guingamp.
|
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Terecht. Ik zou ook geen tweede keus willen zijn
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#163 | |
|
||
|
|
|
|
|
#165 |
|
Waarom mag dat niet dan?
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Voor 5 duels geschorst! wtf
|
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Jezus, je hebt toch wel één iemand die de penal als eerst neemt? Amateurs...
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Schumacher and Coke
|
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Hoezo heeft die neger een hoofddoek op?
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Jammer dat ie niet mist
|
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
|
|
|
|
#173 |
|
|
|
|
|
#174 |
|
Ik snap alleen de gele kaart niet zo.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
|
|
|
|
#176 |
|
Hij kwam gisteren ook bij DWDD voorbij. Echt schitterend dit.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#177 | |
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
||
|
|
|
|
|
#178 |
|
|
United-fan zit Man City dwars en weigert 1,2 miljoen voor verkoop land
Dinsdag, 14 februari 2012 om 20:02 De liefde voor Manchester United, of misschien juist wel de haat tegen Manchester City, zit nogal diep bij Shaun O'Brien. De Britse zakenman bezit een groot stuk land in de buurt van het Etihad Stadium van the Citizens en werd benaderd of hij zijn land wilde verkopen, zodat City een megatrainingscomplex op de grond kon bouwen. O'Brien weigerde direct en om te voorkomen dat de rechter hem dwingt, verkoopt hij de grond nu stukje voor stukje. City wil een trainingscomplex ter waarde van 119 miljoen euro bouwen in de buurt van het Etihad Stadium en had daarbij de grond van O'Brien in gedachten als locatie. De club bood hem een bedrag van 1,2 miljoen euro om zijn land af te staan, zodat de plannen geconcretiseerd konden worden. De zakenman is echter niet van plan mee te werken aan de uitbreidingsdrift van City en zei 'nee' tegen het voorstel. Om te voorkomen dat City een zaak tegen hem aanspant die eindigt in winst voor de club, verkoopt O'Brien het land nu in stukjes. De Brit heeft de grond onder zijn autoreparatiebedrijf OB Trucks nu in stukjes van een vierkante meter verdeeld en vraagt 250 pond per 'vakje'. Via zijn website Unite Against City probeert hij zoveel mogelijk mensen te bereiken om hem te helpen. O'Brien spreekt van een 'David versus Goliath'-situatie en weigert mee te werken aan de expansiedrift van de door hem zo gehate club. City probeert O'Brien nu toch via de rechter zo ver te krijgen dat hij de grond voor een marktconforme prijs aan de club verkoopt; City wil dolgraag dat de ideale locatie voor het trainingscomplex gebruikt kan worden. Hoeveel vierkante meter O'Brien al verkocht heeft aan medesupporters is nog niet bekend, maar op zijn website zegt hij dat er niet veel meters meer over zijn. Bron: Voetbalzone.nl Mooi. |
|
|
|
|
|
#179 |
|
PSV Eindhoven!
|
Geniaal.
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#180 |
|
Geweldig
|
|
|
|
|
|
|
#181 |
|
Hier het verhaal iets uitgebreider, met ook een shot van het idee van Man City, o.a. 17 velden plus een 7.000 plaatsen tellend stadion voor het jeugdteam.
BBC News - Man sells plots to thwart Manchester City expansion __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#182 | |
__________________ The only thing I fear is my MoM |
||
|
|
|
|
|
#183 |
|
|
Dat begrijp ik dus ook niet. Hoezo kan de rechter hem dwingen dat stuk te verkopen?
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
|
|
|
|
#185 |
|
Dat dat bij publieke werken zo gaat kan ik inkomen en begrijp ik ook wel, maar waarom weegt het belang van een voetbalclub zwaarder dan dat van een enkel persoon?
Te belachelijk voor woorden mocht dit echt zo zijn.
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
Na de simulerende scheidsrechter, hier zijn collega langs de zijlijn:
dumpert.nl - Grensrechter doet schwalbe maken __________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Indirect is een voetbalclub natuurlijk ook van publiekelijk belang.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
PSV Eindhoven!
|
daarom dat er ook een rechter over moet beslissen.
|
|
|
|
|
|
#189 | |
|
Sowieso, die sjeiks pompen weet ik niet hoeveel euro's in City en voor een gebied met plaats voor 17 voetbalvelden hebben ze 1,2 miljoen euro over.
||
|
|
|
|
|
#190 | |
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
||
|
|
|
|
|
#191 |
|
Maar voor alleen de grond toch maar 1,2 miljoen? Of begrijp ik het verkeerd?
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
PSV Eindhoven!
|
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Die kerel verkoopt het nu in delen voor in totaal 1,25 miljoen, dus waar zitten die extra kosten voor puur de grond dan in? Dat zo'n complex verder reteduur is geloof ik best maar dat staat hier los van.
|
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Van de site van De Graafschap:
Op de afsluitende training in aanloop naar VVV-thuis moest trainer Ulderink zowel Joost Terol als Purrel Fränkel missen. Eerstgenoemde meldde zich vrijdagochtend af; hij is ziek en zit waarschijnlijk niet bij de eerste achttien. Fränkel heeft een wasmachine op zijn teen gekregen en hield daaraan een dikke teen over. "Rydell Poepon heeft vandaag meegetraind en we verwachten niet dat zijn inzetbaarheid in gevaar komt", zei Ulderink. De trainer stond met een grote glimlach de aanwezige pers te woord. "Ik kijk enorm uit naar het duel met VVV." |
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
Nog erger dan Purrel
![]() Argentijn Banega loopt bizarre blessure op Vandaag om 18:47 Klaas Jan van der Veen Valencia-coach Unai Emery kan de komende tijd niet beschikken over Éver Banega. Een merkwaardig incident komt de middenvelder op een noodgedwongen enkeloperatie te staan. Banega liep de blessure op bizarre wijze op. Bij een pompstation vergat hij zijn auto op de handrem te steken, waarna deze begon te rollen. De auto reed vervolgens over zijn voet terwijl hij stond te tanken. Valencia speelt zondagavond de zware uitwedstrijd tegen FC Barcelona. Het onderlinge verschil bedraagt acht punten in het voordeel van de Catalanen. Beide teams moeten daarentegen de meerdere erkennen in Real Madrid, dat een voorsprong van dertien punten bezit op de eerste achtervolger. |
|
|
|
|
|
|
#196 |
|
Kan Tino Costa mooi meer minuten maken. En Barça oprollen
![]() edit: lees net dat Banega er wel zes maanden uit kan liggen. Wtf, mijn pa is ook wel eens over mijn poot heen gereden en ik had nergens last van
Laatst gewijzigd door Weebl; 19-02-12 om 19:40 __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Stenman breekt z'n been door een misstap
ziet er bizar en niet fijn uit. __________________ A New Dawn |
|
|
|
|
|
|
#198 | |
|
||
|
|
|
|
|
#199 |
|
Zijn been bloedt ook al voor hij in elkaar zakt?
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Ja daar lijkt het wel op, in ieder geval een raar geval.
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het grote "WTF" topic #7: Met simulerende scheidsrechters
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |