![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
|
Laatste post:
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Vond het slecht van beide partijen. Wat een zaadpot was het. Totaal geen voetbal bij beide ploegen.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
AZ is de titelkandidaat wat mij betreft. Fris voetbal, veel goals, aanvallend ingesteld.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Maar nog oh zo wisselvallend, vooral in uitwedstrijden.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Wel leuke wedstrijd. Maar de 2-2 was compleet onnodig. Het was de zoveelste keer dat PSV de bal vanuit de verdediging naar een middenvelder van Ajax schoot... er schort een hoop aan de opbouw van PSV. Zonde, PSV had moeten winnen. Die kans van Matavz bij 2-1... oioioi.
En bij de 1-1, dat was toch een overtreding? Al met al valt het me wel mee. Ajax is dus niet beter dan PSV. __________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Matavz hoefde em alleen maar te wippen inderdaad. Beetje zonde
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bij de 1-1 was niets aan de hand, Marcelo ging het duel als een oud wijf aan.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Marcelo kan er verder niet veel van, maar hier deed hij volgens mij niks fout. __________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik vond het ook geen overtreding en gewoon slap verdedigd. Niet alleen door hem overigens.
Wat was het mooi geweest als we twee goed opbouwende verdedigers hadden... |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hij timede gewoon verkeerd, was iig absoluut geen overtreding. geloof dat zelfs de aanwezige Psv-ers dat vonden.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Onnodig gelijkspel imo... __________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Uhm, verklaar je eens nader. Van Mertens kan ik me die overtreding nog herinneren op VD Wiel bij de 2-2, maar verder??? Boilesen mag van geluk spreken dat Lens in dat duel werd terug gefloten, want Lens was weg en deed volgens mij niet veel verkeerd en bij Anita raakt Lens hem wel, maar wat een overdreven schreeuw van Anita...
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
.
||
|
|
|
|
|
#17 |
![]() Iemand enig idee wat ie hiermee bedoelt? __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
de W van Wijnaldum
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hij speelt erg anoniem idd, op zich wel logisch dan ja.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
W van waardeloos
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Wijnaldum wist de uitslag al.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ben blij dat ik maar 1x in het jaar naar dat sfeerloze stadion van jullie moet, echt sadness gewoon het wordt elk jaar slechter en slechter...
Wel mooie tifo trouwens! mooi gemaakt.. __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
. Als je geen engels kan, maak dan Nederlandse spandoeken
__________________ If I\'m sad, I stop being sad and be awesome instead. True story |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Oh dat heb ik niet gezien vanuit het uitvak, wat stond er dan?
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hup Holland!
|
Hier een foto van het doek.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Lichttown
.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
das gewoon een G hoor.. bovenste "rondje" is kleiner dan het onderste
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Z
|
Staat gewoon een G hoor. Kijk maar naar de C in Fuck, die is duidelijk anders (nou ja duidelijk, het is niet het meest duidelijke lettertype...)
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
We're kan toch ook gewoon?
Wat is er dan fout aan? __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Die komma staat er wel degelijk, kijk maar goed naast de E...
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Hup Holland!
|
Ik zag hem idd net. Dacht dat dat de fout was maar misschien bedoelt Lexie nog iets anders. Verder wel een mooi doek.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ik dacht dat er 'Were from' stond maar zie nu als je heel goed kijkt een apostrof tussen de e en r
__________________ If I\'m sad, I stop being sad and be awesome instead. True story |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Als je geen Engels kunt, ga dan anderen niet verbeteren.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
edit
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
PSV Eindhoven!
|
FYWFE was een leuk feestje bij de IJzerenman.
Pff wat floot de scheids kut. Kan met de 2-2 nog wel leven. __________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik heb het net nog eens gezien, en je hebt gelijk. Niks aan de hand, Marcelo kan er niet zo veel van.
__________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
PSV Eindhoven!
|
Strootman speelde weer sterk, goed tussen de linies lopen en goed overzicht, en heeft Eriksen deze wedstrijd onzichtbaar gemaakt
Sinouh is echt een clown, zowel buiten als in het veld (die uitgooien die hij doet, spelers uikappen etc.) maar had wel een aatnal goede reddingen. Mertens ook een top wedstrijd. En de verdediging vond ik eigenlijk ook wel goed in elkaar zitten, jammer dat Marcelo niet kan opbouwen. __________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#40 |
|
PSV Eindhoven!
|
Jammer dat die 3-1 en 4-1 niet vielen.
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Marcelo - Derijck > Bouma - Marcelo
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Dat uitverdedigen voor de 2-2 deed pijn aan de ogen. Krijgen de verdedigers les van Heintze?
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Als dit nou de enige keer was dat dit gebeurde... het was echter de zoveelste keer. Zonde, je geeft steeds de bal weg.
__________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Bij de 1-1 liet Marcelo zich misschien wel makkelijk wegzetten, maar er waren toch nog wel wat verdedigers die wat kordater mogen ingrijpen
...
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
||
|
|
|
|
|
#46 | |
.
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Eriksen speelde vanaf de vijfde minuut rechtsbuiten, dus daar had Strootman weinig mee te maken.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Dit hadden we gewoon moeten winnen, erg jammer. Wat een kansen hebben we gehad zeg ongelooflijk. Na die blessure behandeling van Tyton wist ik gewoon dat we er een tegen zouden krijgen, zo voorspelbaar.
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Leek FC Utrecht 2 wel, met Sinouh, Pieters, Mertens en Strootman.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik ben ook ontzettend blij met Mertens en Strootman. Had hun niveau nooit zo hoog ingeschat als dat ze nu laten zien.
Hopelijk houden ze het vast. Als dat gebeurt, is 13 miljoen euro een koopje. Ja, een koopje. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het grote PSV Topic #57: Met een ongelukkige Tyton...
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|