![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Handige Feyenoord websites: Officiele Feyenoord-website Feyenoord 100 jaar Officiele FSV-website Lunatic News FR Fans FR 1908 Feyenoord Netwerk Feyenoord fotopagina Tifonet FRFC 1908 FR12 Feyenoord Academy Hier vind je de OP. Laatst gewijzigd door Prosac; 18-09-11 om 15:59 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Handige Feyenoord websites: Officiele Feyenoord-website Feyenoord 100 jaar Officiele FSV-website Lunatic News FR Fans FR 1908 Feyenoord Netwerk Feyenoord fotopagina Tifonet FRFC 1908 FR12 Feyenoord Academy Hier vind je de OP.[/quote] Topic nummer # 81 . Laatst gewijzigd door tjekkie; 17-09-11 om 23:17 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tjekkie, wat doe je!
Laatst gewijzigd door buddyb; 17-09-11 om 23:16 |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Heftige beelden bij de NOS.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hup Holland!
|
Zie net de beelden bij de NOS. Ging er hevig aan toe zeg.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Eerste half uur goed druk gezet. De afgelopen jaren renden ze met zijn allen naar voren terwijl de organisatie nu toch veel beter lijkt te zijn. Desondanks hadden we weinig balbezit. Dat komt ook doordat er best wel grote gaten vallen op het middenveld. Dat moet absoluut beter, want tegen een goede ploeg word je er meteen uitgecounterd. Af en toe willen ze ook te snel steken in plaats van even rustig rond te spelen waardoor je ook weer veel onnodig balverlies lijdt.
Maar je krijgt wel een aantal goede kansen gehad waaruit je minimaal een keer moet scoren. Ramsteijn durft niet meer binnendoor te passen en dit komt de opbouw niet ten goede. Hij gaat dan ook vaak geforceerd op zoek naar de linksbuiten. Ik geniet van Clasie. Leerdam speelt ook (weer) een goede pot. Cabral was in de tweede helft op dreef. Schaken was ook een ruime voldoende, leuk dat ie een doelpunt meepikt. Guidetti had er nog een moeten maken, maar dat ziet er toch goed uit. Voor een halve dagje koploper. Wel leuk. De laatste keer dat we koploper waren was in de winterstop onder Van Marwijk en daarna stortte het allemaal in elkaar. AZ, dat in vorm is, met Ramsteijn op links... Ik weet het niet. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Wat een kneuzen. Om je voor te schamen. Levenslange stadionverboden uitdelen.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Haha, het spijt me : Ik wou het te snel doen en alles ging mis wat er mis kon gaan .
Maar heb het wel een beetje gered met die andere topic . Deze moeten jullie maar ff vergeten . Het spijt me ..ben aan het zweten en heb rooie wangen van schaamte .. Laatst gewijzigd door tjekkie; 17-09-11 om 23:25 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Een stadionverbod houdt ze niet weg van het maasgebouw.
Indirect steunen deze kneuzen hier het bestuur natuurlijk mee, die krijgen op deze manier eerder meer krediet dan minder. __________________ Go Go Go |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Mja, Feyenoord speelt sowieso een stuk beter dan vorig seizoen. De wedstrijd Feyenoord - De Graafschap vorig seizoen was een van de slechtste wedstrijden die ik ooit heb gezien, maar dit was een best aardige wedstrijd. De Graafschap speelde wel slecht vond ik, maar Feyenoord deed het heel behoorlijk. Zelfs Schaken begint iets te doen wat op voetbal lijkt, hoewel dat natuurlijk ook aan de tegenvallende verdediging van De Graafschap kan hebben gelegen.
4-0 is wel geflatteerd natuurlijk, één belachelijke penalty en één makkelijk gegeven rode kaart. Desalniettemin had Feyenoord sowieso wel gewonnen. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Godverdomme. Kom je nav de tweede helft tevreden De Kuip uit, krijg je de rellenberichten binnen. Wat een tyfusmongolen. Echt waar. Ik las in een persbericht an de politie dat het om enkele tientallen supporters gaat. Nou, hopelijk makkelijk op te sporen en een levenslang stadionverbod + meldingsplicht!!
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Er is helemaal niks gefilmd. In het Maasgebouw misschien maar verder was er geen videoteam aanwezig.
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
Shirtje trekken hoort bij corners, maar dit was gewoon constant de tegenstander expres neerleggen zonder enig oog voor de bal. Ik vond ons vrij goed beginnen, we stonden vijfentwintig minuten lang diep op de helft van De Graafschap, dat op corners na sowieso niet in onze zestien is geweest volgens mij. Ergens in minuut 25 hadden ze nog een 'gevaarlijk' rollertje, dat was het dacht ik we;. Voetballend ging het echter niet goed, wat ook lag aan het veld... zoveel ballen schoten door. Daarnaast vond ik Bakkal en Guidetti maar zelden echt benut worden. Daarnaast zijn voorzetten niet de moeilijkste dingen om te verdedigen, dus ondanks dat het voorzetten en vrije trappen regende, waren wij ook niet supergevaarlijk. Ook waren Cabral en Ramsteijn zo eeeeerg aan het kloten de eerste 45 minuten. Koeman moet laatstgenoemde echt eens vervangen, want die jongen wordt gewoon kapotgemaakt op deze manier. Tweede helft zit alles mee (wat je wel al 45 minuten aan het afdwingen was) en loop je makkelijk en terecht weg. Wéér drie punten, prachtig. Leeeeeeeeeeeeeeerdam. ![]() Clasie, supergoed als altijd. ![]() Cabrals tweede helft.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
Verder heb ik geen idee waar De Graafschap mee bezig was, verdedigend leek het helemaal nergens op en er werd inderdaad veel vastgehouden. Ze stelden me best wel teleur. Kwam voor een deel natuurlijk ook omdat Feyenoord goed voetbalde, maar De Graafschap moet het hebben van het verdedigen en vooral veel duels winnen en fel zijn. Er werden bijna geen (kop)duels gewonnen, misschien dat ze daardoor gingen vasthouden, om het op die manier op te lossen. Het zat er vandaag in ieder geval niet in voor De Graafschap. Achja, ik ben voor Feyenoord en De Graafschap, maar vandaag eigenlijk meer voor De Graafschap, omdat die de punten harder nodig hebben. Vandaar toch wel enige teleurstelling. Neemt niet weg dat ik erg blij ben dat Feyenoord eindelijk weer eens fatsoenlijk voetbal laat zien en weer punten pakt, zoals het hoort. |
||
|
|
|
|
|
#17 |
![]() Handige Feyenoord websites: Officiele Feyenoord-website Feyenoord 100 jaar Officiele FSV-website Lunatic News FR Fans FR 1908 Feyenoord Netwerk Feyenoord fotopagina Tifonet FRFC 1908 FR12 Feyenoord Academy Hier vind je de OP.[/quote]
Laatst gewijzigd door tjekkie; 18-09-11 om 09:43 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nieuw diepte punt zeg. 5 getrokken pistolen in het maasgebouw...
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Ik snap heel het idee ook niet van die supporters, Gudde doet het toch gewoon goed dat hele bezuinigen?
En op sportief gebied sta je nu eerste, weinig reden tot klagen toch? |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik snap dat ook niet, waarom moet Gudde perse weg?
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Hier staat een lijst van redenen: Eric Gudde drijft supporters tot waanzin | Lunatic News
Volgens hun dan. Ik heb geen idee wat er van klopt. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
Wat een heerlijke lijst. Er staat nog net niet bij dat de kroketten in de Kuip altijd lauw zijn.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Wat een paupers zeg. Slopen zo hun club.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Staan ook wel serieuze zaken in natuurlijk over financiële zaken en het geld van supporters waar geen openheid over wordt gegeven of niet nodig blijkt(?). Maar allemaal lastig te controleren lijkt mij.
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
__________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Door zoveel punten te noemen, ontkracht je een pleidooi meestal. Focus, focus. Net als in het voetbal.
Bovendien zou het sterker zijn om ook echt op de fouten van Gudde in te gaan, als hij nu de kop van jut is. Driekwart van de dingen die er staat heeft niet of nauwelijks met hem te maken. Dat mevrouw Moulijn er niet in mocht, zal ws. met een overijverige steward te maken hebben, enz. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Weer een nieuw topic? Tjekkie, wat ben je allemaal aan het doen?
![]() KAMPIOENUH |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Die lijst van Lunatic news
![]() Vooral dit slaat alles:
Laatst gewijzigd door Palmboom; 18-09-11 om 11:57 |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Jammer dat Ajax niet verliest, want dan hadden we boven PSV én Ajax gestaan de hele week
. Maar al met al kunnen we niet klagen over hoe het nu gaat. Waar we voorgaande jaren bij een slechte eerste helft ook een slechte tweede helft speelden kunnen we nu al twee keer op rij in de rust wat dingen recht zetten. Nu nog consequent de eerste helft ook goed spelen en ik zie ons wel een 5-6de plaats halen. __________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik vond de eerste helft niet slecht. In balbezit zijn de ruimtes te groot en spelen we af en toe te gehaast, maar het druk zetten gaat veel beter dan in de voorgaande seizoenen. Kansen worden er ook gecreeerd, omdat de vleugels goed draaien.
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
En het scheelt enorm dat je met Guidetti nu een spits hebt die wél mee kan voetballen. __________________ The only thing I fear is my MoM |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ja, dat doet Gudde dus niet goed. Net zoals supporterszaken.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Gelukkig gingen die gasten wel weg toen de politie met pistool stond, anders hadden er nog dode kunnen vallen ook...
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Laatst gewijzigd door Palmboom; 18-09-11 om 18:41 |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
How Far Can You Go?
Of, hoe ver wil je gaan. Mensen A.U.B. laten wij met zijn allen ons gezonde verstand gebruiken. Er zijn ook grenzen. __________________ "Als je zwakheden hebt, betekent het niet dat je zwak bent, maar dat je compleet bent." "Geluk is degene willen zijn, die je bent." |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Nu snap je ook beter wat er destijds bij Hoek van Holland is gebeurd
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Volgens mij is dat toch heel iets anders SCH.
__________________ "Als je zwakheden hebt, betekent het niet dat je zwak bent, maar dat je compleet bent." "Geluk is degene willen zijn, die je bent." |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
__________________ "Als je zwakheden hebt, betekent het niet dat je zwak bent, maar dat je compleet bent." "Geluk is degene willen zijn, die je bent." |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ik denk dat er veel overlap is in aanwezigen.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Hoek van Holland nog wel erger, maar welagenten die in het nauw gedreven worden.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Het ziet er echt doodeng uit. Iedereen oppakken die er op dat moment nog was. Je hebt de keuze om weg te lopen als je ziet dat het uit de hand loopt.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Als je naar een restaurant gaat met familie en oma's die over voetbal niets weten er al over beginnen, heb je weer goede reclame voor jezelf gemaakt.
![]() Ik ga er verder ook geen energie aan verspillen, dat heb ik al zo vaak gedaan. Jammer dat het bestuur nu ineens weer alle medelijden en alles krijgt, terwijl zij medeverantwoordelijk zijn voor deze teringzooi. Wees een beetje transparant en je voorkomt al dit gezeik, sterker nog... dan kan je normaal over straat als je een beetje je werk doet. Als je dat niet doet, dan faal je en moet je eruit worden getiefd. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Het bestuur op wat voor manier dan ook aansprakelijk stellen voor wat er gisterne is gebeurd is volledig de omgekeerde wereld en een krankzinnige voorstelling van zaken.
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Wat er gister heeft plaatsgevonden was overmijdelijk. Het is al zo lang rustig gebleven. Zolang er sowieso geen openheid van zaken komt zal het onrustig blijven. |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Dat doe je impliciet natuurlijk wel, door te stellen dat het onvermijdelijk was. Wat een onzin. Die lui hadden prima thuis kunnen blijven. Alsof dit moest gebeuren ofzo.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Erasmus en DMJ, wat zijn voor jullie dan de belangrijkste 5 punten uit die lijst van Lunatics. Die is zo groot, daar kan ik nauwelijks lijn in ontdekken.
Ik dacht dat de eis was dat Gudde moest opstappen, maar jullie willen transparantie? Waarover precies? __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Gudde is echt knettergek. Een normaal mens was allang vertrokken.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het grote Feyenoord topic #81: Eindelijk koploper !
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|