![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() De lokale helden. Laatst gewijzigd door TheJanitor; 16-09-11 om 01:55 |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
AZ - AZ TV Actueel
Voor de rest prima pot natuurlijk, je laat aan je tegenstanders in de poule ook meteen zien wat je in huis hebt... Nu komend weekend tegen RKC, ik ben benieuwd. Helemaals als Ajax PSV gelijkspel wordt. Wel een lekker doelsaldo zo de laatste vier thuiswedstrijden naar 18-1. __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Verbeek
. Serieus, die eerste vraag. Dat hoofd. Verbeek na AZ-Malmö | Seizoen 2011/2012 | Video's | Eredivisielive.nl |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
|
Al doende leert men. Ik denk dat AZ gewoon voor 12 punten in deze poule moet gaan. Thuiswedstrijden winnen. Uit 1 keer winnen moet ook wel eens een keer mogelijk zijn. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
.Verder natuurlijk sneu dat 'm overkomt, want AZ was heer en meester. |
||
|
|
|
|
|
#6 | |
|
"Alsin hoe knap is deze in vergelijking met die andere"..... __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#7 | |
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Ging net goed
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Mijn hart. Volgens mij komen we hier goed weg.
Maar we boeken hier in het zicht van de koppositie wel een lelijke overwinning. Dat is wel eens anders geweest. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hup Holland!
|
Heb niks gezien maar het was dus niet overtuigend van AZ? Het lijkt wel of er geen echte titelfavoriet is dit seizoen.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Godverdomme, wat was het weer kut. En voor een wedstrijd op eigen vervoer was er bijzonder veel opgefokt politievolk op de been, inclusief honden, knuppels en kutaccent.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Zolang het maar eenmalig is, is het prima. Maar het moet niet vaker voorkomen, een keer kan gebeuren. Speelde RKC ook goed of was het echt gewoon AZ dat prut speelde?
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
AZ was prut, maar goed, dat mag ook wel een keer.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Giga ruzie. Fotos van buro alkmaar. Wauw!!
Samen met mijn zoon van 9. Later meer. ------------------------------- Leuk als broerlief op je laptop zit. Ik zat gisteren op de kermis. Niets aan de hand! Lekkere pot voetbal gisteren Laatst gewijzigd door fuckbuddy; 19-09-11 om 11:44 |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Winnen is het enige wat belangrijk is en verder niets . Weten jullie hoeveel ploegen daar gaan verliezen ?
Geloof me : Heel wat .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Een groot compliment inderdaad voor RKC. In plaats van zich in te graven, wachtend op de counter en hopend op een puntje, bleven ze ondanks de achterstand gewoon voetballen. Een aantal spelers van ons had het daar duidelijk moeilijk mee, maar met ons programma wel begrijpelijk. De drie punten zijn het belangrijkste en die zijn binnen. De wedstrijd gauw vergeten en hopen dat het tegen Groningen weer wat beter gaat.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Dat houdt je scherp, en 3 punten naar huis is nuttig.
Had de wedstrijd gemist overigens, maar AZ zag er in de samenvatting er ook al niet al te best uit. RKC wordt het nieuwe ADO van dit seizoen? "Het is flauw om te zeggen dat wij onze slechtste wedstrijd van het seizoen hebben gespeeld, want dat is niet zo", zei Verbeek kort na de gewonnen wedstrijd. "Maar we hebben ook niet onze beste wedstrijd van het seizoen gespeeld. We hadden heel veel moeite met de speelwijze van RKC. Dat is mijn schuld, ik had een plan gemaakt, maar dat pakte niet goed uit." Zo, Verbeek zegt dat iets zijn schuld is?
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Wat een vent joh. Hand in eigen boezem steken
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik kijk onwijs uit naar de komende wedstrijd. Ben benieuwd hoe we er daadwerkelijk voor staan.
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Benschop, Boymans én Falkenberg stuk. Altidore niet geheel fit voor 90 minuten.
Wie stoppen we in de spits? Is Messaoud een diepe spits? |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nee, maar in de weinige wedstrijden die ik van hem heb gezien, scoorde hij makkelijker dan Benschop. Het is waarschijnlijk dus een verbetering.
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Maar jezus, dit is dus ruk he! Dan zou ik eerder opteren voor Holman in de spits.. __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Korbach |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Haha prachtig
.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Kut verkeerd.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Baas die Fritz
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Boymans en Falkenburg weken er nog uit.
Ali Messaoud komt bij de selectie. Beide heren moeten geopereerd worden. Martens zijn enkel is schoongemaakt. Nu revalideren. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Interessante statistieken over jullie trainert:
WijZijnVoetbal.nl - Gertjan Verbeek - Trainer voor de aanvallers? |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Maar weinig man in het stadion... Klavan en Gudmundsson er in, Viergever en Holman er uit. Altidore maakt de warming up niet af, afwachten wat er aan de hand is.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Zware wedstrijd. Goed voetbal wederom. Alleen niet snel genoeg verzilverd.
Spitsen raken een beetje op. Klote voor Messoudi. Wel goed dat ze hem maar aan de kant houden. Je weet maar nooit wat voor tik het binnen in je hoofd geeft. Vond Luckassen wel prima invallen. Zodoende weer wat meer hoop voor de spitsenpositie met die blessures die nu spelen. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ik heb er niks van gezien, behalve een dikke kans voor Holla, maar goed.
Gefeliciteerd. Ik ben nu de reacties van Groningers aan het nalezen, maar das ook allemaal niet erg positief over AZ.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Kraay
.Toch nog even proberen bij Verbeek. Laatst gewijzigd door wallofdolls; 22-09-11 om 23:42 |
|
|
|
|
|
#36 | |
|
|
En heb de wedstrijd vanaf Messaoud's trap tegen z'n bakkes gezien, sneu voor die jongen. Maar Luckassen vind ik erg balvast spelen, positief verrast. Maher vond ik weer superdegelijk, zie toch een talent in die jongen. Had eerder voorspeld dat het moeilijk zou worden voor AZ indien Martens stuk zou gaan dit jaar, maar Maher - zo jong nog - doet mij Martens haast vergeten. Verder jammer dat iedereen nu 120 minuten in de benen heeft, maargoed, da's ook goed voor de conditie. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Leuke loting! (vind ik dan :-))
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
Dordrecht uit, lastig
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Esteban
![]() Nijhuis ![]() Groningers wiens counter mislukt en dan gaan haten op Marcellis ![]() Dordrecht uit __________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Verbeek neemt bal aan met de borst | Seizoen 2011/2012 | Video's | Eredivisielive.nl
Like a boss ![]() Die stoïcijnse kop vervolgens ook
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
115' Doelpunt Johann Berg Gudmundsson, AZ-FC Groningen, 4-2 | Seizoen 2011/2012 | Video's | Eredivisielive.nl
Mooie volley van JB Gudmundsson! Terecht gewonnen, ben benieuwd hoe snel de spelers weer fit zijn voor zondag"morgen". __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#43 | ||
![]()
|||
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
Die Burnett-dude. Die springt met twee benen tegelijk op Beerens in, raakt geen bal, alleen een enkel. Actie mislukt, vervolgens gaat ie liggen janken en is het nog de schuld van Marcellis ook dat hij als een randdebiel inkomt en zichzelf blesseert.
Faalhaas. |
|
|
|
|
|
#45 | |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
de samenvatting op EDlive gaat na de 1-0 gelijk naar de blessure van Messaoud
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Stomme vraag hoor, maar is op het ene shirt het AFAS boven het AZ logo nou groter dan bij het ander? Of lijkt dat maar zo? Bij Beerens en Maher lijkt het groter dan de overige spelers.
AFAS wilt steeds meer sponsoruitingen ofzo? Laatst gewijzigd door bloodysunday; 23-09-11 om 13:28 |
|
|
|
|
|
|
#49 | ||
![]()
|||
|
|
|
|
|
#50 | |
Frietje met een kroketje aan het einde? __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
AZ # 20 Spelen het beste voetbal van Nederland
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|