Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 16-09-11, 01:43 Standaard   #1

TheJanitor's Voetbal Forum schermafbeelding

De lokale helden.

Laatst gewijzigd door TheJanitor; 16-09-11 om 01:55
TheJanitor is nu online   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 16-09-11, 10:32 Standaard   #2
Ken sent me.....

fuckbuddy's Voetbal Forum schermafbeelding

AZ - AZ TV Actueel

AZ - Malmö FF 4-1

21. Altidore 1-0
33. Elm 2-0 (pen.)
39. Maher 3-0
49. Holman 4-0
72. Larsson 4-1 (pen.)

AZ: Esteban, Poulsen (65./Klavan), Viergever, Moisander (70./Reijnen), Marcellis, Elm, Wernbloom, Maher, Holman, Altidore, Beerens (62./Berg Guðmundsson)

Malmö FF: Dahlin, Vinzents, Jansson, Andersson, Ricardinho, Hamad, Pekalski, Figueiredo (67./Mehmeti), Durmaz, Ranégie (56./Mutahvdzic), Larsson (84./Rexhepi)

Toeschouwers: 11.095

Scheidsrechter: Bebek (Kro)
Geel: Pekalski, Ricardinho, Beerens, Reijnen, Esteban
Zo dat was een lekkere start voor Etienne Reijnen... Wat een stomme aktie van hem.
Voor de rest prima pot natuurlijk, je laat aan je tegenstanders in de poule ook meteen zien wat je in huis hebt...

Nu komend weekend tegen RKC, ik ben benieuwd. Helemaals als Ajax PSV gelijkspel wordt.
Wel een lekker doelsaldo zo de laatste vier thuiswedstrijden naar 18-1.

De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
fuckbuddy is offline   Met citaat reageren
Oud 16-09-11, 11:21 Standaard   #3
Verbeek . Serieus, die eerste vraag. Dat hoofd.

Verbeek na AZ-Malmö | Seizoen 2011/2012 | Video's | Eredivisielive.nl
wallofdolls is offline   Met citaat reageren
Oud 16-09-11, 11:27 Standaard   #4
Oorspronkelijk geplaatst door fuckbuddy Bekijk bericht
[...]AZ - AZ TV Actueel

Zo dat was een lekkere start voor Etienne Reijnen... Wat een stomme aktie van hem.
Voor de rest prima pot natuurlijk, je laat aan je tegenstanders in de poule ook meteen zien wat je in huis hebt...
Liever dat hij die stomme actie nu maakt en de volgende keer als het er wat meer om gaat (bij een gelijkspel, belangrijke wedstrijd in de competitie, evt. knock-outfase EL of beker) er van geleerd heeft.

Al doende leert men.

Ik denk dat AZ gewoon voor 12 punten in deze poule moet gaan. Thuiswedstrijden winnen. Uit 1 keer winnen moet ook wel eens een keer mogelijk zijn.
Oud 16-09-11, 11:31 Standaard   #5
Hup Hollant!

Nash's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]AZ - AZ TV Actueel

[..]
Ik moest hardop lachen toen 't gebeurde. Die verdwaasde boze kop ook van hem .
Verder natuurlijk sneu dat 'm overkomt, want AZ was heer en meester.
Nash is offline   Met citaat reageren
Oud 16-09-11, 13:12 Standaard   #6
Ken sent me.....

Oorspronkelijk geplaatst door Nash Bekijk bericht
[...]

Ik moest hardop lachen toen 't gebeurde. Die verdwaasde boze kop ook van hem .
Verder natuurlijk sneu dat 'm overkomt, want AZ was heer en meester.
En die verslaggever die als de sodemieter alle zeilen bij moet zetten
"Alsin hoe knap is deze in vergelijking met die andere".....

De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
Oud 16-09-11, 13:51 Standaard   #7
Ken sent me.....

Marcellis: AZ moet scherp blijven
ALKMAAR - AZ boekte dit seizoen al mooie overwinningen op PSV, FC Groningen en Vitesse. Gisteren won de Alkmaarse ploeg met grote cijfers van Malmö FF in de Europa League (4-1). Komende zondag wacht een tegenstander van een ander kaliber: RKC Waalwijk.

AZ-verdediger Dirk Marcellis waakt voor onderschatting bij AX. “Vorig jaar hebben we te wisselvallig gepresteerd. Goed tegen ploegen als FC Twente, maar minder tegen Excelsior en Willem II", zegt hij op de website van AZ. "Dit seizoen winnen we ook weer van PSV, FC Groningen en Vitesse. Nu treffen we echter weer een promovendus uit de Jupiler League. We zullen weer geduld moeten opbrengen, zoals tegen Malmö. En vooral scherp zijn. Het zou zonde zijn om op dit moment een misstap te begaan.”
Wat een slecht artikel zeg...

Oud 16-09-11, 14:08 big smile   #8

[...]

Wat een slecht artikel zeg...
Nou ja, de nummer 2 van de eredivisie moet op bezoek bij de nummer 6.
Oud 18-09-11, 16:31 Standaard   #9
Ging net goed
Stereotomy is offline   Met citaat reageren
Oud 18-09-11, 16:41 surprise   #10
Mijn hart. Volgens mij komen we hier goed weg.

Maar we boeken hier in het zicht van de koppositie wel een lelijke overwinning. Dat is wel eens anders geweest.
Oud 18-09-11, 16:43 Standaard   #11
Hup Holland!

Heb niks gezien maar het was dus niet overtuigend van AZ? Het lijkt wel of er geen echte titelfavoriet is dit seizoen.
witikvil is nu online   Met citaat reageren
Oud 18-09-11, 16:59 Standaard   #12
Petomaan

Gatalin's Voetbal Forum schermafbeelding

Godverdomme, wat was het weer kut. En voor een wedstrijd op eigen vervoer was er bijzonder veel opgefokt politievolk op de been, inclusief honden, knuppels en kutaccent.
Gatalin is offline   Met citaat reageren
Oud 18-09-11, 17:51 Standaard   #13
Oorspronkelijk geplaatst door wallofdolls Bekijk bericht
Mijn hart. Volgens mij komen we hier goed weg.

Maar we boeken hier in het zicht van de koppositie wel een lelijke overwinning. Dat is wel eens anders geweest.
Zolang het maar eenmalig is, is het prima. Maar het moet niet vaker voorkomen, een keer kan gebeuren. Speelde RKC ook goed of was het echt gewoon AZ dat prut speelde?
xfriendx is offline   Met citaat reageren
Oud 18-09-11, 20:24 Standaard   #14
Mah boi!

Kriegel's Voetbal Forum schermafbeelding

AZ was prut, maar goed, dat mag ook wel een keer.

Oud 18-09-11, 23:10 Standaard   #15
Ken sent me.....

Giga ruzie. Fotos van buro alkmaar. Wauw!!
Samen met mijn zoon van 9.

Later meer.
-------------------------------

Leuk als broerlief op je laptop zit.
Ik zat gisteren op de kermis. Niets aan de hand!

Lekkere pot voetbal gisteren

Laatst gewijzigd door fuckbuddy; 19-09-11 om 11:44
Oud 18-09-11, 23:19 Standaard   #16
Tukker .

tjekkie's Voetbal Forum schermafbeelding

Winnen is het enige wat belangrijk is en verder niets . Weten jullie hoeveel ploegen daar gaan verliezen ?

Geloof me : Heel wat ..

Oud 18-09-11, 23:29 Standaard   #17
Petomaan

Een groot compliment inderdaad voor RKC. In plaats van zich in te graven, wachtend op de counter en hopend op een puntje, bleven ze ondanks de achterstand gewoon voetballen. Een aantal spelers van ons had het daar duidelijk moeilijk mee, maar met ons programma wel begrijpelijk. De drie punten zijn het belangrijkste en die zijn binnen. De wedstrijd gauw vergeten en hopen dat het tegen Groningen weer wat beter gaat.
Oud 18-09-11, 23:37 Standaard   #18

Giga ruzie. Fotos van buro alkmaar. Wauw!!
Samen met mijn zoon van 9.

Later meer.
Oud 19-09-11, 11:45 Standaard   #19
Oorspronkelijk geplaatst door Kriegel Bekijk bericht
AZ was prut, maar goed, dat mag ook wel een keer.
Dat houdt je scherp, en 3 punten naar huis is nuttig.

Had de wedstrijd gemist overigens, maar AZ zag er in de samenvatting er ook al niet al te best uit.

RKC wordt het nieuwe ADO van dit seizoen?

"Het is flauw om te zeggen dat wij onze slechtste wedstrijd van het seizoen hebben gespeeld, want dat is niet zo", zei Verbeek kort na de gewonnen wedstrijd. "Maar we hebben ook niet onze beste wedstrijd van het seizoen gespeeld. We hadden heel veel moeite met de speelwijze van RKC. Dat is mijn schuld, ik had een plan gemaakt, maar dat pakte niet goed uit."

Zo, Verbeek zegt dat iets zijn schuld is?
Oud 19-09-11, 12:15 Standaard   #20
Ken sent me.....

Wat een vent joh. Hand in eigen boezem steken
Oud 19-09-11, 13:00 Standaard   #21
TROTS.

buddyb's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik kijk onwijs uit naar de komende wedstrijd. Ben benieuwd hoe we er daadwerkelijk voor staan.
buddyb is nu online   Met citaat reageren
Oud 20-09-11, 10:08 Standaard   #22
Ken sent me.....

Wedstrijden

22 sep 2011 20:45
AZ - FC Groningen (KNVB beker)

25 sep 2011 12:30
AZ - Feyenoord

29 sep 2011 19:00
Metalist Kharkiv - AZ
Zo dan....

Oud 20-09-11, 14:23 Standaard   #23
Benschop, Boymans én Falkenberg stuk. Altidore niet geheel fit voor 90 minuten.

Wie stoppen we in de spits? Is Messaoud een diepe spits?
Oud 20-09-11, 14:43 Standaard   #24
Petomaan

Nee, maar in de weinige wedstrijden die ik van hem heb gezien, scoorde hij makkelijker dan Benschop. Het is waarschijnlijk dus een verbetering.
Oud 20-09-11, 15:11 Standaard   #25
Ken sent me.....

Oorspronkelijk geplaatst door Gatalin Bekijk bericht
Nee, maar in de weinige wedstrijden die ik van hem heb gezien, scoorde hij makkelijker dan Benschop. Het is waarschijnlijk dus een verbetering.
Idd gisteren ook de winnende gemaakt.
Maar jezus, dit is dus ruk he! Dan zou ik eerder opteren voor Holman in de spits..

Oud 21-09-11, 15:09 big smile   #26
Korbach
Toch kleven er volgens Verbeek ook voordelen aan een opponent van naam: “Als speler van sc Heerenveen ben ik een keer uitgeschakeld door een amateurteam. Toen werden we door iedereen belachelijk gemaakt. Terecht. Fritz Korbach was trainer en zette de dag erna een groot vierkant uit. Daar moesten we de hele training rondjes omheen lopen. De ene groep linksom, de andere rechtsom. Dat was vervelend, hoor. Steeds dezelfde chagrijnige koppen tegenkomen. Korbach zei: ‘Jullie kut spelen, ik kut trainen’.”

Oud 21-09-11, 15:39 Standaard   #27
Hup Hollant!

Nash's Voetbal Forum schermafbeelding

Haha prachtig .
Nash is offline   Met citaat reageren
Oud 21-09-11, 16:39 Standaard   #28
Ken sent me.....

Kut verkeerd.
Oud 22-09-11, 00:05 Standaard   #29
Baas die Fritz
Oud 22-09-11, 09:32 Standaard   #30
Ken sent me.....

Boymans en Falkenburg weken er nog uit.
Ali Messaoud komt bij de selectie.
Beide heren moeten geopereerd worden.

Martens zijn enkel is schoongemaakt.
Nu revalideren.
Oud 22-09-11, 19:28 Standaard   #31
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Interessante statistieken over jullie trainert:
WijZijnVoetbal.nl - Gertjan Verbeek - Trainer voor de aanvallers?
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 22-09-11, 20:37 Standaard   #32
Petomaan

Maar weinig man in het stadion... Klavan en Gudmundsson er in, Viergever en Holman er uit. Altidore maakt de warming up niet af, afwachten wat er aan de hand is.
Oud 22-09-11, 23:21 Standaard   #33
Zware wedstrijd. Goed voetbal wederom. Alleen niet snel genoeg verzilverd.

Spitsen raken een beetje op. Klote voor Messoudi. Wel goed dat ze hem maar aan de kant houden. Je weet maar nooit wat voor tik het binnen in je hoofd geeft. Vond Luckassen wel prima invallen. Zodoende weer wat meer hoop voor de spitsenpositie met die blessures die nu spelen.
xfriendx is offline   Met citaat reageren
Oud 22-09-11, 23:28 Standaard   #34
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik heb er niks van gezien, behalve een dikke kans voor Holla, maar goed.
Gefeliciteerd.

Ik ben nu de reacties van Groningers aan het nalezen, maar das ook allemaal niet erg positief over AZ.

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is nu online   Met citaat reageren
Oud 22-09-11, 23:40 Standaard   #35
Kraay .

Toch nog even proberen bij Verbeek.

Laatst gewijzigd door wallofdolls; 22-09-11 om 23:42
Oud 22-09-11, 23:49 Standaard   #36
Oorspronkelijk geplaatst door Gatalin Bekijk bericht
Maar weinig man in het stadion... Klavan en Gudmundsson er in, Viergever en Holman er uit. Altidore maakt de warming up niet af, afwachten wat er aan de hand is.
Enkelblessure. Goddank niet z'n hamstrings. Denk dat het wel meevalt.

En heb de wedstrijd vanaf Messaoud's trap tegen z'n bakkes gezien, sneu voor die jongen. Maar Luckassen vind ik erg balvast spelen, positief verrast. Maher vond ik weer superdegelijk, zie toch een talent in die jongen. Had eerder voorspeld dat het moeilijk zou worden voor AZ indien Martens stuk zou gaan dit jaar, maar Maher - zo jong nog - doet mij Martens haast vergeten.

Verder jammer dat iedereen nu 120 minuten in de benen heeft, maargoed, da's ook goed voor de conditie.
Oud 22-09-11, 23:55 Standaard   #37
DRD

DRD's Voetbal Forum schermafbeelding

Leuke loting! (vind ik dan :-))
DRD is offline   Met citaat reageren
Oud 23-09-11, 00:17 rainbow   #38
Dordrecht uit, lastig
Oud 23-09-11, 01:01 Standaard   #39
Petomaan

Esteban
Nijhuis
Groningers wiens counter mislukt en dan gaan haten op Marcellis

Dordrecht uit Hopelijk geen combi en een gunstig tijdstip, zodat ik nog thuis kan komen.

Oud 23-09-11, 02:45 Standaard   #40
Mah boi!

Kriegel's Voetbal Forum schermafbeelding

Verbeek neemt bal aan met de borst | Seizoen 2011/2012 | Video's | Eredivisielive.nl

Like a boss

Die stoïcijnse kop vervolgens ook

Oud 23-09-11, 09:50 big smile   #41
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Kriegel Bekijk bericht
Verbeek neemt bal aan met de borst | Seizoen 2011/2012 | Video's | Eredivisielive.nl

Like a boss

Die stoïcijnse kop vervolgens ook
Held.
Blawh is offline   Met citaat reageren
Oud 23-09-11, 10:08 Standaard   #42
Ken sent me.....

115' Doelpunt Johann Berg Gudmundsson, AZ-FC Groningen, 4-2 | Seizoen 2011/2012 | Video's | Eredivisielive.nl

Mooie volley van JB Gudmundsson!
Terecht gewonnen, ben benieuwd hoe snel de spelers weer fit zijn voor zondag"morgen".

Oud 23-09-11, 10:10 Standaard   #43
Ken sent me.....

Luckassen: 'Altidore is mijn grote broer'

ALKMAAR- Kort nadat Ali Messaoud zijn AZ-debuut maakte, liet Gertjan Verbeek donderdag nog een speler uit de eigen jeugdopleiding debuteren. De 18-jarige Kevin Luckassen maakte in het gewonnen bekerduel met FC Groningen zijn eerste minuten in de hoofdmacht. “Ik wilde zo graag, ik hield het bijna niet meer.”

“Heerlijk dat ik mocht invallen, alleen jammer dat ik niet gescoord heb”, toonde de spits na afloop zijn gemengde gevoelens. “Ik zag vanaf de kant dat Messaoud hard in zijn gezicht was geraakt en dat het niet zo goed met hem ging. De trainer riep tegen me: ‘Schiet op, schiet op, je gaat nu invallen.’ En verder zei meneer Verbeek: ‘Je moet bikkelen, Kevin. En elke keer eerste paal lopen.’”

Luckassen viel in de 75e minuut in bij een 0-1 achterstand. “Ik kreeg al snel de bal en versierde een corner. Daaruit maakte Nick Viergever de 1-1. Best lekker, ja. Ik probeerde in de minuten daarna om een goed aanspeelpunt te zijn. Kracht en snelheid zijn mijn sterkste punten, maar dit was wel even wat anders dan in de A1 van AZ. Als je nu een bal verspeelt, is de tegenstander direct gevaarlijk met een counter en kan er zo een goal vallen. Dat was ik niet gewend. In de laatste minuut van de verlenging kon ik zelf nog bijna scoren, maar ik werd neergehaald en die verdediger kreeg rood. Jammer voor mij.”

Luckassen: “Ik hoorde woensdag dat ik bij de wedstrijdselectie zou zitten. De trainer liep langs en zei: ‘Kevin, je zit morgen bij de achttien.’ Mooi meegenomen, dacht ik toen. Nou, ik dacht inderdaad wel wat meer dan dat. Ik heb hier lang op gewacht. Ja, ik weet het, ik ben pas achttien. Maar ik wilde zo graag, ik hield het bijna niet meer. Ik droomde ervan om in vol een stadion te spelen. Nou ja, vol. Een stadion, dat is al heel mooi, haha. Doordat het verlenging werd, duurde mijn debuut nog langer. Een mooi moment voor mij en mijn familie.”

Een familie met voetbalgenen, want: “Ik heb nog een broertje dat bij Ajax in de jeugd speelt. En twee andere broers zitten ook bij AZ. Die spelen in Onder 17 en Onder 14. Of ze mijn debuut gezien hebben, weet ik niet. Waarschijnlijk lagen ze al in bed.”

Altidore

Luckassen, die in 2009 over kwam van de amateurs van AFC Amsterdam, geniet ervan om te trainen met Jozy Altidore, die vlak voor de aftrap uitviel met een enkelblessure. “Ik zie hem als mijn grote broer. Soms denken mensen dat ik Altidore ben, haha. We lijken wel wat op elkaar, ook qua spel. Hij probeert me vaak te helpen, net als Adam Maher. Die gaf me vandaag aanwijzingen in het veld: ‘Loop zo en loop zo.’ Een goede jongen, ik ken hem al lang.”

Oud 23-09-11, 11:07 thumb down   #44
Die Burnett-dude. Die springt met twee benen tegelijk op Beerens in, raakt geen bal, alleen een enkel. Actie mislukt, vervolgens gaat ie liggen janken en is het nog de schuld van Marcellis ook dat hij als een randdebiel inkomt en zichzelf blesseert.

Faalhaas.
Oud 23-09-11, 11:20 Standaard   #45
Ken sent me.....

AZ wint FIFA-zaak
ALKMAAR - AZ is op alle fronten in het gelijk gesteld in zijn claim contra Real Valladolid. De Alkmaarse club krijgt nog 250.000 euro van de Spaanse club, die Haris Medunjanin in 2008 overnam.

Ondanks allerlei pogingen in de afgelopen drie jaar lukte het de Nederlanders niet om het bedrag bijgeschreven te krijgen op hun rekening. AZ greep de zaak tot op het hoogste rechtsniveau bij de FIFA aan. Daar werd recentelijk uitgesproken dat de Spanjaarden het bedrag onherroepelijk over dienen te maken.

Medunjanin tekende destijds een driejarig contract in Noord-Spanje, maar is onderhand alweer verhuisd naar Maccabi Tel Aviv. „Daar heeft Valladolid alweer een transfersom voor ontvangen. Het is van de zotte”, zei directeur Toon Gerbrands eerder

Oud 23-09-11, 12:35 Standaard   #46
Ken sent me.....

alle kools!

Oud 23-09-11, 13:09 Standaard   #47
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

de samenvatting op EDlive gaat na de 1-0 gelijk naar de blessure van Messaoud

Oud 23-09-11, 13:09 Standaard   #48
U2

bloodysunday's Voetbal Forum schermafbeelding

Stomme vraag hoor, maar is op het ene shirt het AFAS boven het AZ logo nou groter dan bij het ander? Of lijkt dat maar zo? Bij Beerens en Maher lijkt het groter dan de overige spelers.

AFAS wilt steeds meer sponsoruitingen ofzo?

Laatst gewijzigd door bloodysunday; 23-09-11 om 13:28
bloodysunday is offline   Met citaat reageren
Oud 23-09-11, 13:10 Standaard   #49
Ken sent me.....

Oorspronkelijk geplaatst door Conundrum Bekijk bericht
de samenvatting op EDlive gaat na de 1-0 gelijk naar de blessure van Messaoud
Die overigens een kaakbreuk heeft!

Ali Messaoud houdt kaakbreuk over aan AZ-debuut

Ali Messaoud zal zijn debuut in het shirt van AZ niet snel vergeten. De twintigjarige aanvallende middenvelder blijkt na nader onderzoek een kaakbreuk te hebben opgelopen in het bekerduel met FC Groningen (4-2 winst).

Messaoud maakte in de tweede helft zijn entree namens AZ. De talentvolle speler met Marokkaanse roots kon echter niet lang genieten van zijn debuut in Alkmaar. Hij moest na twee minuten alweer het veld verlaten, nadat hij hard in het gezicht werd geraakt door een been van een Groningen-verdediger.

De speler van het beloftenteam wilde zelf in eerste instantie nog het duel afmaken, maar werd later op aanraden van de medische staf alsnog door trainer Gertjan Verbeek naar de kant gehaald. Kevin Luckassen, een andere debutant, mocht door het uitvallen van Messaoud ook zijn entree maken namens AZ.

Oud 23-09-11, 14:22 Standaard   #50
Ken sent me.....

Coach Verbeek laat gehavende AZ-selectie zwemmen

Gertjan Verbeek heeft besloten de AZ-training van vrijdagmiddag te schrappen. Daarvoor in de plaats gaat de trainer met zijn door blessures gehavende selectie naar het zwembad.

AZ plaatste zich donderdagavond voor de derde ronde van het KNVB-bekertoernooi door een 4-2 zege (na verlenging) op FC Groningen. Zondag komt Feyenoord op bezoek in Alkmaar en de Rotterdammers hebben aanmerkelijk meer rust gehad in de aanloop naar die wedstrijd. De ploeg van voormalig AZ-trainer Ronald Koeman speelde dinsdag de bekerwedstrijd tegen AGOVV Apeldoorn (4-0).

Vooral in de voorhoede kampt Verbeek met personele problemen. Ruud Boymans wordt al enkele weken geplaagd door een enkelkwetsuur en wordt woensdag in het ziekenhuis nader onderzocht, Erik Falkenburg heeft een operatie aan zijn scheenbeen ondergaan en Jozy Altidore is met een enkelblessure een groot vraagteken voor de competitiewedstrijd tegen Feyenoord.

Ook Joey Didulica (nek), Maarten Martens (enkel) en Ali Messaoud (kaak) zijn geblesseerd, waardoor Verbeek heeft besloten om Fernando Lewis bij de selectie te halen. De achttienjarige buitenspeler maakte net als Kevin Luckassen, die donderdag tegen FC Groningen zijn debuut maakte, een groot deel van de voorbereiding mee met de selectie van AZ.
Nou lekker naar de Hoornse Vaart jongens?
Frietje met een kroketje aan het einde?

Discussie gesloten

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:26.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site