|
|
#101 |
|
|
|
|
|
#102 |
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Nr 2, 33, 56, 67,72,155,166,189 zijn wel kek.
Ga toch geen 13 min. goals kijken
|
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Welke video is dat?
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Wederom attentie voor deze superkoning.
Lionel MESSI Amazing Free-kick! Atletico Madrid vs Barcelona 1-2 - YouTube
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
||
|
|
|
|
|
#110 |
|
Goal van CR7 was mooier.
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Van heeft die goal van die homo met Messi te maken?
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
|
|
|
|
#113 |
|
Hup Holland!
|
Nee, is niet logisch.
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Beetje onsportief wel om 'm al te nemen, maargoed dat is aan de scheids. Hij ligt er wel heeeeeel erg lekker in zeg
.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Ik begrijp niet wat hier onsportief aan is. De scheids zegt dat je de bal mag spelen. Dan ga je toch niet wachten tot je van de tegenstander de bal mag schieten
|
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Maargoed, kan mij het ook schelen, heerlijke goal .
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#117 |
|
Precies. Als je heel goed kijkt zie je hem ook het gebaar maken van ''ga je gang''.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Dit is overigens in deze herhaling nauwelijks te zien, maar wel de extended versie welke even later in de wedstrijd te zien kregen.
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
|
|
|
|
#120 |
|
|
|
|
|
#121 |
|
Normaal mag je de bal direct nemen behalve als de scheids zegt dat je op zijn teken moet wachten.
Zou Messi nu wel evne vakantie nemen nu hijgeschorst is de volgende wedstrijd. Laatst gewijzigd door Chadi; 27-02-12 om 00:20 |
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Liefhebber is het ook, gaat maar door met zijn dribbels. |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Zondag weer die vrije trap, iedereen vomd het magistraal zoals hij hem snel nam
![]() Maar Dzudszak deed tegen Lillie (PSV-Lille Europa League 1-1) precies het zelfde? Sry voor de slechte kwaliteit. |
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Dat was ook magistraal.
Wel minder goed ingeschoten. |
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
|
|
|
|
#126 |
|
Magistraal, ja. Overhyped, misschien een beetje. En die vrije trap was echt niet zo speciaal inderdaad, maar ik lees er dan ook vrij weinig over verder..
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Misschien wel eens goed dat ie een wedstrijdje geschorst is, even weekje rust.
Maar gvd, wat een geweldenaar zeg. Blijf me verbazen, hij beheerst echt alle aspecten van t spel en is nog relatief jong. Gaat de beste speler ooit worden als ie dit nog even vast weet te houden, of zelfs nog beter wordt.. __________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Messi is wel een beetje een hype inderdaad. Neem nu die Narsingh van Heerenveen bijvoorbeeld, die doet er toch echt niet veel voor onder, die maakt ook prachtige acties. Maargoed, alles wat bij Barcelona speelt wordt zo ontzettend gehyped man! Als Messi bij Heerenveen zou spelen zou je er niets van horen. Soms denk ik wel eens dat het één groot complot is! De Uefa is ook duidelijk op de hand van Barcelona, en de media lijkt soms ook wel omgekocht! Zou het de illuminatie zijn?
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Je bent inderdaad echt vervelend vanavond.
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Dit topic lijkt me een beetje onzin. Ik ga eens even proberen hem samen te voegen met het daadwerkelijke Messi-topic.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
|
|
|
|
#133 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
|
|
|
|
#136 |
|
Hattrick tegen Zwitserland, eindstand 1-3
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
|
|
|
|
#138 |
|
Welke lichaamsschijnbeweging
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
net voordat senderos omvalt.
download eens een video en speel hem met vlc op 0.25 snelheid af. dan zie je het pas goed. er is niemand in de historie van het voetbal geweest die de lichaamsschijnbeweging zo goed beheerst als hij. bovendien kan hij zijn lichaam in de meest rare hoeken manouvreren, ongekend. wellicht is hij net als michael phelps hypermobiel, een aangeboren afwijking. ziet er niet gezond uit maar hij kan het. ik vind hem nog steeds overschat maar niemand heeft dat ooit zo goed gekund als hij. ook maradona niet, die had niet die extreme lenigheid |
|
|
|
|
|
|
#140 | |
||
|
|
|
|
|
#141 |
|
|
Zie ook niet echt een schijnbeweging maar wel dat tikje met als die scoort, echt vet!
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Jawel daarmee lokt ie de sliding uit.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Heerlijk doelpunt.
Ergens hoop ik gewoon dat hij wereldkampioen met Argentinie gaat worden in de toekomst en topscorer op dat toernooi wordt. Gewoon om de bek van al die critici voor eens en altijd te snoeren.
|
|
|
|
|
|
#144 | |
|
Die zal je toch altijd blijven houden. Die gaan dan door janken over de goals van pele in de braziliaanse competitie. Ik hoop dat we heel lang van dit ventje mogen genieten en dat hij wat beter door de scheids in bescherming wordt genomen. Er worden nog steeds te veel idiote aanslagen op hem gepleegd en dat is dood zonde. |
||
|
|
|
|
|
#145 |
|
Hup Holland!
|
Van z'n Facebook pagina:
Después de terminar mis prácticas, estuve compartiendo con mis amigos de Herbalife un batido, unas risas… un buen rato! Beetje jammer dit, zo nep.. en hij lijkt wel zwanger
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Haha klopt. Waar zijn de foto's van hem op die boot, met zijn sigaretje. Daar was hij ook niet dun.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Haha, jezus, die marketing is wel erg doorzichtig.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#150 |
![]() Ziet eruit als een Russische toerist met z'n gekochte bruidje. __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Lionel Messi #4 Eindbaas
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|