![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#251 |
|
|
Ik hoop dat Zagreb een paar jaar uitgesloten raakt van Europees voetbal.
__________________ [size=xx-small]Ik reageer soms wat overdreven ;([/size] |
|
|
|
|
|
#252 |
|
|
verkeerd topic...mi scuzi
Laatst gewijzigd door Smeich; 09-12-11 om 15:22 |
|
|
|
|
|
#253 |
|
|
.
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
Even na een rondje van de clubsites, hopelijk klopt het:
14 februari/7 maart Bayer Leverkusen - Barcelona Lyon - Apoel 15 februari/6 maart Milan - Arsenal Zenit St Petersburg v Benfica 21 februari/14 maart Napoli - Chelsea CSKA - Real Madrid 22 februari/13 maart Marseille - Inter Basel - Bayern |
|
|
|
|
|
|
#255 |
|
Mag de NOS zeker maar weer een wedstrijd per week uitzenden
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#256 |
|
Jep. Als ze voor Barcelona ipv Milan - Arsenal kiezen
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
Sport1
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
|
|
|
|
#259 | |
|
Het zal toch niet...
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
||
|
|
|
|
|
#260 |
|
Wát?
Waar komt dit vandaan? Net wanneer je denkt dat ze niet veel gekker kunnen worden...
|
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
Sion case may hand Manchester United Champions League reprieve | Football | guardian.co.uk
Dat dat k*nker bond het verzoek inwilligt. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
UEFA wil de grote ploegen weer laten profiteren na de kritiek vna SAF te typisch gewoon. Als Oetelul door zou gaan hadden ze hier nooit mee gedreigd.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
Lijkt wel Wie is de Mol dit.
|
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
|
![]() Gaat uiteraard nooit gebeuren maar het bericht zelf, of de gedachte dan is weer betreurenswaardig te noemen
|
|
|
|
|
|
#265 |
|
Pff
Zal even lekker worden zeg.
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
Jammer dat het zo dan weer moet. Kun je hier eigenlijk niet gewoon spreken van chantage?
|
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
Ik ben benieuwd hoe streng ze zouden zijn als dit in engeland of spanje zou gebeuren
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
Maar tegen wie zou Ajax dan mogelijk komen te spelen?
|
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
Otelul hoorde ik voorbij komen
|
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
Zou wat zijn. Al geloof ik natuurlijk er vrij weinig van dat dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#271 |
|
Fener is er met chantage door de UEFA ook uitgegooid natuurlijk.
Maar normaal gesproken zou het een straf zijn die dan volgend jaar ingaat denk ik, maar hoe de UEFA hier mee omgaat is toch elke keer weer te triest voor woorden. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Dan hoop ik maar dat ze doorgaan en ook de premie daarvoor krijgen, al is het zuur van de gemiste kaartverkoop...
|
|
|
|
|
|
|
#273 |
|
De FIFA en UEFA kunnen veel willen, maar het is natuurlijk onmogelijk om in een club competitie, een ploeg, Basel, keihard te sanctioneren voor iets waar ze Helemaal niks mee van doen hebben. Maar als dit bericht klopt, dan zijn beide instanties nog zieker dan tot dusver gedacht en kun je het vergeten dat er verbetering in de CL constructie te verwachten zijn
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#274 |
|
Om 18:00 uur: FC Zenit tegen SL Benfica
![]()
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
Rodrigo is echt lekker bezig de laatste tijd.
![]() Benfica heeft zo'n bazenteam ![]() En dan ook nog Aimar, Nolito en Nélson Oliveira op de bank (en Saviola )
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Benfica komt op 0-1.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
Mooi
Bruno Alves ![]() Hopelijk kan ROdrigo nog terug
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
Of zoals Sierd het uitdrukte: "Een terroristische aanslag van Bruno Alves, de Taliban heeft hem al een contract aangeboden".
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
1-1.
|
|
|
|
|
|
#280 |
|
1-1. Shirokov
|
|
|
|
|
|
|
#281 |
|
Rodrigo alsnog eraf
|
|
|
|
|
|
#282 |
|
Benfica
|
|
|
|
|
|
|
#283 |
|
Aardige treffer van Semak
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
Ballet, aldus Sierd
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#285 |
|
Doelpunt van het jaar.
|
|
|
|
|
|
|
#286 |
|
Neuh, dat komt van de voet van Messi.
|
|
|
|
|
|
#287 |
|
Wat een goal
Goal van het jaar, nu al!
|
|
|
|
|
|
|
#288 |
|
Cardozo
![]() Die keeper
|
|
|
|
|
|
#289 |
|
Zo'n zwak kutschot en dan alsnog een doelpunt eruit halen
|
|
|
|
|
|
|
#290 |
|
3-2
|
|
|
|
|
|
|
#291 |
|
Wtf
|
|
|
|
|
|
|
#292 |
|
3-2
.
|
|
|
|
|
|
#293 |
|
Hup Holland!
|
Wat een wedstrijd
![]() En die keeper bal van m afslaan als ie m kan pakken
|
|
|
|
|
|
#294 |
|
hij slaat em de 16 weer in
|
|
|
|
|
|
#295 |
|
en 3-2
|
|
|
|
|
|
#296 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#297 |
|
Lazovic geblesseerd ofzo dat ie vandaag niet bij de selectie zat ?
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#298 |
|
Even een mogelijk enorme off-day van Milan in London daargelaten, heeft Engeland zometeen nog maar max. 1 ploeg over in de kwartfinale.
Da's weer eens wat anders dan geheel Britse halve finales of finales __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#299 |
|
We gaan zo al beginnen met CSKA - Real.
|
|
|
|
|
|
|
#300 |
|
Die wedstrijd heeft (net als de wedstrijd later op de avond) een eigen topic
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Champions League 2011/2012 #3
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|