![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De Selectie 2011/12: Keepers : Roberto Junior Fernandez (PAR) Rob van Dijk (NED) Erik Cummins (NED) Verdedigers : Alje Schut (NED) Jan Wuytens (BEL) Ismo Vorstermans (NED) Marcus Nilsson (ZWE) Michael Zullo (AUS) Dave Bulthuis (NED) Daan Bovenberg (NED) Mark van der Maarel (NED) Middenvelders : Nana Asare (GHA) Gianluca Nijholt (NED) Anouar Kali (NED) Jacob Lensky (CAN) Adam Sarota (AUS) Johan Martensson (ZWE) Yoshiaki Takagi (JAP) Rodney Sneijder (NED) (Gehuurd van Ajax) Aanvallers : Edouard Duplan (FRA) Jacob Mulenga (ZAM) Leon de Kogel (NED) Frank Demouge (NED) Tommy Oar (AUS) Alexander Gerndt (ZWE) Enzio Boldewijn (NED) Laatst gewijzigd door PBateman; 18-10-11 om 15:12 |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dat plaatje in de OP met die japanner
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Rodney Sneijder voor één jaar naar Utrecht.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sneijder gaat dus gehuurd worden, aldus Bas van Veenendaal
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Ben geen fan van hem...
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
20 augustus 2011
Ajax en FC Utrecht hebben overeenstemming bereikt over de verhuur van Rodney Sneijder. De verhuur is per direct en loopt tot en met 30 juni 2012. De middenvelder staat nog tot en met 30 juni 2013 onder contract bij Ajax. Sneijder werd op 31 maart 1991 geboren in Utrecht. Hij doorliep vanaf 2000 de jeugdopleiding van Ajax en maakt sinds de voorbereiding van dit seizoen officieel deel uit van de A-selectie. Tekst: Ajax.nl |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Toch optie tot koop geregeld.
Geen idee of ie kan voetballen... |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Volgens mij gaat het wel een leuk spelertje worden bij Utrecht. Heeft enkele leuke dingen laten zien in de voorbereiding maar was nog wel te licht voor de basis.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
En niet te vergeten dat 'ie een aardige trap in de benen heeft.
__________________ A.F.C.A. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Hoop minuten maken hopelijk
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Kk Sneijduuurrr! Opkankere, opkankereeeh! __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Lekker..
Koeman geeft net op Eredivisie Live aan dat de komst van Sneijder een verrassing voor hem is. Booy zegt dat hij Koeman ingelicht heeft, Koeman zegt van niks te weten.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Tot nu toe heb ik gelijk gehad . Ik wil hier mijn gelijk niet halen , maar ik heb Utrecht zien spelen en er was zoooooo weinig voetbal in dat elftal en dat zag ik al na 1 wedstrijd .
Je kunt niet voor 17 miljoen verkopen en een paar Zweden halen en dan maar hopen dat het goed gaat . Zo werkt de voetballerij niet . Hopelijk is die Snijder een versterking voor Utrecht . Let wel Bateman . Ik ben zo hard jegens Utrecht , omdat ik vind dat de supporters in de maling worden genomen . Die eigenaar wil cashen , maar nogmnaals , zo werkt het niet . Je moet weer investeren en als je dat niet doet krijg je problemen . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Haha zie het nu ook op de NOS. Bizar.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Interview met Van Gangelen:
Foeke Booy en Koeman over transfer Sneijder | Seizoen 2011/2012 | Video's | Eredivisielive.nl __________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Bedankt man
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bij hem komt er wat meer uit dan bij de NOS
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Man man man. Je begint toch echt medelijden te krijgen met Erwin...
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Dat niet, want hij verdient meer dan ik, maar Foeke doet het niet helemaal goed.
Sneijder is wel gewoon leuk voor erbij natuurlijk, laat dat duidelijl zijn __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
Daarbij weet ik zeker dat er nog een goede aankoop komt! (misschien wel 2) Onze start is klote, maar ik ben er nog altijd van overtuigd dat wij mee gaan doen om PO's dit jaar. Over Koeman, tsja, er worden wel vaker spelers gehaald door een TD terwijl de trainer daar nog niets van weet, een trainer blijft uiteindelijk ook een passant. Denk eerder dat Koeman gewoon druk op de club wil zetten omdat ie nog echte versterkingen verwacht. (hij heeft wensen aangegeven bij Booy) Maandag een goed gesprek, neuzen weer dezelfde kant op, en voetballen, verdomme. |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Koeman moet niet zeuren. Die is slechts een passant
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Dan gebruikt Koeman hem toch niet, heeft Utrecht alleen zichzelf mee
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik begrijp Erwin wel. Je hebt als trainer een bepaalde elftalvisie en tactiek ontwikkeld, en die wordt ineens overhoop gegooid doordat je vanuit het niets een nieuwe speler moet gaan inpassen, want hij wordt gehuurd en dus is het sociaal wenselijk dat ie ook speeltijd krijgt.
Al zou ik op dit moment zelf maar wat blij zijn met iedere versterking. Maar toch, voor een coach is het gewoon prettiger als je helderheid hebt van bovenaf en te allen tijde weet waar je mee moet (gaan) werken. Zo vind ik het dus ook niet zo vreemd dat Ferrer vorig jaar bijna een zenuwinzinking kreeg omdat er voor de 25e keer een willekeurige buitenlander op een golfkarretje aan was komen rijden. Laatst gewijzigd door Kriegel; 21-08-11 om 12:33 __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Het gaat hem denk ik ook over het verkoop beleid. Alles is afgeroomd bij utrecht. Wie moet bij utrecht het verschil gaan maken? En aan het ein van het seizoen mag erwin opdraaien voor de schade.
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
En wat vind jij daar van?
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
#directie #fcutrecht en #erwinkoeman nu bijeen in stadion #galgenwaard
#erwinkoeman heeft voor de zekerheid wel zijn zaakwaarnemer meegenomen. RvC verwacht dat #koeman gewoon blijft bij #fcutrecht. Alles zo weer koek en ei dus Laatst gewijzigd door Hendril; 22-08-11 om 12:43 __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik vind dat Booy een punt heeft, niet lullen maar poetsen.
Verder verdient ie ook gewoon credits, ondanks zijn niet altijd even tactische media-optredens doet ie het gewoon goed als TD. Zo'n slechte selectie hebben we ook helemaal niet. Tuurlijk hoop ik op nog een verrassing, maar ook met de huidige spelers moet een plek in de PO's haalbaar zijn, teams als Roda, Heracles, Vitesse, Feyenoord etc hebben echt geen (veel) betere selectie iig. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Na een gesprek van 5 uur is de lucht geklaard, Koeman blijft trainer.
En Bovenberg komt morgen... Aldus Rene vd Berg van RTVU. Laatst gewijzigd door PBateman; 22-08-11 om 16:30 |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
||
|
|
|
|
|
#38 | |
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Echt he.
![]() Ach ja, ''der is altijd wat moois aan de hand''. |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ik ben nu echter wel heel benieuwd wat Erwin en Foeke ieder onder "informeren" interpreteren.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik snap koeman sowieso niet....hij is slechts trainer.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Booy: "Ik heb het heel duidelijk op teletekst laten zetten."
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Jong FCU heeft gisteravond bij de rentree in de Eredivisie direct uitgehaald.
Jong FCU - Jong Ajax 3-1 |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Was aardig druk op Zoudenbalch, ben de tweede helft gaan kijken. Terechte winst van Utrecht.
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
Terwijl ie stiekem maar wat graag een Toornstra had gehad. ![]() Maar goed, welkom Rodney, ben benieuwd. |
||
|
|
|
|
|
#47 | |
Komt er niemand meer na Daan dan ben ik ook wel tevreden, maar net iets minder. ![]() PO's moeten sowieso haalbaar zijn. |
||
|
|
|
|
|
#48 | |
Hopelijk slaagt ie hier in de toekomst. |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Tijdens de grote partijvorm op de training vandaag was dit de basisopstelling: (morgen tegen Roda dus waarschijnlijk ook)
Van Dijk Bovenberg-Vorstermans-Schut-Bulthuis Martensson-Asare-Sneijder Gerndt-Mulenga-Oar Op naar onze eerste overwinning ! |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Mulenga en Gerndt andersom denk ik? Zo stonden ze tegen Vitesse wel volgens mij..of is dit een tactische omzetting? Team ziet er wel een stuk beter uit al zo
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
FC Utrecht #6 : Opnieuw opnieuw beginnen
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|