![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() ![]() Sat 13 Aug - West Brom (A) Sat 20 Aug - Tottenham Hotspur (H) Sat 27 Aug - Arsenal (H) Sat 10 Sep - Bolton Wanderers (A) Sat 17 Sep - Chelsea (H) Sat 24 Sep - Stoke City (A) Sat 1 Oct - Norwich City (H) Sat 15 Oct - Liverpool (A) Sat 22 Oct - Manchester City (H) Sat 29 Oct - Everton (A) Sat 5 Nov - Sunderland (H) Sat 19 Nov - Swansea City (A) Sat 26 Nov - Newcastle United (H) Sat 3 Dec - Aston Villa (A) Sat 10 Dec - Wolves (H) Sat 17 Dec - QPR (A) Wed 21 Dec - Fulham (A) Mon 26 Dec - Wigan Athletic (H) Sat 31 Dec - Blackburn Rovers (H) Mon 2 Jan - Newcastle (A) Sat 14 Jan - Bolton Wanderers (H) Sat 21 Jan - Arsenal (A) Tue 31 Jan - Stoke City (H) Sat 4 Feb - Chelsea (A) Sat 11 Feb - Liverpool (H) Sat 25 Feb - Norwich City (A) Sat 3 Mar - Tottenham Hotspur (A) Sat 10 Mar - West Brom (H) Sat 17 Mar - Wolves (A) Sat 24 Mar - Fulham (H) Sat 31 Mar - Blackburn Rovers (A) Sat 7 Apr - QPR (H) Mon 9 Apr - Wigan Athletic (A) Sat 14 Apr - Aston Villa (H) Sat 21 Apr - Everton (H) Sat 28 Apr - Manchester City (A) Sat 5 May - Swansea City (H) Sun 13 May - Sunderland (A)
Laatst gewijzigd door TheJanitor; 17-08-11 om 09:15 |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moet #6 zijn.. hoe pas je dat aan?
![]() -al gebeurd- Bedankt Conundrum. Laatst gewijzigd door TheJanitor; 17-08-11 om 09:15 |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
`Wat een kut bericht zeg
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
edit, en dan uitgebreid editten.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ze zitten toch al op de beurs dus wat maakt dat uit? Ik zie het trouwens wel gebeuren dat er een of andere idiote Chinese zakenman alle aandelen opkoopt
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Elke keer als ik dat plaatje zie van Fergie's dream team, denk ik ja dat klopt tot ik Silvestre zie.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Account not Activated
|
Op welke plek zou het back-up team eindigen?
Denk zeker top 6 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Niet als je Gibson daar in zet
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Account not Activated
|
Anderson - Carrick
Fletcher - Cleverley Zo iets |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Akkoord, 1e 2 zijn basis neem ik aan. Ja we hebben gewoon een hele goede en brede selectie.
|
|
|
|
|
|
|
#11 | ||
|
Ah ze hebben blessures gewisseld.
|
|||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Had het liever andersom gezien.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
We hebben met Smalling, Evans en Jones nog prima vervangers in huis. Gaat helemaal goed komen.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Intussen is Michael Owen bezig aan z'n grootste uitdaging ooit:
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Holy fuck, wat een lekkere aanvallen zitten er tussen
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Na 7 jaar was zijn punt ook wel duidelijk. Wel jammer dat we die kale Phelan nou nooit meer gaan zien.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
We hebben door de jaren heen makkelijke poules gehad maar deze slaat toch alles. Met elf Gibson's kwalificeer je je nog.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Dit moet echt met 2 vingers in de neus en de handen op de rug nog appeltje-eitje zijn, [Fred Rutten modus]al weet je 't nooit natuurlijk.[/Fred Rutten modus]
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hopelijk is die kwiebus dan al op weg richting Villa of zo.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Of niet, hij is geblesseerd geraakt op de training en waarschijnlijk 4 wkn uit de roulatie, waardoor Villa & B'burn niet zo happig zijn om 'm over te nemen.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Dat gezeur van hem de hele tijd. Kan er ook een Ferguson's huilhoekje komen?
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Maak er anders 1 topic van samen met Wenger, aangezien ze nu weer "vriendjes" zijn
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Fergie's Babes
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Magere overwinning, wel leuke wedstrijd om naar te kijken.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Dit seizoen in drie wedstrijden al meer goed voetbal dan het hele vorige seizoen
![]() In deze samenstelling zullen ze best nog een keer onderuit gaan, maar het ziet er allemaal heel veelbelovend uit. Van Young verwachtte ik al vrij veel maar het blijkt een nog betere aankoop dan ik had verwacht. Zelden een aankoop gezien die vanaf dag één zo goed in het team past. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Young overtreft inderdaad mijn verwachtingen, hij past zich razendsnel aan en is wat mij betreft zelfs belangrijker dan Nani op dit moment. Heeft veel kwaliteiten, technisch, 'n dribbel en 'n fantastisch schot in beweging en met de vrije trap.
Mooie overwinning alleen 2 onnodige tegendoelpunten, maar dit is 'n goede ervaring voor de jonge jongens. __________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Rustige laatste dagen in de transferperiode, maar:
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Al bijna net zoveel punten als vorig jaar in uitwedstrijden
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Wat keepte die Lindegaard een bazen wedstrijd zeg. Goede trap heeft die kerel hij legt de ballen overal neer.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Dat heeft De Gea ook. Gisteren met een soort b-team gespeeld of niet?
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Zondag Chelsea thuis ej
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik vond Lindegaard ook erg koeltjes en prima overkomen. Je zou niet zeggen dat hij pas zijn 3e wedstrijd voor Man Utd keepte. Hij oogt gedreven en alert, fijn zo'n back-up.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Het debuut van Pogba dus
Zelf niet kunnen kijken helaas vanwege trainen.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Al die ruk gebaren.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Hee, 'n 'Ollander links bovenin!
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Dat jochie tussen zijn vaders is nog het allercoolste...
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
I'd rather be a Paki...
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Hehe ik vind dat altijd schitterende foto's.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Die kerel van de TV die net over de boarding kan kijken.
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Is inderdaad al vaker naar voren gekomen. Maar goed, de vraag is dan natuurlijk hoeveel van die schoten echt gevaarlijke kansen waren. Volgens mij hebben we toch niet zoveel kansen weggegeven, dus veel waren afstandsschoten.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Manchester United FC #6: We're gettin' Azn money!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|