![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]()
1985-1986 5 1986-1987 4 1987-1988 15 1988-1989 5 1989-1990 5 1990-1991 10 1991-1992 9 1992-1993 11 1993-1994 6 1994-1995 2 1995-1996 4 1996-1997 6 1997-1998 14 1998-1999 5 1999-2000 8 2000-2001 4 2001-2002 13 2002-2003 6 2003-2004 6 2004-2005 8 2005-2006 8 2006-2007 6 2007-2008 9 2008-2009 16 2009-2010 9 2010-2011 6 Tot het jaar 2000 speelde Roda in het Gemeentelijk Sportpark, beter bekend als Kaalheide: ![]() Sinds 2000 is het prachtige Parkstad Limburg Stadion de thuishaven: ![]() Selectie 2011-2012 3 DF Martijn Monteyne 4 DF Bart Biemans 5 DF Jagoš Vuković 6 MF Ruud Vormer 7 MF Sebastian Svärd 8 MF Mark-Jan Fledderus 9 FW Mads Junker 10 MF Davy De Beule 11 FW Sanharib Malki 14 DF Rob Wielaert 15 DF Jimmy Hempte 17 MF Mitchell Donald 18 MF Arnaud Sutchuin 20 FW Guus Hupperts 21 GK Mateusz Prus 23 FW Wiljan Pluim 24 DF Leon Broekhof 26 MF Laurent Delorge 28 MF Kenneth Staelens Trainer: Harm van Veldhoven Assistent-trainer: Mark Luijpers, Rick Plum en John Roox Roda JC topics Jimmy Hempte Mads Junker Sanharib Malki Harm van Veldhoven Ruud Vormer __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Wie gaat de vervanger worden van Tyton?
Krijgt Prus het vertrouwen of wordt er een vervanger gehaald? __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#3 | ||
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Oké.
Is het geen optie om Room een jaar te huren (als Velthuizen is vrijgegeven)? __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Die naam heb ik al ergens op een Rodaforum gelezen, maar ik ben eerlijk gezegd niet zo kapot van Room. Van mij mag er een ervaren rot komen, die Prus en Roox het komende jaar genoeg kan leren.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
![]() Helaas is Rob van Dijk al elders vastgelegd... __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Stijn Stijnen heeft helaas net bij Beerschot getekend, die had zich van mij wel bij ons mogen komen rehabiliteren. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Is Gentenaar een optie of is dat te duur? Ach, ik zit nu veel te veel in de rol van Wielaert... __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Of Babos als Cillessen niet vertrekt
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
Roda JC haalt Lebedynski __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#11 |
Lebedynski was in juli enkele maanden op proef Ik vraag me trouwens af hoe hij dat gedaan heeft. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Dat is idd heel knap
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
Roda JC huurt Poolse spits voor één seizoen __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#14 |
Roda JC wil Glenn Verbauwhede __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
En Vormer schijnt op weg te zijn naar Standard Luik, fikse aderlating en geen vertrouwen in het komende seizoen.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Wat het dit seizoen wordt kunnen we nog niet zeggen, de eerste drie wedstrijden waren zonder meer erg slecht, maar het is een heel nieuw elftal en we moeten het z'n tijd gunnen. De onrust die nu al op diverse Rodasites is uitgebroken komt in ieder geval veel te vroeg, ik heb er alle vertrouwen in dat Harm er weer een heel behoorlijk elftal van zal weten te smeden. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Aanstaande zaterdag ben ik op bezoek bij m'n ouders in Zuid-Limburg. 's Avonds staat Roda-Twente op het programma en het lijkt me leuk om die mee te pakken. Nu is er een clubcardverplichting. Is er hier iemand die mij zou kunnen helpen aan één kaartje?
(en nog tips om de auto gratis te parkeren?) |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
Parkeren zou je kunnen doen bij de flats aan de Heerlerbaan, is een kwartiertje lopen. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Website van Roda zegt van wel. Vier kaarten per CC te koop, dat wel.
Parkeertip ben ik blij mee, paar jaar terug met jeugd WK ook veel te veel betaald om te parkeren. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Plato : Ik ben geschokt , maar gefeliciteerd met de overwinning .
Ik zal op een later moment je zeggen waarom ik geschokt ben . Ik moet nu niet te veel typen . En oh ja .. ben blij dat je weer terug bent . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
.Mijn visie op de wedstrijd is de volgende. Na de beroerde eerste drie wedstrijden heeft Harm voorlopig voor stabiliteit en zekerheid gekozen, tegen Utrecht was het al wat minder slecht en de afgelopen twee weken zijn er weer wat stappen naar voren gezet. Voor rust had Twente natuurlijk veel meer balbezit en ondanks dat dit niet tot heel veel kansen leidde was de 0-1 uiteraard verdiend. Gelukkig stond Twente daarna te slapen en kon Roda meteen (overigens best aardig uitgespeeld) 1-1 maken. Na rust 2-1, beetje geknoei Twenteverdediging maar ook een schitterende pass van Hempte en prima afgemaakt door Donald. In het verloop van de tweede helft vond ik Roda zeker niet minder dan Twente en op die kans voor Janssen na is Roda eigenlijk amper in de problemen gekomen, ik vond de 3-1 meer in de lucht hangen dan de 2-2. Al met al wil ik niet beweren dat Roda verdiend gewonnen heeft, maar gestolen punten waren het evenmin. Het is in ieder geval een erg belangrijke overwinning, een nederlaag was de vierde op rij geweest en dan was de onrust verder toegenomen, nu is het in één klap rustig en kunnen we heel wat meer ontspannen naar de volgende wedstrijd toe gaan werken. Het is goed om te zien dat het elftal stappen zet, in Harm we trust! __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#23 | |
Er is echter 1 probleempje : Ik ben een Twente supporter en ik weet wat Twente in huis heeft en wat het kan of laat ik het anders zeggen ... wat Twente kon . Eerste helft was echt wel te behappen en toen zat er nog een lijn in het spel , al was dat ook zeker niet denderend en het leek nog wel wat, omdat Roda had besloten om 4-5-1 te gaan spelen en ik zag zelfs momenten , waarbij Junker 10 meter in zijn eigen helft aan het bewegen was . Die 4-5-1 mag Roda natuurlijk hanteren en het is een succesformule gebleken en dat is ook precies de reden waarom deze nederlaag zo hard aankomt . Ik ben er zo van overtuigt : Als Roda zo speelt tegen Ajax zullen jullie weggeblazen worden en wellicht ook tegen PSV en tegen AZ, maar niet .. niet tegen Twente . Het is het besef dat Twente niet mee zal doen om de titel en dat heb ik vanavond gezien . Ik wist het al een beetje , maar dat het zo erg was zonder Ruiz had ik niet voor mogelijk gehouden . Het is niet alleen Ruiz , maar ook Theo .. Roda heeft naar mijn mening helemaal geen counterploeg en het was echt bar en bar slecht wat Roda liet zien en dit is voor mij iets wat ik als Twente supporter niet kan accepteren . Ik kan niet accepteren dat Roda met zo weinig middelen van Twente wint . Er zat ook totaal geen enkel systeem in Roda : Het was met 11 man voor de pot en gewoon proberen het beste er van te maken . Als je ook zag dat Roda echt niet goed verdedigde en gewoon middenvelders zoals Fer totaal vrij lieten dan kan ik dat gewoon niet aanzien . Meters ruimte .. De enige die een beetje een systeem in zich hadden waren Vormer en Junker en dat is gewoon te weinig ., maar wel genoeg voor de overwinning en dat kan ik gewoon niet behappen . Er zat bij Twente in de tweede helft geen enkele lijn te bespeuren en er was totale paniek . Het middenveld was totaal verdwenen en iedereen was spits geworden en ik zeg het nogmaals : Als wij met dit Twente tegen het Roda van vorig jaar met jullei Janssen hadden gevoetbald hadden wij met 6-2 verloren en wellicht met meer . Zei ik op het Twente topic overigens .. Ik vind niet dat Roda heeft gewonnen , maar ik vind dat Twente heeft verloren tegen 11 man voor de pot en dat maakt deze nederlaag voor mij des te schrijnender . Is het werkelijk zo simpel om een betere voetballende ploeg tegen te houden ? Dat systeem wat Roda heeft gespeelt beste Plato .. Daar heb je niet eens een trainer voor nodig .. Dat kan ik ook . Ik ben niet kwaad op Roda , maar ben zo teleurgesteld op Twente en de manier waarop wij verloren hebben . Ik moet en ik wil afsluiten met het volgende : Elke overwinning is terecht en deze dus ook , maar dat neemt niet weg dat ik zoals ik het zo dramatisch zeg : Geschokt mag zijn ..als een rode hart drager . Ik zal bij een volgende nederlaag van Twente zeker niet zo dramatisch reageren , maar jij moet beseffen dat dit de eerste keer is in 5 jaar tijd dat ik weer zo 'n onevenwichtig elftal meemaak . Een elftal die maar wat doet .. Mijn hoop is Chadli en als hij niet komt .... Tsja.. Laatst gewijzigd door tjekkie; 11-09-11 om 00:27 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Dat ben ik toch niet met je eens tjekkie. Natuurlijk hanteerde Roda een verdedigende tactiek, het speelde anders dan normaal (twee i.p.v. één verdedigende middenvelder en slechts met één spits). Dat is niet wat Roda normaal doet, maar het was op dit moment in het seizoen tegen deze tegenstander nodig. Roda was immers erg slecht aan het seizoen begonnen en van de nieuwe spelers moet een team gemaakt worden en daarvoor heb je eerst een vorm van stabiliteit nodig. Verdedigend stond het ook al heel wat beter dan in de voorgaande wedstrijden, dat zal ten dele met het defensieve systeem te maken hebben, maar ten dele ook omdat het team langzaam begint te groeien. Dat laatste is de verdienste van Van Veldhoven.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hoe komt Brama er trouwens bij dat de doelpunten de enige kansen waren die Roda gehad heeft?
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Hij ziet ook niet de ernst van de zaak in als het om de tweede helft gaat . Dat wat je gezien hebt is strucureel , want in de tweede helft was er geen rust , geen overleg , geen creativiteit op het middenveld en dat is wat mij zulke zorgen baart . Als je de statistieken op een rij zet heeft Twente op alle gebieden gewonnen van Roda , maar statistieken boeien mij niet . Ik kijk naar het spel en of je met dat spel in de toekomst verder kunt komen en dat is voor mij duidelijk niet het geval . De backs waren al een probleem en nu is daar het middenveld erbij gekomen . Ik blijf het oneens met je stelling dat deze overwinning toe te schrijven is aan de tactische vernuft van jullie trainer . Peace . Laatst gewijzigd door tjekkie; 11-09-11 om 13:59 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Dat heb ik ook niet zo gezegd, wat ik wel gezegd heb is dat Harm bezig is om van de nieuwe groep weer een team te smeden en dat voorlopig doet door voor stabiliteit te kiezen. Je ziet het team langzaam stabieler worden en het spel verbeteren. Het is nog lang niet goed, maar er worden wel stapjes gezet en dat is toe te schrijven aan de trainer.
|
|
|
|
|
|
#28 | |
Ben een halve Italiaan he ? Dat krijg je er niet uit .. het is vaak alles of niets .. Een belangrijke overwinnig van Roda en pas nu kan ik je oprecht feliciteren . Dank je wel voor je reactie 's Plato ... __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Komende zaterdag weer een doelpuntje voor Mads natuurlijk
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Zou leuk zijn, ik neem aan dat we het verdedigende systeem van zaterdag handhaven, dus jullie mogen het spel maken.
|
|
|
|
|
|
#31 | |
![]() Het is weer verrassend wie er zaterdag gaan staan. Maar Junker is de enige spits die wel tegen Vitesse mag scoren van mij. __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Op dit moment is het even niet anders
.Ik heb er ook geen bezwaar tegen, we moeten een nieuw elftal bouwen en dan kun je niet gelijk leuk aanvallend voetbal verwachten tenzij je iedere keer in het mes wil lopen. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Bevalt Pluim nog een beetje dan of valt het toch tegen?
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Een deel van het publiek moet niets van m hebben, maar dat ligt niet echt aan hem, dat heeft het type-speler dat enigszins laconiek oogt altijd bij dat deel van het publiek. Die willen maar niet snappen dat je niet met 11 harde werkers die achter iedere bal aan jagen en voortdurend tackles maken kunt spelen. Spelers als Anastasiou, Vurens en Hadouir, bepaald geen slechte spelers voor een club als Roda, hadden hetzelfde probleem.
Mijn persoonlijke mening is dat hij absoluut talent heeft, zaterdag viel hij sterk in en als je ziet hoe hij met speels gemak tegenstanders afschudt dan weet je dat hij kwaliteiten heeft. Het komt er alleen nog niet voldoende uit en ik weet ook nog niet wat zijn sterkste positie is. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
Ik ben van mening dat hij iets snelheid te kort komt om echt wat aan de acties te kunnen hebben. __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Is hij traag of oogt hij traag door zijn motoriek? Daar ben ik ook nog niet uit.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Misschien dat als hij een heel seizoen mag blijven staan dat hij echt door kan breken, maar ik betwijfel het eigenlijk.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Die 4-5-1 mag Roda natuurlijk hanteren en het is een succesformule gebleken en dat is ook precies de reden waarom deze nederlaag zo hard aankomt . Ik ben er zo van overtuigt : Als Roda zo speelt tegen Ajax zullen jullie weggeblazen worden en wellicht ook tegen PSV en tegen AZ, maar niet .. niet tegen Twente . Het is het besef dat Twente niet mee zal doen om de titel en dat heb ik vanavond gezien .
Dit is een eerdere quote van mij en het gaat mij niet om mijn gelijk te halen , maar ik wil wel aangeven dat ik geen onzin praat . Roda speelde 4-5-1 .. nu met die rode kaart gewoon tegenhouden . Ik heb echt wel kijk op het spelletje .. Ik zag in die wedstrijd niet de sterkte van Roda , maar de zwakte van Twente en het besef dat wij zeer waarschijnlijk niet mee zullen doen om de titel . Verder hoop ik dat PSV de 10 niet zal halen .. Laatst gewijzigd door tjekkie; 24-09-11 om 19:38 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#39 |
4-1 gewonnen .
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Belachelijk begin van de wedstrijd natuurlijk, we staan nu vermoedelijk voor eeuwig in de recordboeken, maar daarna de boel toch goed opgepakt en al met al dik verdiend gewonnen. Malki begint een fenomeen te worden. Van de nieuwe aankopen bevalt daarnaast Mitchell Donald me steeds beter.
|
|
|
|
|
|
#41 |
Chery evenaart Cruijff met snelle goal vanaf de aftrap Gelukkig toch geen record, anders hadden we dat nog heel lang moeten horen. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik heb helaas de wedstrijd niet gezien , maar ben blij verrast met de overwinning .
Roda was trouwens de enige wedstrijd die ik niet heb gezien . Ik ga beter mijn best doen Plato . Bye .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ik ben hier erg verdrietig over tjekkie.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Hahaha.. ik maak het wel goed met je op de 1 of ander manier ..
Don 't worry .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Als je er nu voor zorgt dat Roda vandaag van Az wint praten we nergens meer over, is trouwens ook nog goed voor Twente.
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Ajax wil toch altijd zo snel mogelijk uit de beker . Morgen ... eh wat zeg ik .. het is 4.30 uur in de nacht .. Vandaag is een uitgelezen mogelijkheid daarvoor en Roda wil die beker zeker winnen . Tot straks Plato .. klik ( weg ) . Ja, ik moet toch een slapen ... __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Zaterdag treffen we ze weer en als ik moet kiezen tussen beiden win ik liever in de competitie.
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Roda probeerde een beetje als Feyenoord te voetballen met vroege pressing , maar het kwam er niet echt uit . Ik hoop toch dat Roda dit volgende weer probeert , want ik zei het al eerder : Als Roda gaat verdedigen heeft Roda helemaal geen enkele kans . We zullen het zien en hoop natuurlijk dat Roda gaat winnen , al moeten wij nog van PSV winnen , maar dat lijkt me een formaliteitje .. Mmm , ik dacht ook nog aan vorig jaar toen wij die beker wonnen en toen zei iedereen van : Ja, je wint bijna nooit 2 keer achter elkaar tegen dezelfde ploeg als je al 1 keer hebt gewonnen . Heeft iets met psychologie te maken .. Nou , laten we dat maar hopen dan .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#49 | |
||
|
|
|
|
|
#50 | |
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Roda JC #5 In Harm we trust
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|