![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
Denken dat Kah een Afrikaan is.
Komop man, Bjorn Ole Kah, veel Viking-achtiger krijg je het niet.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Je wil niet weten hoeveel spray-tan die gast gebruikt heeft in Stavanger!
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#153 | |
|
||
|
|
|
|
|
#154 |
|
Leuk stuk, dat soort 'vergeten' spelers zorgen weer voor een flinke portie nostalgie! Zo'n jongens als Cristiano en Sergio maken de Eredivisie gewoon een stuk leuker, maar je ziet dat soort spelers steeds minder.
|
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Beetje jammer dat wanneer er eens een keer daadwerkelijk spandoeken worden gejat, er meteen aangifte gedaan moet worden. Iets met koekjes van eigen deeg, met gelijke munt terug betalen en boter op je hoofd hebben...
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Dat van die aangfite heb ik gemist en verder zal het me worst wezen wat er gebeurd is met die spandoeken. Vrij kinderachtige actie, verzin iets origineels zou ik zeggen.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#157 | |
|
Maar het blijkt wel weer dat er een gebrek is aan creativiteit in het Venlokamp. Iets origineels bedenken zit er bij jullie dus totaal niet in! Wel altijd afgeven op Roda dit en dat. Maar intussen wel alles willen kopieren wat er hier gebeurd, de acties exact hetzelfde na willen doen enz. Jammer, bedenk eens zelf een ludieke actie de volgende keer! |
||
|
|
|
|
|
#158 |
7-0 gewonnen, evenaring van het thuisrecord .Roda speelde op zich niet slecht, maar het lag toch vooral aan de ongelooflijke zwakte van Excelsior. De wedstrijd had nog het meest weg van een oefenwedstrijd in de voorbereiding tegen een Eersteklasser, ik heb echt zelden zo'n zwak team aan het werk gezien in de Eredivisie. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
7 x 250 euro is ... momentje ..Full Screen Calculator - Online Calculator
1960 euro voor Serious Request ! Hey Plato ? Mijn grootste teleurstelling van de afgelopen 6 jaar was die gelijke spel tegen Excelsior en dat was niet , omdat het Excelsior was , maar ik zag hoe zwak Excelsior wel niet was . Wij scoorden trouwens in de laatste minuut gelijk .. hahaha .. Mm , niet echt lachen ... En dat thuis nog wel .... Ga nu de goals bekijken van Roda . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
Wedstrijd verkocht?
|
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
Nee, dat was niet nodig, dat soort dingen doen we pas aan het eind van het seizoen.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Roda is wel de meest zuidelijke club in de Eredivisie dus wel de meeste kans dat ze corrupt zijn
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Roda JC blijft dus in cat. 1 van de KNVB. Volgens mij is dit het laatste jaar dat dat mag, of vergis ik me?
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Klopt, je moet op twee meetmomenten een bepaald puntenaantal behaald hebben. Roda heeft daar volgens de eigen accountant inmiddels op één meetmoment aan voldaan, maar de KNvB ziet dat anders. Die zaakt loopt nu nog.
|
|
|
|
|
|
#165 | |
|
Natuurlijk hoop ik dat het niet zover zal komen en ik denk ook niet dat dit zal gebeuren, want dan gaat Roda gewoon een paar spelers verkopen . Klote , maar het is dan niet anders . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#166 |
|
Nogal ongelukkige nederlaag gisteren, voor de tweede keer dit seizoen ten onrechte verloren van Heerenveen. De 4-4 die in de slotminuut bijna nog viel zou terecht geweest zijn.
Maar goed, zulke wedstrijden zitten er nou eenmaal tussen, veel belangrijker is dat het Harm wederom gelukt is om er een voetballend elftal van te maken. De combinaties worden steeds beter en sneller en als je voorin twee killers hebt rondlopen dan leidt dat tot veel doelpunten. Jammer van het geknoei achterin. Een betere keeper had gisteren één of drie punten opgeleverd, jammer dat Tyton niet adequaat vervangen is. Misschien is het weer eens tijd om Prus de kans te geven. Technisch sla ik hem hoger aan dan Kieszek, probleem is alleen dat hij de uitstraling van een bange vierjarige jongen die voor het eerst naar de kleuterschool gaat heeft. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Die keeper lijkt me wel echt een probleem. Verder geweldige wedstrijd en wat mij betreft een goedmakertje van die 4-3 (was dat vorig seizoen) in de laatste minuut bij ons. Lekker voetballende ploeg hebben jullie al mis ik wel een beetje spelers waar je echt voor naar het stadion gaat. Maar zeker 1 van de betere tegenstanders die we hebben gehad, veel beter dan Vitesse bijvoorbeeld.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
De laatste 6/7 wedstrijden wel ja. Daarvoor was het zoeken naar de juiste opstelling en kostte het tijd om ingespeeld te raken (wat niet gek is met 7/8 nieuwe basisspelers). Harm is er echter, zoals ik al zei, weer in geslaagd om er een elftal van te maken.
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Dit was trouwens niet vorig seizoen, toen werd het 2-2. Volgens mij maakte Roel Brouwers bij die 4-3 het winnende doelpunt en die is inmiddels al een jaar of zes weg. Ik denk dat het in 2005 of zo was.
|
|
|
|
|
|
#170 | |
|
Met o.a. Cristiano en Ger Senden, Arouna Koné, een jongere Kevin Blom en een goal van Yuri Rose met haar! Laatst gewijzigd door methodmich; 05-02-12 om 16:51 __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#171 |
|
Is het al zo lang geleden??? Fuk man, time flies.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Die man doet het stiekem toch wel heel goed inderdaad. Hoor je zelden iets over eigenlijk.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Dat klopt, heeft denk ik te maken met zijn beginperiode bij Roda, de opmerkingen van Verbeek destijds en vooral de hetze van Hugo Borst, die bij Studio Voetbal bijna wekelijks de gelegenheid kreeg om Harm belachelijk te maken. Zijn reputatie is daarna nooit meer hersteld. Erg jammer voor Harm, want als gevolg daarvan denk ik dat in Nederland een stap vooruit er niet in zal zitten, terwijl hij dat op basis van zijn prestaties wel zou verdienen.
|
|
|
|
|
|
#174 | |
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
||
|
|
|
|
|
#175 |
|
Die waardering zou er alleen eigenlijk al moeten zijn, want als je ziet wat Roda met minimale middelen presteert ieder jaar is dat heel knap. Zeker ook omdat de selectie toch vaak aan flink wat wijzigingen onderhevig is.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#176 | |
|
Van de zomer kon hij na het vertrek van Tyton, De Fauw, Kah , , Janssen, Bodor, Hadouir en Skoubo opnieuw beginnen en na een paar maanden staat er weer een heel behoorlijk voetballend team. Hij heeft van een samenraapsel van transfervrije spelers en huurlingen een geheel gemaakt en dat is gewoon erg knap. Bovendien slaagt hij er steeds opnieuw in om elders mislukte/uitgebluste voetballers weer op hun oude niveau te krijgen (Junker, Skoubo, Malki, Wielaert, Delorge, Kruiswijk) en ontwikkelen talenten (Janssen, Vormer, Donald) zich ook onder hem.Kortom: Harm heeft die waardering al lang verdiend. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#177 |
|
Kom alleen Plato gedag zeggen : Meer niet ...
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
Mijn actie zegt genoeg Plato . Ik ken je niet in levende persoon , maar ik weet 100 % zeker dat wij maatjes zouden kunnen zijn.
Oke, genoeg zelfbevlekking .. doeg . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
Waar we vorige week wat te weinig kregen krijgen we vanavond wat te veel. NEC stond goed, zoals dat dan heet, gaf eigenlijk niks weg en kreeg in de tegenaaval wat kansen. Een gelijkspel zou een meer verdiende uitslag geweest zijn.
Dankzij de zege en de nederlaag van Groningen in Venlo naar de 8e plek gestegen, ook leuk. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#181 |
|
Volgende week kunnen jullie een reuzenstap zetten doir de nummer 10 te verslaan.
|
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Ik reken er niet op eerlijk gezegd. We verliezen praktisch altijd in Almelo, onze resultaten daar zijn haast net zo slecht als die van jullie in Kerkrade.
|
|
|
|
|
|
#183 |
Roda start gesprekken met Van Veldhoven __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#184 |
Sno praat met Roda JC Hij moet vermoedelijk de opvolger van Ruud Vormer worden. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Niet echt van hetzelfde niveau maar snap de keuze wel.
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
Zeker niet van hetzelfde niveau, maar binnen de financiële mogelijkheden een logische keus.
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Precies wat ik bedoel te zeggen,
.In essentie ook wel een zelfde type, maar dan anders (waar gaat dit heen? ).Wat ik bedoel; Sno is wel iemand die altijd probeert te voetballen. Dat doet Vormer ook. Alleen qua fysiek natuurlijk een heel andere soort speler. Minder wendbaar enzovoorts. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#188 | |
.
||
|
|
|
|
|
#189 |
|
Had van Van Veldhoven kortsluiting na de rode kaart? Hij haalt Junker eruit voor Prus en direct na de penalty stuurt hij Vukovic de spits in
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Mjaa, ook dat is gebrek aan ervaring. Zal hij wel van geleerd hebben
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Weer een typisch Veld van Harmhoven avondje. Die keeper doet een halve Tony Schumacher maar volgens Harm was er niks aan de hand.
|
|
|
|
|
|
|
#192 | |
|
Ik kan me de woede wel voorstellen, vergeet niet dat Roda twee mogelijke strafschoppen onthouden zijn. Vlak voor tijd maakte Looms hands, dat had er één kunnen zijn en in de eerste helft pakte diezelfde Looms de bal op in het penaltygebied voordat de scheidsrechter gefloten had. Het was wel duidelijk dat er gefloten zou gaan worden, maar dat was nog niet gebeurd en volgens de letter van de wet was dat een penalty voor Roda en rood voor Looms. Los daarvan floot die scheidsrechter dramatisch, niet dat hij echt in het voordeel van Heracles floot, maar hij maakte wel een aantal verkeerde beslissingen, floot voor kleine dingen, om vervolgens zwaardere vergrijpen toe te staan. Hij drukte een negatief stempel op de wedstrijd. Laatst gewijzigd door Plato; 19-02-12 om 12:12 __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#193 | |
|
Ik ben overigens wel klaar met Kieszek, tweede domme rode kaart in twee maanden tijd en een puntenpakker is hij ook niet. Laat Prus de rest van het seizoen maar ervaring opdoen, die is ten minste geen huurling en veel jonger dan Kieszek. Beter is hij niet, maar veel slechter evenmin. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#194 |
|
Toch knap dat jullie het altijd weer weten te verkloten voor ons...
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#195 | |
|
Het was een vrij bizarre nederlaag, de verhouding in het aantal schoten op doel was 21-4 en volgens mij had Roda zeker 70% balbezit. Negen van de tien keer win je zo'n wedstrijd, maar gisteren was helaas die tiende keer. Ik moet er wel bijzeggen dat Roda ondanks dat enorme overwicht niet briljant speelde tegen een zeer defensief De Graafschap, het was onvoldoende om die muur echt te slopen. Dat is overigens geen verwijt naar De Graafschap, ik had het precies hetzelfde aangepakt als ik in de schoenen van Roelofsen gestaan had. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#196 |
|
Toch zonde, we hadden elkaar een goede dienst kunnen bewijzen...
Laatst gewijzigd door JLS; 26-02-12 om 17:17 __________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Wij onszelf ook, met volgende week een bezoek aan de Arena op het programma was een overwinning bittere noodzaak. Ten minste als je in het linkerrijtje wil blijven, maar eerlijk gezegd vind ik die play-offs niet zo heel boeiend. Voorafgaand aan het seizoen had ik gezien alle nieuwe spelers getekend voor een probleemloos seizoen in de middenmoot, dat is in principe nog steeds zo en het moet wel heel gek lopen wil dat niet lukken.
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
En wie wordt het na Harm?
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
|
Alfons Groenendijk? Dat zou ik een goede vervanger vinden.
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Ron Jans zal wel niet willen, dus ik zet mijn geld op Fons Groenendijk.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Roda JC #5 In Harm we trust
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|