![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Coach: John van den Brom Stanley Menzo Albert Capellas Herms Raimond van der Gouw Selectie 2011/2012: Keeper: 1. Eloy Room (NED) (22) 21. Marko Meerits (EST) (19) 22. Piet Velthuizen (NED) (24) Verdediger: 2. Tomas Kalas (TSJ) (18) 3. Raio Piiroja (EST) (32) 5. Alexander Büttner (NED) (22) 6. Frank van der Struijk (NED) (26) 14. Alex (BRA) (19) 15. Anderson (BRA) (19) 16. Michihiro Yasuda (JAP) (23) 25. Jeroen Drost (NED) (24) 26. Kevin van Diermen (NED) (22) 37. Guram Kashia (GEO) (24) Middenveld: 4. Jan-Arie van der Heijden (NED) (23) 7. Nicky Hofs (NED) (28) 8. Marco van Ginkel (NED) (18) 10. Davy Pröpper (NED) (19) 18. Valeri Kazaishvili (GEO) (18) 20. Anthony Annan (GHA) (25) Aanvallers: 9. Wilfried Bony(IVO) (22) 11. Giorgi Chanturia (GEO) (18) 17. Genaro Snijders (NED) (21) 19. Marcus Pedersen (NOO) (21) 24. Ulises Davila (MEX) (20) 27. Julian Jenner (NED) (27) 30. Renato Ibarra (ECU) (20) Laatst gewijzigd door Hendril; 13-09-11 om 11:05 __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Toch raar, voor het eerst in ruim 10 jaar vanavond niet in het stadion, maar thuis op de bank..
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Het dak is open vanavond.
Ik ben er wel bij. Kaartje op de kop getikt en richting Arnhem nu. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Opstelling:
Meerits; Struijk, Kashia, Drost; Buttner, van Ginkel, Pröpper, Hofs; Gio, Wilfried, Jenner. Weer 7 nederlanders... __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hup Holland!
|
Heeft die Albert Capellas Herms trouwens een Nederlandse of Duitse ouder? Gezien de achternaam Herms..
Laatst gewijzigd door Espabilado; 13-08-11 om 19:06 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lekker wedstrijdje vandaag.
Jammer dat het maar vvv was... Wilfried en Gio
Laatst gewijzigd door Hendril; 14-08-11 om 16:44 __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bony is toch wel een heerlijke speler
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Extra seizoenkaarten die verkocht gaan worden nu?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Benieuwd hoe ze het doen tegen (sub)toppers. Want die laagvliegertjes kunnen ze makkelijk hebben dit jaar.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
"We don't need Barça, we have our own Messi: Gio #11".
Ja goh, waar komt die gast vandaan? __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Echt?
__________________ This it is that we always pay dearly for chasing after what is cheap. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Spandoek niet gezien?
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Ik heb niks gezien, ook geen samenvattingen gekeken. Maar een beetje triest is het wel.
__________________ This it is that we always pay dearly for chasing after what is cheap. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik vond het ergens wel hilarisch haha.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
leuk wedstrijdje gister idd , hopelijk krijgen we meer van dit soort avondjes (te beginnen zaterdag tegen FCU
) je zou zeggen dat het alleen nog maar beter kan gaan.Gister na lange tijd ook weer eens nat geworden in het Dome. we zijn al jaren verwend met een dicht dak maar als het aan John ligt gaat het dak wel vaker open (opzich ook wel prima , al had ik gister ook een moment doe dat ding gewoon dicht al mag dat niet meer als de wedstrijd al bezig is ) en Tedje dan :'' Barcelona voetbal zonder Ferrer ''
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Zelfspot van de supporters.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Vitesse moet ook wel de club zijn met de meest waardeloze spandoeken, dit ding, dat lelijke ding mrt vd brom erop, die lui bij "voetbalfans" met hun jenner ding.
Ach ja, misschien wel maar 30% positief nieuws en 70% negatief maar wel 100% van de aandacht. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Geloof ik niet. Overigens, die Menzo is wel een knuffelbeer he
? Na Ferrer vliegt V.D. Brom hem ook al steeds in de armen.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Darri nú al zijn debuut gemaakt trouwens. Daar gaan jullie veel plezier aan beleven, heel groot talent.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Jongste debutant ooit.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Daar is publiek doorgaans te opportunistisch voor.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Morgen de feestdag
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Chanturia is goed man.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Mooie nieuwe Amstellounge.
![]() Op de muur staan de spelers die deze ruimte indirect gefinanciërd hebben. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Wel jammer dat ze er het bocht dat Amstel heet schenken.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik denk dat jullie dit seizoen het aanmerkelijk beter gaan doen als menig één verwacht
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Als ze nog wat spelers erbij halen kan dat best ja.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Wou je dan ook zoveel geld betalen om daar te vertoefen
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Wat een feest vandaag
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Zo maar even naar Arnhem dan! En even lezen
__________________ Hoooooo GENOOOOOOOOOOOT |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
||
|
|
|
|
|
#38 | |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Een grote multicultifamilie dan wel, jammer dat dat een beetje uit is tegenwoordig.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Ik hoop iig dat wij niet zo staan te prutsen als VVV deed. Maar goed, veel hoop op punten heb ik ook weer niet, onze voorbereiding is eigenlijk pas net begonnen.
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
geniale OP hebben jullie
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Jammer genoeg staat er een cliniclown op de plaats van JvdB...
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Is die vogel in de OP de ons helaas ontvallen Hertog, of is het al zijn opvolger?
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Utrecht wacht net als Vitesse nog op een aantal spelers. Alleen staat er bij Vitesse nu al wel iets op het veld... __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Dit is Hertog II: Spoiler
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Hij heeft z'n valkenier zo te zien al een oog uitgepikt.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
ik dacht hetzelfde
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Vitesse doet tegenwoordig alles om het Gelredome weer een onneembare vesting te laten maken
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Denk niet dat wij op dit moment een zwakkere selectie hebben dan jullie iig, alleen missen wij echt nog vastigheden enzo. Ach ja, we gaan het zien zaterdag !
|
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Vitesse Arnhem #9: tijd voor punten
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |