![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
Laatst gewijzigd door fuckbuddy; 11-08-11 om 11:26 __________________ De Oekraďense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
||
|
|
|
|
|
#3 | |
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik geloof er niks van, alsof AZ hem 7 weken vakantie gaat geven etrwijl het seizoen al begonnen is.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
__________________ De Oekraďense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Schijnen nog 4 jaar onder contract te liggen.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Kijk, uiteraard zijn ze hem liever kwijt dan rijk, maar net als vorig seizoen raak je hem lastiger kwijt als hij al Europees heeft gespeeld. Ongeacht of hij wel in Nederland was of niet, hij had tot de transferdeadline toch niet gespeeld. Dat hij van niets weet is wel een leugen, want zijn salaris van deze maand wordt voor zover ik weet ingehouden, omdat hij ook niet werkt.
__________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Nelisse zet punt achter loopbaan Uitgegeven: 11 augustus 2011 11:26 In het Dreamteam van Co in 2005 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
In mijn beleving heeft hij toen veel gespeeld. Hij is wel na dat Europese topseizoen vertrokken, omdat Arveladze werd gehaald en hij minuten wilde blijven maken.
__________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
|
Vond hem een van de zwakkere schakels in het team eigenlijk. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
-dubbel-
|
|
|
|
|
|
#18 | |
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Stewart ontkent het contact met Samp.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Beerens maandag naar AZ! Vandaag medische keuring.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
@JeroenElshoff
Boymans niet tegen FC Twente, geblesseerd. Martens nog twijfelgeval. Etiënne Reijnen vervangt geschorste Moisander. #tweaz #AZ #fctwente Poulsen blijkbaar wel op tijd fit. Boymans of Benschop is lood om oud ijzer, maar nu waarschijnlijk wel Gudmundsson op rechts, positief. Het is afwachten hoe Reijnen het gaat doen, maar ik heb wel vertrouwen in die jongen. __________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Op de een of andere manier zie ik het nog steeds zitten in Beerens. Nou heb ik ook wel een zwak voor buitenspelers die regelmatig buitenom gaan en dan een voorzet geven...Hopelijk krijgt Verbeek hem weer op een hoog niveau
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Toch vind ik dat ze dan een beetje een afdankertje kopen. Al zal Narsingh wel niet meer haalbaar zijn. Maar goed, Beerens gaat wel slagen bij AZ, die past wel in de formule daar.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Lekker naar de Serie B
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Wie zal Martens vervangen op 10 als die nog niet fit is? Falkenburg of Maher? Of Wernbloom doorschuiven naar 10 en dan Falkenburg op linkshalf?
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Verbeek kan niet zo goed tegen veranderingen. Ga er maar van uit dat dan Falkenburg op 10 komt te spelen.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Wel een kans om Maher eerder te brengen deze wedstrijd.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Esteban
Marcellis - Reijnen - Viergever - Poulsen Elm - Falkenburg - Wernbloom Gudmundsson - Benschop - Holman Zo dan. Behalve Poulsen niemand meer van het kampioenselftal erin, zo te zien.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Welke Holman staat er bij jou dan in?
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
|
Onderbouwing? Nee. Maar het is zo'n gevoel dat je hebt. Ik ga niet roepen dat het de verlosser is, maar hij gaat zeker een element aan het spel van AZ toevoegen (hoewel ik meer voel voor goede driehoekjes dan voor acties. Als Holman bijv eens stopt met denken dat hij ook kan slalommen is het een hele goede in die driehoekjes) |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Acties sluiten goede driehoekjes niet uit. Narsingh kan in mijn ogen beide, Beerens niet.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Maar Maher heeft een klik met Altidore omdat die een Tweet had geretweet en Altidore staat er dit weekend nog niet volledig.
Laatst gewijzigd door wallofdolls; 12-08-11 om 15:47 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ze hadden bij AZ Narsingh nooit moeten laten gaan, maar goed, achteraf kijk je een koe in z'n hol.
Laatst gewijzigd door Gatalin; 12-08-11 om 15:50 __________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Volgens mij, net als Assaidi, ook afgetest bij Ajax.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Klopt, kwam van Ajax naar AZ. Vertrok bij ons om disciplinaire redenen voor zover ik weet. Maar hoe erg het was, geen idee. Ik heb het idee dat het soms erg makkelijk wordt gebruikt tegen jongens die het vaak met de trainer oneens zijn. Maar daar weet ik te weinig van af in dit geval.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Zover ik dat bij Ajax kan beoordelen ben ik een zelfde mening toebedeeld. De laatste jaren hebben jeugdtrainers een hele hoge pet van zichzelf op, werken meer en meer met favoriete spelers en doen er vooral alles aan om er zelf op papier beter van te worden. Zodoende zal een mondige speler of een speler die wat lastiger binnen de plannen past al snel worden weggestuurd onder dat motto. Zo ook Elia, Lens en Vejinovic bijvoorbeeld.
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Pellč scoorde vanavond in een oefenpot tegen Levante voor Parma, in zijn geval altijd het vermelden waard.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Deel van de trainingspakken nog niet klaar ofzo dat ze nog steeds in Quick lopen?
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Wat was die Benschop toch weer waardeloos zeg
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
Wedstrijd gemist, zat bij PSV (Marcel Brands naast me, Bert van Marwijk was er ook).
Kan iemand vertellen hoe hij Twente - AZ beleefd heeft? Hoorde dat AZ niet de mindere was, en dat Etienne Reijen het goed gedaan had? En Elm dus 3e aanvoerder?
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Rommelig duel vol balverlies en slordige passes.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Kom r morgen op terug. Straks dus.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Heb alleen de samenvatting kunnen zien, maar daarin leken we de bovenste hand te hebben. Echter weer niemand die een bal erin schiet. En ja, dan krijg je vroeg of laat onvermijdelijk zo'n fenomenale goal van Ruiz om je oren, typisch.
|
|
|
|
|
|
#48 | |
![]() Maar "bovenste hand", het leek van beide kanten eigenlijk nergens op. |
||
|
|
|
|
|
#49 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Een samenvatting is natuurlijk uiterst vertekenend, maar daar zag ik wel een aantal zeer redelijke aanvallen/counters voorbijkomen.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
AZ # 19 Waar Moisander de kaas never zal raken!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|