Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 09-08-11, 12:52 Standaard   #1
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Laatst gewijzigd door Blawh; 09-08-11 om 12:59
Blawh is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 09-08-11, 12:56 Standaard   #2
markoalmelo is nu online   Met citaat reageren
Oud 09-08-11, 12:58 Standaard   #3

Laten we hopen dat er snel wat bij komt en vooral in de verdediging. Die Stephan Keller lijkt mij een prima versterking veel eredivisie ervaring en kopsterk.
HAFC is offline   Met citaat reageren
Oud 09-08-11, 13:49 Standaard   #4
Heracles #14 - Waar we blij (mogen) zijn met maximaal één nieuwe verdediger

Het was ook wel kortzichtig van Heracles om wel een verdediger te laten gaan (eentje die je vorig jaar zelfs nog een aantal keren nodig had) maar er niemand voor terug te halen. Wat we ook gezien hebben is dat vdLinden zonder Maertens niet in staat is om de verdediging te leiden. Van mij mag Keller gehaald worden. Jonkies genoeg, haal er maar ervaring voor!

Oud 09-08-11, 16:00 Standaard   #5
Redelijk gek dacht ik zo

Elwood1988's Voetbal Forum schermafbeelding

Haal Damzkie er maar uit, die oude rukker is hier al sinds feb. niet meer geweest
Elwood1988 is offline   Met citaat reageren
Oud 09-08-11, 16:01 Standaard   #6
Redelijk gek dacht ik zo

Volgende week Breukers, Jallo, te Wierik en Ter Horst in de verdediging?
Wordt nog wat als Breukers de leider van de verdediging wordt
Oud 09-08-11, 21:20 Standaard   #7

Als er deze week geen nieuwe centrum verdediger komt zou ik Kwame daar meer zetten en Riendstra op de plek van Kwame.
Oud 09-08-11, 21:29 hearth   #8
Prima Deluxe.

Kwame zal ook aanvoerder zijn neem ik aan?
Oud 10-08-11, 01:26 Standaard   #9
Redelijk gek dacht ik zo

Heracles zoekt transfervrije verdediger | Heracles/Eredivisie | TC Tubantia Voetbal

Nou jongens, het geld is op
Oud 10-08-11, 09:53 Standaard   #10
Prima Deluxe.

Hoe kut het ook is, het is natuurlijk wel logisch. Het elftal heeft 2 jaar lang top gepresteerd, dan is het logisch dat de club tot het uiterste gaat om ze bij elkaar te houden, maar ook dat de spelers een stuk meer gaan verdienen. Als je dan nog altijd 1 van de laagste begrotingen hebt dan is het geld wel een keer op.

Ik ben nog altijd blij dat het bestuur voor kwaliteit kiest in plaats van kwantiteit. Een paar jaar geleden hadden we wel 30 man, was het toen zoveel beter? Eindigden we 14e of 15e en speelden de beloften in 1e divisie. Er komen echt nog wel 2 of 3 spelers bij, maar als Heracles supporter moet je je erbij neerleggen dat je de competitie niet met een volle selectie kunt beginnen en soms tot het einde van de transferperiode (dan zijn veel spelers het goedkoopst).
Oud 10-08-11, 14:47 Standaard   #11

Superheld's Voetbal Forum schermafbeelding

Haha, derat maakt een grap (maar wel een waar de aanleiding helaas klopt ) NAC Fanzine De Rat Breda ONLINE en nu noemt omroep almelo het nog serieus over ook

Omroep Almelo
Superheld is nu online   Met citaat reageren
Oud 10-08-11, 14:58 Standaard   #12
Grappig
Oud 10-08-11, 15:01 big smile   #13
Prima Deluxe.

Whehe.
Oud 10-08-11, 17:47 Standaard   #14
Redelijk gek dacht ik zo

Belachelijk dat er geen geld is, zoveel is er toch niet veranderd tov vorig jaar? Of is er toen een jaar lang geteerd op het geld van Dost
Oud 10-08-11, 18:12 Standaard   #15
Ik denk dat het geld van Dost gebruikt is om de reserves een beetje op te bouwen, en verder zijn er een aantal contractverlengingen doorgevoerd en uiteraard zijn er ook wel spelers gehaald. Zoveel hebben we nou ook weer niet voor Dost gevangen.

Vorig jaar was er ook al geen geld, en dit jaar weer niet. Ik vind het prima, er wordt tenminste niets uitgegeven wat we niet hebben. Het budget gaat omhoog zodra het nieuwe stadion er is, en tot die tijd moeten we overleven. Dat is zoals het altijd is gecommuniceerd en zoals wij er allemaal over denken, twee topjaren doen daar natuurlijk niets aan af.

Ik hoop nog wel op Keller in ieder geval, mocht dat mogelijk zijn.

Oud 10-08-11, 18:13 Standaard   #16
Redelijk gek dacht ik zo

Keller lijkt me wel een goede, spreek NL en heeft een hoop ervaring.
Oud 11-08-11, 10:25 Standaard   #17

Keller is ontevreden en transfervrij dus wat let Heracles, ik zeg doen
Oud 12-08-11, 13:54 Standaard   #18

Breukers ook onzeker voor zondag hij heeft een botkneuzing en kon niet voluit trainen.
Oud 12-08-11, 17:26 Standaard   #19
Prima Deluxe.

Mark Looms (foto) trainde vandaag, een week na de kijkoperatie van zijn knie, waar de meniscus is bijgewerkt, alweer mee met Heracles Almelo. Of hij zondag tegen NAC mee kan spelen, is echter nog onduidelijk. Maar het is een sprankje hoop voor Peter Bosz, die het zonder de lang geblesseerde Birger Maertens en de geschorste Antoine van der Linden moet stellen. Ook Tim Breukers (botkneuzing) is een vraagteken. De trainer kan, wanneer alles tegenzit, zo maar starten met een jeugdige achterhoede.

Wanneer hij ook Breukers en Looms moet missen, dan speelt Heracles tegen NAC met een geheel vernieuwde en bovendien onervaren achterhoede. In dat geval bezet Jallo de positie van linksback en verplaatst Mike te Wierik, die tegen RKC (2-2) in het centrum speelde, naar rechts. De kans is groot dat Ben Rienstra, van origine een controlerende middenvelder, Olivier ter Horst completeert in het centrum van de verdediging.

Breukers stopte vanochtend eerder met trainen. Grotendeels uit voorzorg, zo blijkt. ‘We moeten afwachten hoe hij zich zondag voelt’, vertelt trainer Peter Bosz. ‘Hij heeft een botkneuzing. En dat is vooral erg pijnlijk. Ik wou geen risico’s nemen, dus heb hem naar binnen gestuurd. Vandaag was het alweer beter dan gisteren, dus we hopen dat hij over 24 uur weer vooruitgang heeft geboekt.’

Het meetrainen van Mark Looms mocht door Peter Bosz geplaatst worden in de categorie meevallers. ‘Vandaag was de eerste keer dat hij met de groep meetrainde. Exact een week na de operatie. Dat is snel, ja. Nu wachten we af of er een reactie komt. Als je warm bent, als het bloed stroomt, dan voel je het soms niet. Je mag het denkbaar noemen dat hij zondag kan spelen, maar of het gaat gebeuren, weet ik niet.’

In de linies daarvoor kan Heracles wel aantreden op oorlogssterkte. Willie Overtoom kan starten, maar of hij een hele wedstrijd speelt, is onzeker. ‘Hij maakt een fitte indruk. Hij moet nu opnieuw opbouwen, werken aan zijn fris- en fitheid.’ Samuel Armeteros, die een groot deel van de voorbereiding miste, is wedstrijdfit, net als Kwame Quansah. De middenvelder kreeg tegen RKC een onopzettelijke klap op zijn oog, zag na de wedstrijd even niets, maar is volledig hersteld.
Oud 12-08-11, 22:33 Standaard   #20
Prima Deluxe.

Oorspronkelijk geplaatst door Charles.Darwin Bekijk bericht
Laten we het hopen!

En mijn oude held Vojtech Schulmeister gaat het nu proberen bij Almere City FC

Almere City FC
3 - 0
SC Veendam

Schulmeister 43'
T. Sluijter 78'

Schulmeister 83'
Oud 12-08-11, 22:56 Standaard   #21
Ik zie het nu ook op tv
Oud 12-08-11, 22:57 Standaard   #22
Prima Deluxe.

1x dus maar, foutje van VI.
Oud 13-08-11, 15:23 Standaard   #23

Onderste
EDIT: Tekstpagina is inmiddels veranderd.

Laatst gewijzigd door markoalmelo; 14-08-11 om 14:54
Oud 14-08-11, 14:55 Standaard   #24
Prima Deluxe.

Slechte wedstrijd, maar 3 punten tellen.

Die scheids. Ik wil niet zeggen dat we hem tegen hadden, want hij benadeelde beide clubs om en om.

Die redding van Pasveer.
Oud 14-08-11, 14:55 Standaard   #25
Heracles

Trouwens goed om te zien dat Jallo de hele wedstrijd mee kon spelen. Goed op conditie dus.
En Overtoom
Oud 14-08-11, 14:56 Standaard   #26
Oorspronkelijk geplaatst door Blawh Bekijk bericht
Slechte wedstrijd, maar 3 punten tellen.

Die scheids. Ik wil niet zeggen dat we hem tegen hadden, want hij benadeelde beide clubs om en om.
En de penalty wat geen penalty was
Oud 14-08-11, 14:59 Standaard   #27
Prima Deluxe.

Oorspronkelijk geplaatst door markoalmelo Bekijk bericht
[...]

En de penalty wat geen penalty was
Eerste helft hadden we er wel 1 moeten hebben, die Luijckx hing zo'n 5 seconden om Quansah.

Maar goed, hoe moet het volgende week? Zelfde 11, alleen Duarte voor Douglas? Te Wierik in plaats van Breukers zou ik ook prima vinden.
Oud 14-08-11, 15:07 Standaard   #28
RTV Oost - Nieuws: Korte stroomstoring Almelo

Was dus wel een stroomstoring
Oud 14-08-11, 21:32 Standaard   #29
Ben blij met de drie punten, maar nog niet met het spel. Maar ach, we beginnen altijd matig dus dat was te verwachten. Wederom laat het potentieel zich wel weer zien. Als we volgende week winnen mag je spreken van een prima seizoensstart.

Oud 14-08-11, 22:41 Standaard   #30
Prima Deluxe.

Everton in de belangstelling van een Griekse en Russische clubs volgens Studio Voetbal.
Oud 14-08-11, 22:50 Standaard   #31
Everton in de belangstelling van een Griekse en Russische clubs volgens Studio Voetbal.
Paar miljoen voor vragen
Oud 14-08-11, 22:52 Standaard   #32
Inderdaad! Laat ze maar betalen dan

Oud 15-08-11, 16:23 Standaard   #33
Sanders was wel weer in topvorm trouwens, afgelopen zondag

Oud 15-08-11, 17:11 Standaard   #34
Prima Deluxe.

Die was niet best inderdaad.

Van der Gijp zou wel trots zijn op het middenveld waarmee we het middenveld eindigden: Duarte - Overtoom - Quansah, alle 3 zo rond de 1.70m.
Oud 15-08-11, 21:41 Standaard   #35
Prima Deluxe.

Armenteros in de belangstelling van PSV.
Oud 15-08-11, 22:03 Standaard   #36
Dat zie ik liever niet gebeuren ...

Oud 16-08-11, 01:47 Standaard   #37
Twitter armenteros:
For all the specualtions. No I have not heard anything regarding a transfer from psv. And yes I'm still a heracles player with 2 years left!
Oud 17-08-11, 16:51 Standaard   #38
Prima Deluxe.

Er heeft zich bij Heracles geen enkele club gemeld voor de spitsen Everton en Armenteros.

De geruchtenstroom over buitenlandse interesse voor Heracles-spits Everton en mogelijke belangstelling van PSV voor Armenteros houdt aan. Maar algemeen-directeur Nico-Jan Hoogma zegt dat geen enkele club zich heeft gemeld voor het duo: ,,Het zijn echt allemaal geruchten. Wij weten van niets."

Een ding is zeker: PSV-manager Marcel Brandts heeft de laatste twee wedstrijden van Heracles (uit bij RKC, thuis tegen NAC) vanaf de tribune bekeken. PSV zoekt een spits, ook dat is bekend. Maar of de Eindhovense club daadwerkelijk het oog heeft laten vallen op Everton en/of Armenteros is speculeren. Hoogma: ,,Marcel Brandts heeft mij in elk geval niet gebeld."

En Hoogma heeft ook geen telefoon gehad van een Griekse of Russische club. Vanuit die landen zou interesse zijn voor Everton.

Heracles is nog wel bezig te kijken naar versterking. Ook hierover is geen nieuws te melden. Hoogma: ,,We hebben nog twee weken."
Oud 17-08-11, 16:56 Standaard   #39
Mja, standaardpraatjes. Hier zou ik niet zoveel op uit doen, het kan best dat er iets speelt rondom Everton, Armenteros en misschien Overtoom. Gelukkig ligt het voetbal financieel nog steeds op z'n gat en is de kans dat deze spelers weggaan kleiner dan vroegah.

Met een beetje geluk spelen we gewoon met deze drie (voor Heracles) toppers het seizoen uit. En dan misschien volgend seizoen iemand als Overtoom verkopen voor een paar miljoen om weer wat vlees op de botten te krijgen.

Oud 17-08-11, 17:40 Standaard   #40
Wie had dit 6 jaar geleden gedacht? Dat spelers van Heracles in de belangstelling staan van topclubs! Everton/Armenteros van PSV, en Dost van Ajax eerder. Toch wel mooi
Oud 17-08-11, 17:57 Standaard   #41
Ik heb er wel eens van gedroomd. Maar ik droom ook wel eens dat ik op de snelweg zit en dat m'n remmen niet meer werken, dus om daar nou veel waarde aan te hechten

Oud 18-08-11, 17:21 thumb up   #42
Prima Deluxe.

Voorzitter Jan Smit van Heracles Almelo zal vrijdagavond aanschuiven in het programma Voetbal International. De voetbaltalkshow is vanaf 20.30 uur te zien op RTL7. Presentator Wilfred Genee ontvangt naast Jan Smit ook Rene van der Gijp en VI-hoofdredacteur Johan Derksen.
Oud 19-08-11, 13:47 Standaard   #43
Zondag weer niet uitslapen
Oud 19-08-11, 16:35 standard ball   #44
Prima Deluxe.

Keller kunnen we doorstrepen.

Rienstra zondag weer in de basis. Respect dat Bosz kiest voor de voetballende oplossing, maar ik vind het toch zonde dat het ten koste gaat van Te Wierik, in mijn ogen 1 van Nederlands grootste verdedigende talenten. Wellicht staat hij later dit seizoen op rechtsback, maar Breukers zal wel weer mogen blijven staan ondanks dat hij de eerste 2 wedstrijden alweer door de mand viel. We mogen onze handjes dichtknijpen dat Cisse waarschijnlijk op links staat komende zondag.
Oud 19-08-11, 22:41 Standaard   #45
Xander Houtkoop rood bij GAE
Oud 19-08-11, 22:45 Standaard   #46
Prima Deluxe.

Oorspronkelijk geplaatst door markoalmelo Bekijk bericht
Xander Houtkoop rood bij GAE
Reekers na 8 minuten al geel, toen kneep ik hem ook al even.

Schulmeister en Sluijter weer gescoord.
Oud 19-08-11, 23:02 Standaard   #47
[...]

Reekers na 8 minuten al geel, toen kneep ik hem ook al even.

Schulmeister en Sluijter weer gescoord.
Haha ja idd, ik dacht er ook al gelijk aan
Oud 20-08-11, 09:52 Standaard   #48
Prima Deluxe.

. „Ik kwam met mijn dochtertje terug van het strand en had 23 oproepen gemist en 54 sms’jes”, lacht de voormalige verdediger van FC Utrecht. „Maar dat is echt te voorbarig. Ik ben zeer verguld met de aanbieding van ADO Den Haag, maar heb een vergelijkbaar aanbod van Heracles Almelo. Alleen de termijn verschilt. Dit weekeinde wil ik een beslissing nemen. Daarna moet Heracles of ADO nog een akkoord zien te bereiken met Xamax Neuchatel”, aldus de Amsterdammer.

Keller heeft in Zwitserland nog een contract voor één jaar, maar komt niet meer voor in de plannen van de Tsjetsjeense miljardair Bulat Chagaev. Die zette niet alleen alle nieuwe spelers, maar ook de complete trainersstaf aan de kant.
Ik vrees dat we wederom gebruikt worden om de druk op te voeren, maar je weet het nooit. Heracles zou wel een 1-jarig contract hebben voorgeschoteld omdat Maertens volgend jaar weer terug is, ADO zal hem qua looptijd meer zekerheid kunnen bieden denk ik.
Oud 20-08-11, 10:22 Standaard   #49
[...]

Ik vrees dat we wederom gebruikt worden om de druk op te voeren, maar je weet het nooit. Heracles zou wel een 1-jarig contract hebben voorgeschoteld omdat Maertens volgend jaar weer terug is, ADO zal hem qua looptijd meer zekerheid kunnen bieden denk ik.
Voetbalzone.nl zegt heet volgende:
Update 19 augustus 13:16 uur - 'ADO persoonlijk rond met Keller, Calabro mogelijke kandidaat'
Sander Keller is persoonlijk rond met ADO Den Haag. De verdediger meldt zich waarschijnlijk na het weekend bij de Haagse club, zo meldt RTV West vrijdagmiddag. Werkgever Neuchâtel Xamax en ADO moeten nog tot een akkoord komen
edit; te voorbarig nog dus.

Laatst gewijzigd door markoalmelo; 20-08-11 om 10:34
Oud 20-08-11, 23:52 Standaard   #50
De laatste vijf onderlinge duels in Almelo

Seizoen Wedstrijd Uitslag
2006/07 Heracles Almelo-Feyenoord 4-1
2007/08 Heracles Almelo-Feyenoord 3-3
2008/09 Heracles Almelo-Feyenoord 3-1
2009/10 Heracles Almelo-Feyenoord 0-1
2010/11 Heracles Almelo-Feyenoord 1-1
Discussie gesloten

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:14.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site