![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
Laatst gewijzigd door Blawh; 09-08-11 om 12:59 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Laten we hopen dat er snel wat bij komt en vooral in de verdediging. Die Stephan Keller lijkt mij een prima versterking veel eredivisie ervaring en kopsterk.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Heracles #14 - Waar we blij (mogen) zijn met maximaal één nieuwe verdediger
Het was ook wel kortzichtig van Heracles om wel een verdediger te laten gaan (eentje die je vorig jaar zelfs nog een aantal keren nodig had) maar er niemand voor terug te halen. Wat we ook gezien hebben is dat vdLinden zonder Maertens niet in staat is om de verdediging te leiden. Van mij mag Keller gehaald worden. Jonkies genoeg, haal er maar ervaring voor! __________________ Go Go Go |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Haal Damzkie er maar uit, die oude rukker is hier al sinds feb. niet meer geweest
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Volgende week Breukers, Jallo, te Wierik en Ter Horst in de verdediging?
Wordt nog wat als Breukers de leider van de verdediging wordt
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Als er deze week geen nieuwe centrum verdediger komt zou ik Kwame daar meer zetten en Riendstra op de plek van Kwame.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Kwame zal ook aanvoerder zijn neem ik aan?
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Heracles zoekt transfervrije verdediger | Heracles/Eredivisie | TC Tubantia Voetbal
Nou jongens, het geld is op
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hoe kut het ook is, het is natuurlijk wel logisch. Het elftal heeft 2 jaar lang top gepresteerd, dan is het logisch dat de club tot het uiterste gaat om ze bij elkaar te houden, maar ook dat de spelers een stuk meer gaan verdienen. Als je dan nog altijd 1 van de laagste begrotingen hebt dan is het geld wel een keer op.
Ik ben nog altijd blij dat het bestuur voor kwaliteit kiest in plaats van kwantiteit. Een paar jaar geleden hadden we wel 30 man, was het toen zoveel beter? Eindigden we 14e of 15e en speelden de beloften in 1e divisie. Er komen echt nog wel 2 of 3 spelers bij, maar als Heracles supporter moet je je erbij neerleggen dat je de competitie niet met een volle selectie kunt beginnen en soms tot het einde van de transferperiode (dan zijn veel spelers het goedkoopst). |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Haha, derat maakt een grap (maar wel een waar de aanleiding helaas klopt
) NAC Fanzine De Rat Breda ONLINE en nu noemt omroep almelo het nog serieus over ook ![]() Omroep Almelo |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Grappig
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Whehe.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Belachelijk dat er geen geld is, zoveel is er toch niet veranderd tov vorig jaar? Of is er toen een jaar lang geteerd op het geld van Dost
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik denk dat het geld van Dost gebruikt is om de reserves een beetje op te bouwen, en verder zijn er een aantal contractverlengingen doorgevoerd en uiteraard zijn er ook wel spelers gehaald. Zoveel hebben we nou ook weer niet voor Dost gevangen.
Vorig jaar was er ook al geen geld, en dit jaar weer niet. Ik vind het prima, er wordt tenminste niets uitgegeven wat we niet hebben. Het budget gaat omhoog zodra het nieuwe stadion er is, en tot die tijd moeten we overleven. Dat is zoals het altijd is gecommuniceerd en zoals wij er allemaal over denken, twee topjaren doen daar natuurlijk niets aan af. Ik hoop nog wel op Keller in ieder geval, mocht dat mogelijk zijn. __________________ Go Go Go |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Keller lijkt me wel een goede, spreek NL en heeft een hoop ervaring.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Keller is ontevreden en transfervrij dus wat let Heracles, ik zeg doen
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Breukers ook onzeker voor zondag hij heeft een botkneuzing en kon niet voluit trainen.
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Ik zie het nu ook op tv
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
1x dus maar, foutje van VI.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
![]() Onderste ![]() EDIT: Tekstpagina is inmiddels veranderd. Laatst gewijzigd door markoalmelo; 14-08-11 om 14:54 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Slechte wedstrijd, maar 3 punten tellen.
Die scheids. Ik wil niet zeggen dat we hem tegen hadden, want hij benadeelde beide clubs om en om.Die redding van Pasveer.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
Heracles
![]() Trouwens goed om te zien dat Jallo de hele wedstrijd mee kon spelen. Goed op conditie dus. En Overtoom
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Eerste helft hadden we er wel 1 moeten hebben, die Luijckx hing zo'n 5 seconden om Quansah.
Maar goed, hoe moet het volgende week? Zelfde 11, alleen Duarte voor Douglas? Te Wierik in plaats van Breukers zou ik ook prima vinden. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ben blij met de drie punten, maar nog niet met het spel. Maar ach, we beginnen altijd matig dus dat was te verwachten. Wederom laat het potentieel zich wel weer zien. Als we volgende week winnen mag je spreken van een prima seizoensstart.
__________________ Go Go Go |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Everton in de belangstelling van een Griekse en Russische clubs volgens Studio Voetbal.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Inderdaad! Laat ze maar betalen dan
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Sanders was wel weer in topvorm trouwens, afgelopen zondag
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Die was niet best inderdaad.
Van der Gijp zou wel trots zijn op het middenveld waarmee we het middenveld eindigden: Duarte - Overtoom - Quansah, alle 3 zo rond de 1.70m. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Armenteros in de belangstelling van PSV.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Dat zie ik liever niet gebeuren ...
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
Twitter armenteros:
For all the specualtions. No I have not heard anything regarding a transfer from psv. And yes I'm still a heracles player with 2 years left! |
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Mja, standaardpraatjes. Hier zou ik niet zoveel op uit doen, het kan best dat er iets speelt rondom Everton, Armenteros en misschien Overtoom. Gelukkig ligt het voetbal financieel nog steeds op z'n gat en is de kans dat deze spelers weggaan kleiner dan vroegah.
Met een beetje geluk spelen we gewoon met deze drie (voor Heracles) toppers het seizoen uit. En dan misschien volgend seizoen iemand als Overtoom verkopen voor een paar miljoen om weer wat vlees op de botten te krijgen. __________________ Go Go Go |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
Wie had dit 6 jaar geleden gedacht? Dat spelers van Heracles in de belangstelling staan van topclubs! Everton/Armenteros van PSV, en Dost van Ajax eerder. Toch wel mooi
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ik heb er wel eens van gedroomd. Maar ik droom ook wel eens dat ik op de snelweg zit en dat m'n remmen niet meer werken, dus om daar nou veel waarde aan te hechten
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
Zondag weer niet uitslapen
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Keller kunnen we doorstrepen.
Rienstra zondag weer in de basis. Respect dat Bosz kiest voor de voetballende oplossing, maar ik vind het toch zonde dat het ten koste gaat van Te Wierik, in mijn ogen 1 van Nederlands grootste verdedigende talenten. Wellicht staat hij later dit seizoen op rechtsback, maar Breukers zal wel weer mogen blijven staan ondanks dat hij de eerste 2 wedstrijden alweer door de mand viel. We mogen onze handjes dichtknijpen dat Cisse waarschijnlijk op links staat komende zondag. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
Xander Houtkoop rood bij GAE
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 | ||
|
|
Laatst gewijzigd door markoalmelo; 20-08-11 om 10:34 |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
De laatste vijf onderlinge duels in Almelo
Seizoen Wedstrijd Uitslag 2006/07 Heracles Almelo-Feyenoord 4-1 2007/08 Heracles Almelo-Feyenoord 3-3 2008/09 Heracles Almelo-Feyenoord 3-1 2009/10 Heracles Almelo-Feyenoord 0-1 2010/11 Heracles Almelo-Feyenoord 1-1 |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Heracles #14: Met nieuwe aankopen?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|