Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 23-01-12, 16:01 Standaard   #251
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

Snijders komt op huurbasis.

Oud 23-01-12, 16:12 Standaard   #252
Roem en glorie

Nico's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik las het ook net. Naam zegt me weinig eigenlijk. Volgens mij ook niet veel in de 1e van Vitesse gespeeld toch?

Oud 23-01-12, 16:20 Standaard   #253
Theo, pak 'm terug

Oorspronkelijk geplaatst door Nico Bekijk bericht
Ik las het ook net. Naam zegt me weinig eigenlijk. Volgens mij ook niet veel in de 1e van Vitesse gespeeld toch?
Klopt. Hij kan hard rennen en verder niet zo heel veel meer...

Oud 23-01-12, 16:39 Standaard   #254
Roem en glorie

Oorspronkelijk geplaatst door Hendril Bekijk bericht
[...]

Klopt. Hij kan hard rennen en verder niet zo heel veel meer...
Dat heeft hij een tijdje ook niet gekund toch
We zullen wel zien, volgens mij zitten we inmiddels wel dik in de aanvallers. Had liever iemand gehad die wat kon verdedigen.

Oud 23-01-12, 17:11 sunglasses   #255
Theo, pak 'm terug

[...]
Dat heeft hij een tijdje ook niet gekund toch
We zullen wel zien, volgens mij zitten we inmiddels wel dik in de aanvallers. Had liever iemand gehad die wat kon verdedigen.
Die hebben we niet over. Drost moet wel weg maar dat is geen verdediger.

Oud 24-01-12, 16:54 Standaard   #256
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

Willem II heeft ook even zitten googlen en Istvan Bakx (uiteraard) gevonden. Zijn contract bij RC Genk wordt ontbonden en als ze het eens kunnen worden, tekent hij in Tilburg.

Ook Ruud van der Rijt van FC Eindhoven komt waarschijnlijk.

methodmich is offline   Met citaat reageren
Oud 24-01-12, 17:07 Standaard   #257
Roem en glorie

Oorspronkelijk geplaatst door methodmich Bekijk bericht
Willem II heeft ook even zitten googlen en Istvan Bakx (uiteraard) gevonden. Zijn contract bij RC Genk wordt ontbonden en als ze het eens kunnen worden, tekent hij in Tilburg.

vd Rijt tekent voor 2,5 jaar als hij de medische keuring doorkomt. Bakx heeft vandaag zelfs al meegetraind.

Oud 24-01-12, 17:11 Standaard   #258
Roem en glorie

Uitvak is zondag ramvol. Hopelijk levert het dit keer wel eens een overwinning op

Oud 24-01-12, 17:21 Standaard   #259
Wenger OUT!

DutchGooner's Voetbal Forum schermafbeelding

Succes met Bakx, werd hem vorig seizoen niet bij ons

DutchGooner is offline   Met citaat reageren
Oud 26-01-12, 17:20 Standaard   #260
Roem en glorie

geluk met de aankoop weer

Genaro Snijders, die vandaag geblesseerd (knie) de training verliet, wordt morgen onderzocht in het ziekenhuis. #willemii

Oud 26-01-12, 17:30 thumb down   #261
Theo, pak 'm terug

geluk met de aankoop weer

Genaro Snijders, die vandaag geblesseerd (knie) de training verliet, wordt morgen onderzocht in het ziekenhuis. #willemii
Oei...

Oud 28-01-12, 14:16 no smile   #262
Theo, pak 'm terug

Zware blessure Snijders

Genaro Snijders, die afgelopen week op huurbasis naar Willem II kwam, raakte gisteren tijdens de training geblesseerd. Uit onderzoek in het ziekenhuis is gebleken dat het gaat om een zware blessure. Snijders heeft een beschadiging aan zijn voorste kruisband. Waarschijnlijk moet Snijders worden geopereerd, meldt het Brabants Dagblad.

Snijders is waarschijnlijk maanden uit de roulatie en het is nog maar de vraag of hij dit seizoen in actie kan komen voor Willem II.
Gaat dus richting einde carriere...

Oud 31-01-12, 11:10 Standaard   #263
Roem en glorie

Fucking combi naar Sparta. Is er in de winterstop iets gebeurd met al die burgemeesters?

Oud 31-01-12, 11:14 Standaard   #264
TR

TR's Voetbal Forum schermafbeelding

Volgens mij wil Sparta iedereen met de bus hebben.
TR is offline   Met citaat reageren
Oud 31-01-12, 11:16 Standaard   #265
Roem en glorie

Oorspronkelijk geplaatst door TR Bekijk bericht
Volgens mij wil Sparta iedereen met de bus hebben.
Vorige keer was de onderlinge sfeer prima toen met Swinkels enzo. Maar volgens de politie was de sfeer toen grimmig en liggen de supporters elkaar niet? Hoe verzinnen ze het.

Deze stond ook zeker nog op de planning. Vanuit mijn ouders richting Spangen, maar dat zit er nu dus niet in. Misschien dan maar gewoon thuisvak pakken.

Oud 31-01-12, 11:19 Standaard   #266
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]
Misschien dan maar gewoon thuisvak pakken.
Kan op Spangen prima, toen Sparta nog Eredivisie speelde deed ik dat ook altijd bij Sparta-Rods. Ik zat altijd aan de Kasteelzijde, was altijd wel OK, na afloop standaard bierdrinken bij de Kasteelheertjes.

Oud 31-01-12, 11:56 Standaard   #267
Roem en glorie

Oorspronkelijk geplaatst door Plato Bekijk bericht
[...]

Kan op Spangen prima, toen Sparta nog Eredivisie speelde deed ik dat ook altijd bij Sparta-Rods. Ik zat altijd aan de Kasteelzijde, was altijd wel OK, na afloop standaard bierdrinken bij de Kasteelheertjes.
Ja, ben ook al een paar keer daar geweest. Alleen even kijken hoe de verkoop is aangezien het natuurlijk een verplichte combi is.

Oud 03-02-12, 16:29 Standaard   #268
Theo, pak 'm terug

UPDATE: blessure Genaro Snijders valt mee02-02-2012 12:50

Genaro Snijders liep donderdag 26 januari tijdens de eerste training bij zijn nieuwe club Willem II een knieblessure op. Onderzoek in het ziekenhuis, precies een week later, wees uit dat het 'slechts' om een kneuzing gaat.

Goed nieuws dus voor de snelle aanvaller: "Ik ben enorm opgelucht", aldus Snijders donderdag tegenover Vitesse.nl. "Ik ben vanmorgen weer bij de arts geweest en toen vertelde hij mij dit goede nieuws. Er is sprake van een gekneusde kniepees. Dat komt wel vaker voor werd mij verteld. Tijdens mijn vorige operatie aan de knie is een en ander aangepast en deze pees maakt daar deel van uit. Er is dus gelukkig niks kapot."

Hoe ziet jouw revalidatie er nu uit? "Ik mag gelijk starten met krachttraining en hoop over twee maanden weer terug te zijn. Het is een heerlijk idee dat ik dit seizoen nog wel aan voetballen kan toe komen. Vanaf vandaag ga keihard werken om zo snel mogelijk voor Willem II te spelen."

Oud 03-02-12, 17:00 Standaard   #269
Roem en glorie

Ja hij is strijdvaardig. Ben benieuwd hoe snel hij hersteld.

Oud 07-02-12, 16:32 Standaard   #270
Roem en glorie

Willem II wint de geheime vriendschappelijke wedstrijd tegen FC Oss met 3-0. Dan kunnen ze dus wel winnen

Zin trouwens in Volendam. Hopelijk nog een paar vroeg buskaartjes

Oud 09-02-12, 19:07 sunglasses   #271
Theo, pak 'm terug

Vandaag dus 013-026 1-2. Ik zie een link...

Oud 10-02-12, 14:33 hearth   #272

Sera's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]
Vorige keer was de onderlinge sfeer prima toen met Swinkels enzo. Maar volgens de politie was de sfeer toen grimmig en liggen de supporters elkaar niet? Hoe verzinnen ze het.

Deze stond ook zeker nog op de planning. Vanuit mijn ouders richting Spangen, maar dat zit er nu dus niet in. Misschien dan maar gewoon thuisvak pakken.
We mochten wel pas het uitvak uit na een uur ofzo omdat de supporters naast ons (Kingside?) niet weggingen.. Al waren er ook wat Spartanen een beetje aan het provoceren hoor.
Sera is offline   Met citaat reageren
Oud 10-02-12, 14:36 Standaard   #273

Superheld's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Zijn in het verleden aantal confro's geweest.
Superheld is nu online   Met citaat reageren
Oud 10-02-12, 17:24 Standaard   #274
Roem en glorie

Oorspronkelijk geplaatst door Sera Bekijk bericht
[...]

We mochten wel pas het uitvak uit na een uur ofzo omdat de supporters naast ons (Kingside?) niet weggingen.. Al waren er ook wat Spartanen een beetje aan het provoceren hoor.
Niets van gemerkt. Vanaf kingside heb ik met anderen nog netjes een applaus jullie kant opgestuurd. Provoceren gebeurd altijd wel aan beide kanten, die kids heb je er altijd bij.

Het is gewoon jammer, volgende week in Volendam wordt wel weer een mooi feestje.
Nico is offline   Met citaat reageren
Oud 02-03-12, 17:17 thumb up   #275
Roem en glorie

Van der Rijt al op de bank bij Willem ll
TILBURG - Ruud van der Rijt is al zodanig hersteld van zijn achillespeesblessure dat hij vrijdagavond al tot de wedstrijdselectie behoort van Willem II voor de thuiswedstrijd tegen FC Emmen (aanvang 20.00 uur).

De verdediger was al geblesseerd toen Willem II hem onlangs overnam van FC Eindhoven. Het herstel verliep voorspoediger dan verwacht, zodat hij nu al plaats kan nemen op de reservebank. Afgelopen maandag speelde hij een uur mee in de competitiewedstrijd van het beloftenteam van Willem II tegen de beloften van VVV-Venlo (3-3). Zijn debuut in het eerste team zal vermoedelijk niet lang uitblijven.
Uit de partijvorm op de donderdagtraining kan worden afgeleid dat Willem ll vrijdag de thuiswedstrijd tegen FC Emmen in dezelfe opstelling aantreedt als bij de verloren uitwedstrijd tegen Sparta.
De vermoedelijke opstelling is: Meul, Pereira, Akouili, Swinkels, Piqué, Mulder, Haemhouts, Misidjan, Bakx, Höcher en De Groot. Vanwege blessures ontbreken Snijders, Van Nuland en Podevijn.

Oud 09-03-12, 15:37 thumb up   #276
Roem en glorie

http://www.janvanroesselmemorial.nl/

Willem II’er van de Eeuw
Gedurende haar 116-jarige historie heeft Willem II grote voetballers voortgebracht. Spelers die de club kampioenschappen en bekers bezorgden, spelers die de club tot in heel Europa brachten en spelers die de Tricolores tot de Trots van het Voetballand maakten.

De namen zijn bij ons allen bekend. Sommige spelers kennen de meesten van ons alleen nog uit de overlevering, maar spreken nog altijd tot de verbeelding. Andere spelers zagen we vol trots de overstap maken naar de grootste competities ter wereld. Maar als er één naam symbool staat voor al die grootheden, dan is dat Jan van Roessel. De legendarische midvoor, die 168 duels voor Willem II speelde, werd in 1999 door een jury van clubmensen tot Willem II’er van de 20ste Eeuw uitgroepen.

Eerbetoon
Vorig jaar kwam Jan van Roessel op 86-jarige leeftijd te overlijden, en nam onze club met gepaste trots afscheid van een groot voetballer en een nog grotere persoonlijkheid. Het was kort na dit afscheid dat het Supporters Collectief Willem II het initiatief bedacht om een ultiem eerbetoon te realiseren: een standbeeld voor Jan van Roessel - een monument als onderdeel van onze rijke traditie en als blijk van waardering aan al die andere grootheden die ooit het rood-wit-blauw hebben laten stralen.

Koningsdag
In 2012 zal het Supporters Collectief Willem II alles uit de kast halen om dit mooie plan te verwezenlijken. Dit streven zal een hoogtepunt bereiken tijdens de jaarlijkse Koningsdag. Op zaterdag 4 augustus zal er in en rond het Koning Willem II Stadion een grandioos evenement plaatsvinden waar onder meer de Jan van Roessel Memorial wordt geïntroduceerd: een jaarlijks terugkerend duel tussen het eerste elftal van Willem II en een aansprekende tegenstander.

Maar er is meer. Voorafgaand aan deze memorialwedstrijd zal het stadion al vol zitten voor een unieke voorwedstrijd. Onze beloften zullen het dan opnemen tegen een selectie van oude bekenden uit de rijke historie van de club.

Daarnaast zal er in en rond het stadion een groots benefietconcert worden georganiseerd met onder andere een Hollandse Avond met veel bekende namen in supporterscafé D’n Beitel. De komende maanden zal er bovendien een internetveiling van start gaan waar unieke items worden verkocht.

Op deze website vindt u alle informatie over deze en alle andere initiatieven die moeten bijdragen aan de realisatie van het Standbeeld voor Jan van Roessel.

Laatst gewijzigd door Nico; 09-03-12 om 15:52

Oud 10-03-12, 11:05 big smile   #277
Mênnus Brabander

De KnikkerKoning's Voetbal Forum schermafbeelding

2x op rij gewonnen, een unicum in de laatste 5 jaar?

Oud 10-03-12, 13:42 thumb up   #278
Cijntje, ja. Cijntje

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Ze hebben maandag verloren!

Oud 12-03-12, 08:51 Standaard   #279
Roem en glorie

Inderdaad

En volgens mij stond er een serie van 4
Vanavond denk ik even bij Jong Willem II - Jong NAC kijken in het stadion. Altijd leuk.

Oud 17-03-12, 00:30 thumb up   #280
Mênnus Brabander

Bovenaan 4de periode?

Oud 17-03-12, 00:34 sunglasses   #281
Theo, pak 'm terug

Met bussen tegen stoeptegels aanrijden

Oud 17-03-12, 03:15 Standaard   #282
Roem en glorie

Oorspronkelijk geplaatst door De KnikkerKoning Bekijk bericht
Bovenaan 4de periode?
Jup, samen met Helmond 9 uit 3. Vrijdag de lijn doorzetten tegen Dordrecht thuis.

Oud 21-03-12, 20:10 Standaard   #283
Nummer 10

Willem II is al weer bezig met het invullen van de beloften. Al enkele testduels geweest. Josiemar van de Werp (ASWH) heeft ook deelgenomen en heeft de eerste schifting overleefd. Benieuwd wat ze hem willen aanbieden. Als dat echt alleen het tweede is, lijkt het me niet zo interessant, al blijft het betaald voetbal.

Ook Aron de Keijzer (DFC) heeft deelgenomen aan dit duel, maar ik weet niet of hij verder mag in het traject.

Oud 22-03-12, 08:50 Standaard   #284
Roem en glorie

Ben in ieder geval blij dat ze er zo mee bezig zijn. Je ziet nu ook weer dat er al een paar spelers van de beloftes in het eerste elftal spelen.
Kan het alleen maar toejuichen dat er in deze periode voor de jeugd gekozen wordt. Misschien voor zo'n Van de Werp wel een extra motivatie dat de kans om door te stomen bij Willem II zeker aanwezig is.

Oud 22-03-12, 17:59 Standaard   #285
Nummer 10

Ja, het zal denk ik wel belangrijk zijn welk verhaal ze vertellen. Als hij de kans krijgt mee te trainen met het eerste, dan moet hij het zeker doen. Maar als het puur voor Jong Willem II is, dan is het de vraag hoe graag wil je bij een BVO spelen...

Oud 24-03-12, 21:15 Standaard   #286
Nummer 10

Willem II kwam dus alleen maar met de aanbieding bij de beloften te spelen, dus heeft Van de Werp afgezegd. Hij vond het wel jammer, ze hadden eerst toch het idee gegeven dat ze met meer zouden komen als ik het goed begreep.

Oud 27-03-12, 15:31 Standaard   #287
Roem en glorie

Willem II kwam dus alleen maar met de aanbieding bij de beloften te spelen, dus heeft Van de Werp afgezegd. Hij vond het wel jammer, ze hadden eerst toch het idee gegeven dat ze met meer zouden komen als ik het goed begreep.
Dan snap ik zijn teleurstelling wel ja.

Oud 01-04-12, 21:52 Standaard   #288
Het was weer niet veel in Oss. Van de komende twee potten tegen Fortuna en Cambuur verwacht ik ook niet veel. Op naar het volgende seizoen dan maar.
Barnet_Bee is nu online   Met citaat reageren
Oud 01-04-12, 22:28 Standaard   #289
Hup Holland!

Komt er volgende week nog wat mee? Nico, Barnet_Bee?
witikvil is nu online   Met citaat reageren
Oud 01-04-12, 22:59 Standaard   #290
Roem en glorie

Oorspronkelijk geplaatst door witikvil Bekijk bericht
Komt er volgende week nog wat mee? Nico, Barnet_Bee?
Ik heb mijn 2e paasdag al laten volplannen helaas
Zijn inmiddels wel 149 kaarten verkocht.

Ik zie het vrijdag ook niet zitten. Het zit weer flink vol, dus dan kan het allen maar weer een teleurstelling worden.

Oud 07-04-12, 22:40 sad   #291
Mênnus Brabander

Recordaantal toeschouwers in de Jupiler League. Alleen jammer dat het voetbal minder is

Oud 10-04-12, 14:02 Standaard   #292
Roem en glorie

Oorspronkelijk geplaatst door De KnikkerKoning Bekijk bericht
Recordaantal toeschouwers in de Jupiler League. Alleen jammer dat het voetbal minder is
Minder.. Dan druk je je nog zwak uit

Oud 10-04-12, 14:15 rainbow   #293
Echte boeren

Karrel_Laaglawaai's Voetbal Forum schermafbeelding

Meer dan De Graafschap? Wordt nog druk in de jupiler league dan volgend jaar.
Karrel_Laaglawaai is offline   Met citaat reageren
Oud 10-04-12, 14:42 Standaard   #294
Roem en glorie

Oorspronkelijk geplaatst door Karrel_Laaglawaai Bekijk bericht
Meer dan De Graafschap? Wordt nog druk in de jupiler league dan volgend jaar.
Geen idee wat het gemiddelde is voor De Graafschap. Geloof dat er bij Willem II gemiddeld nu zo'n 9.000 man zit per wedstrijd.
Bij De Graafschap nog wel meer denk ik?

Oud 10-04-12, 15:00 rainbow   #295
Echte boeren

Omdat Knikkerkoning zegt dat het een recordaantal is... vandaar.
Twee jaar terug was bij De Graafschap ook gemiddeld 9.000 ongeveer.
Oud 10-04-12, 15:01 arrow   #296
Mênnus Brabander

Gaat niet om gemiddelde volgens teletekst. Was 13.500 ofzo.

Oud 10-04-12, 15:03 rainbow   #297
Echte boeren

Oh, zo. Ja, zoveel kunnen er bij De Graafschap niet in.
Oud 10-04-12, 15:46 Standaard   #298
Roem en glorie

Was inderdaad voor 1 wedstrijd waar vereningen kaartjes konden inkopen voor 2,5 euro en (eventueel) konden doorverkopen voor 5 euro. Op die manier was het stadion bijna uitverkocht.
Verder is dit een record voor de Jupiler League, sinds het Jupiler League heet. Dus pas een paar jaar, geen idee of het ook een record voor de eerste divisie is.

Was wel weer fantastisch dat ondanks het grote aantal bezoeker, de sfeer echt bout was.

Oud 10-04-12, 16:22 rainbow   #299
Echte boeren

Ik kan me eerlijk gezegd ook geen sfeervolle wedstrijd bij jullie herinneren.
Oud 10-04-12, 16:24 Standaard   #300
Niet te sip!

Silenus's Voetbal Forum schermafbeelding

Dus pas een paar jaar, geen idee of het ook een record voor de eerste divisie is.
Lijkt me niet. Clubs als NAC en Groningen hebben ook nog niet zo lang geleden eerste divisie gespeeld.

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:12.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site