![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Laatst gewijzigd door Conundrum; 26-08-11 om 14:25 __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reina, Johnson, Carragher, Agger, Aurelio, Adam, Henderson, Spearing, Aquilani, Downing, Carroll.
Subs: Jones, Doni, Cole, Maxi, Kyrgiakos, Kuyt, Lucas, Ngog, Kelly, Flanagan, Robinson. Reina Jonno Carra Agger Fabio ('27) Spearing Adam Henderson Aqua Downing Carroll Lekkere opstelling __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Kuyt geen basis, wel opvallend.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ken Carroll alleen maar van een paar wedstrijden uit het vorige seizoen, maar met hem toch eigenlijk alleen maar op de lange bal spelen? Ik vond hem telkens voetballend zeer matig.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Terecht. Henderson heeft dezelfde longen, maar is 2342352x beter
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hij is minder statisch dan Janko bijvoorbeeld, maar ik weet ook niet precies wat te verwachten..
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Die 27 achter Aurelio is het aantal minuten voordat hij weer geblesseerd raakt?
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
7 Britten in de basis
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kijk ook naar de linkspoot, rechtspoot balans
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Lekker, de LFC TV site is down gegaan net
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
2-0, Valencia was niet zo best, op een paar momenten na.
Carroll zag er scherp en fit uit. Agger speelde weer erg goed. Downing deed het ook uitstekend. Lucas is echt een paar klasse beter dan Spearing en Henderson bleek weer. In de eerste helft was het middenveld niet echt best, hierdoor werd vaak voor de lange bal richting Carroll gekozen en liep Aquilani er een beetje kansloos bij. Hopelijk is de blessure van Johnson niet al te erg, al deed Kelly het zeker niet slecht. __________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Waar zijn de 3 tegendoelpunten?
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
wie maakte de 2e? Ik ben maar Heerenveen gaan kijken. Eerste helft was wel matig ja. Henderson viel me ook wat tegen, die hield het niet breed genoeg...
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Kyriagos geloof ik.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Double hit met jullie favo speler
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Al met al een goede generale voor komende zaterdag. We zijn er klaar voor !!
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Loves C, R en M
|
Eens een aardig resultaat in een oefenwedstrijd. Is ook wel weer eens leuk ...
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Voor het eerst niet 3 tegengoals, maar ik vond Valencia wel beter voetballen.
Fijn dat iig Lucas er zeker bij lijkt te zijn. __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Luis is geland
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
nog 5 dagen goed trainen, ik zeg oefenpartijtje onderling voor de conditie en hop zaterdag in de basis !
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Account not Activated
|
Dan valt hij dadelijk weer net zo ver terug als vorig jaar
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
mjaa, Liverpool speelt geen Europees, en Luis heeft een lange winterstop gehad, maar ze houden het heel goed in de gaten bij Liverpool. Dus ik denk dat het wel meevalt.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Vandaag is er inderdaad een oefenpotje tussen de u-18 en de selectie van het eerste/reserves.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
En Hij heeft getraind vandaag
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Fowler is zijn bijnaam kwijt of hanteren ze bij Liverpool polytheisme?
Maar wat DAM zegt kan ik me wel in vinden, nu zal het nog wel met hem gaan, maar je kan toch niet verwachten dat ie anderhalf jaar achter elkaar kan blijven presteren? Oke, geen Europees, maar de PL is al zwaar genoeg. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
De hoofdletter was niet bewust, maar ik zag em wel nadat ik em postte.
Verder is Luis lang geschorst geweest in de winter door het bijten, en hij debuteerde vervolgens pas in Februari. Heeft na het bijten alleen nog Milan en HSV gespeeld voor Ajax dacht ik. En daarna voor Liverpool nog maar 13. In totaal 37 potjes vorig jaar. En ja, die kut copa, maar hij hoeft nu maar een keer in de week te voetballen en heeft voor de Copa ook vakantie gehad. Ik weet dat het alle kanten op kan, maar ik hoop de goeie
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Als we de geruchten mogen geloven wordt Scott Dann de volgende aankoop om LFC defensief te versterken voor 8 miljoen pond
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Het wachten is op een bevestiging op de site dat er een Deal is rond Enrique __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Mooi, op linksback kunnen we inderdaad nog wat versterking gebruiken.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
mooi nu nog 1 CB en 1 spits
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Laatst gewijzigd door Conundrum; 11-08-11 om 17:31 __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Goede aankoop.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
![]() __________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Jammer dat ze in het begin niet iets langer doorgaan met zijn eerste invalbeurt. Kippenvel als hij 7 aan trekt.
Fuuuuuck ik heb er zin in. Reina Johnson Carra Agger Fabio Lucas Adam Suarez Aquilani Downing Carroll __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Sinds lange tijd heb ik ook weer zin om naar Liverpool te kijken. Ook leuk om Dalglish te zien genieten van Luis. Wanneer is Gerrard weer beschikbaar en geen Meireles? Kuyt zal wel gewoon spelen neem ik aan.
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Gerrard heeft een kleine terugslag. Hij was geopereerd aan zijn lies, en had daar later een ontsteking. Weet niet precies hoe ver die nu is.
Meireles kreeg in de voorbereiding last van zijn enkel en ik weet niet precies hoe ver die nu is. Heeft de laatste 3 4 potjes niet gespeeld. Kuijt
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Waar zou jij Kuijt zien dan? positiegewijs, ipv welke speler in die opstelling?
|
|
|
|
|
|
#46 | |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Lucas was vorig seizoen de beste speler van Liverpool. Je moet hem zien als een verdedigende middenvelder, en hem daarop beoordelen.
Als Gerrard weer terug is verwacht ik hem op 10 __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ja Dalglish speelt de oude Liverpool opstelling, dus dan zou het Downing worden denk ik. Kan me gewoon niet voorstellen dat ze hem niet opstellen, al zie ik ook liever dat hij er niet instaat hoor.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Hij was wel nuttig, maar ik vind het geen mooie voetballer, zijn ondergrens is ook laag. Vorig seizoen was hij wel redelijk ja.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Kuijt startte ook niet tegen Valencia en had een slechte voorbereiding, dus daar klamp ik me maar aan vast.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Liverpool FC #13 Bolton thuis moet 3 punten opleveren!!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|