![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
op volgt
Laatst gewijzigd door Charie; 12-08-11 om 00:08 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Het waren vier mooie wedstrijden...
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Was wel te verwachten ...
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ondanks de uitschakeling een goed gevoel over gehouden aan deze wedstrijd. Vervangers voor de eventuele vertrekkers hebben we al in huis. Mulders heeft me positief verrast. Toornstra was weer top, ook Derijck en Chery speelden goed. Ontbreekt helaas alleen nog aan een centrumspits, want in Brouwer zie ik niet de spits die ADO verder zal brengen.
|
|
|
|
|
|
|
#5 | ||
|
Nee Brouwer viel me niet mee idd.
Toornstra was weer top. En bovendien:
Derijck overigens:
Nu heb je een beetje het gevoel dat als er 1 gaat, er meer zullen volgen en je ineens een te kort komende selectie hebt. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Dat Derijck-verhaal lijkt het er wel op dat hij gaat vertrekken...
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Yep.
En dat had ik ook n.a.v. het interview met Verhoek gisteren. En ook mbt Immers. Dus zou Toornstra straks wellicht de enige zijn... __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
ADO heeft weer een goede les hoe verneuk ik een shirt gegeven zucht..
Enige positieve is dat we van een rood vlak naar een wit vlak gaan??
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Wie gaat op de plek van Derijck spelen (morgen)?
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik denk dat het zo wordt:
Coutinho Leeuwin - Mulders - Kum - Luksik Toornstra - Immers - Radosavljevic Verhoek - Vicento - Chery Ik denk namelijk dat Ammi nog niet hersteld is, anders wordt het denk ik Ammi - Leeuwin - Kum - Luksik |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Benieuwd naar de doekjes voor JvdB.
Hij zal in iedergeval niet gaan spreken ( lijkt me ook wel verstandig ) en dan zullen we wel zien of het de laatste wedstrijd voor Ado is van een Toornstra. ondertussen is er weer een bod op Verhoek afgewezen *kwam weer van Glasgow* __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Van Toornstra ben ik er bijna van overtuigd dat hij niet gaat tenzij PSV, FC Twente oid.. ookal in het voetbal... je weet t nooit..
Verhoek zie ik wel vertrekken, maar niet naar Vitesse.. Derijck zie ik eigenlijk wel vertrekken naar Vitesse.. helaas... hele goede verdediger. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Dit was echt heel heel heel slecht..
Deze wedstrijd kon zo op vrijdagavond in de Jupiler League gespeeld worden.. Verhoek was dramatisch, Vicento is geen centrumspits.. en Immers en Toornstra ook zwaar onder hun niveau.. Zelfs de altijd stabiele Rado viel terug.. Totaal geen opbouw vanuit achteruit zonder Ammi en Derijck.. Supusepa en vooral Luksik bij vlagen totaal overlopen.. Sowieso een slappe instelling en totaal geen pressie. Enige die wel OK waren zijn Kum en Coutinho.. Vitesse wist ook niet echt te overheersen ookal kregen ze net als ADO wel een paar kansen.. Mag hopen dat volgende week Ammi er weer staat en Derijck, echt totaal geen opbouw vandaag.. |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Meest logische uitslag.
Ook het meest fijne voor van den Brom. We zijn allebei van de 0 af
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Terechte uitslag ook gewoon slecht tegen slecht was t, ookal leek t in de samenvatting nog wat
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Die gast op de rechter vleugel bij Vitesse heeft wel goed z'n technieklessen gevolgd, dat zag er alleraardigst uit.
Moet alleen nu gaan denken aan teambelang, rendement en niet zo mekkeren. Den Haag was matig, maar op basis van de kansen hadden ze wel de meeste aanspraak op de zege. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Verhoek dus weg.. jammer maar niet te houden.
Coutinho Ammi - Derijck - Leeuwin - Kum Toornsta - Rado - Immers Vicento - <spits> - Chery Lijkt me nu de beste opstelling, Vicento in t centrum was echt helemaal niks gister aan de flanken met zn snelheid is ie veel beter. |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Hoe bevalt Hocher tot nu toe? Geweldige trap, te weinig (handelings)snelheid nog altijd?
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik vind m een goede indruk maken hoor, ookal nog niet veel officiele wedstrijden gespeeld..
Zn (handelings)snelheid valt wel mee, van wat ik live gezien heb dan. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ze hebben dezelfde schoenen
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Toch tweevoudig Europacup I-winnaar!
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Tuurlijk, het is wel een mooie club met historie. Maar toch, het blijft Championship, ik heb het idee dat ie zichzelf wat tekort doet. Had ook bij de Nederlandse top meegekund.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Nu wordt Anderlecht ook weer genoemd voor Derijck.
Spoiler
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Er schijnt nu ook een Bulyin-Derijck deal in de maak te zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Gaat het Graydon-mannetje alweer weg?
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ja? Is dat zo?
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
O ja lees het nu, nou dat was... kort maar krachtig?
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Benieuwd of hij nog openheid van zaken gaat geven
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
"Daar is de open deur" is hem verteld.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Misschien mist zn aandachtsmomentje bij VI.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Dat idee heb ik ook... Fulham was de beste optie geweest, dit voelt sportief als een stap terug. Financieel zal het wel 5 stappen voorruit zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Juhasz gaat misschien weg dus zou goed kunnen inderdaad.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Verhoek heeft 2,6 miljoen opgeleverd plus nog eventueel een percentage wanneer hij verkocht wordt aan een grotere club mocht hij daar ook doorbreken.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ken je die mop van Verhoek die naar Engeland ging ?
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
![]() Die had zin in een dagje Engeland oid?
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Zal op de valreep wel een lucratieve aanbieding van een andere club hebben gekregen.
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ik zeg FC Twente ivm Ruiz.. hoewel ik Vitesse ook niet helemaal uitsluit.
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Wtf, wat een familie
. Op bezoek bij John al e.e.a. van meegekregen, Wesley blijkt hetzelfde te zijn.Nico, je bent me net voor met bericht en tweet trouwens .
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Hahahaha, echt bizar dit!
|
|
|
|
|
|
#49 | |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
Mentaal sterke jongen dus. Mijn advies aan de NL-top; lekker naar Vites laten gaan.
__________________ [size=xx-small]Ik reageer soms wat overdreven ;([/size] |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
ADO Den Haag #8 Zonder... nee toch mét Wesley
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|