Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 24-12-11, 16:54 Standaard   #201
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

ADO Den Haag zou, met NEC en FC Volendam, één van de drie BVO's zijn die zich heeft gemeld bij de manager van Danny van den Meiracker. Dat is een spits van Spakenburg, 22 jaar oud en met 15 goals in de eerste seizoenshelft momenteel topscorer van de topklasse zaterdag.

Volgens de regels zou hij pas in de zomer kunnen overstappen volgens mij.

methodmich is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 26-12-11, 12:30 hearth   #202
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Waar is Charie?

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 28-12-11, 09:59 Standaard   #203
Cool Daddy

DIGGER's Voetbal Forum schermafbeelding

Is dat wat, afgezien van de statistiek Methodmich?

Oud 28-12-11, 13:35 Standaard   #204

ADO den Haag gaat 9 januari kijken of Andrea Orlandi, David Cotterill en Thomas Butler van Swansea City in aanmerking komen voor een verhuur naar Den Haag. Verder willen ze dus Danny van den Meiracker op stage laten komen naar het trainingskamp in Marbella. Dat geldt ook voor Garry Mendes Rodriguez van FC Boshuizen en Tim Väyrynen van FC Honka. Wouter de Vogel mag verhuurd worden.
Brord is offline   Met citaat reageren
Oud 28-12-11, 16:35 Standaard   #205
Nummer 10

Oorspronkelijk geplaatst door DIGGER Bekijk bericht
Zou ik je niet kunnen vertellen, nog nooit zien spelen. Spakenburg zat de laatste jaren nooit meer bij ons ingedeeld in de Hoofdklasse oude stijl en nu spelen ze Topklasse. De verhalen zijn wel altijd lovend. Misschien zie ik hem begin januari, tijdens trainingskamp in Marbella spelen wij tegen Spakenburg, dus dan zal hij vast wel meedoen. Tenzij hij dan door ADO getest wordt, want ik las net iets van Brord dat die er ook zouden zitten.

Hier nog een bericht van TV West:

ADO volgt smaakmaker Topklasse

DEN HAAG - ADO Den Haag heeft interesse in Spakenburg-spits Danny van der Meiracker. De spits gaat vanaf 2 januari een paar dagen meetrainen met de Haagse selectie.
De club volgt de topscorer van de zaterdagtopklasse al geruime tijd, zo laat commissaris Paul Beyersbergen aan Omroep West weten.

Van der Meiracker, die dit seizoen vijftien keer scoorde in zeventien wedstrijden, staat ook in de belangstelling van NEC, FC Volendam en Cambuur Leeuwarden.

Ook Garry Mendes Rodriques traint vanaf 2 januari een paar keer mee. De middenvelder speelt momenteel in de bij de Leidse eersteklasser FC Boshuizen.
Mendes Rodrigues (niet met een q, maar dat vergeef ik Westonline) staat overigens ook in de belangstelling van Sparta.

Oud 28-12-11, 17:08 sunglasses   #206

F1bas's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door DIGGER Bekijk bericht
Afgezien van zijn goals niet, vrij matige voetballer, sterker nog hij is behoorlijk lomp. Veel zeuren tegen de scheids en vragen om kaarten.

Maar ja als hij scoort hoor je niemand uiteraard.

Maar goed, ik ben dan ook totaal niet objectief.
F1bas is offline   Met citaat reageren
Oud 01-01-12, 15:48 Standaard   #207
Nummer 10

NEC heeft nu de beste papieren:

Van den Meiracker verkiest NEC boven ADO

vrijdag 30 december 2011 23:52

Bracht ADO Den Haag eerder deze week naar buiten dat Danny van den Meiracker mee ging trainen bij de Eredivisionist, de spits van Spakenburg heeft toch andere plannen. De topscorer van de Topklasse Zaterdag verkiest NEC boven ADO en gaat de komende week in Nijmegen op proef.

Beste over

Van 3 tot en met 6 januari zal hij meetrainen bij het team van Alex Pastoor. De 22-jarige aanvaller uit Baarn sluit een tussentijds vertrek bij Spakenburg niet uit. “NEC kwam het beste op me over”, zo legt hij zijn keuze uit om niet bij ADO te gaan trainen aan de Gooi- en Eemlander.

Doelpunten

Waar NEC in 17 wedstrijden pas even veel doelpunten wist te maken, schoot Van den Meiracker er zelfstandig al 15 in namens Spakenburg. Er is dan ook meer interesse vanuit het betaalde voetbal. Eerder werd al bekend dat ook FC Volendam en ADO Den Haag hun oog hebben laten vallen op de zo makkelijk scorende Spakenburg-spits. In een Haags avontuur heeft hij voorlopig geen zin.

Eredivisiewaardig

De 21-jarige Baarnaar scoorde dit seizoen al vijftien keer. Hij pakte echter ook behoorlijk wat gele kaarten. Precies wat volgens zijn trainer André Paus nog beter kan. "Hij moet groeien in het mentale gedeelte", liet hij onlangs weten in Voetbal International. "Danny moet met zijn kwaliteiten altijd een voldoende scoren. Als het voorin even niet lukt, moet hij niet gefrustreerd een gele kaart pakken. Als hij zijn emoties onder controle krijgt, kan hij de Eerste Divisie en waarschijnlijk ook de Eredivisie aan."

Topklasse Voetbal | Topklasser.nl | Voor het laatste nieuws, standen en uitslagen van de Topklasse Zaterdag én Zondag - Topkla

Oud 02-01-12, 08:16 Standaard   #208

Hork's Voetbal Forum schermafbeelding

Ali Boussaboun blijft waarschijnlijk het hele seizoen bij ADO.
Hork is offline   Met citaat reageren
Oud 02-01-12, 12:07 Standaard   #209
Cool Daddy

Het een zal wel met het ander te maken hebben ja. Met de keuze voor Boussaboun kiest de club dan voor veilig (kent de club al, traint al lange tijd mee, kost niet te veel).
Ze zullen toch proberen om redelijk in de middenmoot te eindigen, veel meer zit er niet in. Dus niet nodig om nu risico te nemen en/of veel geld te spenderen.

Oud 03-01-12, 16:24 Standaard   #210
Nummer 10

Denk dat Van den Meiracker ook pas in de zomer had mogen komen, tenzij de KNVB die regels ineens heeft veranderd. Maar los daarvan denk ik dat je op dit moment ook meer aan Boussaboun hebt, precies om de redenen die je noemt.

Mendes Rodrigues gaat wel mee op trainingskamp waarschijnlijk.

Hier nog een aardig stukje uit AD Sportwereld, met de goede en verkeerde spelling van zijn naam om en om gebruikt:

Profclubs halen steeds vaker amateurs op

NEC wil spits Danny van den Meiracker (22) bij topklasser Spakenburg weghalen, Vitesse en Volendam azen op Mart Lieder (21) van hoofdklasser Purmersteijn en Sparta en ADO Den Haag duelleren om de handtekening van Garry Mendes Rodriques (21) van eersteklasser FC Boshuizen. Ook voor laatbloeiers ligt de weg naar de eredivisie blijkbaar nog wagenwijd open.

Bij Sparta noemen ze Garry Mendes Rodrigues een speler die in het amateurvoetbal 'meer dan opviel'. De dynamische, aanvallende middenvelder kreeg na zijn proefperiode op het Kasteel ook een telefoontje uit Den Haag. Of hij deze week wil meedraaien bij de selectie van trainer Maurice Steijn. 'Misschien mag ik zelfs mee op trainingskamp naar Marbella', zegt de 21-jarige neef van Feyenoorder Jerson Cabral. 'Zou schitterend zijn.'

Een doorstart maken en alsnog een entree maken in de eredivisie, het is de droom van veel amateurvoetballers. Mendes Rodriques begon bij Spartaan'20, draaide vijf jaar lang mee in de jeugdopleiding van Sparta en heeft hetzelfde aantal jaren achter zijn naam staan als jeugdspeler van Feyenoord. Vervolgens speelde hij ruim twee jaar voor derde divisionist Real Massama in Portugal, een satellietclub van Sporting Lissabon.

'Na die tijd stond ik even stil en kwam ik bij FC Boshuizen terecht', zegt de Rotterdammer. 'Dan lijkt een carrière als profvoetballer reëel gezien heel ver weg. Maar bij FC Boshuizen heb ik de draad weer opgepakt. Ik heb er dit seizoen al vijftien ingeschopt en er staan ook nog eens elf assists achter mijn naam. Dan is het logisch dat de scouts uit het betaald voetbal een keer komen kijken. Toch?'

Profclubs roepen in koor dat spelers zo jong mogelijk moeten worden binnengehaald in de opleiding van een betaald voetbal organisatie. Toch zijn er altijd weer uitzonderingen. Danny Koevermans bijvoorbeeld kwam als senior van Excelsior'20 uit Schiedam en werd nog international. Jens Toornstra ging van Alphense Boys naar ADO Den Haag en haalde zelfs Jong Oranje.

'De voorbeelden zijn er gewoon, maar ik denk dat er steeds meer gaan volgen. Het geld raakt op en in het amateurvoetbal lopen echt goede spelers. Die Van den Meiracker maakt vijftien goals in de topklasse, dan kan je wel iets hoor. Ik speel qua niveau iets lager, maar ik heb de basis van een profvoetballer na vijf jaar Sparta en vijf jaar Feyenoord. Daarnaast zijn wij natuurlijk geen dure spelers. Het is een gokje waard. Maar waar het vooral om draait is kwaliteit. Ik moet gewoon laten zien wat ik waard ben. Sparta en ADO Den Haag zijn mooie clubs, ik ben benieuwd wat concreet gaat worden', aldus Mendes Rodriques. (Mikos Gouka)

Oud 04-01-12, 22:46 Standaard   #211
Cool Daddy

ADO Den Haag bindt Van Duinen en Coutinho

Mike van Duinen heeft woensdag zijn handtekening gezet onder een contract dat hem tot medio 2014 bindt aan ADO Den Haag.
Er is ook sprake van een optie die de twintigjarige spits mogelijk nog twee extra seizoenen bindt aan de residentieclub.
Van Duinen kwam in het lopende seizoen in elf eredivisieduels in actie. Daarin trof hij viermaal doel.
De aanvaller traint sinds april 2011 mee met de A-selectie en vierde in mei 2011 zijn debuut in het play-offduel met Roda JC (1-2 winst).

Coutinho

Doelman Gino Coutinho verlengde zijn contract met twee jaar, zo maakte directeur Cees Driebergen bekend op de nieuwjaarsreceptie van zijn club.
Zowel Van Duinen als Coutinho beschikte over een verbintenis die medio 2012 zou aflopen.

Volgens Driebergen is de komst van Aaron Meijers van RKC Waalwijk komende zomer vrijwel zeker.
Ook hoopt ADO Den Haag op korte termijn een talentvolle speler van een Engelse club te kunnen huren.

Oud 09-01-12, 17:47 Standaard   #212
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

ADO Den Haag rekent op komst verdediger Omeruo

Kenneth Omeruo staat aan de vooravond van de overstap naar ADO Den Haag. Het is wachten op een akkoord tussen Chelsea en Standard Luik.

Trainer Maurice Steijn sprak in het Spaanse Estepona de hoop uit Omeruo snel te verwelkomen. Maar de ADO is afhankelijk van de snelheid van handelen van Chelsea. De Londense club is in gesprek met Standard Luik over de overname van de achttienjarige verdediger.

Ook na een akkoord tussen Standard en Chelsea zal hij vooralsnog geen kans hebben op speeltijd in de Premier League. De Nigeriaan komt bij gebrek aan interlands niet in aanmerking voor een werkvergunning in Engeland. ADO Den Haag biedt uitkomst door de verdediger op huurbasis over te nemen van Chelsea en hem ervaring te laten opdoen voor hij zich op Stamford Bridge kan laten gelden.
Niet nodig bevonden door vd Brom, dus misschien is hij getipt aan ado?

Oud 09-01-12, 20:20 Standaard   #213
Cool Daddy

Van Boussaboun is inmiddels bevestigd dat ie ook de komende seizoenshelft bij Den Haag speelt.

Oud 11-01-12, 11:17 Standaard   #214
Theo, pak 'm terug

ADO praat met Wormgoor, nauw contact met Chelsea

Vito Wormgoor (23, foto) is een van de beoogde transferdoelwitten van ADO Den Haag. De centrale verdediger van De Graafschap tekende onlangs nog bij tot de zomer van 2016, maar liet wel een gelimiteerde transfersom opnemen. Op dat moment was Wormgoor al op de hoogte van de interesse van ADO. Inmiddels zijn de gesprekken tussen de Hagenaars en de oud-speler van Ajax en FC Utrecht al in volle gang.

'Beide partijen hebben de intentie om er samen uit te komen', zegt commissaris Paul Beyersbergen. Een andere versterking voor de achterhoede komt per direct naar ADO: de Nigeriaan Kenneth Omeruo (18).

Voor zijn komst werkte de club samen met Chelsea. De Londenaren nemen de centrale verdediger, die vorig jaar uitblonk op het WK Onder-20 jaar in Colombia, over van Standaard Luik. Chelsea laat hem de komende anderhalf jaar rijpen bij ADO. Volgens Beyersbergen legde een sponsor het contact met de Engelse topclub.

'Zo kwam ik aantal weken geleden in gesprek met Michael Emenalo, technisch directeur van Chelsea. Zij hebben natuurlijk al een band met Vitesse, maar blijkbaar hebben ze zoveel spelers in huis dat ze nog een Nederlandse partner zochten.'

ADO en Chelsea gaan geen formele samenwerking aan. 'Maar de contacten zijn dusdanig, dat we in de toekomst waarschijnlijk vaker de handen ineen gaan slaan. Wij kunnen daardoor spelers halen die normaal niet naar ADO komen. Zoals Omeruo. Volgens Piet de Visser (scout van Chelsea, red.) is Omeruo echt een groot talent en is hij over twee jaar klaar voor de Premier League. Het komende halfjaar heeft hij bij ons wellicht nog nodig om zich aan te passen, maar we denken dat hij er daarna zal staan voor ons.'

ADO is eveneens zo goed als rond met Aaron Meijers (24), in bezit van een aflopend contract bij RKC Waalwijk. De linksbenige middenvelder tekende voor twee jaar met een optie voor een derde seizoen.

Oud 11-01-12, 13:10 Standaard   #215
Meister 10/11

vitessezuid113's Voetbal Forum schermafbeelding

1st zeiken als er intresse is in spelers van Ado en nu zelf bij De Graafschap proberen Wormgoor en Poepon weg te kapen.

Oud 21-01-12, 09:54 Standaard   #216
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik heb me gisteren maar eens naar het Kyocerastadion (wat een naam begeven en de wedstrijd viel me niet tegen. Integendeel, het was erg leuk, verdedigend van beide partijen erg matig, maar daardoor juist weer aantrekkelijk. Al met al was ADO denk ik iets sterker, maar een gelijkspel is geen onterechte uitslag.

Oud 21-01-12, 18:34 Standaard   #217
Cool Daddy

En waar zat je?

En de wedstijd was inderdaad verre van goed, maar daardoor wel erg vermakelijk en spannend.
Van Den Haag wel slecht om 3 keer een voorsprong weg te geven (hoewel Roda inderdaad de goals net zo makkelijk weg gaf).

Oud 27-01-12, 15:58 Standaard   #218
Theo, pak 'm terug

Verhoek is nu een beetje boos dat ado hem niet heeft gemeld dat Vitesse interesse heeft gehad...

Oud 27-01-12, 19:32 Standaard   #219
Cool Daddy

Arnhem is toch veel te ver weg man, al die files op de A12....

Oud 29-01-12, 12:21 Standaard   #220
Nummer 10

Precies en nu speelt ie lekker met John. Is voor de rest van de familie toch ook veel leuker?

Van den Meiracker zou, na het afketsen van zijn overgang naar NEC, ook weer in beeld zijn voor komende zomer.

Oud 30-01-12, 10:43 Standaard   #221

Lijkt naar Twente te gaan ..... ook best een eind weg voor em.
Oud 30-01-12, 10:53 Standaard   #222
U2

bloodysunday's Voetbal Forum schermafbeelding

Kans is redelijk dat hij gaat? Had bijna getekend bij Nottingham, en had veel zin om te werken met steve.
bloodysunday is offline   Met citaat reageren
Oud 30-01-12, 10:55 Standaard   #223

MaxPower's Voetbal Forum schermafbeelding

Mooi als hij Steve nog een keer verneukt door af te zeggen.
MaxPower is nu online   Met citaat reageren
Oud 30-01-12, 11:02 Standaard   #224
Theo, pak 'm terug

Oorspronkelijk geplaatst door Hork Bekijk bericht
Lijkt naar Twente te gaan ..... ook best een eind weg voor em.
Hij wilde toch niet naar het buitenland?

Hoe zwaar is zijn blessure eigenlijk?

Oud 30-01-12, 11:56 Standaard   #225

Blessure lijkt mee te vallen.
Oud 30-01-12, 12:19 Standaard   #226

Ubenst's Voetbal Forum schermafbeelding

Worden meer namen genoemd dan Verhoek. Zijn tot nu allemaal geruchten. Pas als Janko echt getekent heeft bij Porto, word het kijken wie het word. Plet van Heracles word ook genoemd. Toch een stukkie dichterbij

Ahum, ik edit ff:

Twente meldt zich bij ADO voor Wesley Verhoek

DEN HAAG - FC Twente wil een deel van het geld dat het van FC Porto verwacht te ontvangen voor Marc Janko, investeren in het aantrekken van Wesley Verhoek.
De Enschedese club heeft zich bij Verhoeks werkgever ADO Den Haag gemeld om te proberen de vleugelspeler per direct los te weken.
Dat heeft ADO-commissaris Paul Beijersbergen bevestigd tegenover De Telegraaf.
Janko is in Portugal om het eens te zien worden met FC Porto. De mogelijke komst van Verhoek hangt echter niet alleen daarvan af.
De vleugelspeler heeft zondag tegen NEC (2-0 verlies) een blessure opgelopen waarvan de precieze ernst nog onduidelijk is.
Onderzoek wees uit dat Verhoek, die per brancard van het veld ging, in elk geval niet zijn voet heeft gebroken. Maandag moet de exacte diagnose van de blessure gesteld worden.
McClaren
Twente-trainer Steve McClaren probeerde Verhoek al eerder aan te trekken, toen nog als coach van Nottingham Forest.
Door die overgang zette Verhoek op het laatste moment een streep omdat hij er geen goed gevoel bij had.
Naast Verhoek heeft Twente ook interesse in Heracles Almelo-spits Glynor Plet.

Laatst gewijzigd door Ubenst; 30-01-12 om 12:25

Oud 30-01-12, 20:33 Standaard   #227
Cool Daddy

Ik denk dat ie gaat en denk ook dat voor beide partijen inmiddels het beste is gezien de verstandhoudingen.

Oud 30-01-12, 20:37 Standaard   #228
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Heeft ADO al een vervanger op het oog?

Oud 30-01-12, 20:57 bulb   #229

Yeahinho's Voetbal Forum schermafbeelding

Volgens Johan D. gaat ie dus zeker naar Twente.
Yeahinho is offline   Met citaat reageren
Oud 31-01-12, 07:39 Standaard   #230

Vervanger lijkt Smolarek te gaan woreen.
Oud 31-01-12, 12:07 Standaard   #231
Theo, pak 'm terug

Hoe gaat John Verhoek dit vinden?

Oud 31-01-12, 12:09 Standaard   #232
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Hendril Bekijk bericht
Hoe gaat John Verhoek dit vinden?
Die zal het wel al gehoord hebben.
Otis. is offline   Met citaat reageren
Oud 31-01-12, 12:10 rainbow   #233
Theo, pak 'm terug

Hoe heeft John Verhoek dit gevonden?

Oud 31-01-12, 12:11 Standaard   #234
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Denk gewoon een sms'je.
Otis. is offline   Met citaat reageren
Oud 31-01-12, 12:12 Standaard   #235
AFCA

Da_Sandman's Voetbal Forum schermafbeelding

Fraai filmpje op de NOS vandaag, FC Den Haag schakelt VC Vlissingen uit in de kwartfinale van de KNVB Beker in 1987.

http://nos.nl/video/335935-vlissinge...tegen-ado.html

Oud 31-01-12, 12:12 Standaard   #236
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij vind het hartstikke tof voor hem lijkt mij. Wesley kan nu spelen om het kampioenschap.

Oud 31-01-12, 12:13 Standaard   #237
U2

bloodysunday's Voetbal Forum schermafbeelding

Die keek gister naar VI
bloodysunday is offline   Met citaat reageren
Oud 31-01-12, 13:12 Standaard   #238
Cool Daddy

Oorspronkelijk geplaatst door Da_Sandman Bekijk bericht
FC Den Haag

Die shirtjes ook
En de Haagse matjes natuurlijk

Oud 31-01-12, 17:23 Standaard   #239
Meister 10/11

vitessezuid113's Voetbal Forum schermafbeelding

Leuk dat jullie Ebi hebben naar Nederland hebben gehaald

Oud 31-01-12, 19:10 Standaard   #240
Redactie

Marioow's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door vitessezuid113 Bekijk bericht
Ben benieuwd wat die nog kan brengen. Heeft sinds zijn vertrek naar Spanje weinig meer gepresteerd natuurlijk. Maar wel leuk om hem weer aan het werk te gaan zien.

Oud 03-02-12, 18:08 Standaard   #241
Slaat altijd onverwachts

vakken's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door vitessezuid113 Bekijk bericht
Ik ben heel benieuwd naar hem, of hij het niveau nog aankan! Altijd een fan van Ebi geweest...

Powodzenia ebi!

De Graafschap - FC Twente - FC Schalke 04
vakken is offline   Met citaat reageren
Oud 05-02-12, 18:44 Standaard   #242

Charie's Voetbal Forum schermafbeelding

Ben benieuwd naar de nieuwelingen..
Charie is offline   Met citaat reageren
Oud 06-02-12, 14:19 Standaard   #243

Ik ook ... we zullen het woensdag vanaf 19.00 uur zien, als de wedstrijd tegen AZ wordt ingehaald.
Oud 06-02-12, 14:28 Standaard   #244
Ultrajectum

PBateman's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik heb al zin in zondag, hoop dat we nog een keer 3 punten bij kunnen schrijven en het degradatiespook nog verder weg zal raken.

Oud 06-02-12, 19:41 Standaard   #245
Nummer 10

Een tweede Jens Toornstra vind je niet zomaar: nadat Ahmed Ali (ex-Alphense Boys) niet door kon breken bij ADO, gaat ook Tim de Rijk na dit seizoen weer weg. Hij gaat weer voor Alphense Boys spelen.

Oud 06-02-12, 23:07 Standaard   #246

Charie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door PBateman Bekijk bericht
Ik heb al zin in zondag, hoop dat we nog een keer 3 punten bij kunnen schrijven en het degradatiespook nog verder weg zal raken.
Utrecht hoort ook qua club niet zo laag te staan. Ben benieuwd zondag inderdaad. Utrecht in een soort mini-flow.. ookal zegt dat helemaal niks en Ajax was wel bedroevend zwak..
Charie is offline   Met citaat reageren
Oud 08-02-12, 23:11 Standaard   #247
Cool Daddy

En Den Haag is geen enkele flow, wat een drama wedstrijd zeg. Verliezen van AZ kan, maar de goals zo simpel weggeven dat het 0-6 wordt????

Oud 09-02-12, 10:36 Standaard   #248

Was echt dramatisch. Opstelling en wissels vond ik ook niet bepaald geweldig ...
Oud 09-02-12, 10:40 Standaard   #249
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Speelden allemaal erg flets. AZ kreeg alle tijd en ruimte.

Oud 14-02-12, 17:22 Standaard   #250
Theo, pak 'm terug

@KNVBpers: Aanklager stuurt schikkingsvoorstel naar ADO Den Haag en De Graafschap: geldboete van 20.000 EUR, waarvan 10.000 voorw., (proeftijd 2 jaar)
@KNVBpers: Toelichting: De twee Eredivisieclubs kregen in speelronde 20 hun grasmat niet tijdig speelklaar, ondanks de aanwezigheid van veldverwarming

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:11.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site