![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#201 |
|
ADO Den Haag zou, met NEC en FC Volendam, één van de drie BVO's zijn die zich heeft gemeld bij de manager van Danny van den Meiracker. Dat is een spits van Spakenburg, 22 jaar oud en met 15 goals in de eerste seizoenshelft momenteel topscorer van de topklasse zaterdag.
Volgens de regels zou hij pas in de zomer kunnen overstappen volgens mij. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Waar is Charie?
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
Is dat wat, afgezien van de statistiek Methodmich?
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
|
ADO den Haag gaat 9 januari kijken of Andrea Orlandi, David Cotterill en Thomas Butler van Swansea City in aanmerking komen voor een verhuur naar Den Haag. Verder willen ze dus Danny van den Meiracker op stage laten komen naar het trainingskamp in Marbella. Dat geldt ook voor Garry Mendes Rodriguez van FC Boshuizen en Tim Väyrynen van FC Honka. Wouter de Vogel mag verhuurd worden.
|
|
|
|
|
|
#205 | |
|
Zou ik je niet kunnen vertellen, nog nooit zien spelen. Spakenburg zat de laatste jaren nooit meer bij ons ingedeeld in de Hoofdklasse oude stijl en nu spelen ze Topklasse. De verhalen zijn wel altijd lovend. Misschien zie ik hem begin januari, tijdens trainingskamp in Marbella spelen wij tegen Spakenburg, dus dan zal hij vast wel meedoen. Tenzij hij dan door ADO getest wordt, want ik las net iets van Brord dat die er ook zouden zitten.
Hier nog een bericht van TV West:
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#206 |
|
Afgezien van zijn goals niet, vrij matige voetballer, sterker nog hij is behoorlijk lomp. Veel zeuren tegen de scheids en vragen om kaarten.
Maar ja als hij scoort hoor je niemand uiteraard. Maar goed, ik ben dan ook totaal niet objectief. |
|
|
|
|
|
|
#207 | |
|
NEC heeft nu de beste papieren:
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#208 |
|
Ali Boussaboun blijft waarschijnlijk het hele seizoen bij ADO.
|
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Het een zal wel met het ander te maken hebben ja. Met de keuze voor Boussaboun kiest de club dan voor veilig (kent de club al, traint al lange tijd mee, kost niet te veel).
Ze zullen toch proberen om redelijk in de middenmoot te eindigen, veel meer zit er niet in. Dus niet nodig om nu risico te nemen en/of veel geld te spenderen. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#210 | |
|
Denk dat Van den Meiracker ook pas in de zomer had mogen komen, tenzij de KNVB die regels ineens heeft veranderd. Maar los daarvan denk ik dat je op dit moment ook meer aan Boussaboun hebt, precies om de redenen die je noemt.
Mendes Rodrigues gaat wel mee op trainingskamp waarschijnlijk. Hier nog een aardig stukje uit AD Sportwereld, met de goede en verkeerde spelling van zijn naam om en om gebruikt:
||
|
|
|
|
|
#211 | |
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#212 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#213 |
|
Van Boussaboun is inmiddels bevestigd dat ie ook de komende seizoenshelft bij Den Haag speelt.
|
|
|
|
|
|
#214 | |
||
|
|
|
|
|
#215 |
|
1st zeiken als er intresse is in spelers van Ado en nu zelf bij De Graafschap proberen Wormgoor en Poepon weg te kapen.
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
Ik heb me gisteren maar eens naar het Kyocerastadion (wat een naam
begeven en de wedstrijd viel me niet tegen. Integendeel, het was erg leuk, verdedigend van beide partijen erg matig, maar daardoor juist weer aantrekkelijk. Al met al was ADO denk ik iets sterker, maar een gelijkspel is geen onterechte uitslag.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
En waar zat je?
En de wedstijd was inderdaad verre van goed, maar daardoor wel erg vermakelijk en spannend. Van Den Haag wel slecht om 3 keer een voorsprong weg te geven (hoewel Roda inderdaad de goals net zo makkelijk weg gaf). __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Verhoek is nu een beetje boos dat ado hem niet heeft gemeld dat Vitesse interesse heeft gehad...
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
Arnhem is toch veel te ver weg man, al die files op de A12....
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
Precies en nu speelt ie lekker met John. Is voor de rest van de familie toch ook veel leuker?
Van den Meiracker zou, na het afketsen van zijn overgang naar NEC, ook weer in beeld zijn voor komende zomer. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#221 |
|
Lijkt naar Twente te gaan ..... ook best een eind weg voor em.
|
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Kans is redelijk dat hij gaat? Had bijna getekend bij Nottingham, en had veel zin om te werken met steve.
|
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
Mooi als hij Steve nog een keer verneukt door af te zeggen.
|
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
Hij wilde toch niet naar het buitenland?
![]() Hoe zwaar is zijn blessure eigenlijk? __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
Blessure lijkt mee te vallen.
|
|
|
|
|
|
|
#226 |
|
Worden meer namen genoemd dan Verhoek. Zijn tot nu allemaal geruchten. Pas als Janko echt getekent heeft bij Porto, word het kijken wie het word. Plet van Heracles word ook genoemd. Toch een stukkie dichterbij
![]() Ahum, ik edit ff: Twente meldt zich bij ADO voor Wesley Verhoek DEN HAAG - FC Twente wil een deel van het geld dat het van FC Porto verwacht te ontvangen voor Marc Janko, investeren in het aantrekken van Wesley Verhoek. De Enschedese club heeft zich bij Verhoeks werkgever ADO Den Haag gemeld om te proberen de vleugelspeler per direct los te weken. Dat heeft ADO-commissaris Paul Beijersbergen bevestigd tegenover De Telegraaf. Janko is in Portugal om het eens te zien worden met FC Porto. De mogelijke komst van Verhoek hangt echter niet alleen daarvan af. De vleugelspeler heeft zondag tegen NEC (2-0 verlies) een blessure opgelopen waarvan de precieze ernst nog onduidelijk is. Onderzoek wees uit dat Verhoek, die per brancard van het veld ging, in elk geval niet zijn voet heeft gebroken. Maandag moet de exacte diagnose van de blessure gesteld worden. McClaren Twente-trainer Steve McClaren probeerde Verhoek al eerder aan te trekken, toen nog als coach van Nottingham Forest. Door die overgang zette Verhoek op het laatste moment een streep omdat hij er geen goed gevoel bij had. Naast Verhoek heeft Twente ook interesse in Heracles Almelo-spits Glynor Plet. Laatst gewijzigd door Ubenst; 30-01-12 om 12:25 __________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Ik denk dat ie gaat en denk ook dat voor beide partijen inmiddels het beste is gezien de verstandhoudingen.
|
|
|
|
|
|
#228 |
|
Heeft ADO al een vervanger op het oog?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Volgens Johan D. gaat ie dus zeker naar Twente.
|
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
Vervanger lijkt Smolarek te gaan woreen.
|
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
Hoe gaat John Verhoek dit vinden?
|
|
|
|
|
|
#232 |
|
|
|
|
|
#233 |
|
Hoe heeft John Verhoek dit gevonden?
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
Denk gewoon een sms'je.
|
|
|
|
|
|
|
#235 |
|
Fraai filmpje op de NOS vandaag, FC Den Haag schakelt VC Vlissingen uit in de kwartfinale van de KNVB Beker in 1987.
http://nos.nl/video/335935-vlissinge...tegen-ado.html __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#236 |
|
Hij vind het hartstikke tof voor hem lijkt mij. Wesley kan nu spelen om het kampioenschap.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#237 |
|
|
|
|
|
#238 |
![]() Die shirtjes ook ![]() En de Haagse matjes natuurlijk
|
|
|
|
|
|
#239 |
|
Leuk dat jullie Ebi hebben naar Nederland hebben gehaald
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#240 |
|
Ben benieuwd wat die nog kan brengen. Heeft sinds zijn vertrek naar Spanje weinig meer gepresteerd natuurlijk. Maar wel leuk om hem weer aan het werk te gaan zien.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#241 | |
|
Powodzenia ebi!
|
||
|
|
|
|
|
#242 |
|
Ben benieuwd naar de nieuwelingen..
|
|
|
|
|
|
|
#243 |
|
Ik ook ... we zullen het woensdag vanaf 19.00 uur zien, als de wedstrijd tegen AZ wordt ingehaald.
|
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
Ik heb al zin in zondag, hoop dat we nog een keer 3 punten bij kunnen schrijven en het degradatiespook nog verder weg zal raken.
|
|
|
|
|
|
|
#245 |
|
Een tweede Jens Toornstra vind je niet zomaar: nadat Ahmed Ali (ex-Alphense Boys) niet door kon breken bij ADO, gaat ook Tim de Rijk na dit seizoen weer weg. Hij gaat weer voor Alphense Boys spelen.
|
|
|
|
|
|
#246 |
|
Utrecht hoort ook qua club niet zo laag te staan. Ben benieuwd zondag inderdaad. Utrecht in een soort mini-flow.. ookal zegt dat helemaal niks en Ajax was wel bedroevend zwak..
|
|
|
|
|
|
|
#247 |
|
En Den Haag is geen enkele flow, wat een drama wedstrijd zeg. Verliezen van AZ kan, maar de goals zo simpel weggeven dat het 0-6 wordt????
|
|
|
|
|
|
#248 |
|
Was echt dramatisch. Opstelling en wissels vond ik ook niet bepaald geweldig ...
|
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
Speelden allemaal erg flets. AZ kreeg alle tijd en ruimte.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#250 |
|
@KNVBpers: Aanklager stuurt schikkingsvoorstel naar ADO Den Haag en De Graafschap: geldboete van 20.000 EUR, waarvan 10.000 voorw., (proeftijd 2 jaar)
@KNVBpers: Toelichting: De twee Eredivisieclubs kregen in speelronde 20 hun grasmat niet tijdig speelklaar, ondanks de aanwezigheid van veldverwarming __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
ADO Den Haag #8 Zonder... nee toch mét Wesley
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|