![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Cazorla, wat een held zeg. De moeilijkste capriolen doet die op zijn dooie gemakkie
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hup Roda
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ook zometeen GAE - Real Mallorca
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Haha weer een strafschop.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
De Beule is echt zo'n speler waar ik een hekel aan ga krijgen.
Pingel voor Malaga nu |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Roda style
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Raak, maar Tyton zat er wel aan. Wat een topper
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Waar komt die beule eigenlijk vandaan?
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ben trouwens wel blij dat die vukovic (die van psv iig) niet bij NAC speelt. Wat een drama (aan de bal).
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Echt verschrikkelijk ja..die kerel is ook zo dom volgens mij..loopt steeds verkeerd en heeft veel te veel overtredingen nodig..
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Biemans ben ik niet zo'n fan van, maar die is als back-up wel handig en kan wellicht nog wat groeien met betere spelers om hem heen. Broekhof vind ik ook een prima speler en hij zal als mede-linkspoot de concurrentiestrijd aan moeten gaan. Vukovic lijkt momenteel een streepje voor te hebben helaas.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Die Monteyne is een toppertje, dat zie je gelijk
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
faal Scheids
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Roda krijgt geen poot aan de trapper.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Robbie de gekste
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Is het geluid van commentator ook zo waardeloos bij jullie?
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Lijkt me wel over de lijn.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Leek me gewoon over de lijn.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Die bal was er echt overheen, maar was moeilijk te zien voor de grens denk ik.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Die ideale schoonzoon outfit incusief dat kapsel
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
Kah .
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Kah, je word morgen pas 31
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
0-1 Mallorca
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Over Kah gesproken, ik ben aan het overwegen om mijn avatar te vervangen nu hij niet meer bij Roda speelt
.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Waar wordt die wedstrijd gespeeld Hendril?
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Kromkamp maakt de 1-1
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
1-1.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
haha scheids ziet weer niet dat de bal dik over de lijn is, maar nu gaat de rebound erin
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Neem Sutchuin dan..niemand die het ziet op dat postzegelformaat
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
2-1 nu voor de Eagles (own goal)
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ik kwam er ook pas om half 8 achter...
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ramzi had net echt een bazenachtie
![]() Grote kans gemist door Roda voor 2-1 edit: En vlak daarna Fledderus op de lat __________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Mallorca speelt hier tig wedstrijden en heeft een gigantische selectie mee..Zoals ik het begreep is het vandaag min of meer het tweede elftal dat speelt.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Speelt Malaga met het sterkste elftal?
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Dan zal ie zondag wel spelen tegen Feyenoord.
En de rest van de aankopen? |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Nee, bijna compleet ander team dan dat tegen Utrecht met 0-3 won. Beetje een mix geloof ik. Cazorla, Baptista en Joaquin wel basis, maar bijv Nist, Mathijsen, Demichelis, Toulalan niet. Cazorla en Joaquin er nu ook al uit.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
En rood Malaga
![]() 2x geel voor Camacho __________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Dat commentaar
![]() Vervelend voor Camacho..die is nu geschorst voor de volgende oefenwedstrijd en hij mag dus niet spelen in de Kuip, wat toch een bijzonder stadion is..kom op..die gast speelt in Spanje
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Inderdaad, alsof Camacho daar ook maar een seconde wakker van ligt.
|
|
|
|
|
|
#50 | |
__________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|