![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Nieuw seizoen, nieuwe structuur, nieuw topic, nieuwe spelers, nieuwe kansen.
Vorige topic: FC Den Bosch #5 Zonder Play-Offs..... |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Meer mooie groepsfoto's van de Europese trip:
.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Wel gaaf hoor, zo'n tripje. Moet Den Bosch toch gewoon elk jaar doen voor die 150 mafkezen van jullie.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Een Charlton-fan vertelde dat Feyenoord een paar jaar geleden met 300 man was, dus dan doen wij het zo slecht nog niet met 150. En dat terwijl de friendly pas anderhalve week geleden ofzo werd geregeld en we midden in de bouwvak zitten...
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Mooi tripje
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Volgend jaar weer een tripje graag die ik wel mee kan maken, bij voorkeur buiten Londen aub
__________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ben jaloers hoor. Lijkt me heel, heel gaaf om op die manier met je club een keer 'europees' te kunnen spelen.
(wat was eigenlijk de uitslag van die wedstrijd?) |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
1-0 voor Charlton.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ze verloren 1-0
Leuke foto's
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Dit is ook een mooie foto, hoe ze vol bewondering kijken __________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
En dan graag wat ruimer van te voren bekend maken.
__________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
In het stadion had ik het niet echt door, maar toen we het stadion uit liepen (en later op Twitter) kwamen er echt heel veel bewonderende reacties van de Charlton-supporters. Opmerkelijk, dat fans van zo'n Engelse club (met een prachtig stadion waar er 27.000 in passen) opkijken van 150 gekke Bosschenaren die hun club vocaal supporten.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Wimpie weg
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Telefoonfotootjes aan elkaar geplakt
. Mooi stadion. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Gaaf zeg
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Dat vind ik nu al het nieuws van dit seizoen, dit zag echt niemand aankomen
__________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
1-0 tegen Jong PSV. Aanvallend gaat het echt zeer moeizaam
.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Willem wat doe je ?
![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
9-0 tegen BVV, joepie
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Doelpuntenmakers in de voorbereiding:
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
We gaan weer beginnen!
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Gelijk een leuke wedstrijd.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Zo richting De Vliert. Buitenhuis en Van Weert verrassend in de basis. Nieuwelingen Seuntjens, Vlug en Rashid op de bank.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Zo, de kop is eraf. Een puntje tegen onze 'angstgegner', mogen we niet ontevreden mee zijn.
We creëerden vrijwel niks. __________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Wat gebeurde er nou precies bij beide rode kaarten. Was beide keren niet in beeld.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Beide konden niet echt imponeren voor de goal dus is dit wel terecht denk ik.
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Als van Weert geen rood had gehad had had hij hem ook niet had gehad denk ik. __________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Die verdediger van Zwolle kneep van Weert in zn zak.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik ga straks even rustig samenvattingen kijken, maar proficiat met het eerste puntje.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Van Weert 2 wedstrijden schorsing waarvan 1 voorwaardelijk (proeftijd van 1 jaar).
__________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Valt niet tegen.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Eentje.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Zoiets hadden wij ook, maar dat is aardig dood geloof ik
![]() Heeft ons wel veel media-aandacht opgeleverd toen omdat we de eerste in NL waren. __________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Komen er nog supporters deze kant op voor de bekerwedstrijd van jong FC Den Bosch?
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Weinig kans, Frans.
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Ik ben een beetje aan het groundhoppen omdat ik tegenwoordig een auto heb met tankpas. Komende vrijdag wilde ik Den Bosch aandoen. Kijk ik op de site zie ik dit staan, controleren ze dit echt?
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Yup maar anders regel ik wel een kaartje voor je
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Zouden ze dat echt bij iedereen checken ja? Kan het me haast niet voorstellen, maar heb er geen ervaring mee... Dos, voor jou kan idd altijd voor een kaartje gezorgd worden
.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Vorig seizoen bij elke wedstrijd waar het van toepassing was en waar ik een kaartje voor kocht moest ik hem steeds laten zien, ik kocht 'm overigens ook steeds bij dezelfde persoon.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ik kom er op terug. Alvast bedankt
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
Het is maar goed dat ik niet ben gegaan, wat een dramatische wedstrijd.
Brock was de enige die me nog een beetje kon bekoren. In de eerste helft werd Verbeek weinig gezocht maar als hij gezocht werd was het meteen dreigend, maar toch wisselt Groenendijk hem. Had dan Reniers eruit gehaald, die is al tijden uit vorm. Verder wil het nog niet echt lukken bij Seuntjens op z'n zachtst gezegd. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Afgrijselijke wedstrijd zeg. Heb hem ter nauwernood uit kunnen zitten. Twijfel alleen of dat moment van Reiniers buitenspel was waar hij uit scoorde, maar kon niet goed in beeld gebracht worden.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Het deed pijn aan de ogen wat Telstar en FC vanavond lieten zien.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Als ik deze wedstrijd thuis voor de buis had bekeken had ik weggezapt maar Schoonenberg blijft cult, die pisbakken
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Iedereen denkt maar dat wij nog een topclub zijn in de JL, en zomaar ff van iedereen winnen
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Jullie zijn niks meer.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Nog steeds onder ons Robbie
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
FC Den Bosch #6 Met heel ons hart!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|