![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
Fantasy Premier League - a Fantasy Football Game for the Barclays Premier League
It's back!!! ![]() ![]() Om mee te spelen in deze traditionele jaarlijkse league, deze code invoeren: 79-344 Wie zal er in jouw team starten? Suarez? Ashley Young? Tevez? Torres? Rooney? Vidic? De Gea?Enkele opzichtige wijzigingen in de regels:
Deadline voor de eerste speelronde is 13 augustus 12:30! Gameweek 1Fixtures Blackburn v Wolves Fulham v Aston Villa Liverpool v Sunderland QPR v Bolton Tottenham v Everton Wigan v Norwich Newcastle v Arsenal Stoke City v Chelsea West Brom v Man Utd Man City v Swansea Game on ![]() PS: alsjeblieft één team per persoon PS2: Ga niet je team hier neerzetten of melden welke spelers je in je team hebt. Dat kan leiden tot gedragsverandering ten behoeve van andere teams wat weer kan leiden tot veelal dezelfde teams. Niet leuk ![]() PS3: een console waarop ik graag weer FIFA11 wil spelen ![]() Game on! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
AANWEZIG
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Adam 9.0
![]() yaya, is ook behoorlijk duurder geworden
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
De prijzen zijn inderdaad flink gestegen t.o.v. voorgaande jaren
Ik heb mijn team al (v0.0.1 that is)
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Heb net ook mijn team gemaakt.
![]() Hier onder de spoiler staat-ie Spoiler
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Awww...ik was juist zo benieuwd naar JOUW team
Anyways, teamversie 0.0.2 is gemaakt En dit is een blijvertje! Echt!
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bij mij zijn teams na twee of drie weken wel blijvertjes. Maar dat is vooral zo omdat ik dan niet meer meespeel.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Ik gistermiddag nog checken of je al een team kon maken, was het nog dicht
![]() Maar dat wordt nog leuk een paar weken puzzelen
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
ik heb gister avond ook al .001 gemaakt. Een paar namen stonden al vast, voor de rest was het lekker puzzelen, maar ik kwam keurig uit 0
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Ja, het ging (voor jullie) gisteravond los, tegen half twaalf. Mijn team is echt set, ik ben echt zeer tevreden met wat ik op het moment heb staan. En dat heeft deze jongen niet zo vaak
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Mijn team gaat nog wel gewijzigd worden...op 15 plaatsen denk ik
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ben er weer om m'n 3de plek verdedigen
Lastig om een nieuwe opstelling te maken. Vaste keuzes van vorig seizoen zijn te duur nu . Moet even flink wat tijd steken in de nieuwelingen denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik doe ook maar weer eens een jaartje mee.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Present, en alleen door Smeich al zet ik Torres erin.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
ik heb gelijk eigenlijk al een team waar ik mee tevreden ben. Paar namen stonden al vast voor me, en de rest was ook vrij simpel
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ah ik ga ook weer meedoen heel fanatiek om later alles weer te laten vallen als elk jaar
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik zal ook wel even een teampje maken die ik na 3 week vergeet.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ingeschreven. Hopen dat ik het niet vergeet bij te houden dit jaar.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Flauw dat je alleen Premier League clubs als favo mag kiezen trouwens,
.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Mijn team
, mijn spitsen en keepers ![]() Geen idee hoe dit werkt, ben benieuwd hoe lang ik dit vol houd
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
40 % van de teams heeft Suarez
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Heeft iemand Tevez?
.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Nee, Suarez uiteraard!
Doe ook maar een keer mee, heb mijn team klaar, was nog behoorlijk puzzelen maar nu opzich wel tevreden Edit: Argh, wil zo graag vdv in mijn team maar hij is zo duur
Laatst gewijzigd door giejay; 03-08-11 om 22:48 |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
vurnon-in-de-basis
Deze teamnaam
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
moeilijkmoeilijkmoeilijk...
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
vooralmetpotentieleafgelastingendezeeerstespeeldag
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ik moet ook last minute nog even kijken wat voor domme keuzes ik nu weer heb gemaakt.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
ach, dat kan tot zaterdag ochtend. Eerst maar es horen wat er afgelast wort.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Na een zomertje weg van het forum, ben ik er weer om de start van het nieuwe seizoen mee te maken.
ON: Ik heb me aangemeld. Ik heb alleen veel moeten puzzelen wie ik nou zou selecteren. De hele top 6 (City, United, Arsenal, Liverpool, Tottenham en Chelsea) lijken wel geblesseerd te zijn ![]() N.E.C. WORDT KAMPIOEN
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik heb em wel af denk ik
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ok, Fabregas uit het team halen...
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
Je kunt ook je team zo laten staan en dan het seizoen beginnen met vier Pool spelers en dus vanaf nu niet meer aan je team sleutelen. Je dient dan wel alleen bij je eerste transfer in het seizoen één van deze te wisselen. Dus, je kunt het gehele seizoen met vier spelers van Liverpool spelen zolang je geen transfers maakt
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
dat snap ik. Daarom is het kut dat ik mijn team nu nog wil aanpassen
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Aquilani er maar uit. Ik twijfel toch over hem, maar ik hoop dat ie kan overtuigen dit seizoen. Weet ook niet zeker of hij morgen mag starten
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Toch maar voor de laatste keer kijken.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
En ja hoor, van twee spelers is er 75% kans dat ze meespelen. Aanvaller en verdediger, maar ik heb goede subs dus ik denk dat ik ze gewoon automatisch gewisselt laat worden.
EDIT: 6,7% van de mensen heeft de geblesseerde Hernandez opgesteld. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
Wordt een leuke eerste ronde als dit zo doorgaat, ik kan helemaal niet meer inloggen
![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik heb Hernandez ook nog inderdaad, maar het inloggen lukt van geen kant. Suarez ook twijfelachtig.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ik kon vanochtend na die post van Demon nog wel een wijziging doorvoeren, maar nu kom ik er ook niet in.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
Ik kwam er tussendoor gelukkig nog wel door, en heb meteen mn halve team nog omgegooid
Al had ik ook met het oude team denk ik wel 11 actieve spelers gehad.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
Beetje jammer dit. Misschien in het vervolg maar wat duurdere servers, dan maar eenmalig betalen.
__________________ [size=xx-small]Ik reageer soms wat overdreven ;([/size] |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Fantasy Premier League 2011-2012 is LIVE!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|