![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Laatst gewijzigd door mcyodogg; 12-08-11 om 22:36 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nieuws samengevat van deze week:
- Michael Essien loopt zware knieblessure op en is er minimaal 6 maanden uit - Chelsea wint de eerste (besloten) oefenwedstrijd van Wycombe met 3-0 - McEachran en Bertrand teken resp. voor 5 en 4 jaar bij - Eerste aankoop is dichtbij met keeper Thibaut Courtois die voor 6 miljoen van Genk komt (en wordt een jaar terugverhuurd) - 27 miljoen voor Modric geboden, Spurs wil niet, Modric dient transferverzoek in, maar zaak zit voorlopig vast |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
En als je de Copa Amerika volgt dan kun je daar ook, wederom, uit opmaken dat Ramires shit is
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hoeveel jeugdspelers zijn er sinds Abramovich doorgebroken bij Chelsea?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
net zo weinig als voor hem
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Terry voor hem, niemand na hem. Als ik het me goed herinner
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Wel een heel stuk meer dan alleen Terry voordat Abramovich kwam
![]() Jeugdopleiding is flink hervormd 6 jaar geleden, maar het is natuurlijk niet zo dat je er een euro ingooit en er dan een talent onder uit de automaat te halen valt. Er zijn op dit moment een handvol spelers die de overstap naar het eerste gemaakt hebben, kijken wat er blijft plakken. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Volgens The Guardian gaat Chelsea nou 30 miljoen bieden voor Modric. Dus in een maand is hij volgens Chelsea 8 miljoen meer waard geworden, zonder ook maar 1 minuut te spelen
![]() Het lijkt een beetje op de oude Competitie Manager, waar je met je muis over een transfer moest onderhandelen binnen 30 seconden. Elke keer een klein stukje naar boven bewegen in de hoop dat er nou wel toegehapt wordt. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bij het lachwekkende eerste bod blijft het dus niet.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
En Courtois is rond. Beetje onplezant als een speler een transfer forceert. Desalniettemin heeft Genk wel een mooi bedrag ontvangen.
1e oefenwedstrijd net met 1-0 gewonnen van Pompey door eenneigen goal van Ben Haim. Ik heb maar met een half oog gekeken, maar grote verandering in spel was er nog niet te merken. Laatst gewijzigd door mcyodogg; 16-07-11 om 18:00 |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hij wordt nog een jaar terugverhuurd toch?
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Daar was eerst wel sprake van, maar daar zit Genk niet meer op te wachten mag je aannemen. Hij zal nog wel verhuurd worden denk ik, maar aan een andere club.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Die Courtois lijkt mij een goede vangst van wat ik gezien heb.
Begin van het jaar 3e keeper laten zijn en dan na een half jaartje 2e keeper van maken. __________________ Winnaar WK-Draft: Mixed Wereld. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Met Hilario en turnbull als concurrentie is hij by default al 2e keeper, alleen misschien wil de beste jongen meer dan alleen reserve wedstrijden spelen volgend jaar.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Schijnt dat Atletico hem wil huren.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Is alle vertrouwen in Asenjo weg dan?
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Inderdaad, dat kan ik me niet voorstellen
Onzinnig
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Dat weet ik zo niet. Speelde iig niet mee in de oefenpot eergister, maar daar waren sowieso geen toppers bij. Ook al is dat weer logisch aangezien die praktisch allemaal nog in Zuid-Amerika zitten.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Schorseeeeeeeeee
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Voor straf mag die speler Terry voor zijn rotkop trappen
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Terry (mooi beargumenteerd niet?)
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
edit; dat ging ergens anders over
Laatst gewijzigd door Conundrum; 17-07-11 om 23:08 __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Die bal mooi van de lijn gehaald
![]() Bosingwa ![]() Hilario
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Anderson en Alex gaan dus bij Vitesse worden ondergebracht.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
![]() Hij heeft goede reflexen, is redelijk goed in positie kiezen en weet goed hoe hij zijn lichaam ergens voor moet gooien, maar zoals hij nu is zal hij in een seizoen in de PL minstens 10 doelpunten tegen krijgen alleen al uit de rebound. Goed wegwerken doet hij niet aan, hij staat alleen maar in de weg en hoopt dat de bal niet voor de voeten van een tegenstander komt. Hij is nog jong, maar ik betwijfel of het Chelsea materiaal wordt. |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Hoe je hem omschrijft is het net Scott Carson, en dat is geen compliment.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
haha, inderdaad
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Wanneer weet AVB wat hij met het elftal wil?
Zou fijn zijn als hij Rajkovic (lees: Vitesse) ff duidelijkheid gaat geven. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Eerst ff voetballen en geld tanken in Azie, daarna spelers kopen en dumpen.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
A Rajkovic Update
The young Serb was signed by Chelsea almost 6 years ago, but hasn't featured for the club due to problems with his work permit. But promising signs came when the youngster featured for Chelsea in the friendly game against Wycombe as well as against Malaysian XI. But the official word seems to be that Rajkovic hasn't been given a work permit this time around either, so he will be loaned out another year. Read more: Chelsea - A Rajkovic Update Jammer voor hem; lijkt mij positief voor Vitesse. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik denk ook niet dat ie bij vitesse international wordt, kan je hem net zo goed verkopen,
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Maar nu staat er al "als" en "kan" in 1 zin
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#38 |
Drogba wil contract verlengen bij Chelsea __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
Ik verwacht toch nog wel dat VB een orthodoxe winger binnenhaalt.
|
|
|
|
|
|
#41 |
'Chelsea richt zich na Modric op Pastore' __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Van de volgende speler moet je wel op de hoogte zijn van zijn kwaliteiten.
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
En nu officieel rond. Ik verwacht dat Oriol later deze week volgt.
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
Wat is dat voor speler, Oriol? Ik zou een Adam Johnson wel bij jullie willen zien in het systeem dat AVB zal gaan hanteren.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ja, dat vroeg ik me een paar post geleden ook al af. Maar hij is dus gehaald om het verlies van Essien op te vangen. Is een verdedigende middenvelder die ook centraal achterin kan spelen. Hij is sterk en heeft een goede passing. Maar al deze info heb ik ook maar uit tweede hand, veel meer dan een paar YT-videos heb ik niet van hem gezien.
Dat Johnson-gerucht is nou inderdaad ook opgepakt. Ik weet niet, ik denk niet dat City hem snel verkopen, maar misschien dat ene meneer Aguero hun gedachten doet veranderen. Maar om nou op afdankertjes van City af te gaan heb ik ook zo mijn vraagtekens bij. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Jonhson zou ik ook graag bij Liverpool zien. Dat is zeker geen afdankertje in de negatieve zin van het woord...
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Yosssii, zonde dat die weer weinig gaat spele dit seizoen..
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Dat is helemaal niet gezegd. Gister was hij een van de beteren vanaf '10', als ie dat nog een paar keer doet kan hij best basisspeler zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Viel vorig jaar voor zijn blessure ook tegen, qua speeltijd..
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Chelsea FC #4 The Blues Redemption
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |