![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Hopelijk naar United
Ajax __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Mag van mij komen maar Scholes kan ie niet vervangen.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lekker soort van Scholes rol aanmeten zodat Vurtje op 10 kan in Oranje.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
De Scholes van de laatste seizoenen speelde pas gecontroleerd he, daarvoor speelde hij veel verder naar voren.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Met Sneijder zou je (met nog één goede CDM, type De Jong) wel een perfecte counterploeg hebben. Maar die CDM-positie moet de voorkeur hebben vind ik, dat maakte de wedstrijd tegen Barcelona wel duidelijk.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Als je de berichten mag geloven dan gaat Man Utd hetzelfde bieden als Malaga (40 miljoen euro), maar wil Sneijder 280.000 euro per week verdienen, waar Utd maximaal 240 zou willen betalen (zelfde als Rooney). Dus een keuze voor Malaga zou een keuze voor het geld zijn, like d'uh.
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik mag hopen dat ze geen 40 mln ophoesten voor die omhooggevallen kabouter. Zorg dan dat je Modric zover krijgt om te komen met 'n wat hoger salaris. Dan versterk je jezelf en verzwak je 'n "concurrent" ..
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Als hij voor 40k in de week meer naar Malaga ipv Manchester gaat.. dat zou wel verrot zijn. Gewoon 240.000 Euro in de week niet voldoende vinden, wat een wereld.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Laat m voor 40M en 240k salaris maar lekker wegblijven. Ik heb veel liever voor 32M en 140k Modric.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Malaga? doe het niet jongen...
__________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ah prima, ik dacht even dat je met Vurtje Vurnon bedoelde. Ik schrok al even. Vandaar dat ik zei "Vaartje".
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
.
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Grote kans van wel ja.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Denk dat je voor Modric ook richting 40 zal moeten, dat spelen ze bij de Spurs altijd wel goed (zijn en blijven joden he).
Vraag is dan voornamelijk wat Utd wil, want in het geval Modric pluk je een concurrent. Beiden zouden denk ik prima passen bij Utd qua spel. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Denk dat je met Modric wel meer opties hebt, in een ploeg die toch al niet de nadruk legt op slechts een speelwijze.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
240k godver zijn ze helemaal gek geworden
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Dat is de gehele voetbalwereld (of algemeen topsport wereld) al jaren
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Berbatov zou evt ook in de ruil gebruikt kunnen worden, maar ik ga er niet vanuit dat Modric komt, zal wel Sneijder worden. De hele club "roept" al om z'n komst. Morgen weten we mogelijk meer.
|
|
|
|
|
|
#22 | |
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
wat verdient sneijder bij inter per week dan?
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
140.000 of zo?
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Volgens de lijst van 100 best betaalde voetballers, die pas geleden verscheen:
86. Wesley Sneijder – Internazionale – €333.000 – €4.000.000 333.000 per maand, reken maar uit dus. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Hij heeft toch een contractverbetering gehad dit seizoen?
|
|
|
|
|
|
#28 | |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Gewoon naar Ingurlund gaan en niet meer op 10 komen
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
De transfer lijkt er nu echt te komen. Wesley zelf is naar 't schijnt akkoord gegaan met 195.000 pond/week en Inter zal 'n bod van 35 mln pond gaan accepteren.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Mooi, weer wat centen voor Ajax.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Hij zal het nu wel anders in moeten vullen ja.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Wordt tijd dat Sneijder gaat tekenen, dan kan Velthuizen ook eindelijk weer zijn salariseisen bekend maken...
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
||
|
|
|
|
|
#36 | |
Sneijder mooi niet meer op 10. Eindelijk snapt een coach wat zijn beste positie is
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik wilde het net posten, Gasperini doet wat Van Marwijk niet durft.
Hopelijk blijft ie daar staan, komt Sneijder naast De Jong en kan Van der Vaart eindelijk op tien achter zijn maatje Van Persie. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
van Bommel gaat er toch niet uit.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Maar Van Bommel is wel aan zijn laatste periode in Oranje bezig. Met het complementaire duo De Jong - Sneijder kun je nog vooruit straks.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Natuurlijk niet, dan zou De Jong er uit gaan.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Dat is ook weer waar, voor Van Bommel houdt het na het EK op.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
3000 fans op de training gisteren, die zich met name bezig hielden met het toezingen van Sneijder om bij Inter te blijven, meer als oproep naar de club hem te behouden.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Die tattoo
!![]() Hier wat betere kwaliteit (beetje NSFW): Spoiler
Laatst gewijzigd door Pres; 27-07-11 om 16:17 |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Dat mensen zich vrijwillig zo lelijk maken met tattoo's
![]() Aardig buikje heeft hij daar trouwens. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Die Pens! Ik voel me goed over mezelf!
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik hoop dat er een scheiding komt, zit ie dan met zn tattoo
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Hij krijgt al inhammen, dan ook nog een scheiding?
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Op 3 minuten na de beste ter wereld. ![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Wesley Sneijder topic #4 Brengt nog steeds geld in het laatje.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|