![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
AZ-Grunn is toch wel de kraker.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Gelukkig moeten we tegen een club die kampioen wil worden. Vinden misschien de beker minder belangrijk.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Zitten leuke potjes tussen
( vooral in de 2de ronde )
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Wanneer zijn de eerste wedstrijden?
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Denk je aan een mooie loting als je de eerste ronde doorkomt tegen AFC, speel je tegen FC Dordrecht.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Almere moet tegen winnaar H.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Wat een kut loting :s
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
We beginnen en eindigen dus in de Kuip?
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hopen dat Noordwijk wint van EHC, kan ik op het fietsie naar de wedstrijd tegen Ajax.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Excelsior tegen Excelsior zou wel grappig zijn
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Muto ook niet
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Lienden uit waarschijnlijk, die hebben we een paar jaar geleden ook al gehad, maar dan thuis.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Geen idee, ik heb het totaal niet gevolgd.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Als Goes weet te stunten spelen ze in de 2e ronde thuis tegen FC Twente. Never gonna happen, maar wie weet
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
IJsselmeervogels moet eerst zelf eens zorgen dat ze dan al in vorm zijn, maar dan zouden ze zeker een kans hebben.
@ Plato: oké, ik dus ook niet. Ik wist dat er in district Noord ook nog gespeeld werd om een extra plaats, maar in Oost moeten die wedstrijden schijnbaar nog gespeeld worden. Ah, Bas heeft het al geplaatst. Ja, dat wint Lienden volgens mij normaal gesproken wel, al weet ik niet hoe goed Bennekom momenteel is. Berkum heeft het vorig seizoen in de beker heel knap gedaan, in de competitie niet zo. Laatst gewijzigd door Sybrand; 05-07-11 om 11:18 |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Heb ook nog geen idee hoe sterk wij dit seizoen zijn, selectie is nog niet rond en de meeste nieuwelingen ken ik nauwelijks. Vooral veel jonge spelers, nog weinig ervaring. |
||
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
ARC mag indien het wint van Quick'20 het opnemen tegen MVV thuis, toch wel leuk.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Een thuiswedstrijd tegen het grote Excelsior uit Rotterdam moet er zeker inzitten! Verliezen tegen een zondag 2e klasser zou schandalig zijn.
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
En daarbij ben ik zelf wel geinteresseerd in een avondje sportpark Westmaat. Vrees dat wij naar AFC niet eens zouden mogen afreizen. |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Hoop dat het Scheveningen wordt voor ADO.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Haha, ik leef inderdaad teruggetrokken. Op enkele topics na.
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Maar als Dordt het normale niveau haalt, winnen ze gewoon bij IJsselmeervogels hoor. Zal niet heel makkelijk zijn, maar er zit toch nog wel een niveauverschil tussen de kampioen van de Topklasse en een ploeg die voor het linkerrijtje van de JL moet kunnen spelen. Hebben de Vogels een goede dag en Dordt een mindere, dan kan het lastig worden. Mooie loting voor Zwaluwen ook. Moeten wel winnen bij GOES, maar als dat lukt, mogen ze thuis tegen FC Twente. Capelle mag een Engelse beukpartij spelen tegen WKE en krijgt bij winst Den Bosch op bezoek, leuk. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
De 'voorcompetitie' om een plek in de eerste ronde is begonnen.
Zondag won Alphense Boys met 0-2 bij Valken '68. Vanavond gaat Valken '68 op bezoek bij DCV. Een nederlaag is einde verhaal voor de Valken en dan zullen Alphense Boys en DCV zondag in Alphen onderling bepalen wie tegen Montfoort mag spelen. Woensdag beginnen Bennekom en Berkum de andere nacompetitie, waarin ook Alverna speelt. Hier gaan twee clubs uit door, die spelen tegen FC Lienden en Urk. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Blijft spannend: DCV - Valken '68 1-3, dus zondag de beslissing bij Alphense Boys - DCV. De Boys kunnen gelijk spelen.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
H VCK - Argon 0-5
J Goes - Zwaluwen Vlaardingen 1-5 Argon - Almere City FC Zwaluwen Vlaardingen - FC Twente __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Vreselijk slecht van Excelsior'31. Nog een paar minuten verlenging doorkomen en toch door. 2e keeper Kampjes die de bekerwedstrijden keept maakt een zeer matige indruk.
En door, 1-2. Laatst gewijzigd door Vaduz; 24-08-11 om 22:39 __________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
WKE uit, altijd leuk.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Al bekend op welke dag Sybrand?
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Zwaluwen-uit, kan niet beter... die club speelt op een paar honderd meter van mijn flatje in Vlaardingen.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Verrassend dat veel zondagclubs van zaterdagclubs hebben gewonnen.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ook al op de 20e?
__________________ Hoooooo GENOOOOOOOOOOOT |
|