|
|
#1 |
![]() Selectie: Keepers: Jelle ten Rouwelaar Jimmy van Fessem Verdedigers: Eric Botteghin Jordy Buijs Donny Gorter Jens Janse Kees Luijckx Middenvelders: Roly Bonevacia Pim Bouwman Tim Gilissen Nemanja Gudelj Robbert Schilder Mike Zonneveld Aanvallers: Matthew Amoah Omer Bayram Florian Jozefzoon Anthony Lurling Alex Schalk Mats Seuntjens Technische staf: John Karelse (hoofdtrainer) Gert Aandewiel (assistent) Arno van Zwam (keeperstrainer) NAC SITES Officiële NAC site Fanzine DeRat Online B-Side Rats De Combilozen Laatst gewijzigd door Thieske; 04-07-11 om 23:15 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Iemand inspiratie voor een TT?
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
"Held op zoek naar een nieuwe geel zwarte club"
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
'' NAC 'eindelijk verlost van het wonderkind' Breda. ''
__________________ There is only one FC Groning. #T Robert Maaskant |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Waarom staat dit in Algemeen
?
__________________ Fac ut gaudeam |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Maar eens die vriend van me tikken geven
. Of nouja, het kunnen nog de Buitenlandse clubs zijn .Maar voor 5 ton Amoah laten gaan is wel het domste wat je kunt doen. Geen fatsoenlijke spits die je daarvoor terug kunt halen en dan gaan we toch rap richting eerste divisie vrees ik. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Zal wel loslopen toch? RKC is met afstand degradatiekandidaat nummer één en VVV, Excelsior en in iets mindere mate De Graafschap moeten ook nog fiks investeren om uit de degradatiezorgen te blijven. De selectie van NAC ziet er voorlopig toch nog beter uit dan die van deze clubs.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
Daarnaast is het dan wel zo'n dunne selectie en moet het centrale verdedigingsduo het ook nog maar bewijzen.. |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Volgens mij gaat er ook nog wel een flink deel van de tranfersom naar Dortmund.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
3 op een rij..
KNVB beker loting jongens.. wat denk je? We spelen thuis! Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
..... of niet Marioow ? Vitesse krijgt dan ook weer wat ( mocht ie naar het buitenland gaan , bij binnenlandse transfers geld dat volgensmij weer niet ) En tot eind sept
Laatst gewijzigd door vitessezuid113; 05-07-11 om 11:02 |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Haha nee doet toch maar niet. Zoals Superheld al zei waar vind je een spits die er tussen de 10 en de 15 inschiet per seizoen voor 500.000 euro. Ook al is zijn salaris vrij hoog ben ik hem liever niet kwijt.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Lastig potje tegen Dongen geloof ik.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
1-3 geworden
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Was inderdaad een lastig potje. Dongen bood goed voetballend tegenstand en NAC dwong niet echt veel af.
Zeker al een zware training achter de kiezen gehad vandaag. |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
NAC wist blijkbaar niet dat ze op kunstgras gingen voetballen. Karelse en spelers boos. Wat een club blijft het toch
.Verder:
|
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Deze week nog een aanvaller en verdediger hopen ze bij NAC..
Ik vrees Vincken als vervanger van Leonardo .
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Daar is D'n Karel het nog niet mee eens.
![]() Karelse op NAC.nl: " We kwamen hier aan en zagen dat we op kunstgras moesten spelen. Daar waren we op zijn zachtst gezegd niet blij mee. Tegen IJsselmeervogels moeten we ook al op kunstgras spelen, maar daar voelen we niets voor. Ze regelen maar iets anders. Het is onverantwoord om in de voorbereiding tot twee keer toe op kunstgras te moeten spelen. Ik neem deze wedstrijd daarom niet serieus. Op een gewoon veld zouden we veel minder problemen met deze tegenstander hebben gehad. We wilden Mike Zonneveld een hele wedstrijd laten spelen, maar vanwege het kunstgras besloten we hem uiteindelijk maar een helftje te laten meedoen. " |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Net gebeld "namens NAC" of ik een "gratis SIM-kaart" wilde als dank voor de steun van afgelopen jaren. Gesprek maar meteen afgekapt. Alsof NAC op dit moment cadeautjes uit gaat delen.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Wat vinden de mensen hier tot nog toe van Eric Botteghin?
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Valt nog weinig over te zeggen denk ik. Alleen nog maar tegen amateurs gevoetbald.
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Vind het ook onzin, dan had intern de communicatie maar op orde moeten zijn. Hadden ze een van de twee kunnen weigeren.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Moet hem zelf nog kijken maar dit was vandaag op tv, zal vast over hoppen en NAC gaan maar ook de financiële situatie.
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
En zo blijken er zoals altijd 2 kanten aan een verhaal te zitten. Als supporter kun je er verder weinig mee, behalve dan dat Ed overkomt als de juiste man op de juiste plaats.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ik ben wel benieuwd naar de details van de overeenkomsten. Rentepercentages etc. NAC staat natuurlijk nog steeds tegen de muur waardoor ze weinig anders kunnen dan accepteren wat Hoppen zegt.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
Inderdaad. Als je in de positie waarin NAC zit een deal opnieuw moet uitonderhandelen valt dat natuurlijk nooit in je voordeel uit. Die krantenkoppen 'Sponsor redt NAC' e.d. zijn helemaal belachelijk. Hoppen was één van (de vele) oorzaken van alle ellende.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
NAC heeft de selectiepagina aangepast, opvallend dat ze Gorter nu dus echt als verdediger neerzetten.
NAC Breda - SELECTIE 2011 - 2012 Wel vrij duidelijk waar het probleem hem zit. Achterin dus. Minimaal een rechtsback erbij is geen overbodige luxe, jonge centrale verdediger ook niet. Voorin ook redelijk dun, maar Seuntjes zou volgens mij ook nog rechts kunnen waardoor op papier alles wel dubbel bezet is. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
'Koenders opnieuw van AZ naar NAC Breda' __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Joepie.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Is zowel centraal als rechts inzetbaar. Niet ongelukkig mee.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Nu ik de selectie in de OP bekijk begrijp ik dat hij van harte welkom is. Maar verder kan ik niet zeggen dat ik ooit erg onder de indruk van hem ben geweest.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Heeft vorig jaar wel een aantal goede wedstrijden gespeeld. Maar ik denk niet dat het ooit een topper of nietsontziende verdediger zal worden nee. Wel raar want hij wou vorig jaar niet blijven.
Nu dus nog een aanvaller er bij, van de namen die genoemd worden her en der word ik niet zo blij .O.a. Kolk, Mark de vries, Jan Vennegoor (van welk geld? ) tot aan Harry Gommans. Zijn trouwens geen echte geruchten.
Laatst gewijzigd door Superheld; 09-07-11 om 09:59 |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Gommans
, de grootste miskoop van Roda in de afgelopen jaren.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Mark de Vries,
.
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Mogelijk zo weer transfernieuws
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Vertel!
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Misschien wel gewoon Koenders of is dat al definitief beklonken?
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Omdat Jenner zo goed werkte proberen jullie nog een in zichzelf gelovende aanvaller?
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Kolk zou gewoon een aanwinst zijn voor NAC. Niet zo zuur doen Hendril.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
NAC Breda #6
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |