Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 04-07-11, 22:56 Standaard   #1
Hup Holland!

Thieske's Voetbal Forum schermafbeelding

Selectie:

Keepers:
Jelle ten Rouwelaar
Jimmy van Fessem

Verdedigers:
Eric Botteghin
Jordy Buijs
Donny Gorter
Jens Janse
Kees Luijckx

Middenvelders:
Roly Bonevacia
Pim Bouwman
Tim Gilissen
Nemanja Gudelj
Robbert Schilder
Mike Zonneveld

Aanvallers:
Matthew Amoah
Omer Bayram
Florian Jozefzoon
Anthony Lurling
Alex Schalk
Mats Seuntjens

Technische staf:
John Karelse (hoofdtrainer)
Gert Aandewiel (assistent)
Arno van Zwam (keeperstrainer)

NAC SITES

Officiële NAC site
Fanzine DeRat Online
B-Side Rats
De Combilozen

Laatst gewijzigd door Thieske; 04-07-11 om 23:15
Thieske is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 04-07-11, 22:58 question   #2
Hup Holland!

Iemand inspiratie voor een TT?
Oud 04-07-11, 23:06 Standaard   #3
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

"Held op zoek naar een nieuwe geel zwarte club"

Oud 05-07-11, 00:26 Standaard   #4

Runselpink's Voetbal Forum schermafbeelding

'' NAC 'eindelijk verlost van het wonderkind' Breda. ''

#T Robert Maaskant
Runselpink is nu online   Met citaat reageren
Oud 05-07-11, 05:22 Standaard   #5
Koppige Italiaan

Luco's Voetbal Forum schermafbeelding

Waarom staat dit in Algemeen ?

Oud 05-07-11, 08:07 Standaard   #6
Ken sent me.....

fuckbuddy's Voetbal Forum schermafbeelding

VoetbalPrimeur.nl - 'AZ denkt aan Amoah als opvolger Sigthórsson'

De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
fuckbuddy is offline   Met citaat reageren
Oud 05-07-11, 09:39 no smile   #7

Superheld's Voetbal Forum schermafbeelding

Maar eens die vriend van me tikken geven . Of nouja, het kunnen nog de Buitenlandse clubs zijn .

Maar voor 5 ton Amoah laten gaan is wel het domste wat je kunt doen. Geen fatsoenlijke spits die je daarvoor terug kunt halen en dan gaan we toch rap richting eerste divisie vrees ik.
Superheld is nu online   Met citaat reageren
Oud 05-07-11, 09:46 Standaard   #8
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Superheld Bekijk bericht
dan gaan we toch rap richting eerste divisie vrees ik.
Zal wel loslopen toch? RKC is met afstand degradatiekandidaat nummer één en VVV, Excelsior en in iets mindere mate De Graafschap moeten ook nog fiks investeren om uit de degradatiezorgen te blijven. De selectie van NAC ziet er voorlopig toch nog beter uit dan die van deze clubs.

Oud 05-07-11, 09:53 Standaard   #9

Oorspronkelijk geplaatst door Plato Bekijk bericht
[...]

Zal wel loslopen toch? RKC is met afstand degradatiekandidaat nummer één en VVV, Excelsior en in iets mindere mate De Graafschap moeten ook nog fiks investeren om uit de degradatiezorgen te blijven. De selectie van NAC ziet er voorlopig toch nog beter uit dan die van deze clubs.
Mwah, op het middenveld is het ok. Maar als er een 18 jarige schalk (10 minuten eredivisie ervaring..) met alleen Lurling, Josefzoon of Bayram voorin zou staan ga je niet gek veel scoren. Komt er een nieuwe spits voor dat geld ben ik benieuwd wie dat is die er ook 15 in kan schieten.

Daarnaast is het dan wel zo'n dunne selectie en moet het centrale verdedigingsduo het ook nog maar bewijzen..
Oud 05-07-11, 10:09 Standaard   #10

Volgens mij gaat er ook nog wel een flink deel van de tranfersom naar Dortmund.
Oud 05-07-11, 10:34 emo   #11

3 op een rij..

KNVB beker loting jongens.. wat denk je?

We spelen thuis!

Spoiler
Grapje. Natuurlijk niet. We mogen uit naar Vitesse.
Oud 05-07-11, 10:56 Standaard   #12
Meister 10/11

vitessezuid113's Voetbal Forum schermafbeelding

Dan moet ie maar snel verkocht worden ..... of niet Marioow ?
Vitesse krijgt dan ook weer wat ( mocht ie naar het buitenland gaan , bij binnenlandse transfers geld dat volgensmij weer niet )

En tot eind sept

Laatst gewijzigd door vitessezuid113; 05-07-11 om 11:02
vitessezuid113 is offline   Met citaat reageren
Oud 05-07-11, 14:21 Standaard   #13

En naar Amoah zelf, en naar z'n zaakwaarnemer, en opleidingsvergoeding naar vitesse. Transfersom zal NAC niet veel mee opschieten. Besparing van salaris wel.
Mart is offline   Met citaat reageren
Oud 05-07-11, 19:26 Standaard   #14
Redactie

Marioow's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door vitessezuid113 Bekijk bericht
[...]

Dan moet ie maar snel verkocht worden ..... of niet Marioow ?
Vitesse krijgt dan ook weer wat ( mocht ie naar het buitenland gaan , bij binnenlandse transfers geld dat volgensmij weer niet )

En tot eind sept
Haha nee doet toch maar niet. Zoals Superheld al zei waar vind je een spits die er tussen de 10 en de 15 inschiet per seizoen voor 500.000 euro. Ook al is zijn salaris vrij hoog ben ik hem liever niet kwijt.

Oud 05-07-11, 20:55 Standaard   #15
Redactie

Lastig potje tegen Dongen geloof ik.
Marioow is nu online   Met citaat reageren
Oud 05-07-11, 21:28 Standaard   #16
Redactie

1-3 geworden
Oud 05-07-11, 21:43 Standaard   #17
Hup Holland!

Was inderdaad een lastig potje. Dongen bood goed voetballend tegenstand en NAC dwong niet echt veel af.

Zeker al een zware training achter de kiezen gehad vandaag.
Oud 06-07-11, 09:15 Standaard   #18

NAC wist blijkbaar niet dat ze op kunstgras gingen voetballen. Karelse en spelers boos. Wat een club blijft het toch .

Verder:

NAC heeft het verschil van mening met HEJA opgelost. De club heeft met de projectontwikkelaar een akkoord bereikt over de betaling van de vergoeding voor de ontwikkelrechten van het Stadionkwartier. HEJA besloot vorig jaar de eerder gemaakte afspraken niet langer na te willen komen, omdat het meende direct recht te hebben op 600.000 euro. De kou is nu uit de lucht.
NAC en HEJA spraken eerder af dat NAC 600.000 euro zou betalen als huur voor het parkeerterrein P2. Jan Hoppen wilde dat bedrag in één keer betaald krijgen en wilde de zes ton verrekenen met het jaarlijks af te dragen bedrag voor de ontwikkelrechten. NAC zag hier weinig in, omdat er afspraken gemaakt waren over een gespreide betaling.
Met de nieuwe afspraken zijn de problemen tussen NAC en HEJA opgelost. Wat de deal exact inhoudt, is niet helemaal duidelijk.
Oud 06-07-11, 09:50 Standaard   #19
Hup Holland!

juli 2011
Balanceren op de rand van de afgrond, dankzij onze roze 'redder'?

Het mag geen geheim heten dat NAC constant met een lege portemonnee rondloopt. Los van het verlies over de afgelopen jaren is de liquiditeitspositie (hoeveel geld heb je in je portemonnee om rekeningen te betalen) het grootste risico. Failliet ga je door het niet betalen van rekeningen. De oorzaak lijkt nu bekend: HEJA heeft vorig jaar het afgesproken miljoen niet betaald en probeert ook onder het miljoentje van 2011 uit te komen..

Volgens afspraak zou Heja een bedrag van ruim 5 miljoen in een paar termijnen aan NAC betalen, jaarlijks in september. De eerste twee termijnen zijn braaf overgemaakt, maar in september vorig jaar vond Heja het wel goed. Het vertrouwen in het toenmalige bestuur was dusdanig laag, dat Heja ineens met een overeenkomst van zes jaar eerder op de proppen kwam waaruit bleek dat NAC huur had moeten betalen over een parkeerterrein en wat andere dingetjes. Nooit eerder was dit overigens ter sprake gekomen of was de huurachterstand aangemaand, het lijkt er dan ook op dat de afspraak destijds op meerdere manieren uit te leggen was. De coupe van Heja (aandelenemissie met CvN en PvH als nieuwe gezichten van de club) mislukte, en dus ging de bouwboer het anders spelen. Heja hield het termijnbedrag van een miljoen achter, onder het mom van verrekening met de parkeergelden. Dat de zelfbenoemd NAC-supporter Jan Hoppen daarmee de club bijna om zeep hielp zien wij waarschijnlijk verkeerd, dat is natuurlijk de uiterste vorm van clubliefde.

Het miljoen van 2010 werd dus niet overgemaakt (onder het mom van verrekening). In september 2011 zal er opnieuw een miljoen overgemaakt moeten worden, maar ook hier heeft Heja een ijzer in het vuur. Blijkbaar staat er nog een lening open van zes ton, die Heja nu ook eventjes wilt verrekenen. Dat was lastig, want het miljoen van september was inmiddels al als zekerheid afgegeven aan de belastingdienst. Zou dit miljoen verrekend worden dan vervalt de zekerheidstelling en worden onze blauwe vrienden zenuwachtig. Leningen moeten natuurlijk worden afbetaald volgens het afgesproken regime, het is uiterst ongebruikelijk en krom ten opzichte van de andere financiers dat dit vervroegd wordt verrekend. Afspraak is afspraak!

Concreet houdt dit in dat NAC dus 2 miljoen aan liquiditeiten zal missen, door allerhande verrekeningen die Heja wil gaan doen. Blijkbaar is er nu toch overeenkomst over de miljoenen die nog moeten komen. We kunnen ons voorstellen dat onder druk van faillissement niet de meest gunstige voorwaarden door NAC zijn bedongen. De club staat aan de rand van de afgrond en zal dus ook de komende periode nog op het randje balanceren.

De Bredase Johan Cruijff lijkt niet te beroerd de club bij tegenspraak het laatste zetje te geven. De vlag kan uit!

Bron : De Rat, BN/De Stem
Oud 06-07-11, 14:15 Standaard   #20

Deze week nog een aanvaller en verdediger hopen ze bij NAC..

Ik vrees Vincken als vervanger van Leonardo .
Oud 06-07-11, 14:33 Standaard   #21

F1bas's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]NAC wist blijkbaar niet dat ze op kunstgras gingen voetballen. Karelse en spelers boos. Wat een club blijft het toch .

Verder:
23 juli spelen jullie bij ons ook al op kunstgras
F1bas is offline   Met citaat reageren
Oud 06-07-11, 15:08 Standaard   #22
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door F1bas Bekijk bericht
[...]

23 juli spelen jullie bij ons ook al op kunstgras
Daar is D'n Karel het nog niet mee eens.

Karelse op NAC.nl:
" We kwamen hier aan en zagen dat we op kunstgras moesten spelen. Daar waren we op zijn zachtst gezegd niet blij mee. Tegen IJsselmeervogels moeten we ook al op kunstgras spelen, maar daar voelen we niets voor. Ze regelen maar iets anders. Het is onverantwoord om in de voorbereiding tot twee keer toe op kunstgras te moeten spelen. Ik neem deze wedstrijd daarom niet serieus. Op een gewoon veld zouden we veel minder problemen met deze tegenstander hebben gehad. We wilden Mike Zonneveld een hele wedstrijd laten spelen, maar vanwege het kunstgras besloten we hem uiteindelijk maar een helftje te laten meedoen. "
Oud 06-07-11, 18:39 Standaard   #23
Hup Holland!

Net gebeld "namens NAC" of ik een "gratis SIM-kaart" wilde als dank voor de steun van afgelopen jaren. Gesprek maar meteen afgekapt. Alsof NAC op dit moment cadeautjes uit gaat delen.
Oud 06-07-11, 18:41 question   #24
Hup Holland!

Afwazig's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat vinden de mensen hier tot nog toe van Eric Botteghin?

Oud 06-07-11, 18:44 Standaard   #25

Valt nog weinig over te zeggen denk ik. Alleen nog maar tegen amateurs gevoetbald.
Oud 06-07-11, 20:23 Standaard   #26
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

Deze week nog een aanvaller en verdediger hopen ze bij NAC..

Ik vrees Vincken als vervanger van Leonardo .
Vincken heeft bijgetekend bij Excelsior, dus die vrees kun je laten varen.

methodmich is offline   Met citaat reageren
Oud 06-07-11, 20:26 Standaard   #27

Oorspronkelijk geplaatst door methodmich Bekijk bericht
[...]

Vincken heeft bijgetekend bij Excelsior, dus die vrees kun je laten varen.
Oh, dat is mij even ontgaan. Gelukkig .
Oud 06-07-11, 20:28 Standaard   #28

Oorspronkelijk geplaatst door Thieske Bekijk bericht
[...]

Daar is D'n Karel het nog niet mee eens.

Karelse op NAC.nl:
" We kwamen hier aan en zagen dat we op kunstgras moesten spelen. Daar waren we op zijn zachtst gezegd niet blij mee. Tegen IJsselmeervogels moeten we ook al op kunstgras spelen, maar daar voelen we niets voor. Ze regelen maar iets anders. Het is onverantwoord om in de voorbereiding tot twee keer toe op kunstgras te moeten spelen. Ik neem deze wedstrijd daarom niet serieus. Op een gewoon veld zouden we veel minder problemen met deze tegenstander hebben gehad. We wilden Mike Zonneveld een hele wedstrijd laten spelen, maar vanwege het kunstgras besloten we hem uiteindelijk maar een helftje te laten meedoen. "
Is een soort van sponsor deal, kan Karelse wel vergeten denk ik.
Oud 06-07-11, 20:30 Standaard   #29

Vind het ook onzin, dan had intern de communicatie maar op orde moeten zijn. Hadden ze een van de twee kunnen weigeren.
Oud 06-07-11, 22:40 Standaard   #30

Moet hem zelf nog kijken maar dit was vandaag op tv, zal vast over hoppen en NAC gaan maar ook de financiële situatie.

Oud 06-07-11, 22:45 thumb up   #31
Hup Holland!

Moet hem zelf nog kijken maar dit was vandaag op tv, zal vast over hoppen en NAC gaan maar ook de financiële situatie.

YouTube - ‪'Brabant Vandaag' - Interview Jan Hoppen en Ed Busselaar‬‏
Dank U. Nu kijken.
Oud 06-07-11, 23:09 Standaard   #32
Hup Holland!

En zo blijken er zoals altijd 2 kanten aan een verhaal te zitten. Als supporter kun je er verder weinig mee, behalve dan dat Ed overkomt als de juiste man op de juiste plaats.
Oud 07-07-11, 00:24 Standaard   #33

Ik ben wel benieuwd naar de details van de overeenkomsten. Rentepercentages etc. NAC staat natuurlijk nog steeds tegen de muur waardoor ze weinig anders kunnen dan accepteren wat Hoppen zegt.
Oud 07-07-11, 20:37 Standaard   #34

Ik ben wel benieuwd naar de details van de overeenkomsten. Rentepercentages etc. NAC staat natuurlijk nog steeds tegen de muur waardoor ze weinig anders kunnen dan accepteren wat Hoppen zegt.
Inderdaad. Als je in de positie waarin NAC zit een deal opnieuw moet uitonderhandelen valt dat natuurlijk nooit in je voordeel uit. Die krantenkoppen 'Sponsor redt NAC' e.d. zijn helemaal belachelijk. Hoppen was één van (de vele) oorzaken van alle ellende.
Mart is offline   Met citaat reageren
Oud 08-07-11, 12:48 no smile   #35

NAC heeft de selectiepagina aangepast, opvallend dat ze Gorter nu dus echt als verdediger neerzetten.

NAC Breda - SELECTIE 2011 - 2012

Wel vrij duidelijk waar het probleem hem zit. Achterin dus. Minimaal een rechtsback erbij is geen overbodige luxe, jonge centrale verdediger ook niet.
Voorin ook redelijk dun, maar Seuntjes zou volgens mij ook nog rechts kunnen waardoor op papier alles wel dubbel bezet is.
Oud 09-07-11, 09:47 Standaard   #36
Ik niet!

'Koenders opnieuw van AZ naar NAC Breda'

Milano Koenders komt opnieuw de gelederen van NAC Breda versterken. De verdediger wordt op huurbasis overgenomen van AZ, waar hij niet in de plannen van trainer Gertjan Verbeek voorkomt.

Koenders leek NAC definitief te gaan verlaten, omdat hij niet inging op een eerder gedane aanbieding. Uiteindelijk weten club en speler elkaar na lange onderhandelingen toch te vinden, meldt BN/De Stem. Maandag gaat hij al met NAC op trainingskamp naar Zeeland.

De 24-jarige Koenders speelde afgelopen seizoen 24 wedstrijden voor de Brabantse formatie. Komend seizoen moet hij de concurrentie aangaan met Jens Janse, die tot nu toe als rechtsback speelt tijdens de voorbereiding.

Oud 09-07-11, 09:48 Standaard   #37
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Joepie.

Oud 09-07-11, 09:50 Standaard   #38

Is zowel centraal als rechts inzetbaar. Niet ongelukkig mee.
Oud 09-07-11, 09:53 Standaard   #39
Kluf

Nu ik de selectie in de OP bekijk begrijp ik dat hij van harte welkom is. Maar verder kan ik niet zeggen dat ik ooit erg onder de indruk van hem ben geweest.

Oud 09-07-11, 09:57 Standaard   #40

Heeft vorig jaar wel een aantal goede wedstrijden gespeeld. Maar ik denk niet dat het ooit een topper of nietsontziende verdediger zal worden nee. Wel raar want hij wou vorig jaar niet blijven.

Nu dus nog een aanvaller er bij, van de namen die genoemd worden her en der word ik niet zo blij .

O.a. Kolk, Mark de vries, Jan Vennegoor (van welk geld? ) tot aan Harry Gommans. Zijn trouwens geen echte geruchten.

Laatst gewijzigd door Superheld; 09-07-11 om 09:59
Oud 09-07-11, 10:03 Standaard   #41
Ik niet!

Harry Gommans.
Gommans , de grootste miskoop van Roda in de afgelopen jaren.

Oud 09-07-11, 10:45 Standaard   #42
Kluf

Mark de Vries, .

Oud 09-07-11, 23:45 Standaard   #43

De oefenwedstrijd tussen landskampioen IJsselmeervogels en eredivisionist NAC Breda vindt 23 juli gewoon doorgang. Door uitspraken van NAC-trainer John Karelse, die zijn teleurstelling over de prestatie tegen Dongen (1-3 zege) toeschreef aan het kunstgras, stelde de oefenmeester het oefenduel met IJsselmeervogels op eigen titel openlijk ter discussie. Daarmee zaaide de oud-doelman de nodige onrust, waarvoor algemeen directeur Ed Busselaar zich graag wil excuseren middels een open brief:

Open brief van Ed Busselaar, algemeen directeur van NAC Breda

Beste mensen van IJsselmeervogels,

In tegenstelling tot wat u mogelijk heeft afgeleid uit de berichtgeving in de media komen wij met NAC op 23 juli a.s. gewoon naar Spakenburg. Wij maken ook geen enkel probleem van het spelen op kunstgras. Het spijt ons dat de berichten in de media voor ongerustheid en verwarring heeft gezorgd. Wij komen met veel plezier tegen IJsselmeervogels spelen en hopen met u op een sportieve en onderhoudende wedstrijd tussen twee van de mooiste clubs in Nederland.

Graag tot zaterdag 23 juli!

Ed Busselaar
Meneer Karelse heeft dus voor zijn beurt gesproken.
Oud 10-07-11, 15:16 Standaard   #44
Redactie

Mogelijk zo weer transfernieuws
Oud 10-07-11, 15:29 Standaard   #45

Vertel!
Oud 10-07-11, 15:32 Standaard   #46
Redactie

Vertel!
Dennis van Bergen stuurde een dag of 2 geleden een tweet over een mogelijke transfer. Dus ik stuurde of die al een naam wist. Nu krijg ik net een prive berichtje dat die mogelijk zo meer weet.
Oud 10-07-11, 19:39 Standaard   #47
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

Misschien wel gewoon Koenders of is dat al definitief beklonken?

methodmich is offline   Met citaat reageren
Oud 11-07-11, 00:29 Standaard   #48

NAC hoopt vandaag tot een akkoord te komen met Santi Kolk.
Dat melden goed ingevoerde bronnen rondom de Bredase club. Afgelopen weekeinde had er druk telefonisch overleg plaats met de Hagenaar, die voor een jaar op huurbasis over moet komen van 1. FC Union Berlin. Die club speelt in de tweede Duitse Bundesliga. Met de komst van de 29-jarige speler zou coach John Karelse weer wat ruimer in zijn aanvallers komen te zitten. Het is de bedoeling dat de multifunctionele Kolk zich deze week meldt in Zeeland, waar NAC vanaf vandaag op trainingskamp verblijft.

Het contract van Kolk bij 1. FC Union Berlin loopt nog door tot medio 2013, maar de Duitse club staat open voor een (tijdelijk) vertrek van de aanvaller. Eerder kwam Kolk uit voor onder meer ADO Den Haag, SC Heerenveen en Vitesse. Saillant: het officiële debuut van Kolk in het betaald voetbal was het duel ADO-NAC. Na een minuut maakte hij zijn eerste treffer voor de Haagse ploeg.

Hoewel de komst van Milano Koenders naar NAC formeel nog niet is afgerond, reist de back vandaag mee naar Zeeland, waar NAC het morgenavond opneemt tegen het Belgische Cercle Brugge. Later volgen nog twee oefenduels.
Oud 11-07-11, 00:33 Standaard   #49
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]
Omdat Jenner zo goed werkte proberen jullie nog een in zichzelf gelovende aanvaller?

Oud 11-07-11, 00:39 Standaard   #50

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Kolk zou gewoon een aanwinst zijn voor NAC. Niet zo zuur doen Hendril.

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:02.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site