![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
![]()
Laatst gewijzigd door Plato; 04-07-11 om 10:48 __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
bron voor het gerucht, BS?
Ben benieuwd naar de betrouwbaarheid. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Een grotere foto in de OP was niet mogelijk? Mijn 28k modem trekt dit niet.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kleinere versie:
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
TT
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Diezelfde insider als het verhaal over een nieuwe aanvaller in ruil voor Mounir + geld?
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Elke cent aan salaris die hij Ajax nog kost is er eentje teveel. Weg met die dokus, zo snel mogelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ja liever wel maar dat zijn ze niet echt van plan denk ik. Daarbij is het gewoon onwijs zonde van het salaris en zul je er het hele jaar toch een beetje onrust van houden door media die er steeds weer over zullen beginnen etc. Ik ben al het gedoe met hem gewoon zat, weg ermee en nooit meer aan terugdenken.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#18 | ||
Laatst gewijzigd door Bliksem; 27-07-11 om 10:54 |
|||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hij kreeg gister 'rust'
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Niemand stond in de zaak nadat zijn broers zich ''ziek'' hadden gemeld.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
En ook hier maar even posten dat ze hem transfervrij willen hebben.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Win/win voor Ajax. Scheelt 4.5 mil en PSV wordt er niet sterker op.
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Transfervrij
. Die vergelijking met Kromkamp ook. Gast .
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Brands
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Cyberia kan het niet geloven dat Brands niet minimaal 1 symbolische euro bood voor een overbodige Ajacied.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Account not Activated
|
Ben benieuwd wie PSV eerst heeft proberen te halen als ze nu bij Hamlap uitkomen
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Als iemand dat soort dingen zegt, dan moet je hem eigenlijk gewoon zijn contract op de tribune (verplicht) en apart rottend op een trainingsveld laten uitdienen.. maar goed, met een dergelijk salaris zit dat er nou ook weer niet in.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Toch best knap dat je in een jaar zo onpopulair kunt maken.
__________________ Winnaar WK-Draft: Mixed Wereld. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Account not Activated
|
Inderdaad, Kromkamp speelde 2 jaar regelmatig en toen 3 jaar niet, dus bij Hamlap maar 1 en 3. En Kromkamp brengt de boel niet aan het schijten
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Op PSV Netwerk zijn ze er van overtuigd dat El Hamdaoui naar PSV komt op 31 augustus; beide partijen zijn aan het vertragen om zo voor elkaar te krijgen dat Ajax de transferprijs omlaag gooit.
Andere redenatie is dat Ajax, PSV en MeH allemaal al rond zijn, maar dat Ajax en MeH de mogelijkhed willen hebben om tot 31 augustus nog een transfer naar het buitenland voor elkaar te krijgen. Op Ajax Netwerk wordt dan weer gemeld dat Ajax en Fulham officieel in onderhandeling zijn en er een bod en tegenbod liggen. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
hmmz ik had het gister over mijn eventuele pre-cognitieve vaardigheden hier.
Toevallig kreeg ik vannacht "door" dat Mounir zo goed als rond is met PSV ![]() we zullen zien |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ruiz gaat naar Fulham
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Dat Fulham gerucht is waarschijnlijk slechts gebaseerd op de aanwezigheid van dikke Martin aldaar? Geloof er weinig van.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
''Fulham heeft contact opgenomen met mijn manager'', laat Ruiz in De Telegraaf weten.
''Dat is ook een club uit de Premier League en dat vind ik een mooie competitie. Als Fulham concreet wordt, gaan we zeker praten.'' |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
ow die andere bedoel je zeker?
dat is een mss. Jol zegt dat het een optie is, meer niet. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
El Hamdaoui topic Dirk?
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
een eventuele transfer van Ruiz heeft daar genoeg mee te maken
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik doelde op De Moun inderdaad.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Account not Activated
|
Nog maar 13 dagen voor Ajax om een oplossing te vinden
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Hopelijk is het dan ook nog 13 dagen voor het afronden van een deal waar ze al mee bezig zijn...
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Als Fullham niet rond komt met Twente over Ruiz zou het wel nice zijn als ze Mounir oppikken voor een paar miljoen.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Mounir El Hamdaoui #4 Weer een Marokkaan die te lang in NL blijft
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |