Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 03-07-11, 13:33 Standaard   #1
Assassino!

Rumille's Voetbal Forum schermafbeelding

Mounir El Hamdaoui (Rotterdam, 14 juli 1984) is een Nederlands voetballer van Marokkaanse afkomst. El Hamdaoui speelt als aanvaller voor AZ. Eerder stond hij onder contract bij Willem II, Tottenham Hotspur, Derby County en Excelsior.

El Hamdaoui doorliep de jeugdopleiding bij SBV Excelsior uit zijn geboorteplaats Rotterdam. Hier speelde hij samen met Robin van Persie en Saïd Boutahar. Onder trainer Adrie Koster maakte El Hamdaoui zijn debuut in het seizoen 2001/2002. In zijn debuutseizoen scoorde hij twee keer in zes optredens. Hij promoveerde met Excelsior.

In zijn eerste seizoen in de Eredivisie speelde hij 21 wedstrijden waarin hij maar twee keer scoorde. Excelsior degradeerde dat seizoen ook weer terug naar de Eerste divisie. Hier begon hij het seizoen daarop, seizoen 2003/2004 steeds meer doelpunten te maken. Hij scoorde zeventien keer in 33 wedstrijden. Ook in het seizoen 2004/2005 scoorde de aanvaller veel doelpunten, tot aan de winterstop scoorde hij elf keer in veertien wedstrijden. Waaruit vele interesse volgde in de winterstop.

januari 2005 verhuisde El Hamdaoui van Excelsior Rotterdam voor een half jaar naar Tottenham Hotspur, waar Martin Jol de manager was. Hij tekende in Londen een contract tot medio 2009. Echter kwam hij nooit tot een optreden in de Premier League. Wel speelde hij in de Peace Cup in juli 2005, die de Spurs wonnen na een 3-1 overwinning op Olympique Lyonnais. In een aantal vriendschappelijke wedstrijden scoorde hij echter wel.

In september 2005 werd El Hamdaoui uitgeleend aan Derby County. In zes optredens kwam hij tot drie doelpunten, voordat een schouderblessure roet in het eten gooide en de spits terugging naar de Spurs. Echter, Derby County bleef hem in de gaten houden, en in januari 2006 keerde hij terug naar Pride Park, opnieuw op huurbasis. Na enkele wedstrijden kreeg hij opnieuw een blessure, waardoor hij vervroegd naar Tottenham Hotspur terugkeerde. In totaal speelde hij voor Derby County negen wedstrijden waarin hij drie keer het net wist te vinden.

In juni 2006 keerde El Hamdaoui terug naar Nederland, om bij Willem II te spelen. Als reden werd het gebrek aan speeltijd opgegeven. Na een indrukwekkende start, met drie goals in vijf wedstrijden, raakte hij opnieuw geblesseerd. Hierdoor zat hij negen maanden aan de kant. Wel had hij zich weer in de kijker gespeeld.

In augustus 2007 werd er veel gespeculeerd over een vertrek bij Willem II. Uiteindelijk vertrok hij naar AZ en tekende een contract voor vijf seizoenen, als vervanging voor de naar PSV vertrokken Danny Koevermans. Hij speelde in het seizoen 2007/2008 nog wel twee wedstrijden voor Willem II.

Op 16 september 2007 debuteerde hij voor AZ tegen Sparta Rotterdam, hij debuteerde met een doelpunt. In zijn eerste seizoen bij AZ scoorde hij zeven maal in 23 wedstrijden.

Het seizoen 2008/2009 werd een mooi seizoen voor de geboren Rotterdammer. In de eerste wedstrijd van het seizoen maakte hij direct een doelpunt, echter ging de wedstrijd wel met 1-2 verloren tegen NAC Breda. In de winterstop van dat seizoen had El Hamdaoui zestien keer het net gevonden in zeventien wedstrijden, hij scoorde onder andere een hattrick tegen zijn oude club Willem II. AZ stond bovenaan destijds en El Hamdaoui stond boven aan de topscorerslijst. Aan het einde van het seizoen behaalde hij met de Alkmaarse club het landskampioenschap(voor de tweede keer in de geschiedenis van de club) en werd hij persoonlijk topscorer van de eredivisie met 23 doelpunten achter zijn naam en uitgekozen tot Voetballer van het Jaar 2009.

Aan het begin van het seizoen 2009/2010 veranderde er veel binnen de club AZ. Trainer Louis van Gaal vertrok naar FC Bayern München en werd vervangen door Ronald Koeman. Ondanks dat El Hamdaoui tot aan de winterstop negen keer gescoord had in elf wedstrijden, beleefde AZ een slechte competitiestart. AZ stond 24 punten achter op koploper PSV. Vlak voor de winterstop werd trainer Ronald Koeman ontslagen en opgevolgd door Dick Advocaat, die destijds ook nog bondscoach van Rusland was. Advocaat verwachtte 15/16 goals van El Hamdaoui. El Hamdaoui was het hier mee eens en vond dat Advocaat weet wat hij kan.Dit werd de tweede seizoenshelft bewezen want aan het einde van het seizoen had El Hamdaoui twintig keer gescoord in 26 wedstrijden. Hoofdsponsor DSB Bank van voorzitter Dirk Scheringa ging echter failliet waardoor onder andere El Hamdaoui moest vertrekken omdat de balans anders negatief belast werd.

Op 30 juli 2010 tekende El Hamdaoui een vierjarig contract bij Ajax. Aan deze contractonderhandelingen ging al een conflict vooraf, omdat El Hamdaoui ná de medische keuring extra financiële eisen stelde wegens de derving in omzet van de sportzaak van zijn broer in Rotterdam. El Hamdaoui debuteerde bij Ajax op 8 augustus 2010 in een uitwedstrijd tegen FC Groningen (2-2). Hij scoorde in deze wedstrijd twee keer. Ook scoorde hij in de UEFA Champions League-voorronde tegen Dinamo Kiev waardoor Ajax zich voor het eerst sinds een aantal jaar weer in de Champions League meedeed. Na de trainerswissel van Martin Jol voor Frank de Boer begon El Hamdaoui in de wedstrijd tegen AC Milan op de bank. Hierdoor raakte El Hamdaoui zo van streek dat hij mentaal niet meer voor Ajax wilde uitkomen. Hij werd tot 4 januari 2011 op vakantie gestuurd door De Boer. Mounir hervatte de training pas op 28 januari 2011. Hij kwam toen pas op de training, samen met Luis Suarez. Beide partijen gingen met elkaar om de tafel en het akkefietje werd gesust. El Hamdaoui ging gewoon weer door voor Ajax. Op 3 maart 2011 had El Hamdaoui het weer aan de stok met de Boer. Nadat de Boer El Hamdaoui had gewisseld in de rust van de halve finale van de KNVB beker ontstond er ruzie, waarna El Hamdaoui op 4 maart 2011 uit de selectie werd gezet en tijdelijk voor Jong Ajax uitkwam.Op 21 maart 2011 werd hij weer bij de selectie gehaald.

Laatst gewijzigd door Plato; 04-07-11 om 10:48

(Verdwijnt na registratie)
Oud 03-07-11, 13:34 surprise   #2
I'm Ron fucking Swanson

Dagglala's Voetbal Forum schermafbeelding

bron voor het gerucht, BS?
Ben benieuwd naar de betrouwbaarheid.

The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world..
Dagglala is offline   Met citaat reageren
Oud 03-07-11, 13:35 Standaard   #3
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Foot : Girondins - El Hamdaoui intresse Bordeaux
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 03-07-11, 15:00 Standaard   #4
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Een grotere foto in de OP was niet mogelijk? Mijn 28k modem trekt dit niet.

Oud 04-07-11, 10:25 Standaard   #5
Hansworst

rompompom's Voetbal Forum schermafbeelding

Kleinere versie:

Oud 09-07-11, 09:32 Standaard   #6
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Lille wordt nu ook genoemd als geinteresseerde club.

Oud 09-07-11, 11:13 Standaard   #7
Fear the Beard!

Oorspronkelijk geplaatst door Bliksem Bekijk bericht
Lille wordt nu ook genoemd als geinteresseerde club.
Teab
Oud 09-07-11, 21:26 Standaard   #8

Mike's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie Bekijk bericht
[...]

Teab
teb
Mike is offline   Met citaat reageren
Oud 09-07-11, 21:32 Standaard   #9
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

TT

Oud 22-07-11, 19:35 Standaard   #10
BS.

Geen nieuws uit Eindhoven, Lille, Bordeaux of waar dan ook; ik weet wel dat Ajax Mounir rustig een jaartje in het 2e laat als niemand met 4,5-5M over de tafel komt.

Had hij maar naar Turkije moeten gaan - die vonden zijn salaris geen probeleem en hadden 5M over voor Mounir

Even voor onze meelezende PSV supporters -> PSV heeft zich alleen gemeld bij Ajax en vooralsnog gevraagd wat de vraagprijs is.
Aldus de insider op AN. Een jaar lang in het 2e, prima .

Oud 22-07-11, 19:50 Standaard   #11

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Diezelfde insider als het verhaal over een nieuwe aanvaller in ruil voor Mounir + geld?

Oud 22-07-11, 19:56 thumb down   #12
AFCA

Riro's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik heb liever dat hij voor 4 miljoen weg gaat dan dat hij nog een jaar z'n zakken vult bij ons en met z'n ongemotiveerde kop de jeugd in de weg gaat lopen.

Riro is offline   Met citaat reageren
Oud 22-07-11, 19:57 thumb up   #13
Fear the Beard!

Oorspronkelijk geplaatst door Riro Bekijk bericht
Ik heb liever dat hij voor 4 miljoen weg gaat dan dat hij nog een jaar z'n zakken vult bij ons en met z'n ongemotiveerde kop de jeugd in de weg gaat lopen.
Ook in Jong Ajax op de bank zetten dan.
Oud 22-07-11, 19:58 Standaard   #14
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Elke cent aan salaris die hij Ajax nog kost is er eentje teveel. Weg met die dokus, zo snel mogelijk.
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 22-07-11, 20:08 Standaard   #15
AFCA

[...]

Ook in Jong Ajax op de bank zetten dan.
Ja liever wel maar dat zijn ze niet echt van plan denk ik. Daarbij is het gewoon onwijs zonde van het salaris en zul je er het hele jaar toch een beetje onrust van houden door media die er steeds weer over zullen beginnen etc. Ik ben al het gedoe met hem gewoon zat, weg ermee en nooit meer aan terugdenken.

Oud 25-07-11, 12:31 surprise   #16
BS.

Rutten hoopt op komst El Hamdaoui
EINDHOVEN - Trainer Fred Rutten van PSV hoopt dat Mounir El Hamdaoui de overstap van Ajax naar PSV gaat maken. "Ik zou hem er graag bij hebben", liet de oefenmeester vanmorgen weten. "Hij kan iets toevoegen aan het elftal, het is geen geheim dat we al langer op zoek zijn naar een spits." Of El Hamdaoui ook naar Eindhoven komt, is onduidelijk.

Technisch directeur Marcel Brands van PSV liet vanmorgen weten dat er nog nieuws is. Rutten: "De technisch directeur gaat over dit soort zaken en eventuele onderhandelingen." Rutten stond in de eerste week van de voorbereiding al niet afwijzend tegen de komst van de voormalige goalgetter van AZ, die bij Ajax op een zijspoor belandde. Vanmorgen was hij voor het eerst heel uitgesproken over een mogelijke gang van El Hamdaoui naar Eindhoven.

Oud 25-07-11, 12:37 Standaard   #17
Ken sent me.....

fuckbuddy's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]
Zou super zijn..

De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
fuckbuddy is offline   Met citaat reageren
Oud 27-07-11, 10:43 Standaard   #18
BS.

Blind: 'Buitenlandse aanbiedingen voor El Hamdaoui'

27/07/2011 10:09

De bij Ajax overbodige Mounir El Hamdaoui en Ismaïl Aissati hebben nog steeds geen nieuwe club gevonden. Beide spelers waren afgelopen maandag met Jong Ajax op trainingskamp en ontbraken op de elftalfoto die werd gemaakt.

'Voor Mounir zijn wat buitenlandse aanbiedingen gekomen', zegt Blind tegen Voetbal International. 'Maar óf hij wilde er zelf niet heen, óf het voorstel was onvoldoende. PSV heeft nooit een concreet bod gedaan. Misschien lijkt het alsof hij verbannen is, maar zo staan wij er zeker niet in.'

'Het is gewoon duidelijk dat het niets meer gaat worden tussen Mounir en Ajax', vervolgt de technisch manager van de Amsterdammers. 'Dan moet je ook niet blijven doorharken. Aan de andere kant hoeven we nog niet in paniek te raken. Tot 31 augustus kan er van alles gebeuren. Tegen die tijd zijn er altijd weer clubs die een goede spits hard nodig hebben.'

Hoewel PSV dus nog geen concrete aanbieding bij de Amsterdammers neerlegde, was coach Fred Rutten deze week wel duidelijk. Hij meldde El Hamdaoui er graag bij te hebben in Eindhoven en de spits zeker als een versterking te zien.
El Hamdaoui: Ajax moet naar mij toe komen

Mounir El Hamdaoui zegt het niet erg te vinden dat trainer Frank de Boer hem naar Jong Ajax heeft verbannen. 'Ik heb het goed naar mijn zin bij Jong Ajax', zegt de Rotterdamse Marokkaan tegen NUsport. 'Het ziet ernaar uit dat ik het seizoen hier ook blijf spelen. Daar heb ik vrede mee.'

El Hamdaoui had zijn situatie liever wel anders gezien. Hij is echter niet van plan om de zoektocht naar een oplossing in het geschil met De Boer te versnellen.

'Ajax moet naar mij toekomen. Ik heb nog een contract voor drie jaar. De club heeft beslist dat ik op dit moment in Jong Ajax moet spelen. De bal ligt bij Ajax', aldus El Hamdaoui.

Laatst gewijzigd door Bliksem; 27-07-11 om 10:54

Oud 27-07-11, 10:48 Standaard   #19
AFCA

Da_Sandman's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij kreeg gister 'rust' .

Oud 27-07-11, 12:04 sunglasses   #20
Een goed gevoel.

Cyberia's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Da_Sandman Bekijk bericht
Hij kreeg gister 'rust' .
Niemand stond in de zaak nadat zijn broers zich ''ziek'' hadden gemeld.

Cyberia is offline   Met citaat reageren
Oud 27-07-11, 12:18 Standaard   #21
AFCA

Oorspronkelijk geplaatst door Cyberia Bekijk bericht
[...]

Niemand stond in de zaak nadat zijn broers zich ''ziek'' hadden gemeld.
Hij was er wel. Met z'n koptelefoon om z'n nek de hele avond .

Oud 29-07-11, 22:41 Standaard   #22
Fear the Beard!

ElfrinkRik Rik Elfrink
#PSV heeft zich officieel gemeld bij #Ajax voor El Hamdaoui
Oud 29-07-11, 23:15 Standaard   #23

[...]
:\
noxious is offline   Met citaat reageren
Oud 30-07-11, 10:43 thumb down   #24
IkBenVoetbal

BoerBert's Voetbal Forum schermafbeelding

En ook hier maar even posten dat ze hem transfervrij willen hebben.

Oud 30-07-11, 10:52 sad   #25

neilpad's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door BoerBert Bekijk bericht
En ook hier maar even posten dat ze hem transfervrij willen hebben.
Win/win voor Ajax. Scheelt 4.5 mil en PSV wordt er niet sterker op.

Oud 30-07-11, 11:11 emo   #26

Afwazig's Voetbal Forum schermafbeelding

Transfervrij . Die vergelijking met Kromkamp ook. Gast .

Oud 30-07-11, 12:27 Standaard   #27
Een goed gevoel.

Cyberia's Voetbal Forum schermafbeelding

Brands

Cyberia is offline   Met citaat reageren
Oud 30-07-11, 15:05 Standaard   #28
Ken sent me.....

fuckbuddy's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Cyberia Bekijk bericht
Brands
?

De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
fuckbuddy is offline   Met citaat reageren
Oud 30-07-11, 15:21 Standaard   #29
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door fuckbuddy Bekijk bericht
[...]

?
Cyberia kan het niet geloven dat Brands niet minimaal 1 symbolische euro bood voor een overbodige Ajacied.

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 30-07-11, 17:35 Standaard   #30
Account not Activated

Ben benieuwd wie PSV eerst heeft proberen te halen als ze nu bij Hamlap uitkomen
Klapbandje is offline   Met citaat reageren
Oud 02-08-11, 10:29 thumb down   #31
BS.

'Mounir zei dat hij vervelend werd'
Uitgegeven: 2 augustus 2011 07:45

AMSTERDAM - Frank de Boer ziet Mounir El Hamdaoui niet snel meer terugkeren in de A-selectie van Ajax. De oefenmeester van de Amsterdammers vindt zijn relatie met de spits te zeer verstoord om hem nog in genade aan te nemen.

"Dat wordt wel lastig. De kloof werd eind vorig seizoen vergroot toen we een gesprek hadden voor het duel met SC Heerenveen", blikt De Boer terug in het nieuwe magazine van NUsport. "Daarin gaf ik aan dat hij niet zou spelen. Dat had hij wel verwacht."

"Toen zei hij: 'je begrijpt wel dat onze wegen zich zullen scheiden na dit seizoen'. Ik zei: 'misschien is dat ook wel beter voor beiden'. Vandaar dat hij zich bij Jong Ajax moest melden, want ik wil alleen jongens die heel graag voor mij willen spelen."

Vervelend mannetje
De samenwerking tussen El Hamdaoui en De Boer kreeg meteen een knauw, toen de spits bij de eerste wedstrijd onder de Noord-Hollander (uit bij AC Milan) op de bank belandde. Later raakte de relatie nog verder verstoord.

De Boer: "Natuurlijk vind ik het jammer dat ik 'm niet voor me heb kunnen winnen, want ik heb het idee dat ik met ieder karakter kan werken. Absoluut. Maar tót een bepaalde grens."

"Hij zei tegen mij: 'ja, je moet mij niet te veel wissel zetten, want dan word ik een vervelend mannetje. Dat zeg ik maar eerlijk want dat is gewoon zo'. Dan kan ik niet met hem verder, want voor het teamproces is het dodelijk als er iemand naast mij zit die vervelend gaat doen. Dan moet ik hem een uitzonderingspositie geven en dat wil ik niet."

Persona non grata
Naast de problemen op het persoonlijke vlak, liep het voetballend niet lekker met de Marokkaanse spits. El Hamdaoui raakte zijn basisplaats definitief kwijt aan Siem de Jong.

"Ik vond Mounir ook als voetballer niet in het elftal passen. Door hoe hij speelde, gingen andere jongens anders voetballen", verklaart De Boer zijn keuze. "In het systeem van Jol, met alle aandacht voor Suarez en El Hamdaoui, paste hij heel goed. Maar ik speel meer volgens de Ajax-filosofie waarbij alle spelers betrokken zijn bij aanvallen en verdedigen. Waarbij iedereen even belangrijk is."

Oud 02-08-11, 11:57 thumb down   #32
Anima a Lodeiro.

El Cid's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]
Echt een schandalige attitude vind ik dat. Hopelijk wordt-ie verkocht en verpietert-ie daar lekker op de bank.
El Cid is offline   Met citaat reageren
Oud 02-08-11, 12:00 Standaard   #33
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]
Als iemand dat soort dingen zegt, dan moet je hem eigenlijk gewoon zijn contract op de tribune (verplicht) en apart rottend op een trainingsveld laten uitdienen.. maar goed, met een dergelijk salaris zit dat er nou ook weer niet in.

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 02-08-11, 15:18 Standaard   #34
Hansworst

rompompom's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Prosac Bekijk bericht
[...]

Als iemand dat soort dingen zegt, dan moet je hem eigenlijk gewoon zijn contract op de tribune (verplicht) en apart rottend op een trainingsveld laten uitdienen.. maar goed, met een dergelijk salaris zit dat er nou ook weer niet in.
Eens. Maar ook niet transfervrij laten vertrekken, zoals Brands suggereerde en de vergelijking trok met de situatie van Kromkamp. .

Oud 02-08-11, 15:27 no smile   #35

Toch best knap dat je in een jaar zo onpopulair kunt maken.

Oud 03-08-11, 14:15 Standaard   #36
Account not Activated

Oorspronkelijk geplaatst door rompompom Bekijk bericht
[...]
Eens. Maar ook niet transfervrij laten vertrekken, zoals Brands suggereerde en de vergelijking trok met de situatie van Kromkamp. .
Inderdaad, Kromkamp speelde 2 jaar regelmatig en toen 3 jaar niet, dus bij Hamlap maar 1 en 3. En Kromkamp brengt de boel niet aan het schijten
Oud 18-08-11, 11:49 Standaard   #37
BS.

Op PSV Netwerk zijn ze er van overtuigd dat El Hamdaoui naar PSV komt op 31 augustus; beide partijen zijn aan het vertragen om zo voor elkaar te krijgen dat Ajax de transferprijs omlaag gooit.

Andere redenatie is dat Ajax, PSV en MeH allemaal al rond zijn, maar dat Ajax en MeH de mogelijkhed willen hebben om tot 31 augustus nog een transfer naar het buitenland voor elkaar te krijgen.

Op Ajax Netwerk wordt dan weer gemeld dat Ajax en Fulham officieel in onderhandeling zijn en er een bod en tegenbod liggen.

Oud 18-08-11, 11:51 Standaard   #38

DurQ's Voetbal Forum schermafbeelding

hmmz ik had het gister over mijn eventuele pre-cognitieve vaardigheden hier.

Toevallig kreeg ik vannacht "door" dat Mounir zo goed als rond is met PSV

we zullen zien

Oud 18-08-11, 12:10 sunglasses   #39
AFCA

Laat Ajax PSV maar mooi tot de 31ste aan het lijntje houden en 'm dan aan Fulham verkopen. PSV geen extra spits en wij er vanaf, gnagna.

Laatst gewijzigd door Riro; 18-08-11 om 12:42

Oud 18-08-11, 12:12 Standaard   #40

Ruiz gaat naar Fulham

Oud 18-08-11, 12:30 Standaard   #41
Kluf

Dat Fulham gerucht is waarschijnlijk slechts gebaseerd op de aanwezigheid van dikke Martin aldaar? Geloof er weinig van.

Oud 18-08-11, 12:30 Standaard   #42

''Fulham heeft contact opgenomen met mijn manager'', laat Ruiz in De Telegraaf weten.
''Dat is ook een club uit de Premier League en dat vind ik een mooie competitie. Als Fulham concreet wordt, gaan we zeker praten.''

Oud 18-08-11, 12:31 Standaard   #43

ow die andere bedoel je zeker?

dat is een mss. Jol zegt dat het een optie is, meer niet.

Oud 18-08-11, 12:34 emo   #44

El Hamdaoui topic Dirk?

Oud 18-08-11, 12:35 Standaard   #45

Oorspronkelijk geplaatst door Afwazig Bekijk bericht
El Hamdaoui topic Dirk?
een eventuele transfer van Ruiz heeft daar genoeg mee te maken

Oud 18-08-11, 12:49 Standaard   #46
Kluf

Ik doelde op De Moun inderdaad.

Oud 18-08-11, 15:55 Standaard   #47
Account not Activated

Nog maar 13 dagen voor Ajax om een oplossing te vinden
Oud 18-08-11, 15:57 Standaard   #48

Erwtensoep's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Klapbandje Bekijk bericht
Nog maar 13 dagen voor Ajax om een oplossing te vinden
Dat gaat niet meer lukken denk ik. 13 dagen is veel te kort.
Erwtensoep is offline   Met citaat reageren
Oud 18-08-11, 15:58 Standaard   #49
AFCA

Oorspronkelijk geplaatst door Erwtensoep Bekijk bericht
[...]

Dat gaat niet meer lukken denk ik. 13 dagen is veel te kort.
Hopelijk is het dan ook nog 13 dagen voor het afronden van een deal waar ze al mee bezig zijn...

Oud 18-08-11, 16:14 thumb up   #50

Als Fullham niet rond komt met Twente over Ruiz zou het wel nice zijn als ze Mounir oppikken voor een paar miljoen.

Discussie gesloten

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:00.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site