![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Hij heeft ons een jaar lang aan het lijntje gehouden.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
TT
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
@Ritmo: ja situatie komt meer overeen met Vlaar. Zou gewoon echt een naaistreek zijn als hij jullie had verlaten. Niet vergelijkbaar aan Wijnaldum. |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik vind de TT van dat andere topic toch iets wat subtieler
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Haha als zelfs Muto z'n beheersing kwijt raakt (wat er ook stond)...
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Er mag op z'n minst verrader in de TT.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
@BigMAC: het is gewoon puur toeval/geluk dat we nog wat voor Georgina krijgen. Die had ons net zo goed met lege handen achter gelaten, als z'n contract toevallig dit seizoen afliep.
Verder ben ik het met Tomasso eens. Reis was misschien zelfs nog meer met Vlaar te vergelijken, in het geval Vlaar niet had bijgetekend. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Tijd voor een samenvatting:
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Dat is het enige wat van Geel kan doen in zo'n situatie, verkopen tegen een relatief mooi bod. Dat kwam er van PSV. Ook al is het binnenlands, het gaat even over het belang van Feyenoord.
De fout ligt hem meer in zijn voorgangers. Wijnaldum houdt Feyenoord aan het lijntje, ok. Dat is niet netjes. Stel dan wel een duidelijke eis/deadline, daarna is het gewoon aanbieden aan alle clubs in Europa. "Top 100 world talents" talentje krijg je zeker wel ergens ondergebracht . Daar zit hem de fout toch? Dat zou je wanbeleid kunnen noemen. Met Afellay ging het ook totaal niet soepel, om het zacht uit te drukken.
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
BigMac, mijn God zeg
. Je doet het er gewoon om of wat ? Selectief over posts heen lezen? Er wordt op z'n minst tot 2 keer toe gemeld dat Feyenoord al sinds vorige zomer bezig is met het verlengen van de contracten, de spelers hadden dus nog een contractduur van 2 jaar. Vervolgens kom je wederom met zo'n stompzinnige opmerking dat clubs te lang wachten met verlengen etc etc.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
||
|
|
|
|
|
#17 | |
Die ultieme eindaanbieding had al veel eerder moeten komen. Dat 'risico' kun je lopen met zo'n talent. Dat is de fout van Feyenoord. Clubs durven echter niet te besluiten tot verkoop in een relatief vroeg stadium, want dan zou niemand het snappen. Maar nu snapt ook de helft het maar. |
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 | |
1. Verlengen, met een clausule voor een afkoopsom 2. Naar de buitenlandse clubs gaan die interesse hadden. Dan had niemand hem waarschijnlijk iets kwalijk genomen. |
||
|
|
|
|
|
#20 | |
||
|
|
|
|
|
#21 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Je geeft geen enkel fatsoenlijk argument. Hoop geblaat in de ruimte.
Nogmaals, waarom had Feyenoord hem niet met een contract voor nog 2 jaar een ultimatum kunnen stellen? Nu bijtekenen of je gaat gewoon verkocht worden. En dan telt het publiek gewoon even niet mee. Dan ben je als directie hard, maar goed bezig. Jezelf niet aan een lijntje blijven houden door zo'n snotneus. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Het is grappig omdat iemand dat blijkbaar goede tags vindt voor dat filmpje.
Ik lach nog steeds een beetje. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik kan niet geloven dat er 0,0 interesse zou zijn in zo'n talent, als je hem zou aanbieden aan allerlei clubs in Europa. Vraag is of je dan meer dan 5 miljoen had ontvangen, wat gewoon een giga bedrag is. Wat dat betreft doet van Geel uitstekende zaken weer hoor, op verkoopgebied. Dat kan hij wel.
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 | ||
.
|||
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Wijnaldum is een Spartaan.
__________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Haha fantastisch vergelijkbaar natuurlijk ja, die situatie met Reis. Volgens mij heb ik je al verteld waarom die situaties dus compleet verschillend zijn. Of was Wijnaldum soms een drugsverslaafde, medische hulp weigerende speler met een dermate erge blessure, dat het uberhaupt de vraag was of hij nog kon lopen? Dan begrijp ik het.
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Vind het wel uitermate fijn dat je mijn inzicht gebruikt om het op elke situatie te trachten te projecteren. Waarvoor mijn dank.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Doe ik vaker als mensen iets niet begrijpen en vasthouden aan hun achterlijke standpunt. Dan is het slecht een kwestie van dat omdraaien en ook gebruiken, dan krijgen ze meestal door dat ze inderdaad iets raars zeiden.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Heerlijk helder, zo'n zwart-wit wereldje.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Niet Feyenoord - Ajax maar Feyenoord - PSV gaat dé klassieker worden dit jaar, volgens mij.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Welke wedstrijd is eerder, PSV - Feyenoord of Feyenoord - PSV?
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Feyenoord - PSV, 4 december.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik heb nu al een vermoeden wat er gezongen gaat worden die dag.
Iets met jood en dood
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|