![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#251 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
|
Neustädter dus naar Schalke04.
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Blegh, Schalke.
|
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
|
en de eerste berichten dat Favre er na dit seizoen mee gaat stoppen; lekker begin van het jaar zo. Hij is tot nu toe (uitzondering Hertha) altijd op zijn hoogtepunt bij een club gestopt. Beter dan de heenronde gaat het toch al niet worden...
|
|
|
|
|
|
#255 |
Pfff. __________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#256 |
|
Nou, dan was het succes van korte duur...
|
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
Nou heb ik ook niet de illusie dat wij met deze selectie constant linkerrijtje kunnen spelen. Hoe we nu presteren is echt te bezopen voor woorden, ver boven onze stand. Volgend jaar wordt het gewoon weer rommelen in de marge.
Maar ik geniet er dit jaar met volle teugen van! __________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#258 | |
|
|
Toen Marin wegging dacht ook iedereen, dat die niet op te volgen zou zijn (trouwens geruchten dat hij terug zou keren); toen kwam Reus. Nu maar hopen, dat ze het geld goed gaan besteden en gewoon rustig verder bouwen. Nu al zin in 20.01 (Bayern thuis) en benieuwd hoe het publiek reageert. |
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
|
Tadic naar Bundesliga?
FC Groningen kan zijn borst natmaken na de transfer van Marco Reus van Borussia Mönchengladbach naar naar Borussia Dortmund. De Duitsers willen een deel van de transfersom (17,5 miljoen euro) besteden aan Dusan Tadic. De Servische 'koning van de assist' maakt al anderhalf seizoen indruk in de Euroborg en was afgelopen zomer in beeld bij FC Twente en PSV. |
|
|
|
|
|
#260 | |
|
||
|
|
|
|
|
#261 |
|
We worden nu weer gelinkt aan Wuytens van Utrecht. Lijkt me dat dat dan met het oog op de zomer wordt, want nu hebben we echt geen centrale verdediger nodig.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
Boh, nog 1 weekje. Heb er echt verrekte zin in.
![]() Drie keer met 3-2 gewonnen op trainingskamp (Nürnberg, Darmstadt en Heracles). __________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
|
Hier ook!!! Wordt moe van al dat gezeik en negatieve berichtgeving (dat Borussia uit elkaar valt enz.). Voetballen maar!!! Over precies een weekje aan het bier op de Alter Markt; heerlijk!
Mooi HSV op vrijdagavond, geen thuiswedstrijden op zondag: Das sind Borussias Termine für die Spieltage 22 bis 27: 22. Spieltag: 1. FC Kaiserslautern – Borussia (Samstag, 18. Februar, 15.30 Uhr) 23. Spieltag: Borussia – Hamburger SV (Freitag, 24. Februar, 20.30 Uhr) 24. Spieltag: 1. FC Nürnberg – Borussia (Sonntag, 4. März, 15.30 Uhr) 25. Spieltag: Borussia – SC Freiburg (Samstag, 10. März, 15.30 Uhr) 26. Spieltag: Bayer 04 Leverkusen – Borussia (Samstag, 17. März, 15.30 Uhr) 27. Spieltag: Borussia – 1899 Hoffenheim (Samstag, 24. März, 15.30 Uhr) Laatst gewijzigd door travelman; 13-01-12 om 16:55 |
|
|
|
|
|
#264 |
|
De club wil met Favre verlengen.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#265 |
|
Mooi begin van de tweede seizoenshelft.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
Mwoa, kon beter.
|
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
Zonde van dat tegendoelpunt inderdaad.
![]() Twee keer winnen van Bayern in 1 jaar is ook vrij uniek denk ik. Met dank aan Neuer, wat een flater weer.
|
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
Deze was nog wel een stukje erger als die in de openingswedstrijd.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
|
Weet iemand of je van youtube filmpjes van de reus-goal/neuer-blunder een screensaver kan maken? Ik moet volgende week weer een dagje bij FC Bayern gaan werken
__________________ Supercalifragilisticexpialidocious |
|
|
|
|
|
#270 | |
||
|
|
|
|
|
#271 |
|
|
Zo, niet normaal, HEERLIJK!!! Robben kon niet veel goed doen, ging ook makkelijk liggen bij de 2. goal. Maar goede goals ook, die 1. was niet vanzelfsprekend.
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Leuk man. Gefeliciteerd travelman, zjroen en andere Gladbachers.
|
|
|
|
|
|
|
#273 |
|
Die 2-0 en 3-0 zijn echt prachtige doelpunten. Die omschakeling, wat een tempo!
|
|
|
|
|
|
#274 |
|
|
Danke Capitano!
Ik had niet verwacht, dat we de ingezette lijn na de winterstop zo door zouden zetten! Met deze, verdiende, overwinning kun je komende zondag wat ontspannender naar Stuttgart reizen. Doelpunt 3 is top, vanuit een lastige situatie aan de eigen 16 supersnel naar voren, Fohlenpower!! Brouwers speelde trouwens weer goed 100% aangekomen passes!! ROEEEEEELLLLLL!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
|
En het bier smaakte ook uitstekend in het stadion.
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
|
Bobadilla per direct naar YB Bern.
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
|
Die gaan we niet missen, de clubs en hoerententen in Düsseldorf wel wat meer. Had meer van hem verwacht, maar hij heeft zich sinds zijn komst niet verder weten te ontwikkelen en speelde ook maar 2-3 topwedstrijden. Volgens mij 2/3 mil. euro krijgen we voor hem, ong. de helft wat we ervoor betaald hebben, salaris lag rond de 1 mil. (!!).
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
Ik vond Boba toch altijd wel een dreigende speler, maar het rendement van zijn acties was vaak nul komma nul. Voor een miljoen salaris kun je iets beters in huis halen lijkt me zo, of iemand van de jeugd de kans geven.
|
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Laatste keer dat ik naar Gladbach ben gaan kijken was nog in de 2e Bundesliga. Heb dus kaartjes voor de uitwedstrijd tegen Hertha in de beker. Zin in
.
|
|
|
|
|
|
|
#280 |
|
|
|
|
|
#281 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#282 |
|
|
|
|
|
|
|
#283 |
|
Wat een seizoen zeg. Het houdt maar niet op.
|
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
|
Het leukste is al die Gladbachers hier die iedere week bij de toto een verlies voorspellen en dan helemaal los gaan op facebook bij elke overwinning en nog altijd geloven dat we degraderen dit seizoen. __________________ Supercalifragilisticexpialidocious |
|
|
|
|
|
#285 |
|
Om eerlijk te zijn heb ik ook nog steeds angst voor elke uitwedstrijd. Niet zo gek ook gezien de laatste jaren.
|
|
|
|
|
|
|
#286 |
|
|
Hebben we al 40 punten?!?!?
|
|
|
|
|
|
#287 |
|
|
en ja, ik zeg gewoon 'we' !!!!
|
|
|
|
|
|
#288 | |
|
|
Gladbach vraagt op Facebook wanneer we het 40ste punt gaan halen en wat dan het volgende doel wordt:
|
|
|
|
|
|
#289 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#290 |
|
Die 0-3 is trouwens echt prachtig.
|
|
|
|
|
|
|
#291 |
|
|
Er zaten meerdere goede counter combinaties in die wedstrijd... de pass op Reus voor 2-0 lijkt zo simpel, maar die bal is gewoon precies goed. Ik kijk de wedstrijden met verbazing, soms heb ik het gevoel dat we echt goed zijn. Kijken of we volgende week tegen Wolfsburg weer gewoon over ze kunnen praten.
|
|
|
|
|
#292 |
|
|
"Voor FC Groningen zijn het spannende dagen. Borussia Mönchengladbach wil nog voor het sluiten van de transfermarkt zaken doen. Die Fohlen willen namelijk Dusan Tadic naar de Bundesliga halen, zo vertelde zaakwaarnemer Zoran Pavlovic."
|
|
|
|
|
|
#293 |
|
Zou misschien betekenen dat Arango niet gaat verlengen. Ik denk dat we er met Tadic niet op achteruit gaan.
|
|
|
|
|
|
|
#294 |
|
|
Arango gaat bijtekenen (of heeft het al?).
Vanavond Hertha - Borussia, hopen dat de streams vanavond werken! 10.000 BMG worden er verwacht; jammer genoeg niet live op tv. |
|
|
|
|
|
#295 |
|
Moet te doen zijn lijkt me.
|
|
|
|
|
|
#296 |
|
|
0-1 na verlenging
Doelpunt uit een penalty... het gaat toch moeizaam nu ploegen Gladbach het spel laten maken en we niet meer zo sexy kunnen counteren Zaterdag de loting, met de mazzel van dit seizoen hebben we goede kans op Fürth! Drie keer in 1 seizoen van Bayern winnen zou ook wel aardig zijn __________________ Supercalifragilisticexpialidocious |
|
|
|
|
|
#297 |
|
|
0-2 na verlenging
|
|
|
|
|
|
#298 |
|
|
Na de twee mega missers in de laatste seconde was ik er wel klaar mee... valt ie toch nog
|
|
|
|
|
#299 |
|
Fürth thuis bitte.
|
|
|
|
|
|
|
#300 |
|
18 uur in een bus zitten voor zo'n matige pot is balen.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Borussia Mönchengladbach #4
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |