![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Vorige topic: Wat doet je amateurclub in seizoen 2010-2011 #5
![]() Seizoen is achter de rug, de voorbereiding begint straks weer. De vaste posters van dit topic: Da_Sandman --> GPC Vlissingen (1e klasse C) Beschouw --> alle clubs op Voorne-Putten en Rozenburg Juk --> SV Heinenoord (1e klasse B) Sybrand --> Harkemase Boys (Topklasse zaterdag) methodmich --> ASWH (hoofdklasse zaterdag) Yeahinho --> OJC Rosmalen (hoofdklasse zondag) tong80 --> Nivo Sparta (1e klasse zaterdag) Imaginary_Friend --> Groote Lindt (3e klasse zaterdag, speler) von --> De Zwerver (1e klasse zaterdag) Zjakkie --> Seolto (3e klasse B zaterdag) Laatst gewijzigd door Superheld; 25-09-11 om 12:49 __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
@Imaginary_Friend:
Geeft niet, alle reacties zijn welkom. ![]() De goal van Bas van Stokkom haalt zelfs landelijke sites, zoals FCUpdate en Elfvoetbal. Zelfs Sport1. ![]() Zag bij de overschrijvingen van De Lindt trouwens een flink aantal IFC'ers als nieuwelingen. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
TT kan wel worden aangepast naar 2011/2012 of is er ergens nog iets bezig?
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Gedegradeerd van de 4e naar 5e klasse
Zit ook in de voorlopige selectie.. vallen er nog 1 of 2 af. Ze zitten krap in de verdedigers, dus heb wel goeie kans denk ik.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Heb nog niks gezien. Is die ergens online te vinden? Ik wist dat er twee of drie jongens van IFC hebben meegetraind, maar definitieve overschrijvingen heb ik nog niet gezien. Verder helaas het vertrek van Leon v/d Herik, talentvolle en kopsterke centrale verdediger, die zijn geluk bij Rijsoord gaat beproeven.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
De goal van Van Stokkom is inderdaad een beauty, Mich!
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Crosspost van het zaterdagtopklassetopic: Zaterdag op naar Groesbeek voor de landelijke bekerfinale! ![]() 28 mei dus al de Noordelijke beker gewonnen door WKE in de finale te verslaan (3-1). Voor het landelijke toernooi waren we vrijgeloot in de kwartfinale, afgelopen zaterdag speelden we een uitwedstrijd in de halve finale tegen UNA uit Veldhoven. UNA werd dit seizoen met een grote voorsprong kampioen in de zondaghoofdklasse B. We kwamen om ongeveer 14.00 uur aan op sportpark Zeelst, waar nog bijzonder weinig toeschouwers waren. De kantine was pas laat open. Het kantinepersoneel wist niet dat er een wedstrijd was totdat ze spelers hadden zien binnendruppelen en ze gevraagd hadden wat ze die dag op het sportpark deden. Aan beide kanten waren veel afwezigen afgelopen zaterdag. UNA speelde met slechts een paar basisspelers. De rest was normaal gesproken jeugd of wisselspeler. Ook wij waren lang niet compleet. Van onze 7 verdedigers was alleen linksback Lesly Fellinga beschikbaar. Daarom stond deze keer linksbuiten Harvey Bischop in het centrum van de verdedigers, samen met Fellinga en middenvelders Yeni en Van Wijk. Op het middenveld drie spelers die normaal het liefst als nummer 10 of als buitenspeler op het veld staan. Rechtsvoorin Dennis Krohne, die de dag ervoor net bekend had gemaakt dat ie volgend jaar bij AGOVV speelt in plaats van bij HHC. Linksbuiten was Jorrit Schra, ik denk z'n tweede basisplaats van het seizoen in een serieuze wedstrijd. En in de spits good old Tony Alberda! Op de bank zaten twee wisselspelers: reservekeeper Theo Timmermans en Simon Speler, normaal gesproken speler van Harkemase Boys 2.Alberda was goed voor twee doelpunten afgelopen zaterdag. Het openingsdoelpunt was een heerlijke lob en in de tweede helft was hij de meest oplettende bij en gemiste strafschop: 0-3. Op slag van rust had Dennis Krohne de 0-2 gemaakt met een doelpunt achter z'n standbeen langs. Jorrit Schra, Roel van der Meulen en René van der Weij maakten de overige drie doepunten. Zaterdag dus op naar Groesbeek! Achilles'29 won in de andere halve finale met 0-1 bij FC Lisse op een B-veld. Na die wedstrijd werd er in Lisse geloot voor het thuisspeelrecht voor de finale. In de auto op de terugweg naar Harkema kwamen we er dus achter dat ons opnieuw een uitwedstrijd stond te wachten. Zaterdag dus met een paar honderd supporters op sportpark De Heikant onze spelers hopelijk naar onze eerste landelijke hoofdprijs schreeuwen. (En als dat dan lukt, dan mogen we opnieuw vroeg in het seizoen tegen IJsselmeervogels aantreden: 13 augustus op de Westmaat. Maar eerst zaterdag maar eens, deze bekerfinale is bovendien ook belangrijker .)
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Is tongs club niet naar de hoofdklasse gepromoveerd?
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nivo is inderdaad gepromoveerd, maar MM heeft gewoon de OP van het vorige topic gekopieerd.
Bij deze ook een tvp van mijn kant. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Niet helemaal, heb voor Von nu de juiste club gemeld.
En omdat het officieel nog het topic in het seizoen 2010/11 is, had ik de niveaus nog niet aangepast. Maar misschien moet dan gaandeweg wel, als het topic niet vol komt voor eind juli. ![]() @Imaginary_Friend: De overschrijvingen stonden in de krant. Leon van den Heerik, zoals je meldde, gaat naar Rijsoord. Nick Gemser naar EBOH zaterdag. Nieuwelingen voor De Lindt zijn: Michael Slingerland, Job van As, Tim de Veij, Kenny van Gent (allen IFC), Gerson Duarte (DHL) en Dino Eucemia (DOTO). Laatste twee ken ik niet, Michael Slingerland kan zeker een bruikbare spits worden, de andere 3 IFC'ers zijn jonkies. De toppers qua nieuwelingen van de lager spelende clubs in de regio zijn: Rijsoord 15 nieuwelingen Alblasserdam 13 nieuwelingen VVGZ 9 nieuwelingen Unitas zondag 9 nieuwelingen Oranje Wit 8 nieuwelingen Sliedrecht 8 nieuwelingen 's-Gravendeel 8 nieuwelingen Schelluinen 8 nieuwelingen EBOH zondag 8 nieuwelingen __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Volgens het bericht op voetbal rotterdam heeft Heinenoord er 12 bij gekregen tot nu toe, waaronder 4 van s'Gravendeel waar de nieuwe trainer vandaan komt en Mark Smeding die dubbel gemeld staat (ga er van uit dat er niet 2 met dezelfde naam komen, al zou dat wel epic zijn) niet meegeteld. En dat is voor Heinenoord begrippen erg veel. Nou komen er elk jaar wel een berg namen en vallen er genoeg weer af maar het lijkt erop dat er nu toch wel een hoop voor een basisplaats in 1 in aanmerking komen.
Weet jij overigens iets over de terugkeer van Ribaric, MM? Hij was altijd erg geliefd op Heinenoord qua persoon, maar ik denk niet dat hij de plaats van van Wijngen gaat beconcurreren. Die heeft als een beest staan keepen in de nacompetitie en is volgens mij zelfs nog jonger. Misschien houden ze dus zelfs wel rekening met een vertrek van hem. __________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
We gaan het in de gaten houden! Arthur maakt er vast weer iets moois van.
Juk, heb vernomen dat Heinenoord vermoedelijk wordt uitgeleend aan Zuid I en in 1C zal gaan spelen. Hoe zeker dat is, weet ik niet. Ook Rijsoord in 1C, al is dat wel logisch. Ribaric gaat inderdaad terug naar Heinenoord, maar weet niet of hij alweer volledig fit is. Liep in maart / april een fikse blessure op. En de 's-Gravendeel spelers zullen wel voor de basis komen ja, behalve Smeding dan. Dat is een veteraan keeper. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Dit jaar overgegaan naar de selectie van DVG, die gepromoveerd zijn naar de vierde klasse. Positie is centrale verdediger.
Competitie indeling van 1 is:
Iemand die weet of de indeling van de reserve 2e klasse al bekend is? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Mijn club Foreholte speelt komend seizoen in de 3e klasse A van West II, onder andere bij de zondag teams van Voorschoten '97 en FC Lisse.
Ik volg het 1e niet heel intensief, mede omdat ik zelf op zondag in een bierelftal voetbal, maar wellicht dat ik door dit topic te volgen het beter ga bijhouden. Doel van onze club is om een stabiele 2e klasser te worden in ieder geval. Er wordt pertinent niet betaald aan de selectie spelers en we leunen dan ook hevig op onze jeugd (we hebben erg veel jeugd wel, 800+ jeugdleden geloof ik). Momenteel staat er een erg jonge groep. Vorig jaar zijn ze er goed ingebleven (2e wel gedegradeerd naar de 2e klasse, erg zonde), dus wellicht dit jaar een periodetitel of meer... Indeling: Code:
Alkmania Concordia DHL DOSR Foreholte Lisse, FC Meerburg Moordrecht ROAC SEP SJZ SVLY Teylingen Voorschoten`97 |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
__________________ The only thing I fear is my MoM |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ja, opvallend. Kennelijk heeft de KNVB dat dus gewoon bepaald voor ze. Opvallend is ook dat FC Breukelen (Leushuis) van 1A naar 1B is gegaan. Wel leuk is dat je nu tegen Sandman en Von moet.
![]() Voor Imaginary_Friend ook een mooie indeling in de 2e klasse. Veel mooie derby's! @rompompom: Interessante afdeling met een aantal zondagtakken van Top- en Hoofdklassers. Meerburg, die hebben zich goed versterkt volgens mij. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Met Almkerk, Heinenoord, Rijsoord, SC Everstein, Sliedrecht en VVC'68 zes nieuwe ploegen in 1C, da's best veel. Wel leuk, ben bij alle zes nog nooit geweest
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
__________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Nee, alleen de standaardklassen zijn bekendgemaakt. De rest volgt later.
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Ik hoop voor iedereen dat het complex van Meerburg nu eindelijk eens klaar is. De rust daar werd bij ons eigen elftal op het veld gehouden, omdat de kleedkamers momenteel zo ver zijn dat je anders in de rust de thee kon pakken en die in het loopje terug naar het veld weer op kon drinken. .
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Rijsoord VIJFTIEN nieuwe spelers
?!Als die geen kampioen worden is het wel heel treurig gesteld dan .
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Komt nog bij dat de trainer niet echt lekker ligt. Nieuwelingen is ook nog afwachten. Raymon Kuipers is een goede keeper, maar heeft een jaar niets gedaan. Stefan Lezer is wel een goede linksback, de Dordt-jonkies Nick de Bil en Richard Clement zullen zeker fysiek moeten wennen en Sander Barragan is echt een prachtige speler, maar wel in een voetballend elftal, dus ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Carlos Lopes ook een goede aanwinst, maar spelers als Mo Auassar, Kevin Oliviera en Maxime van Kuilenburg hebben weinig wedstrijden in het eerste elftal van hun club gespeeld. Al is Maxime een goede back. Het zal denk ik wel even tijd nodig hebben en dat kan in het voordeel zijn van relatief meer ingespeelde teams als Oranje Wit en VVGZ, om er maar een paar te noemen. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Met Mich eens. Zo veel nieuwe spelers in één keer draagt vaker niet dan wel bij aan een succesvol seizoen. Zeker als er een hoop vertrekkende spelers tegenover staan. Het kan zomaar direct klikken, maar vaak gaat daar toch wat tijd overheen.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Toch zie ik ze wel als topfavoriet, met Alblasserdam op basis van afgelopen seizoen als voornaamste belager. Oranje Wit twee keer zien spelen vorig seizoen, was ik niet kapot van. Heinenoord moeilijk in te schatten. Geen idee of 1B sterker/zwakker is dan 1C. GPC Vlissingen weer in de middenmoot, maar hopelijk dit keer bovenkant (linkerrijtje). En wie weet op jacht naar een periode
.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Alblasserdam zou me verbazen eigenlijk, Sand.
Zijn echt heel veel kwijt. Sowieso de trainer, Cees Spaan. En dan doelman Ron Kersbergen (stopt), de beste verdedigers Ahmet Kuyucu (stopt verrassend), Carsten van Leeuwen (Pelikaan, gaat voor werk / studie lager spelen), vleugelspeler en Azerbeidzjaans jeugdinternational Inam Qulyev (IFC), talent Ralph Hofwegen (Sparta Rotterdam A1) en natuurlijk fenomeen en goalgetter Arif Irilmazbilek (Kozakken Boys). Erik Abels en Alexander de Jong (wordt wel assistent-trainer) moesten tijdens het vorig seizoen al noodgedwongen afhaken wegens blessures. Wat er voor in de plaats komt is nog niet direct top. Martijn Baan is wel een goede doelman, maar heeft een jaar eigenlijk niets gedaan. Dan komen er twee onnavolgbare en grillige spelers uit ons tweede, die flink zullen moeten wennen aan alles. Geldt ook voor Eytan Scheimann van Kozakken Boys en Bojan Stefanov van TOGR. De rest komt uit Papendrecht A1 en dergelijke. Dus het zou mij heel erg meevallen als Alblasserdam echt mee gaat doen bovenin. Dan moet alles wel heel erg goed vallen, want ze zijn echt veel kwaliteit kwijt. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Even wat update nieuws van Heinenoord. De Braziliaanse sensatie Gomes gaat terug naar zijn thuisland, dit in verband met verblijfsvergunningszaken. Erg jammer want het was de drijvende kracht achter lijfsbehoud in de eerste klasse. Vooral tegen de 2de klassers was het een onstuitbare wervelwind.
En uit de wandelgangen opgepikt dat de nieuwe trainer een behoorlijke rol heeft gespeeld in het spelen in 1C/zuid. Dit omdat de tegenstand daar minder zou zijn en dan kan hij dus zonder degradatiezorgen bouwen aan een elftal wat volgend jaar een stabiele middenmoter is in 1B. Toch wel jammer dat ze de clubs achterlaten waar ze jaren mee in 2D hebben gespeeld. Die wedstrijden waren toch altijd wel speciaal. __________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
__________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
||
|
|
|
|
|
#32 | |
Leuk dat de trainer van Heinenoord inschat dat 1C een lichtere klasse is. We zullen het gaan zien .
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Bekerindeling hoofd- en eersteklassers bekend.
ASWH en Heinenoord bij elkaar, samen met Nieuwerkerk en Smitshoek. GPC Vlissingen bij Goes, Kloetinge en VVC'68. Nivo Sparta bij Almkerk, Baronie en Longa. OJC Rosmalen bij PSV, HVCH en Brabantia. De Zwerver bij Alblasserdam, Achilles Veen en Dongen. __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
De huidige selectie is sowieso van de overschatting. Wie weet dat het karakter van de groep veranderd met al die nieuwe mensen en de trainer, maar ik heb er een hard hoofd in. __________________ The only thing I fear is my MoM |
||
|
|
|
|
|
#35 | |
Ik denk trouwens dat Hulsbosch mede voor 1C heeft gekozen omdat hij de ploegen daar goed kent. Kan een voordeel zijn voor Heinenoord. Leuk dat wij tegen Heinenoord mogen in de beker. Wie weet zie ik Juk dan wel ff. Nieuwerkerk ook leuk, tegen Robert Visser. En Smitshoek is lekker in de buurt. Op Facebook al een leuke discussie, volgens de voorzitter van RVVH gaan wij met twee vingers in de neus door. Die wil nu al alle druk bij ons leggen.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Zes nieuwe ploegen is in ieder geval in het voordeel van ons. Hoop ook dat we die in de eerste serie krijgen. De rest weet ondertussen wel wat voor spelletje wij spelen, daar zal het gewoon lastig tegen worden. Daarom ben ik op zich niet zo heel blij met VVC in de beker, al moeten we die gewoon pakken.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
ik ben heel benieuwd wat de zwerver gaat doen volgend seizoen.
luiten naar rvvh. drie spelers van buitenaf erbij die ik niet ken en vier spelers vanuit de jeugd erbij in de a-selectie. ik ga wederom voor behoud en ik denk dat oranje-wit en vvgz voor het kampioenschap gaan met misschien rijsoord als outsider. 1c is een interessante afdeling geworden door de vele mutatie's qua clubs. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Er is inderdaad zat gebeurd bij de regioclubs ja.
Verhaal Rijsoord en Alblasserdam al uitgebreid gemeld, jij gaf al wat aan over De Zwerver. Dan heb je SteDoCo dat zich goed versterkt met Kozakken Boys-goalie Ruud de Groot, vleugelspeler Juarth Leihitu van Papendrecht en natuurlijk fenomeen en goalgetter Willem Looijen van LRC. Ook Rick Boons (Kozakken Boys) is een mooie aanwinst. VVGZ verliest smaakmakers Kevin Vermeulen aan XerxesDZB en Darlison Gerardus aan FC Dordrecht. Ook Richard Yeboah vertrekt volgens mij weer naar EBOH. Ze krijgen echter wel ervaring terug in centrumverdediger Frank Wielenga (LRC) en linksback Maarten Koomans (Lekkerland). Dan halen ze Rick Donker uit Barendrecht 2 en twee man van Dubbeldam, Rob Kanters en Arne van Weerden. Of dat versterkingen worden, moet ik nog zien, maar zeker netjes om die in de breedte erbij te hebben. Oranje Wit verliest de absolute publiekslieveling Ismael Yildirim aan Kozakken Boys, maar haalde bijvoorbeeld wel Anton Beneder van 's-Gravendeel, die op Facebook zijn glittervoetbalschoenen al showde. Ook Ronald Traets (TOGR), Alex Rekondie (RVVH) en Sjoerd Boutens (Dubbeldam) zijn goede aanwinsten. Sliedrecht komt er dan als promovendus bij en heeft Stefan van Dam (ex-Willem II, TOP Oss, ASWH en Kozakken Boys) als ervaren kracht gestrikt. Verder hebben ze vleugelspits Luciano van Harlingen terug van LRC, komt verre inwerper Marvin Langevoort van DFC en is ook Carlitos Carvalho Rodrigues (TOGR) een speler met ervaring in de Hoofdklasse. Wel gaan Umut Takac en Levy Liesdek weg. Almkerk, ook promovendus, verliest Erwin Verbruggen aan Achilles Veen. Bas de Vos (Lekkerland) moet hem echter kunnen vervangen. Kortom, de clubs zaten niet stil. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Gisteren een feestje gehad waar een behoorlijk deel van de Heinenoord selectie aanwezig was en die waren niet heel blij met de overstap naar 1C. Ze strijden liever tot de laatste dag tegen degradatie met mooie wedstrijden tegen clubs waar ze al 5 jaar tegen spelen dan dat ze nu zogenaamd makkelijker erin blijven tegen, met alle respect, een Almkerk of Vlissingen. Daar is gewoon geen geschiedenis mee.
Overigens was het leeuwendeel het sowieso oneens met de stelling dat de competitie minder sterk zou zijn. Misschien dat de top 3 in 1B sterker is, maar middenmoot eindigen schatte ze in beide competities even zwaar in. __________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Even een klein detail Juk; Vlissingen is VC Vlissingen (zondag 1e) en wij zijn GPC Vlissingen. Ligt gevoelig
.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Mag er trouwens een 't' achter 'doe' in de TT?
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
__________________ The only thing I fear is my MoM |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Dat soort dingen vind ik ook altijd heel belangrijk. Wij worden soms bjvoorbeeld 'Rosmalen' genoemd op Teletekst... Als je de naam al wil afkorten, doe het dan goed: OJC dus! Nog tenenkrommender vind ik de niet-wetende ouders van jeugdspelers die er op onze club rondlopen. Dan moeten ze uit naar 'Orka' bijvoorbeeld (die club heet dus CHC, met de toevoeging /Orka, met dank aan de hoofdsponsor...).
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
MM's ASWH start de competitie uit bij Hoek
.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Hebben we gelijk de verste competitiewedstrijd maar gehad.
![]() Ik vind Orka trouwens een leukere clubnaam dan CHC, Yeahinho. Was Orka niet één of andere nachtclub of was dat weer een ander team dat de naam daarvan had toegevoegd aan de clubnaam? __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Volgens mij is Orka geen nachtclub maar iets met vakanties naar Turkije: Club Orka Hotel & Villas
Geeft ook meteen aan met wat voor club we te maken hebben .
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Concordia en Hertogstad, dat waren nog eens teams.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ooit voor de beker tegen Hertogstad gespeeld.
Bij ons is deze week de vrouw van een ex-ploeggenoot en onze ex-voorzitter jong aan K overleden. Wat een klote ziekte is het toch.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Wat doet je amateurclub in seizoen 2012/12 #1
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|