![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Stel hier je voetbalvragen en kijk wie het antwoord weet, zonder dat er gebruik wordt gemaakt van Google!
Altijd leuk. Antwoord op de laatste vraag was inderdaad Orlando Smeekes. Afgelopen seizoen actief bij Carl Zeiss Jena in Duitsland. Bij welke trainer woonde Smeekes enige tijd in huis? __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gert-Jan Verbeek meen ik
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Klopt volgens mij.
Toch wel aardige speler. Jammer van zijn karakter. Go ahead Groningen KV Mechelen Club Brugge PSV Schalke 04 Welke speler? |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
René Eijkelkamp
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Correctemundo!
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Seizoen Club w (g)
Millionarios Atlético Nacional Real Valladolid Atlético Nacional Tiburones Rojos Medellín Real Cartagena Atlético Junior Depor. Pereira Aucas Bajo Cauca Guaros de Lara Depor. Rionegro Depor. Pereira Welke speler? __________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Higuita
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nice, ik wilde de goals er nog bij zetten als verwarring, maar dat was zelfs met kopieeren een bitch
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Inderdaad!
Welke speler, die afgelopen seizoen speeltijd kreeg in de Eredivisie, is geboren in Afghanistan? __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Qays Shayesteh van Heracles
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Prince Rajcomar, wie kent em niet, scoorde afgelopen seizoen (volgens de VI van vandaag) aardig in Hongarije. In welk land maakte deze held daarvoor furore?
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
IJsland
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Die gast had nog wel enigzins talent toch?
Hahaha van zijn wiki:
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik ben flink op em afgeknapt toen ik bij een training van FC Den Bosch ging kijken en ie z'n kop introk bij een perfecte voorzet van Lange Jan. Die keek em uiteraard vragend aan. Reactie: "Ja, m'n haar..."
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Die gast heet Prince, wat verwacht je dan? Op z'n Wiki ziet ie er wat dikkig uit.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik moet voor morgenvroeg in de bus een hoop quizvragen hebben, heeft er iemand misschien nog een documentje? Heb vanavond geen tijd om zelf wat op papier te zetten.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Wat moet het niveau zijn? Ik kan me herinneren dat MM 2 topics terug (kan ook meer zijn
) 30 vragen had gesteld van een zeer hoog niveau
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Elk niveau is wenselijk.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nee, die speelde geen Eredivisie afgelopen seizoen.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Hij speelde bij Excelsior, om maar een hint te geven.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Shabir Isoufi is correct. Gaat terug naar Feyenoord.
Wie is dit dan weer?
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Schreurs?
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Klopt, de enige echte Danny Schreurs.
Wie zijn deze drie dan weer?
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Smolarek, Paauwe en Tomasson.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Juist!
Waaruit trok trainer Gullit de conclusie dat het met Smolarek nooit iets zou worden? __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Was dat het telefoonincident?
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nee, nee. Nog mooier.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik heb serieus ook altijd gedacht dat dat de aanleiding was
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Nee, Ruud had hem eens goed in de ogen gekeken en toen wist hij genoeg. Niet geschikt.
|
|
|
|
|
|
#33 | |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Waar speelt Smolarek nu?
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Zenit ?
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Nope.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
CSKA ?
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Nope.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Wisla Krakow?
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Nope...
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Zat hij niet bij die club van De Mos? Kavala?
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Nope...
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Polonia
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Moet ik nu een vraag stellen?
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Als je er 1 weet, anders kun je het aan anderen overlaten
|
|
|
|
|
|
#47 |
![]() 19-jarige Gattuso bij de Rangers. Noem nog een Italiaan die in Glasgow actief was. __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Klopt en klopt.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Welke Turkse club werd als eerste kampioen naast de traditionele top 3 uit Istanbul (Galatasaray, Fenerbahce & Besiktas)
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
VBL Quiztopic #7: Bij hoeveel clubs tekende Ricky?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|