|
|
#1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De Selectie 2011/12: Keepers : Michel Vorm (NED) Erik Cummins (NED) André Krul (NED) Verdedigers : Alje Schut (NED) Jan Wuytens (BEL) Ismo Vorstermans (NED) Marcus Nilsson (ZWE) Michael Zullo (AUS) Gevero Markiet (NED) Mark van der Maarel (NED) Middenvelders : Nana Asare (GHA) Gianluca Nijholt (NED) Anouar Kali (NED) Jacob Lensky (CAN) Adam Sarota (AUS) Johan Martensson (ZWE) Yoshiaki Takagi (JAP) Aanvallers : Edouard Duplan (FRA) Jacob Mulenga (ZAM) Leon de Kogel (NED) Frank Demouge (NED) Tommy Oar (AUS) Alexander Gerndt (ZWE) Laatst gewijzigd door PBateman; 19-07-11 om 21:07 |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Uh? Wtf...
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nesu kan zijn arm bewegen
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bizarre transfer, leuk voor 'm!
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Apart
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Inderdaad ook nog even hier.
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Goed nieuws!
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ben echt benieuwd hoe iemand als Schut dit beleeft.. Ook al kan hij er niets aan doen, die moet toch met een schuldgevoel van hebikjoudaar zitten...
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Mooi nieuws
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Goeie deal voor fc Utrecht ,hij gaat voor ongeveer 5,4 miljoen naar sporting Lissabon
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Goed nieuws van Nesu.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Waar ?
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
De nieuwe middenvelder schijnt nu toch gewoon een Nederlander te gaan worden, iemand met een doorlopend contract.
Roorda ? Vormer ? Toornstra ? Wie zal het zeggen.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Roorda niet
![]() Toornstra is wel een mooie, maar die zou achteruit gaan, mbt Europees voetbal. __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
![]() Sowieso benieuwd wie er allemaal nog bij gaan komen deze zomer. |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Of iemand bij Heracles wegplukken natuurlijk
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Of Falkenburg....
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
Dat laatste zou ik heel erg vreemd vinden... |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Tsjah, zal ook niet meevallen om een betaalbare goede spits te halen.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
kom je weer bij Boymans...
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Een type Boymans (groot, sterk) hebben we al in Demouge en De Kogel.
Je hebt een snelle afmaker nodig. (Kijk eens in Ligue 2 Foeke !!!) Hoorde verder dat Heerenveen de hoofdprijs wil voor Roorda, en dat het waarschijnlijker is dat er een andere middenvelder komt. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Is ook logisch natuurlijk, zo zullen Roda en Ado ook de hoofdprijs vragen voor Vormer en Toornstra.
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Als Roorda geen Fries was geweest hadden jullie hem best voor een schappelijke prijs kunnen krijgen denk ik. Probleem is dat onze directie onder druk van sponsors Roorda niet mag verkopen..
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Tsja, nav de 2e seizoenshelft zie ik m graag komen, maar ik vraag me wel af of ie niet teveel gehyped is…
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik zie hem nog steeds net zo belangrijk worden als Theo Janssen voor Twente en Engelaar (vroeger) voor hun clubs. Top eredivisie. Dat is als zijn knieen het houden. Als hij die blessures niet had gehad, had hij zijn eerste interland nu al gespeeld.
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 | |
15 miljoen euro aub.
|
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Komend seizoen op de Japanse toer ?
Japanese Footballers Around the Globe:
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Hij kijkt wel happy. Happy happy happy. Haaaaaaaappy.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Australiërs, Japanners, Zambianen... je vindt ze in Utrecht.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Het is rond, tekent voor vijf jaar.
Na zijn stage was de complete technische staf overtuigd van zijn kwaliteiten, dus ik ben benieuwd. Laatst gewijzigd door PBateman; 15-06-11 om 12:50 |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Jij enig idee wat het idee is, PB? Wordt hij of Demouge eerste spits of komt er nog een (andere) vervanger voor v. Wolfswinkel?
|
|
|
|
|
|
|
#39 | ||
|
Denk dat ie vooral in aanmerking zal komen voor de rechtsbuiten positie, of als alternatief voor Asare op 10, als ie het eerste direct al haalt natuurlijk. In ander nieuws :
|
|||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Doet me hier aan denken
: Hij heeft nog gelijk ook __________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
AS Roma zou zich volgens nusport ook gemeld hebben voor Strootman.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Dries en Strootman 10 miljoen afgewezen...
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
1,3 miljoen hebben ze bij elkaar gekost en nu gewoon 10 miljoen kunnen afslaan
respect hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Ok, wij zijn 2 van onze beste spelers dan misschien kwijt, maar met 12+ miljoen euro kun je er qua elftal uiteindelijk sterker uit komen, en dit is sowieso goed voor de club. Nog maar eens, Van Seumeren.
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Gisteren benadrukte Booy in de VI nog maar eens dat er geen nieuwe spits wordt aangetrokken.
Jacob Mulenga wordt de aanvalsleider, die is weer fit en wil vlammen, blijft een pracht-kerel trouwens met al zijn positivisme. Dan heb je Frank Demouge en Leon de Kogel als backup, 3 spitsen voor 1 positie. Ik kan me hierin wel vinden eigenlijk. |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
(staat op de officiele site) |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Dat doet zeker pijn aan de ogen, de tering!
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Nu zou ik als Strootman zeker weg willen.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|