![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
held
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
17 spelers uit de OP zijn niet meer bij Heracles
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Heh, mja ... de OP heeft een update nodig
![]() Beter wachten we tot volgend seizoen. __________________ Go Go Go |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
We hebben 12 seizoenen in het Polman Stadion gespeeld, 6 in de Eredivisie en 6 in de Eerste Divisie. Iemand interesse in wat statistieken over deze periode?
Laatst gewijzigd door Blawh; 30-05-11 om 13:48 |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Kom maar op
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Spelers die de afgelopen 12 jaar in competitieverband voor Heracles Almelo hebben gevoetbald.
![]() * = Kwamen uit voor Heracles in zowel de Eerste- als Eredivisie. Als je die namen ziet dan besef je wederom wat voor een stappen we gemaakt hebben.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
![]() Vier Tukkers (waarvan 2 Almeloërs) bij de eerste vijf. Laatst gewijzigd door Blawh; 30-05-11 om 18:01 |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Heeft die andere de Visscher niet gespeeld voor Heracles?
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
![]() * (Eerste | Eredivisie) Laatst gewijzigd door Blawh; 30-05-11 om 14:49 |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Interessante statistieken. Anders stuur de statistieken is door naar hndb.nl of wijzijnheracles.nl. Vinden vast wel meer mensen interessant
|
|
|
|
|
|
#13 |
![]() Chucky niet geheel verrassend op 1. Dat Rudy Jansen maar op 1 (2x geel, 0 directe) staat, geweldige tackles had die man altijd. Als je dat vergelijkt met Breukers...
Laatst gewijzigd door Blawh; 30-05-11 om 15:11 |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Welke bedoel je? |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
![]() We zijn hier met 5 man
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Thijs Sluijter
Die wordt echt uitgekotst bij Volendam.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Toffe stats Blawh!
Zelfs een 'Oh ja!' bij Roeltje Buikema.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ziet er mooi uit! Willie scoort goed. Maar hij is dan ook cool.
Zitten illustere namen tussen die lijst. Wooding, Cimen, Demirel, Mohouti om er maar een paar te noemen. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Super Blawh! Zelf gemaakt? Enorm interessant!
Al die namen, je vergeet ze snel - vooral als het goed gaat. Mijn eerste gedachte bij de eerste grafiek: Quansah - Held!
__________________ Go Go Go |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
En wat enorm opvalt is hoeveel beter onze huidige groep is geworden, maar dat is hierboven ook al vermeld!
__________________ Go Go Go |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Miste hij wel ooit?
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Yupz, nu er toch weer een opening lijkt voor het nieuwe stadion kan het maar zo zijn dat er over 2 jaar een nieuw stadion staat. Ik was wel benieuwd wie er allemaal voor Heracles gespeeld hebben in het Polman-tijdperk.
Klopt, beter en ook weer jonger. Volgend seizoen verwacht ik zeker 3 Heraclieden in Jong Oranje (Vejinovic, Duarte, Te Wierik). Dit seizoen hebben we alleen van der Linden die ver in de 30 is (desondanks zijn er maar 4 of 5 spelers met meer speelminuten in de Eredivisie dit seizoen), dat was in de eerste 2 jaar na de rentree in Eredivisie wel anders. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Vanaf 9:25. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Mooie beelden..kippenvel!
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Buikema, had Excelsior die niet ooit geruild met Heracles of was dat weer een andere ruil? En zo ja, wie ging er toen ook alweer de andere kant op?
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Becker, Mouhouti ken ik niet
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Kåre Becker was dat toch, een ietwat getinte aanvaller die van Jong Twente kwam?
En Mo Mouhouti heeft meer gespeeld dan ik dacht. Later nog bij Babberich gespeeld ook. Buikema werd trouwens wel geruild door Excelsior, maar dan met FC Den Bosch tegen Brayton Biekman.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Klopt, Becker was een gekleurde jongen van FC Twente.
Buikema werd naar mijn weten niet geruild met een andere speler. Ik weet alleen dat hij al vroeg voor Excelsior tekende en daar later spijt van kreeg, Heracles werd namelijk kampioen. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Rudy Jansen mag trouwens weg bij Zwolle, was volgens mij gehuurd van Cambuur?
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
![]() godver wat lelijk |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Echt iedereen speelt in het blauw volgend seizoen.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Thuisshirt wel redelijk, al lijkt Everton zo nog dikker
![]() Uitshirt lelijk, hebben we een nieuwe keepert ofzo gekregen?
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
|
GOED NIEUWS ?
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Niet verkeerd toch?
![]() Van het uitshirt ben ik ook niet kapot. Kan me ook niet voorstellen dat Ten Cate hier zo blij mee is, echt opvallend is hun naam niet op het uitshirt. Laatst gewijzigd door Blawh; 01-06-11 om 11:15 |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
|
Omroep almelo
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
Het zal me niks verbazen dat de gemeente almelo meegedacht heeft over de shirtjes...
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Wordt tijd dat er eindelijk eens een beslissing wordt genomen.
Al met al kun je nu pas begin 2012 met de bouw beginnen. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
Ik denk dat we dan voor een paar wedstrijden naar zwolle moeten...
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Gewoon bij ON!
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Yes!!!! Eindelijk is de kogel door de kerk!
![]() Heel erg blij mee!! __________________ Go Go Go |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
@Blawh: Klopt, Buikema was niet geruild door jullie. Excelsior ruilde hem later met Den Bosch tegen Biekman. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ik zag op de Frontpage dat zowel onze Griekse (Iraklis, licentie ingetrokken) als Spaanse (Hercules, gedegradeerd en diep in de financiële ellende) naamgenoten zijn gedegradeerd. Volgend mij zijn wij nu nog de enige Heracles op het hoogste niveau.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Waarom leent Heracles (of een andere club die een stadion willen) niet gewoon bij de bank net zoals ieder ander bedrijf? Heracles heeft een solide bedrijfsvoering en geen tekorten. Dan moet het toch niet onmogelijk zijn om naar de bank te gaan met een bedrijfsplan voor een stadion en een lening te krijgen? Waarom gaan ze dan toch naar de gemeente?
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
De enige reden die ik kan bedenken is dat de bank het toch te riskant vindt, stel dat Heracles volgend seizoen degradeert. Ik denk dat je zeker in dat geval beter een gemeente kunt hebben die garant staat dan de voetbalclub/ stichting stadion.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 | |
|
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik schaam me kapot !
Potver ! __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Heracles #13: De parel van Twente.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|