![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Selectie: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Weebl; 12-09-11 om 20:06 __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
OPdate moet nog plaatsvinden
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Nieuw thuistenue. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
Als je dan spelers als Kaká, Pedro León en Gago van de hand doet heb je met Sahin, Altintop en Callejón uitstekende vervangers imo. Nu alleen Adebayor, Benzema en Lass nog weg ![]() edit: Ade is natuurlijk weg in principe, maar ik ben er niet gerust op dat Mou niet alsnog met een contract gaat wapperen. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Statistieken tijd
![]() Heb de statistisch beste en minste teams van het seizoen gemaakt. Wat opvalt is dat ondanks dat Ronaldo ongelooflijk veel scoorde, de rest van het team sneller scoort als Ronaldo NIET speelt. La Liga Het beste team ![]() Het minste team ![]() Totaal Het beste team ![]() Het minste team
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ozil komt er zo niet goed van af
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Volgend seizoen worden ze kampioen en/of winnen ze de CL.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hier de volledige statistieken:
La Liga ![]() ![]() Alle competities ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Weinig verschillende doelpuntenmakers.... Ronaldo scoort en de rest eigenlijk amper in La Liga...
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Tja, aanvankelijk was Higuaín natuurlijk zijn aanvalspartner in de spits, en die ging er lang uit. Toen moest Benzema het overnemen, faalde aanvankelijk, maar legde er toch nog aardig wat in.
|
|
|
|
|
|
#13 | |
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
27 juli speelt Real in Berlijn tegen Herta , kunnen ze daar wat turken blij maken als ze allemaal spelen.
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Valdano en Mourinho werkt gewoon niet samen. Het zijn beide personen die aanwezig zijn en hun mening erdoor willen drukken. Dan moet er één wijken, en dat dat in dit geval die knuppel van een Valdano is ben ik wel blij mee.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Weebl hoe kom je aan die vette stats?
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
zelf bijhouden duh
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Valdano een knuppel?
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ja ik heb het niet zo op die man. Kan ik niet echt uitleggen.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Dat is wel vreemd eigenlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Misschien komt het wel door zijn politiek progressieve opvattingen
![]() Anyway, ik hoop dat ze weten wat ze doen. Meestal moet je de passant wegsturen ipv degene die voor continuïteit moet zorgen. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Overigens mist het plaatje in de OP 2011 bij de beker.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Calderón
Was ook de enige Madrileen met realiteitszin na de (volkomen terechte) uitschakeling in de CL. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
Calderon, was dat niet die man die na malversaties en declaraties moest aftreden? ![]() (zo ken ik Cyberia weer, altijd in voor een sneue opmerking, als het maar Real Madrid schaadt) |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Beetje hetzelfde als jij het over Chelsea hebt, zeg maar.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Marcelo ook weer weggegooid, had nog wel een goed seizoen gespeeld
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Volgens geruchten mag Higuain vertrekken voor een bedrag onder de € 20.000.000. Er is interesse van o.a. Spurs, Arsenal, City en Juve.
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Wel erg zonde. Gelukkig verdiende hij goed. |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Higuain zou dus weg moeten. En dan?
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Adebasjorrrrr, give him the ball and he will score
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Royston Drenthe, Pedro León, Lassana Diarra, Ezequiel Garay, Fernando Gago en Sergio Canales hebben te horen gekregen dat ze weg mogen.. Voor hoeveel zijn die in totaal gehaald?
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
13, 10, 20, 5, 20 en 6, wat neerkomt op 74 miljoen in totaal.
Maar ik neem aan dat voor Canales geldt dat ie alleen verhuurd wordt of verkocht met een relatief lage terugkoopclausule. Wat betreft de rest: Drenthe is gewoon niet goed genoeg, Pedro León evenmin maar ik snapte die aankoop überhaupt niet. Lassana Diarra pakt teveel kaarten en is twintig centimeter te klein, wisselt bovendien goede duels met slechte af. Garay heeft de pech dat Ramos, Carvalho, Pepe en Albiol beter zijn. Gago is te blessuregevoelig. Ontvangt wel een riant salaris maar speelt zelden. Wellicht dat hij er nog wel komt. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Waarom zou Diarra te klein zijn?
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ik vind em echt een iel ventje, verliest daarom veel te veel duels die hij gewoon zou winnen als ie iets langer was.
|
|
|
|
|
|
#41 | |
Voor Diarra was al heel veel belangstelling van echte topclubs, toch? En Drenthe? Sja.... __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Of slimmer, of beter... Ik vind lengte op die posities bijna altijd een nadeel. Krijg er altijd zo'n Engelaar idee bij. Zowel voor de balafpakkers als de voetballers.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Misschien heb je gelijk.
Feit is dat Lass ook gewoon niet goed genoeg is
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Goed punt.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Onzin. Lengte zegt helemaal niks en is juist eerder in je nadeel dan in je voordeel bij voetbal.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Grote, sterke mensen zijn geneigd om daarop te teren en hun techniek te verwaarlozen. Prima, maar dat die per definitie minder goed kunnen voetballen geloof ik niet. Neem Socrates of Vieira, met hun machtige lange stappen bestreken ze een heel middenveld en waren in de lucht behoorlijk goed.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
De speler Diarra zou niet beter worden als hij langer was. Lengte zegt niks, tenzij je het kan koppelen aan bepaalde eigenschappen. Dynamiek, kopkracht, duelkracht, loopvermogen en dan is het ook nog de vraag in welk spelsysteem. Tevens noem jij uitzonderingen, maar hadden die spelers ook kwaliteiten gehad zonder hun bovengemiddelde lengte. Een lange speler is heel vaak niet wendbaar en lichtvoetig waardoor je dus vertragend voetbal krijgt, en om balbezit te houden wordt het dan risicoloos. Een oplossing is dan al gauw de lange bal, de 2e bal kan makkelijk gewonnen worden.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Waarom? Die paar centimeters maken geen verschil. Je gaat er niet opeens door toveren. Een balafpakker moet vaak veel korter kunnen spelen, en dus een bal van de voet plukken bij zijn opponent, i.p.v. de strijd aan gaan met lopen, vliegen en beuken.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Real Madrid CF #7: Met Turken
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |