![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Jammer, had ze graag in de Eredivisie gezien.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
MaxPower, volgende keer even een nieuw topic openen
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Vak P <> MI Side.
kan nooit goed gaan
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Waarom lukt het Cambuur niet op in de top van de Jupiler League te blijven, terwijl het zo'n grote club is, vooral in de regio loopt iedereen met cambuursjaaltjes. Cambuur heeft een minstens zo grote achterban als een club als Excelsior of Volendam.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
De laatste paar jaar doen staan ze steeds in de (sub)top dus zo slecht doen ze het ook weer niet.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Op basis van de wedstrijd gister Zwolle verdiend gewonnen denk ik. Alleen in de blessuretijd de 'gelijkmaker'.. zuur moment
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Op basis van het spel misschien wel, maar Zwolle had toch voornamelijk afstandschoten als kansen. En ook de manier waarop die 2 goals vielen was zonde. Bovendien had Cambuur het ook al lang moeten beslissen.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Zeker waar. De kansen waren voor jullie, het spel voor ons. Maar na verloop van tijd trok Zwolle de wedstrijd steeds maar naar haar toe vond ik, en de goals waren daar een logisch gevolg van.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Omdat ie in dit topic hoort:
(En tvp zodat ik zo nu en dan weer ramptoerist kan spelen.) |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
die mag wel in de OP
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Klopt ook wel. Vooral in de tweede helft zakte Cambuur steeds meer terug en was het eigenlijk wachten op een goal van Zwolle. Die viel dan ook al was het wat gelukkig en dan die laatste goal in blessuretijd. Je zat er op te wachten. Ik wist dat die ook wel zou gaan vallen maar in blessuretijd is behoorlijk zuur.
|
|
|
|
|
|
#14 | |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Mochten we er ooit weer eens heen moeten zal het wel een combi'tje worden ja.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ach ja, doodzonde natuurlijk gezien de wedstrijd maar ik vind het helemaal niet erg om naar de jupiler league te blijven gaan. Het liefst natuurlijk a la IJsselmeervogels gewoon lekker winnen en niet promoveren maar dat was geen optie
hoewel het balletje op de lat van Ozan in de laatste minuut natuurlijk donders jammer was. Keeper van Zwolle was wel goed bezig zeg ![]() Komende seizoenen wordt er in ieder geval doorgegaan met wat dit seizoen eigenlijk is ingezet, de financiën op orde krijgen. En terecht natuurlijk. Budget komend seizoen een half miljoen euro minder dan dit jaar. Een groot aantal spelers zal vertrekken. Meul, Hese, vd Laan, Guijt, Beekmans, vd Wal, van Boxel, Luirink hebben sowieso al geen contract bij Cambuur en kunnen dus gewoon weg. Ozan en Reza mogen vertrekken voor een transfersom. Daarnaast natuurlijk wel een aantal nieuwe spelers die komen maar ongetwijfeld van een wat minder niveau. Volgend seizoen voor een top10 plek en hopen op play offs gok ik. Genot toch __________________ Hoooooo GENOOOOOOOOOOOT |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Jezus zeg, t hele basisteam mag vertrekken?
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Zo'n beetje wel ja
het is natuurlijk wel goed dat de club niet gaan betalen wat ze niet kunnen betalen Meul sowieso weg Vd Laan was van Veendam gehuurd en gaat naar de Eagles Vd Wal was van Zwolle gehuurd, wil geloof ik naar het buitenland maar mocht dat niets worden is Cambuur wel zijn 1e keus (twitter) Beekmans, heeft aangegeven wel voor minder te willen bijtekenen als het een meerjarig contract is dus dat is afwachten Van Boxel heeft natuurlijk een forse blessure opgelopen, kan op amateurbasis blijven om fit te worden Luirink, vorstelijk salaris bij AZ, mag wel transfervrij weg maar daar heeft de club geen geld voor gok ik Hese, heeft een doorlopend contract maar drukt zwaar op de begroting, kan dus transfervrij weg Guijt, wil altijd nog eens naar het buitenland, geen idee hoe het met zijn contract zit Diaz, zijn naam wordt ook her en der genoemd alleen ik geloof dat hij nog wel een doorlopend contract heeft Wau, die mag al het hele seizoen vertrekken En dan dus Ozan en Reza die weg mogen mits er voor wordt betaald Spelers die in ieder geval naar Cambuur komen volgend seizoen: Martijn Barto, spits van Harkemase Boys Melvin de Leeuw, aanvaller van RBC Rosendaal Mart Dijkstra, verdediger Harkemase Boys Marco vd Heide, middenvelder Flevoboys En ik geloof dat Bijker en Bouwer ook bij de selectie komen volgend jaar. Dat wordt puzzelen voor Henkie en Fons. __________________ Hoooooo GENOOOOOOOOOOOT |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Is al bekend wie dan de nieuwe keeper moet worden?
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Geen idee, Te Loeke is een optie om door te schuiven als hij blijft (
) daarnaast wordt ook oude bekende Peter vd Vlag genoemd. Niets is zeker whehe.
__________________ Hoooooo GENOOOOOOOOOOOT |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Te Loeke ken ik niet goed genoeg om zijn keeperskwaliteiten te beoordelen, vd Vlag kan gratis worden overgenomen als Veendam failliet gaat. Ik heb eerlijk gezegd liever dat het contract van Meul verlengt wordt.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Dat zie ik zelf liever ook maar ik meen dat hij al had aangegeven niet te blijven bij Cambuur? Dus ik ga er maar vanuit dat hij vertrekt.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Diaz en Meul sowieso weg, Ozan en Reza blijven gewoon lees ik en Beekmans/Guijt als het goed is ook weg.
Vd Vlag lijkt niet te komen. Laatst gewijzigd door Ricky; 26-05-11 om 16:22 |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Martijn vd Laan die het laatste half jaar gehuurd werd en mondeling al akkoord was met de Eagles blijft toch wel bij Cambuur.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Even een vraagje. Hoe doen die Bob Schepers en Sicco Bouwer het? Ben ik voor mijn persoonlijke omgeving wel even in geinteresseerd
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Schepers heeft het laatste half jaar een basisplaats veroverd en doet het naar mijn mening prima. Bouwer speelt vrijwel nooit in het eerste en weet dus ook niet hoe goed hij het op dit moment doet.
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Op dat moment was Schepers allang weg, en ik verbaas me niet echt dat hij een basisplaats heeft als ik de laatste jaren naga. In de C1 vond ik Schepers niet eens zo goed, maar hij heeft zich heel goed ontwikkeld, zeker na zijn 15e __________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Hoe ken jij hun eigenlijk?
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
In de jeugd redelijk vaak tegen hun gevoetbald
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Bouwer heeft net een nieuw contract gelegen dus daar zullen ze wel tevreden over zijn dan.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
vooral als ze er bij gaan liggen
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Seizoenkaart weer verlengt.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Oh na, dat moet ook nog
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Voor 10 juni dacht ik.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ken me niks skele, geen idee wanneer ik weer in Leeuwarden ben. Zon storm zal het niet lopen denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik zal zodadelijk ff het mooie Leeuwarden aandoen
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Heel goed, dus met de 60e keeper van Ajax (Bizot) en Vosselman van de eagles.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Weer een extra Eagles speler erbij.
en nog een Goochanjinhadverhaal met van der laan
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Alim Özturk, jeugdspeler van FC Groningen die al eens op de bank zat, komt op amateurbasis naar Cambuur. Ook is de club in onderhandeling met Schepers over een nieuw contract maar die wil per se een gelimiteerd transferbedrag in zijn contract op laten nemen die de club op dit moment te laag is. Hopelijk komen ze nog wat overeen.
Namen die nog genoemd worden zijn Albert vd Haar en Cees Toet. Prent gaat weg. Daar kan ik niet warm of koud van worden. __________________ Hoooooo GENOOOOOOOOOOOT |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Yannick de Wit gaat een amateurcontract tekenen bij de GAE.
Misschien nog iets voor Cambuur? Reza en vd Laan gingen hem voor
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Reza misschien naar Sint Truiden.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
En hoeveel moet hij opleveren?
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ik heb echt geen idee, er moet in ieder geval geld over de brug komen en elke euro is er een
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Off-topic:
Is hier iemand die wel eens in de BCC in Leeuwarden is geweest? __________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
Volgens mij ooit wel eens maar dat is al een tijdje geleden.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Jawel
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik ben ook wel eens in de BCC geweest, dat was echt fantastisch.
Reza definitief weg, geen idee voor hoeveel. Schepers lijkt niet te verlengen, wil een ontsnappingsclausule van 100k .
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Woont de scout van cambuur in de buurt van deventer?
Droste nu weer.. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
SC Cambuur #3 Wéér geen derby.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |