|
|
#1 |
|
Volledige naam Theo Janssen Geboortedatum 27 juli 1981 Geboorteplaats Arnhem, Nederland Lengte 180 cm Gewicht 80 kg Been Links Laatst gewijzigd door DurQ; 22-05-11 om 18:25 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
5 alweer
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik ben wel benieuwd of hij bij Ajax ook zo'n voorkeursbehandeling zal krijgen als hij bij Twente nodig had.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik ben benieuwd of dit topic wél over Theo gaat
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Voor verassingen komen beide partijen denk ik niet te staan. Theo kan hooguit falen door slecht te spelen imo. |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik denk dat hij daar nog wel eens problemen over kan maken. Hij zal niet meer de allerbeste zijn, nu hij veel technische jongens om zich heen heeft. Wat betreft attitude in de kleedkamer lijkt hij mij wel het voortouw nemen.
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Goede spelers om hem heen kan hem juist ook beter maken
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
Wat is het toch heerlijk om jouw posts te lezen. Die grenzeloze naiviteit `
__________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Waar doel je precies op?
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ja het kan ook gewoon heel goed gaan, dat zal de tijd ons leren uiteraard, maar de status die hij bij Twente heeft is wel degelijk anders. Nu kan opeens elke linie voetballen, maar dat kan inderdaad hem als draaischijf om het middenveld juist weer een boost geven. Laten we het hopen.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
De Boer is niet dom natuurlijk. Hij weet ook precies wat voor speler Theo is en wat er zo ongeveer speelt. Ze praten voor onderhandeling niet voor niets met elkaar lijkt me. Dat gaat heus niet over koetjes en kalfjes.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Positief, Durq is positief
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik hoop in ieder geval op godsgruwelijk veel incidenten
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook, combinatie van positief en bewust naief.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Even ter info. Ik ben een van de users die deze transfer bij voorbaat niet heeft goedgekeurd.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik hoop het, iedere week hommeles en ruzie met Sandman
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Weet Frank dat wel?
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
PSV Eindhoven!
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben. Laat me graag verrassen
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Vandaar dat Theo toch een verbetering zou zijn
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
PSV Eindhoven!
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
PSV Eindhoven!
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik heb het over de positie
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
PSV Eindhoven!
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
maar juist daarom zou Theo een verbetering zijn op die positie. |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Kan DurQ niet assistent trainer worden?
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Janssen twee jaar Ajacied
Van onze Telesportredactie AMSTERDAM - Theo Janssen (29) speelt definitief de komende twee seizoenen voor Ajax. De Amsterdamse club en de middenvelder bereikten een akkoord en moeten vandaag in de ArenA alleen nog de puntjes op de i zetten. Omdat Janssen de medische keuring al met goed gevolg doorstond en Ajax de gelimiteerde transfersom (van ruim drie miljoen euro) aftikte bij FC Twente, kunnen de contracten direct worden getekend. Theo Janssen is definitief Ajacied. Theo Janssen is definitief Ajacied. Foto: ANP Wanneer Janssen officieel wordt gepresenteerd, is nog de vraag. Het kan zijn dat daarmee wordt gewacht tot Frank de Boer is teruggekeerd uit Amerika. Op de vraag waarom de middenvelder van FC Twente naar aartsrivaal Ajax wilde, antwoordde hij: „Omdat ik weer kampioen wil worden.” Pikant detail is dat Janssens eerste officiële duel in het Ajax-shirt uitgerekend de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tegen FC Twente is. Hoewel het een publiek geheim is dat het niet boterde tussen de Telesport Voetballer van het Jaar en voorzitter Joop Munsterman, praat Janssen met respect over de tukkers. „FC Twente is een topclub. Ik denk dat ze er volgend jaar in de top weer bij staan.” De kersverse Ajacied zegt de club uit Enschede veel dank verschuldigd te zijn. „Toen ik daar binnenkwam, speelde ik controlerend. Onder Michel Preud’homme heb ik meer vrijheid gekregen. Hij zei vanaf de eerste dag: ’Jij wordt de beste speler van de eredivisie’. Mooi toch?” |
|
|
|
|
|
|
#34 |
![]() kan die naast verhoeven met zijn dikke aars de bank opvullen |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Aartsrivaal Ajax
.Mèn. __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Topaankoop
Heb vertrouwen in wat FdB wil, .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Bizarre aankoop, we zullen zien.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Top aankoop, we gaan het zien.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Schitterende aankoop, dat gaan we zien.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Gezellige aankoop, we gaan het meemaken.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
psychedelische aankoop, kan leuk worden.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Opmerkelijke aankoop, ben benieuwd...
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Mark-Hgl verwoordt zich het beste.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Vette aankoop, ik wil het wel zien.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Slechte aankoop, we gaan hem niet zien
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Begrijpelijke aankoop, maar moet nog zien of hij het gaat redden. Ben bang van niet.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Geweldige aankoop, dat gaat genieten worden.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
![]() Prima aankoop, maar ik ga het niet zien. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#50 |
![]() Geweldige aankoop, ik zie hem wel zitten |
|
|
|
|