![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() ![]()
Laatst gewijzigd door fuckbuddy; 17-05-11 om 09:58 __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#2 | ||
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|||
|
|
|
|
|
#3 |
|
-h?
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Verdomme wat is het toch een held. Hoe zouden Messi en Ronaldo trouwens in één team het doen. Zeg maar Ronaldo in de spits en Messi er omheen. Volgens mij zouden ze elkaar wel aanvullen.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 | |
. Ronaldo - Messi - Robben zou wel geil zijn
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
![]() Deze moet er wel weer bij natuurlijk __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Held, volgend jaar maar terug. Deze competitie is duidelijk te zwak.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Video - De 38 goals van Ronaldo in twee minuten - FCUpdate.nl
Over het algemeen wel veel simpele goals (intikkers/penalties), maar maakt de prestatie natuurlijk niet minder indrukwekkend. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ronaldo ---------- ^99 > Messi.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
![]() Ik hoop zo erg dat hij er de komende zomer een aantal toppers bij krijgt (al heb ik het aller liefst dat hij terugkeert naar Manchester ), want ik zie hem zo vaak zulke heerlijke ballen kaatsen/geven die de Benzema's dan totaal niet begrijpen. Als je op de plaats van Khedira ook bijvoorbeeld een Sahin hebt die de bal sneller rond laat gaan en veel meer creativiteit heeft, komt er alleen maar meer ruimte voor Ronaldo. Dit seizoen was het te vaak tegen een muur van 10 spelers voetballen.. Real heeft daar op Ronaldo en Ozil na de spelers niet voor. Higuain zal ook weer helemaal 100 % zijn straks, dat scheelt in ieder geval al een boel. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Shit niet te zien op mijn iPhone!
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Wat ik me wel een beetje afvraag, voetbalt hij nou ook heel goed? Want Ronaldo in de laatste 2 jaren bij United was minder dan die jaren ervoor, ook al scoorde hij wel veel meer.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Wat is goed? Doelpunten? Teambelang? Nee hij was mijn inziens juist onwijs goed ten tijde dat hij ManU verliet.
Sir Alex praat nog steeds vol lof over hem. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Meevoetballend bedoel ik. Hij heeft echt zijn betere seizoenen gespeeld voordat hij ongelofelijk veel begon te scoren. Er waren wedstrijden bij dat je hem op een paar momenten na nauwelijks zag.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ben benieuwd naar Cookie's analyse van bovenstaande video. Als je blijft volhouden dat Messi dit seizoen voornamelijk intikkers maakt (serieus
) dan is die kwalificatie nog eerder van toepassing op Ronaldo.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
sowieso snap ik de hele discussie niet of het wel of niet intikkers waren.
Doet me denken aan de discussie tussen El Hamdaoui en Suarez wie recht had op de topscorerstitel. Er waren mensen die een penalty niet knap vonden, die nam Suarez wel altijd t.o.v Mounir. (overigens won Mounir de titel sowieso). __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ach ja, al zijn het intikkers. Je moet toch iedere keer weer op de goede plek staan om de goal te maken.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ook vs de beste verdedigers/keepers van de wereld...
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
'City biedt 160 miljoen voor Ronaldo' - Voetbal | Het laatste voetbalnieuws leest u op Telesport.nl van De Telegraaf [Voetbal]
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Gaat nergens over, geen speler is dat bedrag en jaarsalaris waard. Gekkenwerk. Al ja, het gaat er niet om hoeveel een speler waard is maar wat een club wilt betalen voor een bepaalde speler. That said, dan klinkt het volgende wellicht krom als vervolg daarop, maar Ronaldo is veel meer waard dan 160 miljoen voor Real Madrid als je de marketingopbrengsten in ogenschouw neemt. Sowieso, Ronaldo naar Manchester City. Yeah right, doet die echt niet dus waar gaat dit nog over. City
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Nr. 39 ligt in het mandje
__________________ A New Dawn |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
En nr. 40 ook
__________________ A New Dawn |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Lol
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Uiteindelijk 9 goals meer dan Messi, wtf
![]() Wat heeft hij de laatste weken gegeten? Heb je de stats van de afgelopen tijd Weebie hoeveel die gescoord heeft? __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
elf goals in de laatste vier duels
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Fok-king ziek
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Toch is het wel een baas. Ik heb een gruwelijke hekel aan Ronaldo maar dit doet die toch maar even.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Wekte toch wel wat sympathie op bij mij toen hij als enige druk wilde zetten op Barcelona in eigen huis. Is natuurlijk logisch als je dat doet, maar als het blijkbaar tegen de tactiek van Mourinho in is en je er dan maar schijt aan hebt...
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
80 miljoen pond was te weinig
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Zieke bedragen.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Zeker als je ziet dat er nog gewoon 100 bovenop gegooid wordt alsof 't niks is, Real haalt er nog dikke winst uit ook.
Gelukkig gaat Ronaldo niet naar City
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Toch vind ik dat het moeilijk is te vergelijken:
In een competitie met 20 teams werden dit seizoen 1042 goals gemaakt. Ronaldo nam daarvan 40 voor zijn rekening. Hugo Sanchez schoot er 38 bij elkaar, ook met 20 teams, maar toen werden er in totaal slechts 921 doelpunten gemaakt (een ruime 10% minder). Real Madrid maakte toen 107 doelpunten in één seizoen, een competitie-record dat nog steeds niet verbroken is. Dus wat is knapper? 'Simpele' intikkertjes kunnen ook iets zeggen over de kwaliteit van de defensies die je tegenkomt. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Feit is wel dat hij niet thuis gaf op de momenten dat erom ging. In de beide competitiewedstrijden tegen Barca was hij ontzichtbaar en ook in de CL wedstrijden. Dat zijn toch de wedstrijden die het seizoen van Real tot een succes konden maken. De Copa del Rey is maar een fooitje in vergelijking met de competitie en de CL.
Maar desalniettemin; 40 doelpunten is echt klasse! __________________ A New Dawn |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Toch wel baas hoor, 40 goals
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
Maar nee, doet alsof het allemaal erg meevalt en begint meteen weer over Barca dit en dat... Gewoon fuckin wack man, 40 scoren in de PD... __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Tja... Ik vind het oook uitzonderlijk. Maar zei zaterdag ook al, je koopt er helemaal niets voor als je geen kampioen bent geworden.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Dan is het nog steeds uitzonderlijk dat één iemand over de 40 keer scoort in de PD.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Zeker. Stel dat het (ik noem maar wat) 20% makkelijker is om doelpunten te maken dan 'vroegah', dan kom je nog steeds op een enorm aantal uit. Maar, zoals ik al zei, dat Ronaldo (en ook Messi) er veel intikkers tussen heeft zitten geeft een aanwijzing voor het defensieve niveau. Soms zie ik ze doelpunten maken waar tegenstanders niet eens bij in de buurt staan, bij wijze van spreken hebben ze nog even tijd om te jongleren als ze zouden willen.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
De vorige recordhouder:
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
In de PL, Ere, Bundes... als je er 40 maakt dan zullen daar ook een flink aantal intikkers bijzitten. Dat had Suarez bijvoorbeeld ook, maar ook vrije trappen en kopballen. Das voetbal! __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Zolang er niet vijf mensen in een jaar boven de 38 komen blijf ik het knap vinden
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Een groot aantal intikkers kan ook veel zeggen over een elftal
.
|