![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Vorige topic: Stadions #3: Goedkoop en innovatief
Club gaat betalen voor het nieuwe Club/Cercle stadion. Lijkt er wel eindelijk aan te komen. Linkje: Club Brugge gaat nieuw stadion bouwen en betalen » Clippy.be Conceptje:
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik ken één persoon van een ander forum die hier heeeel blij mee gaat zijn hehe.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Cercle moet dit niet willen. Veel te groot voor dat clubje.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Cercle wil ook in het Jan Breydel blijven spelen, wat dan wordt gerenoveerd en waarvan de capaciteit wordt verlaagd.
__________________ (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) (---) 24-05-2012 RKSV Nemelaer -SV Meerssen 1-0 (Prom./Degr. Hoofd-/1e Klasse) (---) 26-05-2012 SV Huizen - Ter Leede (Prom./Degr. Top-/Hoofdklasse) |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Die Brugse soap duurt al zo lang, ik ga het pas geloven als het er echt staat in dat hopeloze land.
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Als ik dan weer beelden zie dat het zoveel jaar geleden is dat er stadionrampen in Bradford en Sheffield plaats vonden, vind ik het nog steeds ongelooflijk hoe De Koel erbij ligt. Alsof ze niets geleerd hebben van het verleden...
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Verbouwing Grolsch Veste | Foto's Voetbal | Sport | MijnAlbum - Fotoalbum Gratis Online!
Weer een updatje mensen van de uitbouw van het Twente stadion . Het gaat nu best snel .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
||
|
|
|
|
|
#10 | |
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Volgens L1 gaat een meerderheid van de raad voor stemmen...
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Motie aangenomen. We gaan verhuizen.
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Zonde
![]() De Koel
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Zeker zonde, zonder twijfel één van de mooiste stadions.
Maar als VVV verder wil moet er gewoon iets nieuws (groter/moderner) komen. __________________ (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) (---) 24-05-2012 RKSV Nemelaer -SV Meerssen 1-0 (Prom./Degr. Hoofd-/1e Klasse) (---) 26-05-2012 SV Huizen - Ter Leede (Prom./Degr. Top-/Hoofdklasse) |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Zijn er al schetsen van een nieuw VVV-stadion of is er nog niks ontwikkeld?
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Waarom gaat het deKazerne heten?
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Dat gaat dus sneller in Venlo dan in Almelo
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Er zijn wel verschillende schetsen, maar die kunnen de prullenbak in omdat er rekening moet worden gehouden met de resten van het Romeinse fort die zich op het Kazerneterrein bevinden. Ik denk dat het nog wel even duurt voordat de eerste steen wordt gelegd, maar de intentie is er tenminste.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Nieuwe stadion van FC Thun is zo goed als klaar: Livecam | Genossenschaft Fussballstadion Thun-Süd - powered by Contrexx Web Content Management System
Evenals de Coface Arena van Mainz:
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Wat een afzichtelijk ding, die van Mainz.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Dan moet je voor de gein eens een foto van de buitenkant opzoeken. Fortuna Sittard is er niets bij
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ook het nieuwe stadion van Juventus is bijna af:
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Prachtig stadion zeg.
Dat poppetje trouwens bij de cornervlag.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Die twee stangen heb je trouwens in iedere hoek van het stadion en zijn permanent
![]() Het stadion heeft wel wat weg van die van Gladbach. __________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
FC Twente » Foto’s Uitbreiding De Grolsch Veste
En wij zijn weer een stukje verder .. FC Twente » Foto’s Uitbreiding De Grolsch Veste __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Grolsch Veste 31-05-2011 | Foto's Voetbal | Sport | MijnAlbum - Fotoalbum Gratis Online!
En weer een updatje , maar nu zie je echt wat onstaan en voor mij ? Voor mij is het echt kicken ! Rustig Tjekkie .. rustig ..
Laatst gewijzigd door tjekkie; 01-06-11 om 19:20 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Wordt echt netjes daar. Nu die grachten nog.
__________________ Hier ligt mijn hart, mijn vreugde en mijn verdriet, een bett're club dan deze is er niet. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Twente wordt inderdaad heel mooi. Veld een meter omhoog, zodat de gracht er wel is maar er niet lijkt te zijn en het is een super stadion.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Moeten ze even naar de buren kijken hoe het ook kan onder grachten. Mooi 2 meter van het veld ipv die lelijke grachten
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Gewoon volbouwen.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
ja en mooi kunstgras
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Achter de goals ziet het er bij jullie ook niet uit hoor...
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Als de gemeente meewerkt denk voorjaar 2013 oid.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Twente krijgt echt een mega-gaaf stadion zo. Wordt echt een intimiderende 'kom' op deze manier.
Heracles ook prima trouwens.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
Heb nog zelfs een helm gedragen toen het Arke stadion nog helemaal leeg was . Ik ken het van binnen en van buiten als geen ander . Ik heb het geraamte gevoelt van het Arke stadion . Prachtig om mee te maken en het is echt genieten . Mja .. niet iedereen is zoals ik en dus weet ik niet of jij een type bent die geniet van elke steen die geplaatst wordt . Ik wel .. ik kijk ernaar en droom dan gewoon hoe het zal zijn in een volle stadion ( ik hoor ze al in mijn gedachten ..) en niet alleen dromen , maar ik denk dat ook vaak terug aan het Diekmatijdperk en waar ik vandaan kom . Dit zijn de redenen waarom ik zo kan genieten van het een stadion .. Trouwens : Dat horen in een stadion had ik ook met het oude Romeinse stadion .. Ik was daar en kijk om me heen en ik zie en hoor al die mensen op de tribunes die bloed willen zien .. Ik hoor ze gewoon .. Laatst gewijzigd door tjekkie; 06-06-11 om 18:06 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Bedoel je het Colloseum, Tjekkie?
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Colosseum.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Alleen de buitenkant ziet er niet uit op de plaatjes. Wordt echt zo'n ADO buitenkant jammer genoeg
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
'Het conservenblik'.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
weer beweging, crisis voorbij?
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Echt zo'n 12 in een dozijn Nederlands stadion weer in Almelo
![]() Wanneer is er nou eens een keer een club vernieuwend. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Stadions #4: Waar zelfs in Brugge een nieuw stadion gaat komen.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|