Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 20-09-11, 18:52 Standaard   #251
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Ziet er eerder uit als een promo voor het riante kantorencomplex van Koos Korswagen theaterproducties BV.

Oud 26-09-11, 19:27 Standaard   #252
JLS

JLS's Voetbal Forum schermafbeelding

Mooie column...

Delle Alpi

Juventus opende deze maand een mooi, sfeervol nieuw stadion en staat prompt even bovenaan. Toch denkt Balgevoel weemoedig terug aan Delle Alpi.

Een voetbalstadion dat nauwelijks zicht biedt op het voetbal: zoiets verzin je niet, maar het Stadio Delle Alpi (geboren 1990, overleden 2009) was zo'n stadion.

Het had drie ringen, maar op de onderste zat je zo laag dat de bal een flink deel van de tijd aan het oog werd onttrokken door de reclameborden, en dan hebben we het nog niet eens gehad over de hekken en de brede sintelbaan rond het veld.

De oude thuisbasis van Juventus was het lelijkste stadion van de wereld, z hilarisch ongeschikt voor voetbal dat ik het sinds mijn enige bezoek als een ongevenaard staaltje Italiaanse humor ben gaan beschouwen.

Feest

Ik was er op 23 november 2004 (God weet waarom, achteraf) voor Juventus - Ajax, het voorlaatste duel in de groepsfase van de Champions League.

Ajax was natuurlijk al zo'n beetje kansloos: voor joker bij Maccabi Tel Aviv (2-1 verloren), met 4-0 gemold door Bayern Mnchen, het was weer een feest van een campagne geweest.

Voor Juventus deed het duel er ook al nauwelijks toe: die waren al geplaatst. We wisten precies voor wat voor wedstrijd we naar Turijn vlogen: geen publiek, saaie pot, weinig kansen en een 1-0 einduitslag in het voordeel van de Italianen, zoals altijd.

Uitverkocht

In Turijn was het koud, mistig en vroeg donker. De hele dag hadden we het gevoel dat we in de verkeerde stad zaten: geen sfeer, geen kroegen, geen supporters op straat, niets. Het handjevol Ajacieden dat zo stom was geweest om vroeg te boeken, schuifelde met de ziel onder de arm door de stad, om uiteindelijk de uren te doden in de enige Ierse pub van Turijn.

Het stadion was met het openbaar vervoer vrijwel onbereikbaar, alsof de stad het bestaan van de monsterlijke klomp beton geheim wilde houden. Wij namen een taxi. De chauffeur vertelde dat het Delle Alpi sinds de opening voor het WK van 1990 nog nooit uitverkocht was geweest: niet tijdens het WK, niet voor een Champions League-duel, zelfs niet voor een concert van U2 of de Stones.

"Je wilt daar niet zitten," zei hij. "Zolang Juventus daar speelt, wordt het niks met de club."

Serie B

Niet veel later begrepen we wat hij bedoelde. Alle mensen die op de kraker Juve - Ajax waren afgekomen, hadden samen in het stadion van RBC Roosendaal gepast. De onderste ring bleef helemaal leeg, alle toeschouwers zaten op de tweede: een plukje Italianen aan de ene kant, wij in het kolossale uitvak aan de andere.

Nooit eerder zag ik zo veel kaal beton. De klamme, koude mist kleurde zelfs de hemel, het veld en de spelers grijs. In het uitvak voelden we ons vermoeide frontsoldaten in november 1918: gevangen in een grijs, blubberig, kapotgeschoten maanlandschap, van elke illusie beroofd, wachtend op het einde.

Ik heb de woorden van de taxichauffeur altijd onthouden: zolang Juve daar speelt, wordt het niks met de club. In de jaren n november 2004 won Juventus twee landstitels, maar die werden afgenomen na een omkoopaffaire. De club rolde van het ene schandaal (omkoping) in het andere (doping) en werd teruggezet naar de Serie B.

Meevallen

Juventus krabbelde weer op. Een nieuw stadion zou in 2011 klaar zijn, maar de club wilde eerder weg uit het vervloekte Delle Alpi: al in 2006 verkaste de Oude Dame tijdelijk naar het Stadio Olimpico.

Nu heeft Juventus eindelijk een prachtig, sfeervol en niet te groot nieuw stadion, en warempel: de Oude Dame staat na vier duels bovenaan in de Serie A. Of de club de koppositie zal vasthouden? De Oude Dame heeft er in zestien jaar Delle Alpi veel grijze haren n reumatiek bij gekregen. Maar je weet nooit.

In Turijn was niemand er rouwig om toen het Delle Alpi in 2009 tegen de vlakte ging, maar toch ben ik blij dat ik er geweest ben.

Een supporter die zijn in deplorabele staat verkerende club op een koude, mistige avond heeft zien verliezen in een leeg Delle Alpi, heeft het allerdroevigste maar alvast gehad. Daarna kan het alleen nog maar meevallen.
NUsport

Oud 27-09-11, 15:37 Standaard   #253
Cool Daddy

DIGGER's Voetbal Forum schermafbeelding

De foto hierboven is natuurlijk flink aangedikt (want ver onder de overkapping genomen waar normaliger de 2e ring had gezeten en in zwart-wit geschoten), maar het was uiteraard wel een lelijk en voor Juve veel te groot stadion. Tel daarbij op het vaak mistige weer in Turijn en een club in zwart wit, dus ook al geen kleur en dan klopt het beeld wel aardig ja.

Wat dat betreft is het inmiddels helemaal anders en hebben ze een mooi passend stadion, wat geheel eigendom is van de club ditmaal, en dat is een unicum in Italie. Denk dat Juve daarin zeer slim is geweest en dat er nog wel anderen zullen volgen.

Oud 27-09-11, 15:40 Standaard   #254
Cool Daddy

Oorspronkelijk geplaatst door De KnikkerKoning Bekijk bericht
Modellbilder der Gegengerade in St. Pauli ? Stadien & Arenen

Nieuwe tribune van St Pauli, wtf
Wel apart en ook wel mooi, maar wel maren:

1: Die enorme open hoeken
2: Vanaf die nieuwe tribune zit je wel, ook hoog, dich bij het veld. Echter qua uitzicht mis je wel een flink stuk, je ziet het veld wel, maar de tegenover gelegen tribune niet, zo lijkt het.

Tip: Dakconstructie laten bouwen door een andere aannemer dan in Enschede

Oud 27-09-11, 15:49 Standaard   #255
Cool Daddy

Kunnen we niet gewoon elk toernooi in de Oekraine houden, zo lang er maar zo geprotesteerd wordt?

Oud 27-09-11, 15:52 Standaard   #256
DiFontaine

zjroen's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door DIGGER Bekijk bericht
[...]

Wel apart en ook wel mooi, maar wel maren:

1: Die enorme open hoeken
2: Vanaf die nieuwe tribune zit je wel, ook hoog, dich bij het veld. Echter qua uitzicht mis je wel een flink stuk, je ziet het veld wel, maar de tegenover gelegen tribune niet, zo lijkt het.

Tip: Dakconstructie laten bouwen door een andere aannemer dan in Enschede
Dit kan echt nooit hoor. Qua zichtlijnen zie je bijna geen bal, of de tribune wordt echt gigantisch steil.

Oud 29-09-11, 16:56 Standaard   #257
Tukker .

tjekkie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door DIGGER Bekijk bericht
Kunnen we niet gewoon elk toernooi in de Oekraine houden, zo lang er maar zo geprotesteerd wordt?

[afbeelding: link]
Tsja .. het trekt wel de aandacht ..

Oud 29-09-11, 16:59 big smile   #258
Niet te sip!

Silenus's Voetbal Forum schermafbeelding

Het leidt ook wel de aandacht af...

Oud 29-09-11, 19:32 Standaard   #259

Erwtensoep's Voetbal Forum schermafbeelding

Plaatje is te klein om geil van te worden.
Erwtensoep is offline   Met citaat reageren
Oud 03-10-11, 01:12 Standaard   #260
Hup Hollant!

Nash's Voetbal Forum schermafbeelding

Het het plan om een soort van magazine uit te gaan brengen waarin ik sportparken onder de loep ga brengen. Daarvoor ga ik op vrije dagen door Nederland reizen om sportparken van amateurverenigingen te kunnen bezoeken. Zelf vind ik het wel vet hoe het hoofdveld van een amateurvereniging erbij ligt. En ik wil zo min mogelijk over de historie vertellen, het moet puur over sportparken gaan.

Wat vinden de mensen hier van dit idee? Zou je dit interessant vinden, of denk je dat het niet de moeite waard is.
Nash is offline   Met citaat reageren
Oud 03-10-11, 11:16 Standaard   #261
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Clough Bekijk bericht
Ziet er eerder uit als een promo voor het riante kantorencomplex van Koos Korswagen theaterproducties BV.
Mja we hebben het over FC Kabala in Azerbeidzjan. Dan vind ik t toch redelijk geniaal.
Otis. is offline   Met citaat reageren
Oud 03-10-11, 11:19 Standaard   #262
Niet te sip!

Oorspronkelijk geplaatst door Nash Bekijk bericht
Het het plan om een soort van magazine uit te gaan brengen waarin ik sportparken onder de loep ga brengen. Daarvoor ga ik op vrije dagen door Nederland reizen om sportparken van amateurverenigingen te kunnen bezoeken. Zelf vind ik het wel vet hoe het hoofdveld van een amateurvereniging erbij ligt. En ik wil zo min mogelijk over de historie vertellen, het moet puur over sportparken gaan.

Wat vinden de mensen hier van dit idee? Zou je dit interessant vinden, of denk je dat het niet de moeite waard is.
Ten eerste kost het aardig wat geld om zomaar 'een magazine' uit te brengen. Je bent nog student toch? Of gaat dit vanuit je opleiding?

Ten tweede, ligt een hoofdveld er niet overal ongeveer hetzelfde bij? Met gras en rechthoekig?

Er is al een boek met foto's van amateurvelden in Nederland, heb ik hier thuis. Dat blader je 1 keertje door en dan heb je het wel gezien. Want wat wil je precies over de sportparken vertellen?

Oud 03-10-11, 11:20 Standaard   #263
Cijntje, ja. Cijntje

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Het idee is leuk, maar niet heel origineel denk ik. Mensen kunnen tegenwoordig op internet alle info en foto's van dat soort parken vinden. Je moet dus met jets komen wat ze op internet niet zomaar vinden
denthemen is offline   Met citaat reageren
Oud 03-10-11, 11:26 Standaard   #264
Niet te sip!

Ikzelf zou niet zo geinteresseerd zijn in hoofdvelden, grasmateriaal etc. Maar dat kan aan mij liggen.

De mensen achter een club vind ik veel interessanter. Met wie Sonja achter de bar allemaal heeft liggen krikken. Waarom Harry de penningmeester altijd zo geil kijkt naar Sonja. Hoe het komt dat iedereen zo meewarig kijkt naar Edje, de linksback van het vierde.

Zo'n amateurclub is een dorpje op zich, iedereen heeft een eigen verhaal. Eigenlijk moet je eens een jaartje meelopen met zo'n club en daar dan een smeuige roman over schrijven. (En op de cover zet je 'waar gebeurd!')

Oud 03-10-11, 11:38 Standaard   #265
Hup Hollant!

Hahaha .

Oorspronkelijk geplaatst door Silenus Bekijk bericht
[...]

Ten eerste kost het aardig wat geld om zomaar 'een magazine' uit te brengen. Je bent nog student toch? Of gaat dit vanuit je opleiding?

Ten tweede, ligt een hoofdveld er niet overal ongeveer hetzelfde bij? Met gras en rechthoekig?

Er is al een boek met foto's van amateurvelden in Nederland, heb ik hier thuis. Dat blader je 1 keertje door en dan heb je het wel gezien. Want wat wil je precies over de sportparken vertellen?
Tis meer een online magazine, waar ik zelf wel de handjes voor heb om in elkaar te zetten. Wil het een beetje als retro blog gaan brengen, met leuk geschreven stukken teksten. Heb het verder nog niet helemaal uitgedacht, maar wil er ook een creatief tintje aan geven. Dit is eigenlijk de basis. Maar als de basis niet interessant is, ga ik natuurlijk niet verder.

Zat meer te denken om sportparken in beeld te laten zien. En ik vind zelf dat een hoofdveld bij FC Bal op 't Dak een andere ambiance heeft dan het hoofdveld bij VV de Vroege Vogels omdat bij de ene vereniging het publiek tegen de reclameborden staat, en de andere vereniging qua voorzieningen mee kan draaien met de Eerste Divisie. Vind het zelf mooi om te zien hoe groot de verschillen kunnen zijn tussen amateurverenigingen, ook hoe ver ze gaan qua tribunes.
Oud 03-10-11, 11:39 Standaard   #266

MaxPower's Voetbal Forum schermafbeelding

Een beetje zoals die foto in de VI elke week? 'Terug naar de basis' ofzo?
MaxPower is offline   Met citaat reageren
Oud 03-10-11, 11:45 Standaard   #267
Cijntje, ja. Cijntje

Als je het online gaat doen is het al een stuk makkelijker

Oud 03-10-11, 12:15 Standaard   #268

Wat ik zelf op dat gebied een erg mooie vind is: Groundhopping in Belgium ... als je zoiets voor Nederland gaat maken ben ik je zeer erkentelijk.
Oud 03-10-11, 12:56 Standaard   #269
Hup Hollant!

Oorspronkelijk geplaatst door MaxPower Bekijk bericht
Een beetje zoals die foto in de VI elke week? 'Terug naar de basis' ofzo?
Dat ken ik niet. Waar gaat dat over dan?
Oud 03-10-11, 12:59 Standaard   #270
Hup Hollant!

Oorspronkelijk geplaatst door MaxPower Bekijk bericht
Wat ik zelf op dat gebied een erg mooie vind is: Groundhopping in Belgium ... als je zoiets voor Nederland gaat maken ben ik je zeer erkentelijk.
Dat is wel een beetje het idee wat ik heb ja! Alleen wil ik het gaan brengen als blog (beetje zoals FootballCulture).
Oud 03-10-11, 13:02 Standaard   #271

[...]

Dat ken ik niet. Waar gaat dat over dan?
Een foto van een willekeurig amateurveld in Nederland met een klein commentaartje.
Oud 03-10-11, 13:03 hearth   #272
Cijntje, ja. Cijntje

Die link van Maxpower is wel genieten

Oud 03-10-11, 13:31 big smile   #273

Yeahinho's Voetbal Forum schermafbeelding

Geile site, MaxPower! Kende ik nog niet .

Zoiets, maar dan de Nederlandse versie, zou ik ook wel tof vinden. Maar hier is het zo'n groot verschil tussen prof en amateurs... Ook (vooral) qua stadion/accommodatie.
Yeahinho is offline   Met citaat reageren
Oud 10-10-11, 11:36 Standaard   #274

Superheld's Voetbal Forum schermafbeelding

Aan de waslijst problemen rondom de voorbereiding voor het EK voetbal 2012 kan een nieuw probleem worden toegevoegd. Zaterdag vatte het dak van het Olympisch Stadion in Kiev namelijk vlam.

Een stuk dakbedekking van 3 bij 3 meter vloog in de fik. Van de bijna 60 duizend toeschouwers raakte niemand gewond. Oekrane vierde juist de opening van het stadion, waar de finale moet worden gespeeld.

De opening verliep allesbehalve vlekkeloos: tijdens een toespraak werd president Janoekovitsj uitgejoeld en drie naakte demonstranten onderbraken het optreden van Shakira terwijl ze opriepen tot een 'Euro 2012 zonder prostitutie'. Dit alles is in lijn met de woorden van UEFA-voorzitter Michel Platini, die na zijn bezoek aan Oekrane zei dat 'er geen grote problemen meer zijn, maar nog wel een heleboel kleintjes'.

Begin dit jaar dreigde de UEFA Oekrane te passeren als EK-gastheer als de politieke druk van de autoriteiten op de nationale voetbalbond niet zou ophouden. Ook waren er problemen met de bouw van de stadions, maar inmiddels zijn drie van de vier stadions klaar. Toch vrezen experts nog altijd dat hotelruimte en trein- en autoverbindingen tussen de steden volgend jaar problemen kunnen opleveren.
Superheld is offline   Met citaat reageren
Oud 11-10-11, 11:11 thumb up   #275

Grunner's Voetbal Forum schermafbeelding

Goed nieuws!

'West Ham loopt olympisch stadion mis'

Voetbalclub West Ham United mag het olympisch stadion na de Spelen in Londen niet overnemen. Dat meldt de BBC vandaag. De Olympic Park Legacy Company, die over het eigendom van de sportarena gaat, heeft de onderhandelingen gestopt. De organisatie had een conflict met Tottenham Hotspur dat ook graag in het stadion wilde spelen.

De Spurs hadden een ultimatum van 3 weken gekregen om een bod van ruim 19,5 miljoen euro te accepteren en daarmee de juridische strijd om het stadion te staken. Het gebouw wordt volgens de BBC publiek eigendom en zal verhuurd worden in plaats van verkocht. (ANP)

'West Ham loopt olympisch stadion mis' - Buitenlands voetbal - AD

Oud 11-10-11, 11:42 surprise   #276
Niet te sip!

RKC breidt stadion uit met acht plaatsen

anp
Met een heus persbericht heeft RKC Waalwijk vanochtend een uitbreiding van het Mandemakers Stadion aangekondigd. Het onderkomen biedt niet langer plaats aan 7500 belangstellenden, maar aan 7508.

De ereloge van het Brabantse stadion wordt met acht stoelen uitgebreid van 28 naar 36 zitjes. De nieuwe stoelen zijn in de clubkleuren en ontworpen door Jan des Bouvrie. Zaterdag tijdens de thuiswedstrijd tegen FC Twente worden de nieuwe stoelen in gebruik genomen.

'De Ereloge in zijn nieuwe opzet biedt ons verschillende voordelen. Buiten het feit dat de nieuwe stoelen er stijlvol uitzien, kunnen we met de stoelen die worden verwijderd, versleten stoelen elders op de hoofdtribune vervangen. We slaan dus als ware een dubbelslag', zegt directeur algemene zaken Jan Snoeren.
Respect. Zo weinig geld te besteden en dan toch je capaciteit vergroten!

Oud 11-10-11, 11:47 standard ball   #277
De forumdominee

koningdavid's Voetbal Forum schermafbeelding

Zegt ook wat over de aantrekkelijkheid van onze competitie, vind ik. Zo'n uitbreiding zul je in Itali niet zo snel meer zien.

Oud 11-10-11, 11:48 Standaard   #278

Superheld's Voetbal Forum schermafbeelding

w00t, dit gaat ze net dat zetje geven om bij de subtop aan te sluiten.
Superheld is offline   Met citaat reageren
Oud 11-10-11, 11:50 big smile   #279
Niet te sip!

Buiten het feit dat de nieuwe stoelen er stijlvol uitzien, kunnen we met de stoelen die worden verwijderd, versleten stoelen elders op de hoofdtribune vervangen. We slaan dus als ware een dubbelslag'
Deze zin is in al haar eenvoud zo ongelofelijk briljant.

Oud 11-10-11, 11:52 big smile   #280
De forumdominee

koningdavid's Voetbal Forum schermafbeelding

Die's mooi ja.

Oud 11-10-11, 11:54 Standaard   #281
DiFontaine

Heeft Ben Mandemakers nog wat kleinkinderen gekregen dat ze die ereloge ( ) gaan uitbreiden?

Oud 11-10-11, 11:56 Standaard   #282
JLS

JLS's Voetbal Forum schermafbeelding

Twee van de drie partijen die in het nieuwe stadion van VVV zouden gaan participeren hebben zich vandaag teruggetrokken. Met als gevolg dat de kans vrij groot is dat de nieuwbouwplannen van tafel kunnen. Slecht nieuws voor VVV, goed nieuws voor de stadionliefhebbers...

Oud 11-10-11, 20:51 Standaard   #283
U2

bloodysunday's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door koningdavid Bekijk bericht
Zegt ook wat over de aantrekkelijkheid van onze competitie, vind ik. Zo'n uitbreiding zul je in Itali niet zo snel meer zien.
wat zegt dat over de competitie? of is het gewoon een trol
bloodysunday is offline   Met citaat reageren
Oud 11-10-11, 20:52 Standaard   #284
U2

Oorspronkelijk geplaatst door JLS Bekijk bericht
Twee van de drie partijen die in het nieuwe stadion van VVV zouden gaan participeren hebben zich vandaag teruggetrokken. Met als gevolg dat de kans vrij groot is dat de nieuwbouwplannen van tafel kunnen. Slecht nieuws voor VVV, goed nieuws voor de stadionliefhebbers...
dat is wel zuur, hopelijk komen er nieuwe partijen.
Oud 11-10-11, 22:10 Standaard   #285

Oorspronkelijk geplaatst door bloodysunday Bekijk bericht
[...]

wat zegt dat over de competitie? of is het gewoon een trol
Ik denk C: jij snapt z'n grap niet.
Grunner is offline   Met citaat reageren
Oud 13-10-11, 16:50 thumb up   #286
Tukker .

Foto-update Grolsch Veste 13-10-2011

Oud 14-10-11, 09:02 Standaard   #287
DRD

DRD's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door tjekkie Bekijk bericht
Foto-update Grolsch Veste 13-10-2011
Wanneer is nu de planning dat de tweede ring bij een wedstrjid in gebruik wordt genomen? Jullie hebben nu twee uitwedstrijden op rij in de competitie, denk dat het daarna wel af kan zijn?
DRD is offline   Met citaat reageren
Oud 14-10-11, 10:58 thumb up   #288
U2

Nu al prachtig, wat zou het mooi zijn als hij helemaal rond om bebouwd is.
Oud 14-10-11, 11:06 thumb down   #289
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Nu al prachtig, wat zou het mooi zijn als hij helemaal rond om bebouwd is.
Die lelijke trappen

Oud 25-10-11, 22:22 Standaard   #290
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

FC Twente TV: Voorbereidingen in De Grolsch Veste

Bijna klaar, al zou ik niet graag in die skyboxen willen zitten net onder het uitvak.

Oud 26-10-11, 03:16 Standaard   #291
Tukker .

Oorspronkelijk geplaatst door DRD Bekijk bericht
[...]

Wanneer is nu de planning dat de tweede ring bij een wedstrjid in gebruik wordt genomen? Jullie hebben nu twee uitwedstrijden op rij in de competitie, denk dat het daarna wel af kan zijn?
Ja sorry , een beetje laat , maar morgen zijn er 30.000 man aanwezig .. op 26 oktober 2011 tegen Genemuiden . Een historische dag voor ons .

Hey Palboom ? Dit stukje plastic moet de mensen onder het uitvak beschermen .

Oud 26-10-11, 09:11 Standaard   #292
Niet te sip!

Oorspronkelijk geplaatst door tjekkie Bekijk bericht
[...]

Ja sorry , een beetje laat , maar morgen zijn er 30.000 man aanwezig .. op 26 oktober 2011 tegen Genemuiden . Een historische dag voor ons .
En ook voor Genemuiden he.

Oud 08-12-11, 13:55 surprise   #293
Mnnus Brabander

De KnikkerKoning's Voetbal Forum schermafbeelding

ОФИЦИАЛЬНЫЙ САЙТ ФУТБОЛЬНОГО КЛУБА СПА*ТАК МОСКВА

Nieuw stadion voor Spartak Moskou, 35.000 man. Lijkt me wat weinig voor zo'n club

Oud 08-12-11, 14:00 Standaard   #294

Erwtensoep's Voetbal Forum schermafbeelding

In Luzhniki stadion zie je meer stadion dan supporters dus het lijkt me meer dan genoeg.
Erwtensoep is offline   Met citaat reageren
Oud 08-12-11, 14:02 no smile   #295
Mnnus Brabander

Oorspronkelijk geplaatst door Erwtensoep Bekijk bericht
In Luzhniki stadion zie je meer stadion dan supporters dus het lijkt me meer dan genoeg.
Klopt maar Spartak is de grootste club van het land met de meeste supporters. Alhoewel ze zwaar onder druk staan van het vele geld van de andere clubs en daardoor qua resultaat een stuk minder goed zijn.

Oud 08-12-11, 14:16 Standaard   #296

Liever een vol stadion met 35.000 zitplaatsen, dan een half leeg stadion met 50.000 zitplaatsen zullen ze wel gedacht hebben. En gelijk hebben ze.

Oud 08-12-11, 16:00 Standaard   #297

JaszaAFCA's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Grunner Bekijk bericht
Liever een vol stadion met 35.000 zitplaatsen, dan een half leeg stadion met 50.000 zitplaatsen zullen ze wel gedacht hebben. En gelijk hebben ze.
Dit dus.

Oud 08-12-11, 17:50 arrow   #298
Mnnus Brabander

Ik dacht dat ze wel meer zouden kunnen hebben in de competitie, ze hebben sowieso een hoop derbies en beladen duels.

Oud 18-04-12, 20:48 Standaard   #299
U2

Nog nieuws over nieuwe stadions?
Oud 18-04-12, 20:49 Standaard   #300
DiFontaine

Nog nieuws over nieuwe stadions?
Beslissing over een nieuw stadion van VVV komt geloof ik binnenkort.

Discussie gesloten

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:05.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site