![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
En we zijn er weer. Deze kijk ik graag
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dat het maar slechts bij twee doelpunten is gebleven voor United.
5-1/6-1 was een logischere uitslag geweest. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kalou.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Vandaag dankzij het gedrocht dat het Songfestival heet een uur later: 00:35.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hoe Green er uitzag bij het doelpunt van N'Zogbia is exemplarisch voor het seizoen van West Ham.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Krul
!Toppertje hoor. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
de laatste van het jaar om 23:25 op BBC1.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Benieuwd naar de volgorde
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Eerst alle degradatieduels natuurlijk.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Delap was weer redelijk bezig
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Goede goal zeg van Hoilett.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Wel smerig dat Wigan erin blijft, totaal geen leuke club.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Niet doorhebben dat ongeacht de achterstand van Brimingham op WHL je ZELF nog steeds niet veilig bent.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
En het rare is dat het de meest relaxte away is om te bezoeken, genoeg kaarten, geen pub die moeilijk doen maar daar hebben wij in NL maling aan natuurlijk
__________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Haha zie dat uitvak losgaan van Birmingham
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Godver, wat wordt dit voortreffelijk gepresenteerd.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Retegaaf dat uitvak na de goal van gardner
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Hunt
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Dat soort dingen bepaalt mede het imago van de club voor mij.
Hetzelfde met Volendam in NL, aan de club vind ik helemaal niets aan maar alles er omheen maakt het tot de leukste uitwedstrijd in NL. __________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Birmingham
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Dat "We are staying up" klinkt ook altijd wel erg gaaf
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Wigan erin, zijn weer gratis zes punten voor united volgend seizoen
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Tsja in eigen land heb ik dat wel ja, maar voor mij is Wigan gewoon een schijtclub en dat het een leuke awaymatch is daar heb ik niks aan.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Elokobi.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Sinds wanneer is de rode kaart rond in Engeland?
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Zo dan, Beckford.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Van Basten
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
I love Eboue t-shirt
.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Als je dan toch de eerste rode kaart van het seizoen moet pakken, dan maar een terechte....
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Wat een comeback van West Brom (of beter gezegd van Tchoyi).
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
even binnenhalen vandaag
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Is die uitzending van gisteren ook ergens terug te kijken?
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ein-de-fucking-lijk kan ik dit weer volgen met Digitenne.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Zaterdag (23.30 uur) trappen we eindelijk af.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Kan ook niet wachten om Alan 'Sensational goal' Shearer en Alan 'Poor defending' Hansen weer te horen.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
absolutely brilliant
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Belachelijk dat Ziggo hier in Groningen BBC2 van de kabel heeft gehaald. Zijn de uitzendingen van de zondag ook te downloaden via torrents of dergelijken?
__________________ Aad de Mos: 'Ik ben een garantie voor succes' |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
De uitzendingen zijn gewoon via torrents beschikbaar jaa
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
Wat? Mag dat zomaar? Je betaald er toch voor?
__________________ [size=xx-small]Ik reageer soms wat overdreven ;([/size] |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik heb ze bewaard al 3 seizoenen
|
|
|