![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
.En welk stuk vond je niet leuk? .
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#3 | |
Ik weet nog wel dat ik als 12-jarige een memorabele wedstrijd tegen Vitesse speelde. Ik stond linksbuiten en zijn zoontje stond linksback. Eind eerste helft had ik zijn zoontje (duidelijk 1 van de zwakste) een panna gegeven, toen ik even later de bal pakte voor een ingooi vlak voor zijn neus schold hij me (ik was 12 ) uit voor klootzak, ook echt bijna schreeuwend, zo boos was hij . Wedstrijd eindigde in 2-2, nog steeds 1 van mijn mooiste wedstrijden ooit gespeeld, wat een herinnering
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
grappig haha Die Sturing ja!Ik heb enkele malen tegen Theo Janssen gespeeld maar vaker tegen zijn broers. Ik had zijn grotere broer, die laatste man/voorstopper stond, toen een paar keer getricked tijdens een wedstrijd en je hoorde Theo toen keihard lachen vanaf de zijkant, vooral toen zijn broer mij keihard wou terugpakken via een harde tackle maar ik mijzelf met bal heel beheerst naar achteren had verplaatst waarbij zijn broer langs kwam gegleden zonder resultaat --> Theo moest nog harder lachen ![]() Tjekkie, ik ben benieuwd naar jouw toekomstig stuk. Hendril, eerlijk waar ik heb genoten van jouw stuk. Deed mij ook teruggaan in die mooie oude tijd, oa Machlas Gelredome daarentegen ![]() Ow, en dit blijft mooi vind ik Dat was jammer... 0-0 in Milano maar 1-1 thuis. En dit Opstelling Europa Cup wedstrijd 26-11-1992 Vitesse - Real Madrid 0 - 1 Goeie ouwe tijd
Laatst gewijzigd door Smeich; 09-04-11 om 09:52 |
|
|
|
|
|
#5 | |
Vitesse-Real is ook een mooie herinnering voor mij net als zovele europese wedstrijden. O ja mooi stukkie Hendril. __________________ Als ik Ferrer hoor praten denk ik aan Corkey Tatcher... |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Helaas is de laatste europese wedstrijd al weer bijna 10 jaar geleden...
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nou, Vitesse domineerde gewoon (vooral de tweede helft). Heel goed combinatiespel vooral Bony en Matic vond ik wel goed. Echte mega mega kansen kwamen er alleen niet. Jullie hadden wel een gelijkspel minimaal verdiend.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Gefeliciteerd Charie , zo zie je maar dat ADO een goed seizoen heeft door ook slechte wedstrijden te winnen. Nu waren wij ook niet zo goed als Ferrer zegt maar toch.
Vond je Matic echt goed ? Hij kan voetballen ( bal aan het touwtje houden ) maar meer dan de helft zou blij zijn als die al eerder naar Benfica vertrekt , hij loopt namelijk nog teveel met de bal , wellicht had men ook meer van hem verwacht dat het krediet op is. Bony had niet veel kansen gister maar je kan zeker zien dat ie kan voetballen maar hij werd niet heel veel bediend ( dat is met Pedersen ook weleens zo geweest ) en dan kun je aan Van Ginkel zien dat hij geen spits is anders had het 1-1 gestaan. Aan een punt hadden we eigenlijk niks gehad al zou het wel verdiend zijn geweest. Weer een uitwedstrijd verloren onder Ferer ( tevens was het weer een actiewedstrijd , die leveren nooit 3 punten op ) Volgende week gelukkig weer thuis , FCG , als ze maar zo voetballen zoals de 2de helft. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Lijkt op Mr Bean.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nog maar eens proberen, wil dus as zaterdag met 2 vrienden naar de wedstrijd maar heb geen club/seizoenskaart die dus nodig is om 3 kaarten te kunnen kopen. Iemand die een clubcard niet gebruikt bij deze wedstrijd?
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
ik ben erbij.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
het gerucht gaat dat vitesse bijna rond is met een nederlandse trainer voor volgend seizoen.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
En Van Arum naar agovv dacht ik.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
jan van dijk
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
kan je niet helpen dus, sorry __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
klopt.
de samenwerking wordt iig wel verbeterd, er zullen volgend jaar een aantal talenten van vitesse voor agovv gaan uitkomen. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
en dan vreemd vinden dat het stadion maar halfvol zit
|
|
|
|
|
|
#23 | |
![]() __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
||
|
|
|
|
|
#24 |
.
|
|
|
|
|
|
#25 | |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Via marktplaats kaartjes kunnen kopen voor de wedstrijd morgen, opgehaald in..... Nijmegen
__________________ Hoooooo GENOOOOOOOOOOOT |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
tot morgen dan! Wel juichen voor geel/zwart hè
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik heb Benfica vandaag een uur lang vervloekt waarom ze Matic niet al mee hadden genomen naar portugal
![]() Blij met de overwinning en vooral blij met het luid meeschreeuwen van Ricky! Echt genot! __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Gefeliciteerd met de terechte overwinning. Althans.. die was terecht nadat Matic eruit ging, snap niet waarom iedereen zo lyrisch is over Matic, dankzij hem werd het spel van Vitesse lekker vertraagd en stokte het vaak al weer snel.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Het ziet er verder ook allemaal zo nonchalant uit. Ik hoop eigenlijk ook dat de blessure een paar weken gaat duren Pröpper viel vandaag gelukkig sterk in, dat was ook wel weer een tijdje geleden... __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
thnx Prosac ,
Was weer een ouderwets rare avond. ( op en rond het veld ) Gelukkig bleven de 3 punten in Arnhem , ook gezien het feit dat NAC niet van Excelsior wist te winnen. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Voor wie wil stemmen op de speler van jaar :
Nieuwe pagina 1 verwacht dat Rajkovic het gaat worden , Bony heeft helaas nog te weinig gespeeld. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ajax heeft er weer een "jeugdspeler" bij
Nick de Bondt gaat voor €33.000,- naar ajax
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Mooi bedrag.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hebben ze cash afgerekend of gepind?
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Die werd ook al bij PSV genoemd toch?
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ja klopt idd , weet wel dat Ted van Leeuwen naar Peru is gegaan dus hij heeft hem aldaar te bekijken. ( zegt natuurlijk nog niks want je volgens van der Gijp beter 10 dvd'tjes kijken
) onlangs speelde Peru ook een wedstrijd in Den Haag dus daar zullen beide club ook wel hebben gekeken. |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
En hij kan weer naar het rijk der fabelen richting de prullebak op naar he volgende gerucht.
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
er zullen er nog veel volgen vz113
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Adnane Tighadouini morgen bij de selectie.
Dat is een jeugdspeler en Nederlander
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Omdat het bij Vitesse allang niet meer over voetbal gaat:
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Akzo Nobel lijkt me wel een mooie sponsor voor Vites
Die OP met "kampioen eredivisie: 2013"
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Zal wel gazprom of een ander louche ofzo worden, geheel in de traditie van Merab.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
liever dat, dan weer iets als zuka dat een oranje uitshirt eist
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Gaan we weer.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#48 |
![]() een rugnummer heeft ie al ![]() Kallon lijkt me ook wel een goede. |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Een tweede ring op het Gelredome? Zou het niet verstandiger zijn eerst de huidige capaciteit 'ns een keer vol te krijgen?
En bouw anders liever die hoeken uit, is het ook niet zo'n lelijke betonbak meer. __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Vitesse Arnhem #6: Op naar de zomerstop
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|