Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 08-04-11, 21:30 arrow   #1
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Oud 08-04-11, 21:31 Standaard   #2
Kluf

Oorspronkelijk geplaatst door tjekkie Bekijk bericht
[...]

Ook van mijn kant : Leuk stuk .. Hendricus .

Ik vind sowieso die frontpage met de columns van mensen een echte aanwinst en tot nu toe heb ik 1 slechte stuk gelezen die naar mijn mening nergens op sloeg .

Maar de rest van de stukken zijn informatief en zeker niet langdradig of saai . ( Al wist ik eigenlijk de historie van Vitesse al , maar vond het zeker niet erg om het weer te lezen en het bracht oude tijden naar boven ) . Mmm , de naam Makkay miste ik wel .. heb ik het misschien overgeslagen ?

Voor mij het gezicht van Vitesse en de opkomst van Vitesse en Sturing natuurlijk ook niet vergeten .. ( Niet als trainer , maar als een goeie voetballer met die rare kapsel van hem , nog nooit een vierkant hoofd gezien ..

Ja, het bracht mij terug in de tijd en vond het echt leuk om te lezen .

Ik geniet wel van die frontpage en wil zelf ook wel een column maken , maar daar moet ik tijd voor hebben , ik moet er echt zin in hebben en het moet over iets gaan wat mij boeit .

Ik wil er in ieder geval een niet al te emotiionele stuk van maken , want dat verwacht iedereen van mij . Een beetje emotie mag , maar ik wil ook echt iets informatiefs schrijven .

Enneh .. Ik zal beter uitzoeken of ik geen spelfouten maak ... Die maak ik en dat weet ik , maar ja .. ik ga niet elke woord uitzoeken , maar dat doe ik bij de frontpage wel ..

Bye ..
Geen zorgen over spelfouten of vreemd lopende zinnen hoor. Die probeer ik als 'redactie' er uit te halen, .

En welk stuk vond je niet leuk? .

Oud 09-04-11, 02:57 Standaard   #3
Suarez!

behangplakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door tjekkie Bekijk bericht
[...]

Ook van mijn kant : Leuk stuk .. Hendricus .

Ik vind sowieso die frontpage met de columns van mensen een echte aanwinst en tot nu toe heb ik 1 slechte stuk gelezen die naar mijn mening nergens op sloeg .

Maar de rest van de stukken zijn informatief en zeker niet langdradig of saai . ( Al wist ik eigenlijk de historie van Vitesse al , maar vond het zeker niet erg om het weer te lezen en het bracht oude tijden naar boven ) . Mmm , de naam Makkay miste ik wel .. heb ik het misschien overgeslagen ?

Voor mij het gezicht van Vitesse en de opkomst van Vitesse en Sturing natuurlijk ook niet vergeten .. ( Niet als trainer , maar als een goeie voetballer met die rare kapsel van hem , nog nooit een vierkant hoofd gezien ..

Ja, het bracht mij terug in de tijd en vond het echt leuk om te lezen .

Ik geniet wel van die frontpage en wil zelf ook wel een column maken , maar daar moet ik tijd voor hebben , ik moet er echt zin in hebben en het moet over iets gaan wat mij boeit .

Ik wil er in ieder geval een niet al te emotiionele stuk van maken , want dat verwacht iedereen van mij . Een beetje emotie mag , maar ik wil ook echt iets informatiefs schrijven .

Enneh .. Ik zal beter uitzoeken of ik geen spelfouten maak ... Die maak ik en dat weet ik , maar ja .. ik ga niet elke woord uitzoeken , maar dat doe ik bij de frontpage wel ..

Bye ..
Edward Sturing, wat een vent Ik weet nog wel dat ik als 12-jarige een memorabele wedstrijd tegen Vitesse speelde. Ik stond linksbuiten en zijn zoontje stond linksback. Eind eerste helft had ik zijn zoontje (duidelijk 1 van de zwakste) een panna gegeven, toen ik even later de bal pakte voor een ingooi vlak voor zijn neus schold hij me (ik was 12 ) uit voor klootzak, ook echt bijna schreeuwend, zo boos was hij . Wedstrijd eindigde in 2-2, nog steeds 1 van mijn mooiste wedstrijden ooit gespeeld, wat een herinnering

Oud 09-04-11, 09:44 Standaard   #4

grappig haha Die Sturing ja!

Ik heb enkele malen tegen Theo Janssen gespeeld maar vaker tegen zijn broers. Ik had zijn grotere broer, die laatste man/voorstopper stond, toen een paar keer getricked tijdens een wedstrijd en je hoorde Theo toen keihard lachen vanaf de zijkant, vooral toen zijn broer mij keihard wou terugpakken via een harde tackle maar ik mijzelf met bal heel beheerst naar achteren had verplaatst waarbij zijn broer langs kwam gegleden zonder resultaat --> Theo moest nog harder lachen

Tjekkie, ik ben benieuwd naar jouw toekomstig stuk. Hendril, eerlijk waar ik heb genoten van jouw stuk. Deed mij ook teruggaan in die mooie oude tijd, oa Machlas Gelredome daarentegen

Ow, en dit blijft mooi vind ik

Dat was jammer... 0-0 in Milano maar 1-1 thuis.

En dit
Opstelling Europa Cup wedstrijd 26-11-1992 Vitesse - Real Madrid 0 - 1

Goeie ouwe tijd

Laatst gewijzigd door Smeich; 09-04-11 om 09:52
Smeich is offline   Met citaat reageren
Oud 09-04-11, 11:05 Standaard   #5
Oorspronkelijk geplaatst door Smeich Bekijk bericht
grappig haha Die Sturing ja!

Ik heb enkele malen tegen Theo Janssen gespeeld maar vaker tegen zijn broers. Ik had zijn grotere broer, die laatste man/voorstopper stond, toen een paar keer getricked tijdens een wedstrijd en je hoorde Theo toen keihard lachen vanaf de zijkant, vooral toen zijn broer mij keihard wou terugpakken via een harde tackle maar ik mijzelf met bal heel beheerst naar achteren had verplaatst waarbij zijn broer langs kwam gegleden zonder resultaat --> Theo moest nog harder lachen

Tjekkie, ik ben benieuwd naar jouw toekomstig stuk. Hendril, eerlijk waar ik heb genoten van jouw stuk. Deed mij ook teruggaan in die mooie oude tijd, oa Machlas Gelredome daarentegen

Ow, en dit blijft mooi vind ik

YouTube - Internazionale - Vitesse

YouTube - Vitesse - Internazionale
Dat was jammer... 0-0 in Milano maar 1-1 thuis.

En dit
Opstelling Europa Cup wedstrijd 26-11-1992 Vitesse - Real Madrid 0 - 1

Goeie ouwe tijd
Idd die goeie ouwe tijd.
Vitesse-Real is ook een mooie herinnering voor mij net als zovele europese wedstrijden.

O ja mooi stukkie Hendril.

Oud 09-04-11, 12:13 Standaard   #6
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

Helaas is de laatste europese wedstrijd al weer bijna 10 jaar geleden...

Oud 09-04-11, 23:39 Standaard   #7

Charie's Voetbal Forum schermafbeelding

Nou, Vitesse domineerde gewoon (vooral de tweede helft). Heel goed combinatiespel vooral Bony en Matic vond ik wel goed. Echte mega mega kansen kwamen er alleen niet. Jullie hadden wel een gelijkspel minimaal verdiend.
Charie is offline   Met citaat reageren
Oud 10-04-11, 15:32 Standaard   #8
Meister 10/11

vitessezuid113's Voetbal Forum schermafbeelding

Gefeliciteerd Charie , zo zie je maar dat ADO een goed seizoen heeft door ook slechte wedstrijden te winnen. Nu waren wij ook niet zo goed als Ferrer zegt maar toch.

Vond je Matic echt goed ? Hij kan voetballen ( bal aan het touwtje houden ) maar meer dan de helft zou blij zijn als die al eerder naar Benfica vertrekt , hij loopt namelijk nog teveel met de bal , wellicht had men ook meer van hem verwacht dat het krediet op is.

Bony had niet veel kansen gister maar je kan zeker zien dat ie kan voetballen maar hij werd niet heel veel bediend ( dat is met Pedersen ook weleens zo geweest ) en dan kun je aan Van Ginkel zien dat hij geen spits is anders had het 1-1 gestaan.

Aan een punt hadden we eigenlijk niks gehad al zou het wel verdiend zijn geweest.
Weer een uitwedstrijd verloren onder Ferer ( tevens was het weer een actiewedstrijd , die leveren nooit 3 punten op )

Volgende week gelukkig weer thuis , FCG , als ze maar zo voetballen zoals de 2de helft.
vitessezuid113 is offline   Met citaat reageren
Oud 11-04-11, 11:20 thumb up   #9
Theo, pak 'm terug

Giorgi ‘Gio’ Chanturia eindelijk Vitessenaar

Op maandagochtend 11 april, de dag van zijn achttiende verjaardag, heeft Gio Chanturia om 11.00 uur een contract voor drie jaar bij Vitesse getekend. Hiermee is aan een lange periode van wachten een einde gekomen. Vitesse bedong tevens een optie voor nog eens twee jaar. Het contract gaat in op 1 juli aanstaande.

De Georgische Chanturia wordt gezien als één van de grote talenten in Europa. Sinds september 2010 doorliep de linksbenige flankspeler meerdere stageperiodes bij Vitesse. Dit omdat de regelgeving voorschrijft dat spelers van buiten de EU tenminste achttien jaar moeten zijn voordat zij in Nederland een werkvergunning kunnen krijgen.

Chanturia speelde in zijn vaderland voor FC Saburtalo. De afgelopen twee seizoenen kwam hij uit voor FC Barcelona. Chanturia maakt structureel deel uit van de Georgische selecties Onder 19 en Onder 21.

Technisch directeur Ted van Leeuwen: “Gio is jong, zeer getalenteerd en avontuurlijk. Een publieksspeler pur sang. Aan het lange wachten is eindelijk een einde gekomen: Gio is nu officieel Vitesse-speler.”

Oud 11-04-11, 12:29 emo   #10
Mah boi!

Kriegel's Voetbal Forum schermafbeelding

Lijkt op Mr Bean.

Oud 11-04-11, 12:59 Standaard   #11

Charie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door vitessezuid113 Bekijk bericht
Gefeliciteerd Charie , zo zie je maar dat ADO een goed seizoen heeft door ook slechte wedstrijden te winnen. Nu waren wij ook niet zo goed als Ferrer zegt maar toch.

Vond je Matic echt goed ? Hij kan voetballen ( bal aan het touwtje houden ) maar meer dan de helft zou blij zijn als die al eerder naar Benfica vertrekt , hij loopt namelijk nog teveel met de bal , wellicht had men ook meer van hem verwacht dat het krediet op is.

Bony had niet veel kansen gister maar je kan zeker zien dat ie kan voetballen maar hij werd niet heel veel bediend ( dat is met Pedersen ook weleens zo geweest ) en dan kun je aan Van Ginkel zien dat hij geen spits is anders had het 1-1 gestaan.

Aan een punt hadden we eigenlijk niks gehad al zou het wel verdiend zijn geweest.
Weer een uitwedstrijd verloren onder Ferer ( tevens was het weer een actiewedstrijd , die leveren nooit 3 punten op )

Volgende week gelukkig weer thuis , FCG , als ze maar zo voetballen zoals de 2de helft.
Vooral die Bony vond ik goed, hele hoge handelingssnelheid en als die m afgaf stond ie binnen een seconde alweer voor. Moeilijk te verdedigen dus. En heel veel draaide via Aissati.
Charie is offline   Met citaat reageren
Oud 11-04-11, 14:13 Standaard   #12
Genot

Ricky's Voetbal Forum schermafbeelding

Nog maar eens proberen, wil dus as zaterdag met 2 vrienden naar de wedstrijd maar heb geen club/seizoenskaart die dus nodig is om 3 kaarten te kunnen kopen. Iemand die een clubcard niet gebruikt bij deze wedstrijd?
Ricky is offline   Met citaat reageren
Oud 11-04-11, 23:37 Standaard   #13
Theo, pak 'm terug

Oorspronkelijk geplaatst door Ricky Bekijk bericht
Nog maar eens proberen, wil dus as zaterdag met 2 vrienden naar de wedstrijd maar heb geen club/seizoenskaart die dus nodig is om 3 kaarten te kunnen kopen. Iemand die een clubcard niet gebruikt bij deze wedstrijd?
ik ben erbij.

Oud 11-04-11, 23:38 hearth   #14
Theo, pak 'm terug

het gerucht gaat dat vitesse bijna rond is met een nederlandse trainer voor volgend seizoen.

Oud 11-04-11, 23:44 Standaard   #15
Genot

Oorspronkelijk geplaatst door Hendril Bekijk bericht
[...]

ik ben erbij.
Maar heb jij dan een seizoenskaart of clubcard waar al kaarten mee zijn gekocht? Want ik wil dus kaarten kopen maar kan dat niet bij gebrek aan een clubcard. De code daarvan die bij online verkoop moet worden ingevuld heb ik dus niet
Oud 11-04-11, 23:44 Standaard   #16
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

het gerucht gaat dat vitesse bijna rond is met een nederlandse trainer voor volgend seizoen.
En wat voor namen zingen er rond?
Stevens, Adriaanse, Hiddink, Koeman, Rijkaard, Van Gaal?
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 11-04-11, 23:44 Standaard   #17
Genot

En Van Arum naar agovv dacht ik.
Oud 11-04-11, 23:47 Standaard   #18
Theo, pak 'm terug

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
[...]
En wat voor namen zingen er rond?
Stevens, Adriaanse, Hiddink, Koeman, Rijkaard, Van Gaal?
jan van dijk

Oud 11-04-11, 23:48 Standaard   #19
Theo, pak 'm terug

[...]

Maar heb jij dan een seizoenskaart of clubcard waar al kaarten mee zijn gekocht? Want ik wil dus kaarten kopen maar kan dat niet bij gebrek aan een clubcard. De code daarvan die bij online verkoop moet worden ingevuld heb ik dus niet
mijn clubkaart idd
kan je niet helpen dus, sorry

Oud 11-04-11, 23:49 Standaard   #20
Theo, pak 'm terug

En Van Arum naar agovv dacht ik.
klopt.
de samenwerking wordt iig wel verbeterd, er zullen volgend jaar een aantal talenten van vitesse voor agovv gaan uitkomen.

Oud 11-04-11, 23:52 Standaard   #21
Genot

[...]

mijn clubkaart idd
kan je niet helpen dus, sorry
Oké jammer, bedankt iig. Vitesse ook maar even gemaild. Volkssport nummer 1 hoor, lekker toegankelijk
Oud 11-04-11, 23:53 emo   #22
Theo, pak 'm terug

[...]

Oké jammer, bedankt iig. Vitesse ook maar even gemaild. Volkssport nummer 1 hoor, lekker toegankelijk
en dan vreemd vinden dat het stadion maar halfvol zit

Oud 12-04-11, 00:17 Standaard   #23
Mah boi!

Oud 12-04-11, 19:49 Standaard   #24
Kluf

.

Oud 15-04-11, 12:29 Standaard   #25
Theo, pak 'm terug

Vitesse en CLYPPER brengen VitesseClips

Vitesse start als eerste voetbalclub in Nederland met het uitzenden van videoclips op de mobiele telefoon van Vitesse-supporters- en geïnteresseerden. VitesseClips is een gevolg van de samenwerking tussen de Arnhemse club en CLYPPER, een internationale aanbieder van innovatieve media-, internet- en mobiele toepassingen.

Vanaf zaterdag 16 april aanstaande kunnen de aangemelde abonnees videoclips op hun mobiele telefoon ontvangen. Vitesse gaat dagelijks een videoclip versturen.

Hoe werkt het?
Geïnteresseerden abonneren zich via de Vitesse-site op VitesseClips. Na de aanmelding ontvangt de abonnee een SMS bericht met een link en door een simpele klik op deze link kan de abonnee de gratis videospeler downloaden op de mobiele telefoon en is tevens aangemeld op het Vitesse kanaal. Vanaf dat moment tot wederopzegging, ontvangt de abonnee vervolgens dagelijks en volledig automatisch een VitesseClip met unieke, voetbal- en club gerelateerde beelden en commentaren.

De uitzendingen bestaan uit korte, voor mobiel exclusieve, videoclips met een gemiddelde lengte van circa 45 - 60 seconden en worden in voorkomende geval voorzien van interactieve links naar bijvoorbeeld mobiele websites of voordeelcoupons voor de aanschaf van artikelen. Voor MijnVitesse leden kost een abonnement € 2,99 per maand. Niet MijnVitesse leden betalen € 3,99 per maand. Per maand zullen gemiddeld zo’n 30 unieke videoclips aan de abonnee worden verzonden.

Paul van der Kraan, algemeen directeur Vitesse: “Uit onderzoek blijkt dat het publiek een grote inhaalslag maakt wat betreft het gebruik van smartphones en mobiel internet. Hierdoor kunnen moderne bedrijven niet meer zonder mobiele strategie. VitesseClips wordt daarom een belangrijke nieuwe communicatie middel voor een unieke Vitesse-beleving. De doelgroepen van Vitesse gebruiken hun mobiele telefoon voor bijna alles en entertainment en multimedia toepassingen zijn essentieel om de betrokkenheid van onze supporters te behouden en verder te vergroten.”

Ruud Vink, algemeen directeur CLYPPER: “Voor het op de mobiele telefoon uitzenden van VitesseClips maken wij gebruik van een zeer gebruiksvriendelijke en gepatenteerde technologie in samenhang met de infrastructuur van het internet. De VitesseClips worden kort voor de geplande uitzendtijd via het internet naar de mobiele telefoon van de abonnee gezonden. Aan de hand van een schema speelt de clip vervolgens geheel automatisch af op de mobiele telefoon. Als abonnee hoef je daar zelf verder niets aan te doen. De VitesseClips worden opgeslagen in een afspeellijst op de mobiele telefoon en kunnen bij herhaling opnieuw worden afgespeeld.”

Oud 15-04-11, 21:03 Standaard   #26
Genot

Via marktplaats kaartjes kunnen kopen voor de wedstrijd morgen, opgehaald in..... Nijmegen

Oud 15-04-11, 23:28 thumb up   #27
Theo, pak 'm terug

Via marktplaats kaartjes kunnen kopen voor de wedstrijd morgen, opgehaald in..... Nijmegen
tot morgen dan! Wel juichen voor geel/zwart hè

Oud 17-04-11, 00:07 rainbow   #28
Theo, pak 'm terug

Ik heb Benfica vandaag een uur lang vervloekt waarom ze Matic niet al mee hadden genomen naar portugal
Blij met de overwinning en vooral blij met het luid meeschreeuwen van Ricky! Echt genot!

Oud 17-04-11, 00:13 Standaard   #29
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Gefeliciteerd met de terechte overwinning. Althans.. die was terecht nadat Matic eruit ging, snap niet waarom iedereen zo lyrisch is over Matic, dankzij hem werd het spel van Vitesse lekker vertraagd en stokte het vaak al weer snel.

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is nu online   Met citaat reageren
Oud 17-04-11, 00:18 Standaard   #30
Theo, pak 'm terug

Oorspronkelijk geplaatst door Prosac Bekijk bericht
Gefeliciteerd met de terechte overwinning. Althans.. die was terecht nadat Matic eruit ging, snap niet waarom iedereen zo lyrisch is over Matic, dankzij hem werd het spel van Vitesse lekker vertraagd en stokte het vaak al weer snel.
Matic loopt veel te veel en veel te lang met de bal.
Het ziet er verder ook allemaal zo nonchalant uit.
Ik hoop eigenlijk ook dat de blessure een paar weken gaat duren

Pröpper viel vandaag gelukkig sterk in, dat was ook wel weer een tijdje geleden...

Oud 17-04-11, 01:21 Standaard   #31
Meister 10/11

thnx Prosac ,

Was weer een ouderwets rare avond. ( op en rond het veld )
Gelukkig bleven de 3 punten in Arnhem , ook gezien het feit dat NAC niet van Excelsior wist te winnen.
Oud 17-04-11, 18:23 Standaard   #32
Meister 10/11

Voor wie wil stemmen op de speler van jaar :

Nieuwe pagina 1

verwacht dat Rajkovic het gaat worden , Bony heeft helaas nog te weinig gespeeld.
Oud 19-04-11, 14:21 thumb down   #33
Theo, pak 'm terug

Ajax heeft er weer een "jeugdspeler" bij
Nick de Bondt gaat voor €33.000,- naar ajax

Oud 19-04-11, 14:40 big smile   #34
Hup Holland!

Afwazig's Voetbal Forum schermafbeelding

Mooi bedrag.

Oud 19-04-11, 14:40 emo   #35
Hup Holland!

Afwazig's Voetbal Forum schermafbeelding

Hebben ze cash afgerekend of gepind?

Oud 20-04-11, 13:27 Standaard   #36
Meister 10/11

weer een naam in het geruchtencircuit : Luis Advíncula
bron
Oud 20-04-11, 16:36 Standaard   #37
Genot

Die werd ook al bij PSV genoemd toch?

Oud 20-04-11, 16:42 Standaard   #38
Meister 10/11

Ja klopt idd , weet wel dat Ted van Leeuwen naar Peru is gegaan dus hij heeft hem aldaar te bekijken. ( zegt natuurlijk nog niks want je volgens van der Gijp beter 10 dvd'tjes kijken )
onlangs speelde Peru ook een wedstrijd in Den Haag dus daar zullen beide club ook wel hebben gekeken.
Oud 22-04-11, 23:01 Standaard   #39
Meister 10/11

En hij kan weer naar het rijk der fabelen richting de prullebak op naar he volgende gerucht.

'Luis Advincula komt niet naar Vitesse'

ARNHEM Luis Advincula komt niet naar Vitesse.

Dat heeft technisch directeur Ted van Leeuwen vrijdag bevestigd tegenover de Gelderlander. Luis Advincula is een 21-jarige aanvaller van Sporting Cristal uit Peru. Volgens de krant El Bocon uit Peru heeft Vitesse met Sporting Cristal gesproken over de transfersom en zou Vitesse rond de anderhalf miljoen euro willen betalen.

Ted van Leeuwen ontkent dit verhaal. Wel bevestigt de technisch directeur dat hij Advincula enkele keren aan het werk heeft gezien. "Maar we bekijken wel veel meer spelers", aldus Van Leeuwen. "Dit verhaal klopt niet."
Oud 23-04-11, 11:00 Standaard   #40
Theo, pak 'm terug

Oorspronkelijk geplaatst door vitessezuid113 Bekijk bericht
[...]En hij kan weer naar het rijk der fabelen richting de prullebak op naar he volgende gerucht.
er zullen er nog veel volgen vz113

Oud 23-04-11, 13:57 Standaard   #41
Theo, pak 'm terug

Adnane Tighadouini morgen bij de selectie.
Dat is een jeugdspeler en Nederlander

Oud 02-05-11, 11:20 Standaard   #42
Theo, pak 'm terug

Omdat het bij Vitesse allang niet meer over voetbal gaat:
Vitesse en hoofdsponsor Zuka.nl beëindigen de samenwerking definitief

Vitesse en Zuka.nl hebben in de afgelopen maanden in minnelijk overleg getracht om de hoofdsponsorovereenkomst te beëindigen op een wijze die recht doet aan de belangen van alle betrokken partijen.

Op 29 april jl. hebben partijen uiteindelijke definitieve overeenstemming bereikt. De gemaakte afspraken zullen zo spoedig mogelijk worden uitgevoerd.

Partijen hebben besloten om geen mededelingen te doen over de inhoud van de afspraken. Beide partijen willen vooral vooruit kijken. De beëindiging van de samenwerking betekent voor Vitesse dat het haar vrij staat om in overleg te treden met een nieuwe hoofdsponsor voor het seizoen 2011-2012.

Beide partijen zijn verheugd met deze afwikkeling en Vitesse wenst Zuka succes toe in de toekomst.

Vitesse en Zuka.nl kwamen een jaar geleden, d.d. 18 januari 2010, een contract overeen voor anderhalf jaar.
Dan zal deze week de nieuwe sponsor wel bekend worden...

Oud 02-05-11, 13:02 thumb up   #43
Genot

Akzo Nobel lijkt me wel een mooie sponsor voor Vites

Die OP met "kampioen eredivisie: 2013"

Oud 02-05-11, 13:08 Standaard   #44
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

Zal wel gazprom of een ander louche ofzo worden, geheel in de traditie van Merab.

“Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.”
Kopbal is offline   Met citaat reageren
Oud 02-05-11, 13:30 Standaard   #45
Theo, pak 'm terug

Oorspronkelijk geplaatst door Kopbal Bekijk bericht
Zal wel gazprom of een ander louche ofzo worden, geheel in de traditie van Merab.
liever dat, dan weer iets als zuka dat een oranje uitshirt eist

Oud 02-05-11, 16:38 Standaard   #46

Tottenham aast op Tristan Berghuis

Tristan Berghuis staat in de belangstelling van Tottenham Hotspur. De 15-jarige jeugdinternational, momenteel uitkomend voor Vitesse/AGOVV B1, keerde zondag terug van een meerdaagse stage bij de Engelse topclub.

Berghuis trainde samen met Issa Kallon, ook jeugdinternational en Vitesse/AGOVV, in Londen en speelde tevens een testwedstrijd, tegen Ipswich Town. Tottenham is tevreden over de verrichtingen van Berghuis en wil hem graag nog een keer aan het werk zien.

,,Ze zijn behoorlijk serieus”, zegt vader en eenmalig Oranje-international Frank Berghuis tegen OnsOranje.nl. ,,Voor Tristan was het een onvergetelijke ervaring. Zoiets mag je zo’n jonge speler niet afnemen. Tottenham is natuurlijk niet zomaar een club.”

Begin april liep Berghuis met Kallon ook al stage bij Chelsea, in het kader van de samenwerking tussen Vitesse en de Londense club. Vorig seizoen meldden FC Twente en PSV zich voor de middenvelder uit Apeldoorn, maar Berghuis verkoos toen bij Vitesse te blijven.
Brord is offline   Met citaat reageren
Oud 02-05-11, 21:17 sad   #47
Mah boi!

Gaan we weer.

Oud 02-05-11, 22:11 Standaard   #48
Meister 10/11

een rugnummer heeft ie al

Kallon lijkt me ook wel een goede.
Oud 10-05-11, 17:20 Standaard   #49
Theo, pak 'm terug

Marcell Ham treedt terug als commissaris
Marcell Ham maakt niet langer deel uit van de Raad van Commissarissen van Vitesse. Ham kan het commissariaat bij Vitesse niet meer combineren met zijn bedrijfsmatige activiteiten.

Ham: "Helaas heb ik mijn comissarisfunctie neer moeten leggen. Mijn focus ligt op het verder uitbouwen van mijn sportmarketingbedrijf en dat gaat jammer genoeg niet samen met de Vitesse-activiteiten. Het was kort maar krachtig en uiteraard blijf ik Vitesse vanaf de zijlijn met aandacht volgen."

Ham maakte sinds 1 oktober 2010 deel uit van de driekoppige Raad van Commissarissen, die verder bestaat uit Merab Jordania (voorzitter) en Kees Bakker (lid). Hij blijft tevens als persoonlijk adviseur verbonden aan Merab Jordania.

Vitesse bedankt Marcell Ham voor zijn actieve betrokkenheid bij de club.
De komende periode wordt bekeken hoe de ontstane vacature wordt ingevuld.
dat is snel.

Oud 11-05-11, 14:39 Standaard   #50
Mah boi!

Een tweede ring op het Gelredome? Zou het niet verstandiger zijn eerst de huidige capaciteit 'ns een keer vol te krijgen?

En bouw anders liever die hoeken uit, is het ook niet zo'n lelijke betonbak meer.

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:25.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site