|
|
#1 |
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sinds kort ook maar een abbo genomen ipv afentoe het internetabbo.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
goeie timing. Competities zijn bijna afgelopen.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
en het is nu gratis
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Copa America heeft niet echt gunstige uitzendtijden. Je moet er vijf uur vanaf trekken (Argentinië doet niet aan zomertijd) en dat betekent bijv. dat de konckout-wedstrijden (groepsfase met 3 poules waarvan de 2 beste nummers drie ook doorgaan ruiken wel erg naar melkie, melkie; dat ga ik dus mooi niet zien) tussen 11:00 uur en 16:45 worden uitgezonden. Niet de beste tijden (against modern football
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
ownee, ik zie dat ik verkeerd reken. wedstrijden zijn tussen 21:00 en 3 uur snachts
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Dat lijkt me niet want dan is het daar (heel vroeg in de) ochtend.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ah, je had het zelf al opgemerkt.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Voor internetabbo betaalde ik 10 euro in de maand voor tv slechts 4 plus dat op internet niet alle wedstrijden werden uitgezonden.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Dat had je dan beter eerder kunnen bedenken
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Dat wel, kwam er pas geleden pas achter dat het niet zo veel scheelde.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
neeeeeeeeeeeeeee
Van Hintum die nu ook al commentaar gaat geven bij wedstrijden ( gelukkig niet alleen ) , het moet niet gekker worden ! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik denk dat hij bedoelt slechts 4 euro meer.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
UPC geen optie dan is het €12,50 voor EL en 5 euro extra voor Sport 1 (excl. de kosten voor digitale tv , wat veel mensen nog weleens willen vergeten )
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik vond Marc niet eens zo erg, net als laatst met Fons
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hij viel uiteindelijk wel mee. Misschien dat het toch wel wat is die co-commentators, maar of Van Hintum nou de geschiktste kandidaat daar voor is waag ik te betwijfelen.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Als zelfs de grootste sport1 fan genaamd Plato er lichte kanttekeningen bij plaatst dan weet je wel hoe slecht het was, en dat was het ook. Van Hintum als herhalende muppet of open deuren intrapper.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Waar slaat dat op?
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik vond Van Hintum ook niet meer doen dan alleen dingen herhalen en het steeds maar uitleggen of iets een overtreding of penalty was of niet.
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
damestoernooi, klinkt ok.
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
bah , nog meer troep.
sorry dat ik het zeg. Oke de naam is Sport 1 maar laat er dan maar een Sport 1 voetbal komen om het zo een beetje te scheiden. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Voetbal blijft de meeste kijkers trekken denk ik. Zal niet zo snel het onderschoven kindje worden dus.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Inderdaad, als dat zaterdagmiddag maar niet wederom ten koste gaat van het voetbal.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Sport1 kanaal 1 is het eerste halfuur Spurs v Arsenal te zien en na een half uur gaan ze naar de Spaanse bekerfinale, kanloos idee weer.
__________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Waarom? Ze gaan toch door op Sport1 Extra, wat maakt het uit?
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ze kiezen voor Barça-Real als hoofdwedstrijd en zenden Spurs-Arsenal even uit in de aanloop. Ik snap die keuze wel, het zou raar geweest zijn als ze die wedstrijd daarna niet meer uit zouden zenden maar dat is uiteraard niet het geval.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
De vraag is waarom ze Spurs-Arsenal dan niet gewoon lieten beginnen op Sport 1 Extra en samenvattingen uitzonden op kanaal 1.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Dat bedoelde ik ook. Niet erg dat ze hem uitzenden maar hou dan vast aan 1 kanaal. Maar zal vast te maken hebben met het feit dat deze maand het hoofdkanaal open staat.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
WTF, de beslissende fase van het seizoen, wedstrijden uit PL, Serie A en Bundesliga tegelijkertijd en Sport1 gaat een kanaal verspillen aan beach volleybal.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Sowieso begrijp ik nooit waarom de helft van de kanalen niet gebruikt wordt, of voor herhalingen terwijl er live wedstrijden bezig zijn....
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
geil.
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Mijn proefabonnement van 3 maanden is inmiddels afgelopen en niet verlengd. Heb toch te weinig gekeken, en ondanks dat er behoorlijk wat wedstrijden uitgezonden worden vind ik de keuzevrijheid te beperkt. Ik wacht wel tot er specifieke pakketten aangeboden worden.
Kleine ergernis: kanaal 1 Sport 1 Live noemen, maar dan is het me vaak nog steeds onduidelijk of de wedstrijd nou daadwerkelijk live is of een integrale uitzending. Zeker als je 's ochtends even inschakelt en er NBA oid bezig is. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Zag gisteren opeens dat ze ook een on-demand functie hebben, bij UPC in ieder geval. Stond niet veel bijzonders op, wilde Liverpool-Birmingham nog even terug kijken maar ze hadden alleen een samenvatting van 3 minuten. Van andere wedstrijden hadden ze iets van 15 minuten, toch zonde.
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Wat heeft sport1 deze zomer, alleen Copa America?
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Qua voetbal wel denk ik, voor de rest tennis, golf en motogp.
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
RG + Wimbledon, dus een hoop tennis sowieso
. Verder weet ik het niet.
Laatst gewijzigd door Boris; 26-04-11 om 12:07 |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Aha ja ik was door mijn abonnementen aan het doorlopen wat allemaal weg kan en wat niet. Sport1 hou ik dan nog wel.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Heb net de nieuwe tvgids gekregen voor mei. Staat heel groot op de voorkant 'VERNIEUWD', ze hadden beter kunnen zeggen 'INGEKORT'.
In plaats van elke dag een opsomming van de programma's hebben ze nu gewoon voor voetbal, tennis en golf elk een pagina met een opsomming van evenementen en wedstrijden die in de maand te zien zijn. Niet wanneer precies en ook niet op welk kanaal. Ook hebben ze het film1 en sport1 deel uit elkaar gehaald waardoor je moet gaan bladeren om alles te zien. Niet echt handig wat mij betreft. __________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Dat blaadje van Sport 1 / Film 1 stelt echt geen reet voor inderdaad. Ik hoef dat ding ook niet zo nodig te hebben met de online programmagids.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
sport 1 doet het nog steeds gratis hier!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Sport1 #3
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|